- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Tipy na podporu distribučních firem od systému Esyco Business
Na základě dlouholeté spolupráce s našimi zákazníky vám přinášíme několik tipů, které vám usnadní
obchodní, skladovací i distribuční procesy a přinesou spokojenější klienty.
Tip 1: Využijte dropshiping
Jedním z nejpodstatnějších kritérií pro velké distribuční firmy je odbavení celého nákupního a prodejní procesu i v miliardových objemech a stovkách uživatelů. ERP systém Esyco Business je provázán s portálem B2B a logistickým řešením a zvládá rychlé vyřízení objednávek. Data jsou přenášena online, proto nedochází k problémům s neaktuálním stavem zboží. Moderní B2B portál poskytuje pro partnerskou síť možnost vytvářet své vlastní nabídky včetně marže, možnost zaslat objednávku přímo na koncového zákazníka (dropshipping), využití konfigurátoru pro výběr nejhodnějšího produktu, porovnávač produktů a mnoho dalších.
Tip 2: Přehledně v Power BI
Díky publikaci manažerských reportů na platformě power BI mohou mít manažeři své reporty vždy k dispozici a rychle reagovat na změny. Esyco Business nabízí připravené reporty jako například statistiku expedice, dopravců, finanční report pro management společnosti atd. Klienti ovládající tvorbu reportů získají data, a poté je na nich a jejich šikovnosti, jak si reporty uzpůsobí nebo jaké si sami vytvoří.
Tip 3: Superfronty – přesná rezervace zboží
Projekt Superfront neboli blokace zboží výrazně zvyšuje efektivitu práce s portfoliem produktů. Systém umožňuje definovat, které zboží a v jakém množství je rezervováno pro dané zákazníky. Zákazníkovi je pak konzistentně podávána přesná skladová dostupnost jeho zboží. Superfronty hojně používá náš zákazník společnost eD system a. s. s jejich zákazníky typu retail/ etail. Řešení jsme využili také pro náš vlastní B2C portál HPMarket.
Tip 4: Pouze jedna skladová zásoba
Pokud provozujete více obchodních společnosti, které spolu spolupracují je možné všechny společnosti zprovoznit v jednou systému. V Esyco Business má každá společnost svou vlastní databázi a mezi nimi probíhají automatické přeprodeje zboží z jedné firmy do druhé. Řešení tedy umožňuje držet skladovou zásobu pouze u jedné ze společnosti, která zboží automaticky dodává dalším společnostem. Náklady se tak výrazně sníží.
Tip 4: Mobilní aplikace pro práci v terénu
Mobilní aplikace podporují flexibilitu zaměstnanců, kteří pracují převážně v terénu. Ve svém mobilu vidí zásadní data, díky kterým mohou efektivněji pracovat, mít k dispozici vždy aktuální informace nebo rychle reagovat v krizových situacích. Například obchodní manažer může v terénu sledovat prodejní statistiky, obraty a marže nebo obchodní potenciál. Má také přístup k informacím o svých stávajících zákaznících.
Tip 5: API a napojení na externí aplikace (systémy)
Systém Esyco Business umožňuje integrace s aplikacemi třetích stran prostřednictvím řešení API datových komunikací. Naši klienti využívají API např. pro napojení e-shopu, CRM, vlastních aplikací, DMS, Nákupní portál a dalších. Samozřejmostí je EDI komunikace s partnery jak v odběratelském, tak dodavatelském směru.
Tip 6: Výdejní automaty pro prodejny
V rámci modernizace prodejen a výdejen mají naši zákazníci možnost rozšíření o platební a výdejní automaty, které jsou přímo napojeny na systém Esyco Business.
Dáme vašemu obchodu křídla! Esyco Business
Esyco Business je ERP systém, e-shopové řešení (B2B, B2C) a adresovaný sklad v jednom. Skládá se z jednotlivých modulů, které jsou vzájemně propojeny a poskytují tak ucelené informace nezbytné pro kvalitní rozhodování managementu.
Podporujeme agilní přístup, a proto se zákazníky konzultujeme jednotlivá řešení a předáváme jim postupně svou práci. Díky tomu můžeme pružně reagovat na jejich požadavky a případné změny.
Reference: CARERO s.r.o., PLAY Electronics, s.r.o., LIBROS CZ a.s.
Autorka článku je vedoucí oddělení ERP customer ve společnosti E LINKX.
www.elinkx.cz
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |