facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Možnost objednávat online přitáhla desítky klientů Selaví

SOFTIPDnes už jsou klienti zvyklí na okamžité informace, pohodlí a automatické notifikace, které jim nabízejí elektronické objednávkové systémy. Pokud chtěla společnost Pálffyovský zámeček růst, musela nasadit technologie, které by tyto standardy plnily.


Ale nejen proto. I směrem dovnitř firmy znamenalo spuštění webové aplikace pro elektronické objednávání obrovský krok vpřed.

Hlavní benefity nasazeného řešení:

  • Zvýšení počtu klientů z 20 na 150
  • Minimalizace chyb způsobených lidským faktorem
  • Pohodlný a rychlý způsob zadávání objednávek
  • Okamžitý přehled o stavu zásob a cenách
„Zavedení objednávkového systému mělo velmi rychlý efekt v podobě prakticky okamžitého příchodu nových klientů. To mluví za vše. Z obchodního, ale i provozního pohledu je to jednoznačně pozitivní změna.“
Jakub Drienik, společnost Pálffyovský kaštieľ

Co tento nástroj, který je nadstavbou nad IS SOFTIP PROFIT PLUS, přináší pro klienta, který má zájem o dodávku vína? V první řadě musí být zaevidován (registrovaný) v produkčním systému. Po autentifikaci získává potřebná uživatelská práva a může zrealizovat objednávky. Okamžitě vidí reálný stav zásob a aktuální prodejní ceny jednotlivých položek zboží. V případě, že žádané zboží není k dispozici, má možnost zobrazit si informaci o datu jeho naskladnění. Při potvrzení objednávky je klientem požadované množství rezervované a do e-mailu dostane příslušnou notifikaci.

Na straně dodavatele nahradil ruční evidenci objednávek plně automatizovaný online zápis do produkčního systému SOFTIP PROFIT PLUS, ze kterého se následně zrealizuje i distribuce. E-mail o zaevidování objednávky dostávají nákupčí, obchodní manažer a osoba odpovědná za distribuci. Ta připraví zboží na expedici a vystaví dodací listy a následné fakturační doklady.

Objednávkový portál umožňuje:

  • Vystavovat odběratelské objednávky;
  • práci s dokladem podle toho, jaká práva má uživatel;
  • rezervaci zboží na skladě do výšky disponibilního množství v zásobách;
  • potvrzovat (závazně) objednávku;
  • přehled stavu zpracování objednávky;
  • informaci o dostupnosti zboží;
  • tisk objednávky;
  • prohlížet stav zásob, prohlížet číselník partnerů a položek;
  • e-mailové oznámení;
  • komunikaci SK, EN, DE (zobrazování jednotlivých menu i e-mailová notifikace).

SOFTIP patří mezi nejvýznamnější poskytovatele IT produktů a služeb na Slovensku. Jako slovenská jednotka na trhu podnikových informačních systémů již 28 let přináší inovativní komplexní IT řešení, která pomáhají lépe řídit tisíce firem a organizací všech velikostí doma i v zahraničí. Další informace na www.softip.sk