- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
QNAP uvádí nové typy záruk s výměnou následující pracovní den pro NAS i HDD
Společnost QNAP Systems představila pro Českou republiku nové typy záruky Next Business Day a Next Business Day Onsite. Služby dodatečné záruky si mohou zakoupit uživatelé všech zařízení NAS s provedením do racku i majitelé všech šesti a více pozicových desktopových NAS QNAP, a to do třiceti dní od zakoupení NAS u všech autorizovaných partnerů v ČR.
Díky úzké spolupráci společnosti QNAP a Western Digital je navíc možné dokoupit i záruku pro vybrané modely pevných disků.
„Služby NBD a NBD Onsite jsme spustili v Polsku již v roce 2018. Zákazníci si je zde velmi oblíbili a systémoví integrátoři je rádi nabízejí jako součást řešení ukládání dat ve firmách, protože hodnota dat téměř vždy mnohonásobně převyšuje hodnotu hardware,“ řekl Václav Štajner, Country Manager QNAP pro Českou republiku, a dodal: „I v České republice si firmy uvědomují náklady spojené s řešením nenadálých výpadků HW infrastruktury, z toho důvodu QNAP touto cestou rozšiřuje podporu i pro české zákazníky.“
Nové typy záruk zajišťují podporu na nejvyšší úrovni
V rámci služeb NBD a NBD Onsite poskytuje specializovaný servisní tým QNAP zákazníkům potřebnou pomoc a zajišťuje, že řešení každého problému s hardwarem bude mít nejvyšší možnou prioritu. To znamená, že pokud je zařízení zákazníka poškozené, obdrží výměnou novou jednotku. Uživatelé zařízení QNAP tak mohou být díky službám NBD a NBD Onsite v klidu s vědomím, že jejich servery jsou v péči inženýrů QNAP.
Služby QNAP
Aktualizace
Užijte si bezplatné aktualizace softwaru a přístup k celé řadě funkcí, včetně doplňků a oprav.
Diagnostika systému
Náš zkušený a profesionální tým podpory pomůže a vzdáleně vyhodnotí stav systému, takže si můžete být jisti, že funguje správně.
Technická podpora
Přístup k profesionální podpoře prostřednictvím helpdesku, e-mailu, telefonu a chatu. V případě potřeby buďte připraveni na vzdálené připojení s našimi inženýry.
Oprava hardwaru
Užijte si vysoce kvalitní služby opravy zařízení v garantovaných časech. V případě selhání hardwaru získáte funkční zařízení následující pracovní den.
Next Business Day
Dodávka funkčního zařízení již příští pracovní den od potvrzení poruchy hardwaru našim servisním oddělením.
Next Business Day Onsite
Zástupce společnosti QNAP poskytuje funkční zařízení následující pracovní den (na místě bude provedena výměna jednotek a zapnutí pro otestování stavu) od potvrzení poruchy hardwaru naším servisním oddělením.
Nové záruky Next Business Day a Next Business Day Onsite jsou nyní k dispozici. Další informace můžete získat na webové stránce: www.qnap.com/service/warranty/cs-cz/
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Formulář pro přidání akce