Plné znění vybraných článků je k dispozici s časovým odstupem několika týdnů od tištěného vydání.
IT System 5/2002
 

Obsah IT System 5/2002

Budování strategie produktů a strategie komunikačních kanálů - IV. díl ...08
Integrace v bankovnictví ...14
Datawarehousing v bankovnictví ...16
Hodnota zákazníka a její řízení ve finančnictví ...20
Systém přímého bankovnictví GE Capital Bank ...23
Internetový distribuční kanál ING ČR ...24
Platforma komunikace a týmové práce v Ĺudové bance ...26
Informační systém pro obchodní zástupce pojišťovny Allianz ...27
Změny ve světě financí Finanční služby on-line jsou životně závislé na důvěře zákazníků ...28
Bankovní podpisové vzory České spořitelny ...32
TOC - průtokové účetnictví - IV. díl ...36
AMI - informační systém pro podporu facility managementu Informační podpora pro facility manažery a správce budov ...40
Outsourcing IS/IT? ANO! Ale… Řízení vztahu věnovat stejnou péči jako vzniku vztahu ...42
Nové cesty k informacím ...50
Zákaznické centrum podporuje expanzi společnosti CCS a přináší nové možnosti ...52
 

Vyprodáno