- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (49)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Jak na retenci a cross-sell
u klientů, o kterých nemáte žádné informace?
-PR-

Případová studie
Společnost hledala způsob, jak si udržet klienty, jimž budou končit pojistné či investiční smlouvy. Společně jsme se rozhodli vyzkoušet využití informací z interakcí s klienty.Nejprve jsme připravili jednoduchou sadu otázek, které pokládali buď obchodní zástupci při jednání s klientem nebo pracovníci call centra při příchozích i odchozích telefonických hovorech. Během šesti týdnů jsme získali celkem zajímavé informace o potřebách klientů a jejich rodinných příslušníků i o celkové situaci a omezeních jednotlivých klientů a rodin. Sbírali jsme je pomocí e-mailů zasílaných na centrální adresu, protože společnost neměla k dispozici vhodný informační systém.
V dalším kroku jsme připravili segmentaci klientského portfolia na základě těchto informací doplněných o data z interních systémů (primárně o smlouvách a základních údajích klienta) a externí sociodemografické informace.
Následně obchodníci po dobu dvou měsíců dostávali seznam klientů (tzv. lead list), kterým buď bude končit smlouva nebo by mohli potřebovat určitý společností nabízený produkt. Jednalo se nejen o klienty, se kterými proběhly rozhovory, ale i o ty, kteří patřili do relevantního segmentu a měli statisticky vyšší pravděpodobnost, že si pořídí určitý produkt.
Již po třech týdnech pilotního provozu byly vidět hmatatelné výsledky: procento pozitivních reakcí na nabídky bylo trojnásobně větší a počet klientů, kterým končila smlouva a neodešli, se v porovnaní s předchozími přístupy dvojnásobně zvýšil.
www.kpmg.cz
IT Systems podporuje
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce