

















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI
E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.
Rozšířenost e-mailu v moderním podnikání je ohromující. V roce 2022 bylo na celém světě každý den odesláno a přijato přibližně 333 miliard e-mailů, přičemž do roku 2026 by podle odhadů mělo být odesláno až o dalších 60 miliard e-mailů denně více. Přestože značnou část z nich zachytí spamové filtry, do e-mailových schránek stále dorazí 85,7 % e-mailů, které vyžadují pozornost, popř. reakci.
- Pracovník stráví průměrně 2,6 hodiny svého pracovního dne úkoly souvisejícími s elektronickou poštou.
- Pracovníci kontrolují komunikační nástroje v průměru každých 6 minut.
- Doba obnovy koncentrace po přerušení v důsledku e-mailové komunikace je v průměru 23 minut.
- Pouze 30 % přijatých e-mailů vyžaduje okamžitou reakci
- 62 % e-mailů je považováno za nedůležité a je možné je zpracovat hromadně
Hlavní přínosy řešení
1. Úspora času prostřednictvím inteligentní automatizace
- automatizaci e-mailových odpovědí s podporou umělé inteligence
- inteligentní třídicí systémy, které identifikují a prioritizují urgentní komunikaci
- přizpůsobitelná workflow, která automaticky směrují e-maily příslušným členům týmu.
- možnosti pracovního režimu s lidskou kontrolou kritických sdělení
2. Správa kontextových odpovědí
- odpovědi založené na znalostech, které vycházejí z dokumentace specifické pro danou organizaci
- vícejazyčnou podporu pro potřeby globální komunikace
- přizpůsobitelné styly odpovědí, které respektují styl značky
- průvodce pro různé typy komunikace specifické pro jednotlivé kampaně.
3. Škálovatelné operace bez úměrného zvýšení nákladů
- cloudovou infrastrukturu škálovatelnou podle potřeb organizace
- automatizovanou správu kampaní pro velkoobjemovou komunikaci
- integraci se stávajícími poskytovateli e-mailových služeb a CRM systémy
- eliminaci potřeby dalších pracovníků podpory při rostoucím objemu e-mailů
4. Zvýšená produktivita díky inteligentním workflow
- automaticky filtrovat nedůležitou komunikaci
- inteligentně směrovat zprávy příslušným členům týmu
- provádět kontrolu kritických sdělení lidmi
- analyzovat v reálném čase pro optimalizaci workflow
Úspora nákladů a zvýšení produktivity

![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Formulář pro přidání akce
16.9. | ICT snídaně: Moderní HR procesy: Rychlejší, přehlednější,... |
16.9. | Microsoft & Veeam Security Roadshow – Bratislava... |
23.9. | IT konference: Arrow Forum 2025 |
29.9. | The Massive IoT Conference |