facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 23. 1. 2019

Alza.cz spouští na VŠE další předmět - On-line marketing

Alza.cz po pilotním letním semestru na VŠE spouští naplno další předmět, tentokrát On-line marketing. Ten v rámci spolupráce s Fakultou mezinárodních vztahů odpilotovala pro bakalářský program již vloni. Jde tak již o druhý předmět, který na VŠE zástupci společnosti vyučují.



V rámci spolupráce s Fakultou mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze spustila Alza.cz v říjnu 2017 pro magisterský program volitelný předmět E-commerce B2C, jehož odborným garantem byla Ing. Alena Filipová, Ph.D. O předmět byl zájem nejen mezi studenty, ale i z řad odborné veřejnosti. V letním semestru 2018 firma pilotovala volitelný předmět On-line marketing na bakalářském studiu, který zahrnoval přednášky o základech e-commerce, on-line marketingových kanálech, analytice i vyhodnocování. I v tomto případě byla odborným garantem Ing. Alena Filipová, Ph. D.

„Pilotní fázi předmětu On-line marketing absolvovalo přes 35 studentů. Studenti si v rámci týmové semestrální práce vytvářeli vlastní web. Všechny teoretické informace mohli ihned vyzkoušet při zakládání a vyhodnocování kampaní v systémech Google AdWords nebo Facebook Business Manager, při psaní SEO friendly obsahu nebo přípravě konceptu mailingu. Týmově pak celou práci obhajovali. Na každé téma přednášeli zkušení experti z našeho téměř 30členného on-line marketingového oddělení. Na konci roku jsme navíc získali akreditaci pro magisterské studium. Na předmět se mohou přihlásit studenti ze všech fakult,“ uvedla Jana Mňahončáková, senior specialistka on-line marketingu Alza.cz.

„Do výuky zveme experty z různých firem, aby se se studenty podělili o své zkušenosti, ale obvykle jde spíše o doplnění firemního pohledu na vyučovanou látku. Systematická spolupráce s firmou na výuce celého předmětu je poměrně ojedinělou záležitostí; ono totiž nejde jen o to něco odučit, ale vyžaduje to také mnoho hodin přípravy před výukou, další čas zaberou konzultace projektů. Toto všechno pak už vyžaduje od člověka určité nasazení. O to víc oceňuji, že se s námi na výuce podílejí specialisté, kteří jistě nemají času nazbyt,“ uvedla Ing. Alena Filipová, Ph.D. z Katedry obchodního podnikání a komerčních komunikací Vysoké školy ekonomické v Praze, a dodala: „Předmět Online marketing je unikátní také tím, že díky technickému a finančnímu zázemí Alzy si studenti mohou vyzkoušet marketingové aktivity přímo v reálném internetovém prostředí, což bychom bez této pomoci nemohli v takové míře zajistit. Online prostředí je sice pro studenty přirozené, ale naučit se s ním pracovat a umět ho využít pro své případné podnikání je něco jiného.“


 
  

- PR -

Budoucnost práce s dokumenty pomocí General Documents AI

Společnost Konica Minolta, tradiční lídr v oblasti tiskových technologií, dlouhodobě klade důraz na rozvoj komplexních IT služeb. V posledních letech se zaměřuje na vývoj inovativních řešení, která propojují tradiční tiskové procesy s digitálním světem. Jedním z klíčových směrů jejich výzkumu a vývoje (R&D) je implementace umělé inteligence (AI) do administrativních procesů. Tato technologie zásadně mění způsob, jakým organizace pracují s dokumenty, a přináší rychlejší a efektivnější zpracování dat.

  

- PR -

Firma fortell, která má zručnost a dovednost nejen v názvu, spoléhá na IS KARAT

Myšlenka na nutnost výběru nového informačního systému se ve společnosti fortell objevila už v roce 2018. Hlavním důvodem byla skutečnost, že společnost původně využívala účetní systém od lokálního dodavatele, který již nebyl schopen svou funkčností ani poskytovanými službami podporovat rozvoj společnosti. K rozhodnutí o výběru ale nakonec došlo až v roce 2020, kdy se ve společnosti fortell rozhodli poněkud netradičně využít nastalé období pandemie Covid-19 k výběru nového ERP řešení.