- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
RON Portál vnese do vaší práce vyšší přehled a rychlost
-PR-

V jednom prostředí tak může uživatel pracovat s různými agendami – docházkou, personalistikou, mzdovým a stravovacím systémem. Obecně lze modul popsat jako internetový prohlížeč, který shromažďuje vkládaná data, na něž je následně možné nahlížet z různých úhlů, podle potřeb společnosti. Uživatelsky je jednoduchý, lze jej rozšířit o jazykové mutace či vytvořit ve firemních barvách.
Pracovat s modulem mohou všichni zaměstnanci napříč pozicemi ve firmě. Podle nastavení přístupových práv lze jednotlivým uživatelům nebo skupinám uživatelů zpřístupnit jednotlivé agendy, definovat práva, se kterými údaji o zaměstnancích nebo středisky mohou pracovat. Modul tak ulehčuje práci lidem na všech firemních postech. Jak? Zaměstnanec získá přehled o své docházce, může žádat o dovolenou, pracuje s cestovními příkazy, objednává stravu, komunikuje s personálním oddělením, tiskne si výplatní pásku, přihlašuje se na školení, má informace o nutnosti absolvovat lékařskou prohlídku a mnoho dalšího.
Team leader může schvalovat žádanky o dovolené, editovat a schvalovat docházku svých podřízených, navrhovat jejich odměny a zasílat je ke schválení, pracuje s hodnocením zaměstnanců, sleduje povinná školení podřízených, jejich lékařské prohlídky. Personální oddělení aktivně pracuje s docházkou, akceptuje zaslané personální změny, vypisuje interní školení, připravuje formuláře pro hodnocení zaměstnanců, pracuje s uchazeči. A v neposlední řadě, vedení společnosti získává přehledy o docházce celé společnosti a má kontrolu nad mzdovými náklady, a tím šetří nezanedbatelné částky.
Vlastnosti RON Portálu, které oceníte:
- moderní prostředí
- všechny agendy na jednom místě
- vzhled dle firemního vizuálu
- vícejazyčnost
- otevřené prostředí pro uživatelské změny
- konfigurovatelné menu

Popis modulů RON Portálu
Docházka
- Plánování směn – grafický nástroj pro plánování směn s možností kontrol dodržovaných přestávek mezi směnami
- Schvalování dovolené – žádosti o schvalování absencí, schvalování naplánovaných absencí, zamítnutí se zdůvodněním, automatický mailing žádanek a informací o schválení
- Editace docházky – editace a schvalování docházky, proplácení a převádění přesčasů, možnost implementace kontrol před schválením docházky (naplněný měsíční fond)
- Služební cesty – žádanky o služební cesty a jejich schvalování, detailní zadání průběhu služební cesty; automatizovaný výpočet náhrady; vyúčtování záloh a nákladů na služební cestě v různých měnách; výpočet náhrady za používání soukromého vozidla
Mzdy a personalistika
- Výplatní pásky – zobrazení a tisk výplatních pásek
- Zdravotní prohlídky – přehled vyžadovaných lékařských prohlídek a přehled absolvovaných lékařských prohlídek
- Vzdělávání – přehled povinných školení, přihlašování se na školení, přehled absolvovaných školení, testy po absolvování školení, hodnocení lektora
- Hodnocení – definice libovolných hodnotících formulářů; kompetenční modely; možnost propojení na mzdové ohodnocení zaměstnanců
- Workflow – možnost definice libovolných schvalovacích procesů a dokumentů, návrhy o valorizace mezd, žádost o vyplacení zálohy, návrh na kárné opatření, návrh na změnu střediska
- Hlášení změn – přehled personálních údajů s možností hlášení změn bydliště, narození dítěte, změna bankovního účtu
- Pracovní pomůcky – seznam pracovních pomůcek a agenda jejich přidělování, výdeje, vrácení, expirace
- Evidence uchazečů – formuláře pro zápis uchazečů o zaměstnání, včetně vkládání příloh (např. životopis, dokument nejvyššího dosaženého vzdělání)
Jídelna
- Jídelníček – menu pro jednotlivé dny, které lze objednat
- Objednávání stravy – objednávání stravy na libovolnou dobu dopředu
- Burza jídel – přesun jídla do burzy, možnost objednávky z burzy
- Vyúčtování – přehled jednotlivých odběrů jídla včetně cen a dotací, měsíční srážky za odebranou stravu
Autor je obchodním ředitelem RON Software, spol. s r.o.
IT Systems podporuje
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |