- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
Logistika, řízení skladů, WMS, Potravinářský průmysl, Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 1. 3. 2019
Ferrero řídí logistiku prostřednictvím EDI
-PR-
Kompletní implementace vzájemné EDI komunikace umožňuje společnosti Ferrero Česká komplexní řízení logistických operací.
Ferrero Group s konsolidovaným obratem ve výši 10,5 mld. eur celosvětově zahrnuje 91 společností s 23 výrobními závody. Skupina zaměstnává přibližně 34 500 zaměstnanců. Do portfolia společnosti patří značky, jako je například Nutella, Tic Tac, Ferrero Rocher, Kinder Surprise a Kinder Bueno. Produkty skupiny jsou poskytovány přímo nebo prostřednictvím autorizovaných distributorů ve více než 170 zemích. Několik let poté, co do České republiky začaly být z Itálie dováženy výrobky společnosti Ferrero, byla dne 11. března 1994 založena společnost Ferrero Česká. Postupně začala společnost Ferrero Česká z Prahy řídit také slovenský trh.
Běžná distribuce i pokročilé 3PL služby
Zabezpečení kvalitní a rychlé distribuce zboží klade vysoké nároky na řízení logistických procesů a úzkou spolupráci s logistickými providery, s jejichž podporou Ferrero Česká realizuje 15 000 – 20 000 obchodních případů za rok. V závislosti na sortimentních skupinách produktů v současnosti společnost Ferrero Česká využívá dva logistické providery. Kromě standardní distribuce zabezpečují také speciální distribuci v průběhu nejrůznějších svátečních sezon a uvádění nových produktů podpořené různými marketingovými akcemi. Z pohledu logistika představuje vrcholící sezona obsazenost skladových pozic dosahující až 10 000 paletových umístění. Ve stejném období musí logističtí partneři přijmout asi 2000 palet zboží a pro zákazníky vychystat přibližně 1600 palet zboží týdně.
Řízení logistických operací prostřednictvím EDI
V průběhu minulých let realizovala společnost Ferrero Česká kompletní řízení logistických operací prostřednictvím EDI komunikace na bázi zpráv GS1 EANCOM®. Navázala tak na rozvinutou EDI komunikaci se svými obchodními partery. Řízení logistických operací přes EDI bylo rovněž součástí požadavků v rámci výběrového řízení na logistického providera, kdy bylo snahou sjednotit scénář komunikace s oběma providery. Požadovaný scénář logistické EDI komunikace pokrývá tyto základní oblasti:
- Výměnu kmenových dat o zboží a informací o partnerech včetně odběratelů
- Řízení příjmu zboží na sklad z jednotlivých výrobních závodů
- Řízení dodávek zboží k odběratelům
- Řízení interních operací se zbožím v rámci skladu včetně tzv. co-packingu apod.
- Informace o stavu skladu
Výhody pro obě strany
Hlavní přínosy řešení
- Plné elektronické řízení logistických operací ze strany Ferrero
- Bezchybná výměna velkého množství dokumentů za den
- Přesná kmenová data
- Úplný obraz logistických operací v informačním systému Ferrero
- Unifikovaný interface pro komunikaci s logistickými providery
- Zasílání EDI dodacích listů DESADV zákazníkům Ferrero ze strany logistiků
Projekt z pohledu zákazníka
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce










