Nový produkt pro správu kontaktních center

Firma AXEC představila nový produkt pro správu callcenter s názvem OBELISK. OBELISK je soubor prostředků pro sledování a řízení callcenter postavených na platformě Asterisk amerického výrobce Digium Inc. Vývojem tohoto produktu doplňuje AXEC mezeru v nabídce prostředků pro efektivní komunikaci s klienty v kontaktních centrech. OBELISK zahrnuje sledování činnosti callcentra v reálném čase, přehled obsazenosti vstupních linek, agentů callcentra a stav front. Neméně důležitou částí je i klient pro předávání informací agentům spolu s těsnou vazbou na zákaznický CRM systém. OBELISK poskytuje i detailní billing, statistiky, reporty a grafy dle různých kritérií výběru. Pro projekty vyžadující komunikaci směrem ke klientům je k dispozici dialer s různými algoritmy vytáčení čísel.



 
  

- PR -

Promise Group CSP: váš náskok s Microsoftem

Digitální byznys se neustále mění. Kdo chce růst, potřebuje silné zázemí, jistotu a chytrá řešení, která fungují v praxi. V Promise Group CSP neslibujeme zaručené cesty k úspěchu, ale pomáháme je tvořit vám přímo na míru. Jsme jedním z 20 největších CSP distributorů Microsoftu na světě a držíme přes 50 % tržního podílu prodeje Azure.

  

- PR -

Přechod na Impossible Cloud

přinesl společnosti VYSCO nižší a lépe predikovatelné náklady


Společnost VYSCO plus s.r.o. je dodavatelem služeb a výpočetní techniky od roku 1991. Cílí zejména na podnikovou sféru v mnoha oborech včetně např. výroby, velkoobchodu, maloobchodu, zdravotnictví, sociálních služeb či školství. Svojí činností pokrývá veškeré IT oblasti od konektivity přes síťovou infrastrukturu, servery a koncové body, technickou podporu až po cloudové služby.