IBM uvádí Lotus Sametime Entry

Společnost IBM oznámila, že uvedla na trh nový produkt Lotus Sametime Entry a novou verzi Lotus Sametime Standard 8. Lotus Sametime Entry je určen pro firmy, které hledají alternativu veřejných služeb rychlého posílání zpráv (instant messaging) nebo nákladných proprietárních řešení. Lotus Sametime Entry poskytuje základní funkce pro spolupráci v reálném čase. Obsahuje funkce rychlého posílání zpráv, chatu s několika uživateli najednou a sledování přítomnosti, kontrolu překlepů, podporu formátování textu, podporu emotikon a funkce pro správu seznamu kontaktů. Řešení Lotus Sametime Entry se integruje s podnikovými aplikacemi jako Microsoft Office nebo e-mailovým programem Microsoft Outlook. Prostřednictvím této integrace lze vybavit e-mailové schránky a aplikace sledováním přítomnosti. Funkce řešení Lotus Sametime Entry pro sledování přítomnosti také umožňují uživatelům zadat vlastní sdělení o stavu nebo použít výchozí možnosti jako pryč, na schůzce nebo nevyrušovat. Sametime Entry kromě toho podporuje různé serverové a klientské operační systémy a nevyžaduje upgrady osobních počítačů a serverů.



Mezi novinky v oznámené verzi produktu Lotus Sametime Standard 8 patří:

  • Rozšířená podpora platforem pro server IBM Lotus Domino 8 a virtualizovaná prostředí VMWare.
  • Rozšířená podpora mobilních přístrojů zahrnující mobily Nokia E-series, Sony Ericsson a přístroje se systémem Microsoft Windows Mobile 6.
  • Nové funkce videokonferencí pro uživatele platformy Macintosh.
  • Integrace se sadou Microsoft Office 2007.

 
  

- PR -

Jak ušetřit 50 % času vaší mzdové účetní?

Seznamte se s Emmou


Každý začátek roku je pro mzdovou účetní noční můrou. Desítky zaměstnanců nosí daňová prohlášení často neúplná nebo špatně vyplněná. Mzdová účetní je musí opravovat, znovu se zaměstnanci podepisovat a také archivovat. Když se k tomu přidají nové žádosti o slevy na děti nebo žádosti o vrácení daní v rámci ročního zúčtování daně, tráví mzdová účetní velké množství času zcela zbytečnou administrativou. Právě proto vznikla Emma – webová aplikace, která proměňuje mzdovou agendu v jednoduchou a přehlednou digitální zkušenost. Vyvinuli ji v TPA proto, aby ušetřila čas, nervy a hromady papíru.

  

- PR -

Digitalizace, která má smysl:

Úřady mohou nabídnout občanům nový komfort díky vzdálenému nahlížení do spisu


Pojem digitalizace je dnes všudypřítomný – skloňuje se na konferencích, v oficiálních strategiích i ve veřejných diskusích. Jenže digitalizovat nestačí, pokud nové služby nenajdou uplatnění v reálném životě. Právě proto si čím dál více měst a obcí klade otázku, co skutečně usnadní život občanům a zároveň nebude zatěžovat úředníky. Jedním z konkrétních příkladů digitální služby s reálným dopadem jak na komfort občanů, tak efektivitu úřadů je vzdálené nahlížení do správního spisu. To prostřednictvím svého Portálu občana nabízí český tvůrce a dodavatel informačních systémů Gordic.