CRM řešení pro řízení retailových procesů

Infor uvádí nejnovější verzi Infor CRM Epiphany Outbound Marketing

Společnost Infor oznámila nejnovější verzi Infor CRM Epiphany Outbound Marketing 7.1, řešení pro aktivní marketing s odvětvově specifickými funkcionalitami. Tato verze umožňuje obchodním společnostem rychle zavést událostně řízené kampaně, které měřitelným způsobem zvyšují prodej a loajalitu zákazníků. Nejnovější verze Infor CRM Epiphany Outbound Marketing generuje nabídky iniciované událostmi v reálném čase, jež podporují cíle kampaně prostřednictvím integrace dat mezi marketingovým procesem a událostně řízeným systémem.



Infor CRM Epiphany Outbound Marketing 7.1 také poskytuje funkcionality k realizaci částí kampaní v různém čase, což je obzvláště důležité při vícefázových kampaních prostřednictvím různých komunikačních kanálů, kdy je klíčové udržet maximální interakci se zákazníkem po celý životní cyklus kampaně. Infor CRM Epiphany Outbound Marketing 7.1 transformuje e-mailový marketing do javovské architektury a integruje některé inovace jako např. SMTP pipelining, SMPT autentifikace, SPF a Sender-ID podporu, pravidla pro příchozí e-maily a další.

Další funkcionality Infor CRM Epiphany Outbound Marketing 7.1 zahrnují:

  • Schopnost identifikovat aktuálně potřebnou zákaznickou interakci
  • Detailní výkazy statistických metrik pro každý zákaznický segment s cílem určit účinnost kampaně
  • Lepší opakovaná použitelnost komponent, jako jsou zákaznické segmenty a přístupy, k rychlejšímu vytváření kampaní a dosažení vyšší efektivity
  • Konfigurace závislostí mezi požadavky tak, aby se předešlo zápisu nekompletních dat do databáze

 
  

- PR -

Promise Group CSP: váš náskok s Microsoftem

Digitální byznys se neustále mění. Kdo chce růst, potřebuje silné zázemí, jistotu a chytrá řešení, která fungují v praxi. V Promise Group CSP neslibujeme zaručené cesty k úspěchu, ale pomáháme je tvořit vám přímo na míru. Jsme jedním z 20 největších CSP distributorů Microsoftu na světě a držíme přes 50 % tržního podílu prodeje Azure.

  

- PR -

Cenou za nečinnost kolem AI bude stagnace a úbytek talentů

V letním dvojčísle IT Systems se intenzivně věnujeme problematice umělé inteligence, která se ve stále širším rozsahu uplatňuje ve firmách i organizacích veřejného sektoru. A to máme zásadní změny stále ještě před sebou, protože většina firem zatím teprve hledá místa, kde efektivně využít AI, a nenechat se přitom strhnout módními trendy.