- Přehledy IS
- APS (21)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (29)
- CRM (49)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (27)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (47)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (42)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
RON Portál vnese do Vaší práce vyšší přehled a rychlost
V jednom uživatelském prostředí tak může uživatel pracovat s různými agendami – docházkou, personalistikou, mzdovým a stravovacím systémem.
Obecně lze RON Portál popsat jako internetový prohlížeč, který umožňuje prohlížet a editovat data z RON systémů (Docházka, Mzdy, Personalistika, Jídelna) podle potřeb společnosti. Uživatelsky je jednoduchý, lze jej rozšířit o jazykové mutace či vytvořit ve firemních barvách.
Pracovat s modulem mohou všichni zaměstnanci napříč pozicemi ve firmě. Podle nastavení přístupových práv lze jednotlivým uživatelům nebo skupinám uživatelů zpřístupnit jednotlivé agendy, definovat práva, s kterými údaji o zaměstnancích nebo středisky mohou pracovat. Modul tak ulehčuje práci lidem na všech firemních postech.
Jak? Zaměstnanec získá přehled o své docházce, může žádat o dovolenou, pracuje s cestovními příkazy, objednává stravu, komunikuje s personálním oddělením, tiskne si výplatní pásku, přihlašuje se na školení, má informace o nutnosti absolvovat lékařskou prohlídku a mnoho dalšího.
Team leader může schvalovat žádanky o dovolené, editovat a schvalovat docházku svých podřízených, navrhovat jejich odměny a zasílat je ke schválení, pracuje s hodnocením zaměstnanců, sleduje povinná školení podřízených, jejich lékařské prohlídky.
Personální oddělení aktivně pracuje s docházkou, akceptuje zaslané personální změny, vypisuje interní školení, připravuje formuláře pro hodnocení zaměstnanců, pracuje s uchazeči.
A v neposlední řadě, vedení společnosti získává přehledy o docházce celé společnosti a má kontrolu nad mzdovými náklady, a tím šetří nezanedbatelné částky.
Práci s RON Portálem může ještě více zefektivnit aplikační modul Notifikace. Pomocí tohoto nástroje můžete být informování o řadě událostí, které si zaslouží vaši pozornost. Potřeba jít na lékařskou prohlídku, absolvovat školení řidičů a řadu dalších. Uživatel nemusí sledovat dění na portálu každý den, ale pomocí e-mailových upozornění pracuje s portálem jen, když je potřeba. Informace mohou být zasílány pro jednotlivé zaměstnance nebo pro středisko nebo celou společnost.
Vlastnosti RON Portálu, které oceníte
- + Moderní prostředí
- + Všechny agendy na jednom místě
- + Vzhled dle firemního vizuálu
- + Vícejazyčnost
- + Otevřené prostředí pro uživatelské změny
- + Konfigurovatelné menu
Popis modulů
Docházka
- Plánování směn – grafický nástroj pro plánování směn s možností kontrol dodržovaných přestávek mezi směnami. Plány mohou být použity dlouhodobé i krátkodobé a mohou být schvalovány až třemi úrovněmi (např. zaměstnanec, vedoucí střediska, provozní ředitel).
- Schvalování dovolené – žádosti o schvalování absencí, schvalování naplánovaných absencí, zamítnutí se zdůvodněním, automatický mailing žádanek a informací o schválení. Vhodným doplněním bývá také roční plán dovolených.
- Editace docházky – komfortní editace a schvalování docházky, proplácení a převádění přesčasů, možnost implementace kontrol před schválením docházky (například naplněný měsíční fond, chybějící záznamy docházky a další).
- Služební cesty – žádanky o služební cesty a jejich schvalování, detailní zadání průběhu služební cesty; automatizovaný výpočet náhrady; vyúčtování záloh a nákladů na služební cestě v různých měnách; výpočet náhrady za používání soukromého vozidla
- Odměny – vhodný pro vytváření formulářů pro rozdělování odměn zaměstnancům. Formuláře mohou pracovat s různými typy odměn (měsíční, kvartální…). Odměny mohou být vázány na nutnost doplnění důvodu vyplacení odměny. Formuláře mohu být předem automaticky vyplněny dle firemních pravidel (10 % základní mzdy, krácení na základě počtu nepřítomností…). Podklady mohou být také importovány z jiných systémů.
- Monitorování – aktuální přehled přítomných a nepřítomných zaměstnanců.
Mzdy a personalistika
- Výplatní pásky – zobrazení a tisk výplatních pásek včetně zabezpečení heslem.
- Zdravotní prohlídky – přehled vyžadovaných lékařských prohlídek a přehled absolvovaných lékařských prohlídek, možnost vložení lékařské zprávy. Vzdělávání – přehled povinných školení, přihlašování se na školení, přehled absolvovaných školení, testy po absolvování školení, hodnocení lektora.
- E-learning – nástroj pro vytváření e-learningových kurzů včetně testů. V kombinaci s modulem vzdělávání získáte mocný nástroj na pro školení vašich zaměstnanců.
- Hodnocení – definice libovolných hodnotících formulářů; kompetenční modely; možnost propojení na mzdové ohodnocení zaměstnanců.
- Dovednosti – přehledné zobrazení dosažených a požadovaných dovedností zaměstnance.
- Dokumenty – elektronická distribuce dokumentů zaměstnancům s možností vyžadování potvrzení přečtení.
- Workflow – možnost definice libovolných schvalovacích procesů a dokumentů, návrhy o valorizace mezd, žádost o vyplacení zálohy, návrh na kárné opatření, návrh na změnu střediska.
- Hlášení změn – přehled personálních údajů s možností hlášení změn bydliště, narození dítěte, změna bankovního účtu.
- Pracovní pomůcky – seznam pracovních pomůcek a agenda jejich přidělování, výdeje, vrácení, expirace.
- Evidence uchazečů – formuláře pro zápis uchazečů o zaměstnání, včetně vkládání příloh (např. životopis, dokument nejvyššího dosaženého vzdělání), zobrazení přehledu uchazečů včetně přiložených dokumentů a možnosti zápisu komunikace s uchazečem.
Jídelna
- Jídelníček – menu pro jednotlivé dny, na které lze objednat, zobrazení alergenů.
- Objednávání stravy – objednávání stravy na libovolnou dobu dopředu.
- Burza jídel – přesun jídla do burzy, možnost objednávky z burzy.
- Hodnocení stravy – uživatel může hodnotit jednotlivé jídla.
- Vyúčtování – přehled jednotlivých odběrů jídla včetně cen a dotací, měsíční srážky za odebranou stravu.
RON Software, spol. s r. o.
Společnost byla založena v roce 1992 s cílem vyvíjet aplikační ekonomický software. V současné době portfolio firmy tvoří produkty komplexně zaměřené na oblast řízení lidských zdrojů: RON Portál, RON Klient, Docházka, Mzdy, Personalistika, Přístupy, Jídelna, Sklad, Zakázky, Majetek. Vyvíjíme vlastní hardwarové komponenty docházkového, přístupového a stravovacího systému. Provádíme outsourcing mezd.Daniel Owczarzy
duben - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Formulář pro přidání akce