Jednotná firemní komunikace

Microsoft připravil nové nástroje pro jednotnou firemní komunikaci

Společnost Microsoft uvedla na český trh 14. listopadu 2007 nové nástroje pro jednotnou firemní komunikaci. Systémy firemní komunikace se dnes musí vypořádat hned s několika trendy. Pracovníci dostávají až 100 zpráv denně, a to prostřednictvím hned několika různých prostředků. Musí tak využívat až 7 různých zdrojů a systémů. Řešením této situace je co největší propojení všech komunikačních kanálů, a to co možná nejjednodušším způsobem. Společnost Microsoft proto uvádí řadu nových produktů určených pro jednotnou firemní komunikaci a VoIP software: Microsoft Office Communications Server 2007, Microsoft Office Communicator 2007, Microsoft Office Live Meeting, Microsoft RoundTable a servisní balíček pro Microsoft Exchange Server 2007 (SP1).



Microsoft Office Communications Server 2007 - toto řešení umožňuje využívat možností VoIP, pracovat s videem, posílat rychlé zprávy, používat různé konferenční a prezentační nástroje, a to vše prostřednictvím aplikací, které již uživatelé dobře znají a používají. Jedná se např. o aplikace Microsoft Office nebo nové verze produktů Microsoft Dynamics ERP a Microsoft Dynamics CRM.

Microsoft Office Communicator 2007 - software pro telefonování, posílání rychlých zpráv a video komunikaci v rámci firmy, který je možné využívat na počítači, na mobilním zařízení nebo kdekoliv přes internetový prohlížeč, a to i v české verzi.

Microsoft Office Live Meeting - nová generace pokročilých konferenčních nástrojů, která pracovníkům umožňuje vedení porad, sdílení dokumentů, zpracování video materiálů a nahrávání diskuzí na jakémkoliv počítači.

Microsoft RoundTable - umožňuje konferenční video hovory se záběrem všech účastníků v úhlu 360°, identifikuje a sleduje aktivního mluvčího a pořizuje nahrávky z jednotlivých diskuzí.

Servisní balíček pro Microsoft Exchange Server 2007 (SP1) - aktualizace nejpoužívanější platformy pro e-mailové a hlasové zprávy, plánování a jednotnou firemní komunikaci, která umožní propojení jednotlivých aplikací.


 
  

- PR -

Digitalizace, která má smysl:

Úřady mohou nabídnout občanům nový komfort díky vzdálenému nahlížení do spisu


Pojem digitalizace je dnes všudypřítomný – skloňuje se na konferencích, v oficiálních strategiích i ve veřejných diskusích. Jenže digitalizovat nestačí, pokud nové služby nenajdou uplatnění v reálném životě. Právě proto si čím dál více měst a obcí klade otázku, co skutečně usnadní život občanům a zároveň nebude zatěžovat úředníky. Jedním z konkrétních příkladů digitální služby s reálným dopadem jak na komfort občanů, tak efektivitu úřadů je vzdálené nahlížení do správního spisu. To prostřednictvím svého Portálu občana nabízí český tvůrce a dodavatel informačních systémů Gordic.

  

- PR -

Přechod na Impossible Cloud

přinesl společnosti VYSCO nižší a lépe predikovatelné náklady


Společnost VYSCO plus s.r.o. je dodavatelem služeb a výpočetní techniky od roku 1991. Cílí zejména na podnikovou sféru v mnoha oborech včetně např. výroby, velkoobchodu, maloobchodu, zdravotnictví, sociálních služeb či školství. Svojí činností pokrývá veškeré IT oblasti od konektivity přes síťovou infrastrukturu, servery a koncové body, technickou podporu až po cloudové služby.