GTS Novera zvolila řešení od Algotechu

Nový nahrávací systém zákaznického call centra

Celonárodní telekomunikační operátor GTS Novera inovoval nahrávací systém zákaznického call centra. Jako dodavatel byla vybrána společnost Algotech, která nahradila stávající aplikaci novým systémem NICE Call Focus III. Algotech nyní poskytuje v rámci servisní smlouvy společnosti GTS Novera kompletní podporu technologií využívaných pro telefonii a kontaktní centrum. Nasazením nového nahrávacího systému NICE Call Focus III výrobce NICE Systems byla rozšířena kapacita nahrávacích linek dohledového centra společnosti GTS Novera až o 30 %. Výhodou systému je i možnost jeho další rozšiřitelnosti v případě budoucích potřeb. Systém je založen na platformě INTEL PC a pracuje v operačním prostředí Windows.

 
  

- PR -

Jak ušetřit 50 % času vaší mzdové účetní?

Seznamte se s Emmou


Každý začátek roku je pro mzdovou účetní noční můrou. Desítky zaměstnanců nosí daňová prohlášení často neúplná nebo špatně vyplněná. Mzdová účetní je musí opravovat, znovu se zaměstnanci podepisovat a také archivovat. Když se k tomu přidají nové žádosti o slevy na děti nebo žádosti o vrácení daní v rámci ročního zúčtování daně, tráví mzdová účetní velké množství času zcela zbytečnou administrativou. Právě proto vznikla Emma – webová aplikace, která proměňuje mzdovou agendu v jednoduchou a přehlednou digitální zkušenost. Vyvinuli ji v TPA proto, aby ušetřila čas, nervy a hromady papíru.

  

- PR -

Promise Group CSP: váš náskok s Microsoftem

Digitální byznys se neustále mění. Kdo chce růst, potřebuje silné zázemí, jistotu a chytrá řešení, která fungují v praxi. V Promise Group CSP neslibujeme zaručené cesty k úspěchu, ale pomáháme je tvořit vám přímo na míru. Jsme jedním z 20 největších CSP distributorů Microsoftu na světě a držíme přes 50 % tržního podílu prodeje Azure.