- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Středisko personálních služeb
pro efektivní služby zaměstnancům
-PR-

Podnikový systém SAP používá mnoho firem. Jejich manažeři však často ani netuší, jaké možnosti SAP nabízí v oblasti personálních služeb. Typizované a praxí prověřené řešení SPS pokrývá většinu personálních procesů, a to nejen z technologického hlediska (využití funkcionality SAP EIC). Součástí uceleného řešení je také audit těchto procesů zaměřený na jejich zefektivnění a doladění.
Spokojení zaměstnanci
Modul EIC je standardní součástí SAP ERP a je plně integrovaný jak s modulem Human Capital Management (HCM), tak i se všemi ostatními moduly systému SAP. Koncepce SAP EIC je založena na moderní a praxí prověřené technologii kontaktního centra (to je součástí komponenty SAP CRM pro řízení vztahů se zákazníky), kterou rozvíjí směrem k interní podpoře zaměstnanců. CRM je centrálním místem pro komunikaci se zákazníky a EIC funguje velmi podobně – s tím rozdílem, že roli zákazníka v něm zaujímá zaměstnanec.Rychlost, jednoduchost a další vývoj
Středisko personálních služeb od KCT Data založené na modulu EIC přináší zrychlení a zjednodušení personálních procesů. Nevyžaduje žádné další investice do licencí SAP, pouze rozšiřuje využití stávajících licencí. Využívá také stávající data v SAP HCM. S jeho pomocí lze většinu administrativních potřeb zaměstnanců vyřešit prakticky obratem. Výsledkem je dramatická úspora času a náklady na zavedení Střediska personálních služeb se tak velice rychle vrací. Zaměstnanci navíc oceňují nárůst kvality a rychlosti služeb – když se například s banálním dotazem typu „kolik mi zbývá dovolené“ nemusí obracet na personalistu a informaci si mohou snadno najít sami přes pohodlné webové rozhraní.Samozřejmostí je kompletní integrace se SAP HCM. Mnoho transakcí, které personalisté běžně spouští pouze v back-end systému, nyní najdou v novém přátelštějším prostředí. Mohou například pohodlněji zakládat nebo měnit data zaměstnanců uložená v SAP HCM. Úzká nativní integrace SAP EIC s celým podnikovým systémem nabízí nepřeberné možnosti vývoje a propojení s dalšími moduly a technologiemi SAP.

Víceúrovňová podpora a workflow
Středisko personálních služeb poskytuje zaměstnancům i personalistům víceúrovňovou podporu založenou na předdefinované kategorizaci jednotlivých případů. Středisko sbírá všechny příchozí požadavky a řeší je buď vlastními silami jako „EIC case”, tj. případ, který je obdobou aktivity v SAP CRM, nebo je v souladu s definovanými interními procesy „posune” jednotným komunikačním kanálem dál. Předávání požadavků může probíhat prostřednictvím předdefinovaných workflow scénářů. Několik z nich Středisko už předem obsahuje a lze je ihned začít používat, další je možné standardním způsobem vytvořit během implementace nebo kdykoli později.Kategorizace a tok dokumentů
Jednotlivým případům mohou být přiřazovány různé atributy (priorita, kategorie, podkategorie, stav apod.). Tyto atributy jsou potom podkladem k analytickým procesům pro sledování a vyhodnocování personálních trendů. SAP EIC nabízí také možnost vkládání příloh do jednotlivých případů. Pro pracovníka Střediska je díky tomu snadné vyhledat a poskytnout zaměstnanci potřebný dokument během několika minut. Personalistům pomáhá také znalostní databáze s možností integrace aplikací třetích stran.Spokojení personalisté
A v neposlední řadě: Středisko personálních služeb usnadňuje nábor zaměstnanců personálního oddělení. Na trhu práce je totiž podstatně jednodušší nalézt dobrého pracovníka Střediska (nižší nároky na kvalifikaci a praxi, snazší zaškolení) než vhodně kvalifikovaného personalistu.Nezapomínejme také, že vlastní zaměstnanci jsou důležitým marketingovým faktorem. Kvalita jejich zázemí má podstatný vliv na to, jak o společnosti hovoří – v práci i mimo ni – často s lidmi, kteří jsou stávajícími nebo potenciálními zákazníky, partnery, zaměstnanci či konkurenty.
Text a foto: KCT Data

Kontakty:
KCT Data, s.r.o.
Průmyslová 1472/11
102 19 Praha 10
tel.: +420 241 776 895
fax: +420 241 776 896
www.kctdata.cz
KCT Data, s.r.o.
Průmyslová 1472/11
102 19 Praha 10
tel.: +420 241 776 895
fax: +420 241 776 896
www.kctdata.cz
Časopis IT Systems / Odborná příloha
Kalendář akcí
Formulář pro přidání akce
RSS kanál
IT Systems podporuje
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce