CRM systémy, Aktuality -> IT Projekty - 28. 11. 2007

NETPROSYS nasadil MS Dynamics CRM

Společnost D3Soft dokončila ve firmě NETPROSYS další implementaci systému Microsoft Dynamics CRM. Prostřednictvím řešení Microsoft Dynamics CRM došlo ve společnosti NETPROSYS k vytvoření ucelené a přehledné databáze informací o zákaznících a tím ke zvýšení kvality jejich obsluhy, zlepšení plánování prodejních kanálů, zjednodušení práce s dokumenty apod. V rámci systému Microsoft Dynamics CRM bude NETPROSYS využívat především moduly Prodej a Služby. Modul prodej umožní využít efektivněji příležitosti, které sledují celý prodejní proces od plánu až po objednávku. Tyto příležitosti jsou datově propojeny se systémem Microsoft Dynamics Navision. Modul Služby bude využíván ke sledování servisních případů od jejich vzniku, přes průběh řešení, až po jejich vyřešení. Zároveň budou moci zákazníci prostřednictvím helpdesku sledovat, v jakém stavu se nachází jejich servisní požadavek.



 
  

- PR -

Přechod na Impossible Cloud

přinesl společnosti VYSCO nižší a lépe predikovatelné náklady


Společnost VYSCO plus s.r.o. je dodavatelem služeb a výpočetní techniky od roku 1991. Cílí zejména na podnikovou sféru v mnoha oborech včetně např. výroby, velkoobchodu, maloobchodu, zdravotnictví, sociálních služeb či školství. Svojí činností pokrývá veškeré IT oblasti od konektivity přes síťovou infrastrukturu, servery a koncové body, technickou podporu až po cloudové služby. 

  

- PR -

Cenou za nečinnost kolem AI bude stagnace a úbytek talentů

V letním dvojčísle IT Systems se intenzivně věnujeme problematice umělé inteligence, která se ve stále širším rozsahu uplatňuje ve firmách i organizacích veřejného sektoru. A to máme zásadní změny stále ještě před sebou, protože většina firem zatím teprve hledá místa, kde efektivně využít AI, a nenechat se přitom strhnout módními trendy.