- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
CRM je základem úspěchu zdravotní pojišťovny Dôvera
-PR-

V rámci CRM sytému využívá Dôvera technologie na podporu organizace, automatizace a synchronizace obchodních procesů, především pak v oblasti poskytování a prodeje služeb, marketingu a podpory klientů. Cílem je najít a pozitivně oslovit nové klienty, podpořit a obsloužit ty stávající a v neposlední řadě přimět klienty bývalé k návratu. Potřebou pojišťovny nebylo pouhé vytvoření další elektronické evidence, ale vytvoření nástroje pro měření, řízení a kontinuální optimalizaci interních procesů a sběr podkladů pro navazující obchodní analýzy. To vše v uživatelsky příjemném prostředí internetových vyhledavačů, tabletů a dalších koncových zařízení v souladu se současnými technologickými trendy.
Těmto požadavkům nejlépe vyhověla společnost mediworx software solutions, které se v České republice a na Slovensku specializuje na oblast zdravotnictví a pojišťovnictví. „Navržené řešení založené na technologiích InterSystems nás oslovilo svojí flexibilitou a otevřeností vycházející z použité objektově orientované databáze se zabudovanými funkcemi aplikačního a integračního serveru, přičemž určujícím parametrem byla také cena,“ hodnotí volbu dodavatele Radomír Vereš, finanční ředitel a člen představenstva zdravotní pojišťovny Dôvera.
Data o klientovi na jeden klik
CRM systém implementovaný v pojišťovně Dôvera dokáže nad rámec běžných systémů integrovat veškeré stávající aplikace a data z nich poskytnout v přehledném grafickém rozhraní na vyžádání v reálném čase. Systém dokáže komunikovat s externími systémy mimo jiné prostřednictvím webových služeb, protokolu POP3 i přímého propojení s různými databázemi. Samozřejmostí jsou pak integrované nástroje business intelligence, jako například možnost přímého skenování dokumentů, včetně jejich ukládání na oddělení péče o klienta a jejich přímá distribuce v elektronické podobě na příslušná oddělení nebo pracovníkům, kteří následně řeší klientské požadavky. To vše je možné díky integrační platformě Ensemble, jež je základem systému. Ta v sobě zahrnuje objektovou databázi Caché pro práci s daty přesně popisujícími komplexní datové struktury a vazby mezi nimi. Díky DeepSee, modulu pro business intelligenci, jenž je nedílnou součástí transakční databáze Caché, je možno získávat analytická data přímo v reálném čase. Mezi hlavní cíle projektu patřilo:- umožnit obchodnímu oddělení zaevidovat, přiřadit a rychle zpracovat požadavek klienta,
- sjednotit pohled na informace o klientovi na jednom místě,
- podpořit sběr a poskytování jednotných informací různými kanály,
- měřit a řídit správu požadavků podle předem stanovených kritérií a pravidel,
- umožnit obchodnímu oddělení sběr dat pro analýzu požadavků a způsobu jejich řešení za účelem podpory návrhů lepších postupů.
Dôvera obsluhuje 1,4 milionu aktivních pojištěnců, a je tak největší soukromou zdravotní pojišťovnou na Slovensku. Spolupracuje se všemi typy zdravotnických zařízení, nemocnic a laboratoří, a kromě zákonného pojištění poskytuje klientům také nadstandardní servis a služby. V nejprestižnější slovenské soutěži v oblasti informatiky ITAPA 2013 získala Hlavní cenu v kategorii Zlepšování procesů a Stříbrnou cenu v kategorii Nové služby.
S prototypem efektivně a rychle
Návrh systému a jeho samotná implementace trvaly pouhých třináct měsíců. K rychlému postupu prací přispěl vedle metodiky Scrum i fakt, že jednotlivé produkty a technologie InterSystems navzájem spolupracují a umožňují vytvořit efektivně využitelnou ucelenou platformu. Pracovníci pojišťovny mohli jako koncoví uživatelé systému již od prvních měsíců vývoje pracovat s prototypem aplikací a přispívat k vývoji svými zkušenostmi a postřehy přímo z provozu. V březnu 2012, čtyři měsíce po zadání, byl uveden do provozu první prototyp aplikace, a již v prosinci 2012 byl systém kompletně nasazen do rutinního provozu.Přínosem nového CRM systému není pouze splnění standardních očekávání, jakými jsou maximální vytěžení informací o klientovi a rychlé vyřízení jeho požadavků, ale i postupné zavádění procesního řízení v celé organizaci. Celý projekt se tak vyznačuje nejen splněním aktuálních požadavků, ale také umožněním dlouhodobé udržitelnosti, rozvoje, ochrany a návratnosti investic i příznivých celkových nákladů na vlastnictví.
mediworx software solutions, a.s.
Digital Park II, Einsteinova 23 821 05 Bratislava Slovensko Mgr. Ján Tomášik, CEO T: +421 902 959 876 www.mediworx.sk |
InterSystems
Slepá II 1007/15 142 00 Praha 4 Česká republika Ing. Iveta Přidalová T: +420 244 466 773 www.InterSystems.cz |
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |