|
Událost týdne |
Microsoft kupuje Navision
Pro mnohé překvapením je oznámení o koupi společnosti Navision firmou
Microsoft. Tento krok má napomoci společnosti Navision upevnit postavení
mezi velkými softwarovými firmami, pro zákazníky a partnery to bude
znamenat především přidanou hodnotu k jejich investicím do řešení
Navision nebo Navision Solution Center. Díky integraci do skupiny
Microsoft a zaměřením na potřeby středně velkých podniků může Navision
nabídnout nové technologie a rozšířenou funkčnost ještě rychleji než
tomu bylo doposud.
Po dokončení prodeje se Navision stane součástí Microsoft Business
Solutions. Centrála Navision ve Vedbaeku bude hlavním centrem činnosti
Microsoft Business Solutions v EMEA (Evropa, Blízký východ a Afrika), a
také největším vývojářským centrem Microsoftu mimo USA.
Zpět

KPNQwest a GTS se spojují
Od 2. května
působí po provedeném provozním sloučení společnosti GTS Czech a KPNQwest
Czechia na českém trhu jako jediná společnost. Nová společnost, která
ponese do doby vzniku jedné právnické osoby název KPNQwest/GTS,
zaměstnává nyní téměř 400 pracovníků.
Generálním ředitelem KPNQwest/GTS bude Milan Rusnák, dosavadní ředitel
GTS. Michael Hartman, dosavadní ředitel KPNQwest, byl jmenován zástupcem
generálního ředitele a ředitelem pro strategii společnosti.
Spojením obou společností vznikl subjekt, který je na vrcholu v
hlasových, datových a internetových službách, nyní posílené
nejrozsáhlejší sítí optických kabelů v Evropě. Nové uskupení v Evropě
provozuje 25 000 kilometrů dlouhou síť s připojeními v 60 evropských
velkoměstech a 14 metropolitních sítí (MAN). Provozní sloučení GTS Czech
a KPNQwest Czechia v ČR je v souladu s plánovaným průběhem globální
akvizice GTS Central Europe a páteřní sítě Ebone společností KPNQwest.
Zpět |
|
Podnikové aplikace |
Český mobil nasazuje LCS Noris
Společnost Popron Consulting, která je obchodním, implementačním a
vývojovým partnerem informačního systému LCS Noris, se stala hlavním
dodavatelem systému využívajícího technologie Microsoft .NET a LCS Noris
pro Český Mobil.
Nový systém slouží primárně pro plánování směn na prodejnách
společnosti, sekundárně je využíván pro výpočet provizí a pro detailní
přehled o počtu zákazníků. Ve fázi finální přípravy je i další projekt
ve společnosti Český Mobil - nasazení Docházky pro celou společnost.
Implementovaný systém v současné době zpracovává plánování směn v rámci
všech téměř 40 prodejen v celé ČR, pomáhá s výpočtem provizí a společně
se systémem Traffic Counter, jehož prvky dodala firma Popron Consulting
v rámci předchozího projektu, vyhodnocuje počet zákazníků, kteří
navštíví prodejny. V případech, kdy tyto prodejny nejsou připojeny přímo
do vnitřní sítě Českého Mobilu, je využívána technologie GPRS.
Zajímavostí je i integrace nových technologií se systémem HR Info,
logistickým systémem GeneriX a systémem pro předplacené karty (Oskarty)
PDR.
Společnost Popron Consulting vyhrála výběrové řízení na řešení Traffic
Counter a návrh docházkového/plánovacího systému v listopadu roku 2001.
V lednu tohoto roku se již začalo na obou projektech pracovat. Systém
Traffic Counter byl dokončen v únoru, v současné době probíhají
dokončovací práce na projektu Docházky, připravuje se školení a předání
do ostrého provozu.
Zpět

Společnost De La Rue a IFS
Společnost IFS
dále pokračuje v posilování svého vlivu na trzích software pro údržbu a
správu majetku. Posledním příkladem je firma De La Rue Currency, která
si vybrala IFS Aplikace pro svoji papírnu v Overtonu ve Velké Británii.
Společnost De La Rue
Currency je největší světová komerční tiskárna cenných papírů a
výrobce papíru, která se podílí na výrobě národních měn pro téměř 150
zemí.
Výrobu provozují od roku 1721 a jejich papírna v Overtonu s nepřetržitým
provozem zaměstnává přes 600 lidí. Plně implementovaný systém bude
zpracovávat nákup, sklad, zákaznické objednávky, plánování, výrobu,
údržbu a statistickou procesní kontrolu, včetně integrace se zařízením
dílny pro analýzu.
Zpět

Pythagoras
se podílí na elektronizaci procesů v HP
Hewlett-Packard
v současné době uvedla do plného provozu novou verzi aplikace pro
motivační program eDapp, který je určen k aktivní podpoře autorizovaných
partnerů v oblasti velkoformátových tiskáren hp designjet. Jádrem této
aplikace je Pythagoras Compass - CRM systém od společnosti Pythagoras,
který umožňuje rychlou a flexibilní práci s daty hp business partnerů.
Nová verze této aplikace obsahuje plně elektronický oběh dokumentů a je
plně propojená na CRM systém Pythagoras Compass. Aplikace poskytuje
partnerům HP okamžité informace o stavu jejich prodejních aktivit v
rámci motivačních programů a nabízí jim možnost aktivnější účasti.
Společnosti HP pak umožňuje vedení motivačních programů, včetně
sledování pohybu na účtech. Díky přechodu na databázi Microsoft SQL bylo
rovněž možné kromě zvýšení výkonu dosáhnout i vyšší úrovně zabezpečení
dat.
Zpět

CRM řešení napoví
jak na neplatící zákazníky
Společnost Oracle uvedla novou aplikaci sady Oracle E-Business Suite -
Oracle Collections, která umožňuje firmám spravovat celý inkasní cyklus
od plánování strategií výběru přes komunikaci se zákazníky až po řízení
hotovostních výběrů.
Inkasa jsou totiž obvykle ve společnostech stále sledována manuálně, což
je pracný a nákladný proces. S pomocí Oracle Collections mohou firmy
automaticky identifikovat neplatící zákazníky a definovat preventivní,
zacílené inkasní kampaně na základě platební historie a statusu
zákazníka.
Firmy tak například může naplánovat jinou inkasní kampaň pro neplatící
zákazníky s nevyřízenými objednávkami nebo žádostmi o službu a jinou pro
dlouhodobě ziskové zákazníky.
Aplikace Oracle Collections poskytuje společnostem úplný přehled o
zákazníkovi včetně podrobné historie telefonátů, plateb, slibů zaplatit,
sporů a odmítnutých faktur. Když mají v ruce úplné a přesné informace,
mohou agenti vymáhání pohledávek vhodně přizpůsobit své jednání se
zákazníky a odpovídat na jejich otázky ohledně poskytovaných služeb nebo
objednávek. Vymáhání plateb je díky tomu produktivnější. Aplikace Oracle
Collections je navíc integrována s modulem Oracle Pohledávky, což
usnadňuje kompletní přehled o nezaplaceném dluhu a umožňuje sledovat
platební historii zákazníka.
Zpět

Business Intelligence pro vydavatele novin, časopisů a on-line médií
Společnost
Sybase oznámila uzavření dohody s firmou
Atex Media Solutions,
vývojářem a dodavatelem řešení pro reklamu a správu obsahu určeného pro
vydavatelské domy. Podle podmínek kontraktu bude Atex nabízet produkt
Industry Warehouse Studio (IWS) for Media společnosti Sybase, který
umožňuje rychlé zahájení práce na vývoji celopodnikových analytických
aplikací pro mediální organizace.
Atex nabídne řešení IWS každému z uživatelů systému Atex Enterprise a
začlení technologii do svého nového řešení Enterprise 2, což je právě
vyvíjená nová generace reklamního systému. Jelikož IWS snadno pracuje s
jakýmkoli počtem databázových systémů - vedle Sybase i s produkty Oracle,
IBM a Microsoft, bude Atex zajišťovat marketing a prodej co nejširšímu
počtu zákazníků z oblasti mediálního trhu, kteří zatím Atex nevyužívají.
S inzertními systémy Atex pracuje více než 200 vydavatelství novin a
časopisů po celém světě. Tituly počínaje Velkou Británií přes Malajsii a
USA až po Venezuelu prodávají s jeho pomocí inzerci desítkám tisíc
klientů a generují roční tržby ve výši stovek milionů dolarů.
Celopodnikové systémy, které jsou složeny z 15 až 300 i více pracovních
stanic, integrují všechny fáze prodeje inzerce, výroby a řízení, včetně
zavedení objednávky, plánování, určení ceny, provedení, umístění a
vytvoření finální zprávy pro zákazníka.
Zpět

Systémy
firmy Logica usnadní péči o mentálně postižené
Společnost
Logica získala významnou zakázku od britského Státního úřadu pro
opatrovnictví (PGO
- Public Guardianship Office), který je odpovědný za sociální péči o
občany s mentálním postižením. Na základě kontraktu dodá Logica plně
integrovaný systém pro vyřizování agendy a finanční řízení. Hlavním
cílem projektu je podstatně zvýšit efektivitu práce úřadu a pomoci mu
splnit všechny indikátory požadované vládním modernizačním programem.
V rámci projektu pro PGO Logica dodá systémy, které umožní automatizovat
podstatnou část administrativní práce.
Kromě zvýšení produktivity práce a snížení výdajů spojených s údržbou
systémů a telekomunikačními službami, pomohou tyto systémy reagovat lépe
a rychleji na potřeby klientů.
Logica je odpovědná nejen za dodávku řešení, ale také za program školení
zaměstnanců PGO. První část systému bude zprovozněna na podzim letošního
roku, celý projekt bude dokončen v březnu 2003. Spolu se společností
Logica se budou na realizaci dodávky podílet také subdodavatelé -
softwarové firmy Open Text & Deltascheme a Fifth Dimension Systems (FDS)
a Sage a školící firma Deverill.
Zpět

IBM uvádí
eServer založený na procesoru POWER4
Společnost IBM uvedla nový IBM eServer i890, který je vybaven
technologií třídy počítačů mainframe a mikroprocesorem POWER4.
32procesorový server i890 s nejnovější verzí operačního systému pro
servery iSeries - OS/400 Version 5 Release 2 - téměř zdvojnásobuje
výpočetní výkon předchozího modelu iSeries i840 a přináší vylepšené
možnosti konsolidace serverů, protože podporuje až 32 dynamických
logických oddílů operačního systému OS/400 nebo Linux (ty se pak chovají
jako samostatné servery).
Zpět |
|
Případová studie |
Co trápí Vídeňany
Uvolněné a
rachotící poklopy kanálů, hluk ze stavenišť, úplatky, neúnosný hluk ze
sousedství -- to je jen příklad problémů, se kterými se vídeňští občané
obracejí na poradenská střediska ve své metropoli. V budoucnu však už
nebude záležet na tom, které z nich si dotyčný vybere -- jeho podnět
bude spolu s ostatními náměty shromážděn, koordinovaně zpracován a řešen
systémem tzv. Central Complaint Management (CCM), tedy centralizovaného
vyřizování stížností. Všechny podněty mohou být podány telefonicky,
dopisem, e-mailem nebo osobně při návštěvě informačního střediska. Všemi
těmito způsoby se informace dostane do systému, v němž je zaručeno
jednotné zpracování stížnosti.
Pokračování
Zpět
|
Konference, semináře |
Konference Inforum o
profesionálních informačních zdrojích poosmé
Ve dnech 21. až
23. května 2002 se v Nové aule Vysoké školy ekonomické v Praze uskuteční
osmý ročník konference Inforum, která je zaměřena na
elektronické informační zdroje ve vědě, výzkumu a podnikání. Jejími
pořadateli jsou Albertina
icome Praha s.r.o. a VŠE.
Konference, která je nejvýznamnější akcí svého druhu u nás, se loni
účastnilo více než 560 informačních pracovníků z akademických a
soukromých institucí, IT manažerů, pracovníků veřejné správy a lékařů z
České republiky, Slovenska, ze západní Evropy a USA a obdobný zájem je
očekáván i letos.
V odborném programu, který je rozdělen do tematických sekcí, je věnována
pozornost mj. využití informačních zdrojů v řízení podniku, firemním
zpravodajským systémům, Competitive Intelligence, znalostnímu
managementu, přístupu k informacím o Evropské unii aj. Součástí
konference jsou rovněž dva workshopy, které se konají 20. května.
Na doprovodné výstavě se představují producenti informačních zdrojů a
další firmy. Hlavními sponzory konference jsou
ProQuest Information
and Learning, Ovid
Technologies a
Dialog Corporation, mediálními partnery jsou
Ekonom,
IT News,
IT System a
Ikaros.
Technologickou podporu zajišťují firmy AiP Safe, Sun Microsystems a
INCAD. Bližší informace o konferenci (včetně registračního formuláře)
najdete na
www.inforum.cz.
Zpět

Energie efektivně 2002
Ve dnech 5. - 7. listopadu se v Kongresovém centru Praha uskuteční 8.
mezinárodní konference a výstava EEBW: Energie Efektivně 2002, s
podtitulem "Příležitost pro návratné investice". Zájemci o prezentaci
projektů v oblasti efektivního využívání energie a obnovitelných zdrojů
mají možnost do konce dubna přihlásit témata svých přednášek u
organizátorů konference, nebo navázat spolupráci při organizaci výstavy
energeticky úsporných produktů.
Hlavní tématické okruhy konference jsou: Liberalizace trhu s elektřinou
a elektřina z obnovitelných zdrojů, energetické audity, příprava a
financování projektů, využití biomasy pro vytápění, nízkoenergetické
domy, energeticky úsporné osvětlování a Energy Performance Contracting.
Náplní konference budou informace a diskuse o současném stavu a vývoji v
oblasti výroby a spotřeby energie v ČR, EU i ve světě, přednášky a
panelové prezentace, výstava energeticky úsporných výrobků a například
nezávislé poradenství pro spotřebitele.
Konference EEBW: Energie efektivně je tradičním místem pro setkávání a
výměnu zkušeností odborníků různých profesí - technických a
energetických profesionálů, manažerů a politiků na komunální i státní
úrovni, podnikatelů a vrcholového vedení z průmyslové sféry a
energetiky. Je to příležitost pro výměnu názorů nad konkrétními
aktuálními problémy i pro nová obchodní setkání, příležitost pro
neformální diskusi podnikatelů s představiteli státní správy, ale také
možnost získání zahraničních zkušeností a navázání nových osobních
kontaktů s domácími i zahraničními odborníky z oboru.
Organizačními partnery konference jsou Hospodářská komora ČR, Česká
energetická agentura, Společnost pro techniku prostředí, Český svaz
stavebních inženýrů, Svaz podnikatelů v oboru technických zařízení.
Chcete se o konferenci a výstavě dozvědět více? Kontaktujte SEVEn,
Středisko pro efektivní využívání energie, o.p.s., Slezská 7, 120 56
Praha 2, e-mail: eebw@svn.cz, nebo
navštivte samostatnou internetovou
stránku.
Zpět |
|
Finanční monitor IT firem |
Borland vykázal
nárůst, nejvíce táhne Java
Hospodářské výsledky pro společnost Borland vůbec nevypadají špatně. Za
první čtvrtletí roku 2002 ukončené k 31. březnu vzrostly výnosy o 10 %
na 57,1 milionu dolarů oproti 51,7 milionu dolarů ve stejném období roku
2001. Výnosy z prodeje licencí rostly více než o 12 % a hrubý zisk
zůstal na stejné hodnotě 85 % jako v prvním čtvrtletí roku 2001.
Dle účetních principů GAAP (Generally Accepted Accounting Principles)
vzrostl provozní příjem na 4 miliony dolarů oproti 3,9 milionu dolarů ve
stejném období předchozího roku. Předběžný provozní příjem byl dokonce
vyšší, vzrostl na 5,5 milionu dolarů oproti 4,3 milionu dolarů ve
stejném období předchozího roku, vzrostl tedy o 29 %.
Předběžný čistý zisk v prvním čtvrtletí 2002 - bez nákladů na akvizici -
byl 5,8 miliónů dolarů, to odpovídá hodnotě 0,08 na jednu akcii z
celkového počtu 76 miliónů akcií. V porovnání s čistým ziskem 6,2
miliónů dolarů v prvním čtvrtletí roku 2001 to odpovídá hodnotě 0,09
dolaru na akcii z celkového počtu 71,9 miliónů akcií. Předběžný čistý
zisk v prvním čtvrtletí 2002 - včetně nákladů na akvizici - byl 4,6
miliónů dolarů; to odpovídá hodnotě 0,06 na jednu akcii. Stejné
čtvrtletí předchozího roku bylo uzavřeno s čistým ziskem 5,9 miliónů
dolarů, to odpovídá hodnotě 0,08 dolaru na akcii.
Divize Java i v prvním čtvrtletí vykázala nejvyšší růst, její výnosy
vzrostly o 40 % a činily 38 % z celkových příjmů v prvním čtvrtletí
2002. Společnost posílila svou vedoucí pozici na trhu vývojových
prostředí pro jazyk Java dohodami se společnostmi Sprint PCS a Sybase.
Divize RAD řešení vykázala nárůst příjmů o 19 % oproti prvnímu čtvrtletí
2001. Divize RAD generuje druhý nejvyšší příjem ve firmě, to představuje
26 % z celkových příjmů společnosti. Divize uvedla na trh Borland
Enterprise Studio for Windows, vývojovou sadu pro modelem řízenou
architekturu a C++Builder 6.0, poskytující webové služby. C++Builder 6.0
dále rozšiřuje portfolio multiplatformních řešení pro vývoj a šíření
aplikací s využitím webových služeb. Divizi Enterprise řešení poklesly v
prvním čtvrtletí 2002 příjmy o 20 % v porovnání s prvním čtvrtletím
předchozího roku. Pokles byl především zapříčiněn nižšími prodeji OEM a
odráží současnou ekonomickou situaci.
Příjmy za služby byly v prvním čtvrtletí zachovány ve stejné výši a
představují 16 % z celkových příjmů společnosti.
Zpět
|
Internet, komunikace a
sítě |
eTel otevírá
mezinárodní centrum pro provoz sítě
eTel Group
otevřela své nové mezinárodní centrum pro provoz sítě (iNOC), které má
sloužit jejímu rozrůstajícímu se zastoupení ve střední Evropě. Se sídlem
v německém Frankfurtu má toto vícefunkční zařízení za úkol řídit
středoevropskou síť společnosti eTel v šesti zemích a propojovat ji s
celosvětovou telekomunikační infrastrukturou.
Frankfurt byl zvolen jako sídlo iNOC z toho důvodu, že se jedná o
stávající propojovací bod společnosti eTel a město s největšími
telekomunikačními ústřednami (hub centres), kde dochází k jedné z
nejvyšších koncentrací hlasového a datového přenosu. Nové centrum bude
vést a řídit Kevin Henry, který nastoupil do eTel Group na začátku roku
2002 a byla mu svěřena specifická odpovědnost za rozvoj iNOC. V
minulosti řídil a rozvíjel centra pro provoz sítí, včetně Lucent a
Energis.
Zpět

Rozšiřování sítě GSM/GPRS
v Nizozemí
Společnost Alcatel uzavřela se společností Dutchtone, telekomunikačním
operátorem v Nizozemí, smlouvu o rozšiřování a zvyšování kapacity
stávající národní sítě GSM 1800 MHz. Řešení má umožnit společnosti
Dutchtone nabízet
koncovým uživatelům rozšířené mobilní hlasové a datové služby.
Společnosti Alcatel a Dutchtone rovněž zahájily společný program
optimalizace kvality sítí, aby tak dokončily sladění se standardy Orange
ještě před příchodem značky Orange do Nizozemí.
Tato jednoroční rámcová smlouva také zahrnuje globální řízení projektu
včetně implementace, instalace a integrace sítě GSM 1 800 MHz a zároveň
testování technologie GPRS a její uvedení do provozu. Alcatel dodá své
řešení Evolium včetně bezdrátové přístupové sítě (základnové stanice a
ovladače základnových stanic), které podporuje GPRS a podstatně rozšíří
pokrytí, zlepší kvalitu komunikace a množství poskytovaných služeb.
Zpět |
|
Informační společnost |
Hewlett-Packard - hlasy konečně sečteny, fúze může proběhnout
Zdá se, že problémy se sečtením volebních hlasů se v USA netýkají jen
prezidentských voleb. Společnost Hewlett-Packard si musela na
definitivní sečtení hlasů akcionářů volících fúzi s firmou Compaq pozvat
dokonce nezávislou inspekci reprezentovanou společností IVS Associates.
Ta až tento týden vydala finální zprávu o výsledcích hlasování akcionářů
HP na mimořádné schůzi akcionářů uskutečněné 19. března 2002.
Podle zprávy byli pro spojení se společností Compaq majitelé 838 401 376
akcií, proti hlasovali majitelé 793 094 105 akcií a 13 950 651 akcií se
zdrželo hlasování. Na základě tohoto výsledku společnost HP potvrzuje,
že návrh byl schválen podle požadavků New York Stock Exchange.
Hewlett-Packard očekává, že jednání budou uzavřena 3. května 2002.
Ohlášení nového HP se pak uskuteční 7. května 2002.
Zpět

Tiscali
jmenuje Jiřího Pavlíka obchodním ředitelem
Firma Tiscali
jmenovala Jiřího Pavlíka na pozici obchodního ředitele. Pavlík, 52 let,
bude zodpovědný za řízení rozsáhlého portfolia internetových služeb
Tiscali pro firemní klientelu, zahrnující konektivitu, web hosting,
server housing, audio/video streaming, e-commerce řešení a tvorbu a
správu virtuálních privátních sítí. Navíc bude dohlížet na prodej
komerčních služeb společnosti Tiscali CD-Telekomunikace.
Pavlík vstupuje do Tiscali poté, co pracoval jako viceprezident pro
prodej pro společnost Slovenské Telekomunikace. Předtím tři roky působil
jako ředitel pro obchod a distribuci u společnosti Aliatel a šest let
jako manažer pro nepřímý prodej pro společnost Digital Equipment /
Compaq.
Vystudoval Vysokou školu báňskou v Ostravě, obor systémové inženýrství.
Po ukončení studia nastoupil jako programátor do železáren Nová huť
Ostrava a později pracoval pro železárny v Třinci jako programový
analytik, následně pak pět let jako vedoucí oddělení informačních
technologií Výzkumného ústavu hutnictví železa. Účastnil se vývoje,
systémových testů a implementace systému pro řízení výroby kyslíkové
konvertorové ocelárny. Na projektu pracoval dva roky ve Švédsku pod
vedením společnosti ABB - divize hutní výroby.
Pavlík je ženatý a je otcem tří dcer. Mezi jeho koníčky patří tenis,
lyžování a turistika.
Zpět

Petr Viktora v čele rozšířeného sektoru Service Providers v SAP ČR
Společnost SAP
ČR ohlásila rozšíření sektoru poskytovatelů služeb, za který je nyní
zodpovědný Petr Viktora (1961). Ten doposud ve společnosti SAP ČR
pracoval v rámci tohoto sektoru se zákazníky poskytujícími služby v
oblasti telekomunikací, médií, zábavního průmyslu a cestovního ruchu. V
současné době tak Petr Viktora převzal zodpovědnost rovněž za
společnosti působící v oboru energetiky, plynárenství a dalších utilit v
České republice.
Petr Viktora přišel do společnosti SAP v roce 1999 z firmy CCA Systems,
kterou spolu s dalšími partnery v roce 1991 založil v Plzni. V této
společnosti působil v oblasti vývoje a implementace podnikových
informačních systémů a na pozici obchodního ředitele.
Po nástupu do SAP se věnoval vedení projektů u klíčových
telekomunikačních operátorů a řídil jednu z konzultačních divizí.
Ředitelem sektoru poskytovatelů služeb je od roku 2001.
Petr Viktora vystudoval obor Automatizované systémy řízení na
Západočeské univerzitě, po absolvování působil v plzeňské Škodovce. Je
ženatý, má tři děti a ve volném čase se věnuje sportu, literatuře a
angličtině.
Zpět

Novým
finančním ředitelem NEXTRA se stal Jiří Dupák
Novým finančním ředitelem společnosti NEXTRA Czech Republic se s
platností od 1. května stává Jiří Dupák. Ten přichází do společnosti
NEXTRA ze společnosti Aliatel, v níž posledních pět let zastával pozici
Senior Manager Controlling. Předtím pracoval déle než čtyři roky ve
společnosti Eurotel Praha jako Finanční manager pro roaming.
Jiří Dupák vystudoval ekonomii a řízení podniku na ČVUT Praha. V
současné době se věnuje dalšímu studiu ACCA. Hovoří plynně anglicky a
mezi jeho koníčky patří parašutismus a paragliding. Je ženatý, má
čtyřletého syna, kterému v červnu přibude další sourozenec.
Zpět

2N
TELEKOMUNIKACE s novou organizační strukturou
Především ke zkvalitnění služeb zákazníkům má přispět nová organizační
struktura českého výrobce telekomunikačních zařízení 2N TELEKOMUNIKACE,
která se v lednu transformovala ze společnosti s ručením omezeným na
akciovou společnost. Transformace si vyžádala i určité změny ve vedení
společnosti a přinesla i vznik nových oddělení.
Generálním ředitelem 2N TELEKOMUNIKACE, byl představenstvem jmenován
Miroslav Hofman, který funkci ředitele 2N zastával už od založení firmy
v roce 1991. Pozici výkonného ředitele bude nadále zastávat Ing. Roman
Pihan. Třetí ze zakladatelů společnosti 2N, Ing. Hanuš Brychta, byl
pověřen řízením jakosti a informatiky.
Obchodním ředitelem 2N byl jmenován Ing. Tomáš Trefný, který od r. 1996
do dubna 2002 zastával funkci ředitele divize Obchodně technických
služeb. Ta se orientovala na prodej, provoz a servis síťových
technologií pro přenos hlasu. Ing. Trefný zahájil svoji kariéru ve 2N po
absolvování ČVUT, fakulty elektrotechnické v r. 1991 a vedl vývoj řady
úspěšných produktů firmy.
Nově vzniklá Divize obchodu, kterou nyní řídí, zastřešuje řadu útvarů,
např. oddělení přímého a nepřímého prodeje, oddělení péče o strategické
zákazníky a skupinu útvarů technické podpory. Kromě prodeje výrobků
zahrnuje Divize obchodu i řadu činností spojených s poskytováním
profesionálních služeb pro zákazníky, včetně řízení obchodní a
partnerské sítě, marketingu a propagace. Novinkami v nabídce 2N jsou
poskytované služby dohledu zařízení, například ústředen či sítí v nově
zřízeném kontaktním a dohledovém centru.
Zpět

ProCA se stala distributorem základních desek TYAN pro ČR
Společnost
ProCA se od 2. května stává distributorem základních desek značky TYAN.
Desky TYAN rozšiřují současné portfolio nabízených základních desek v
nejvyšší kvalitativní třídě.
Společnost TYAN byla
založena v roce 1989 v USA, kde v současné době sídlí centrála tohoto
výrobce. Značka TYAN je HIGH-END produkt a leaderem ve své třídě, totiž
v oblasti serverových základních desek. Společnost ProCA bude nabízet
kompletní sortiment serverových desek, tj. s čipovými sadami všech
současných obchodních partnerů TYAN - Intel, AMD, VIA, ServerWorks.
Zpět |
|
System
NEWS zasílá redakce edice IT Business
* Vydavatelství CCB s.r.o., Okružní 17, Brno 638 00 *Tel/Fax.:
05/45 22 27 79 System NEWS je vám pravidelně zasílán na základě vaši registrace. Pokud si již dále nepřejete, abychom vám
System NEWS zasílali,
kontaktujte nás prosím.
Náměty a připomínky k obsahu zasílejte na adresu odpovědného redaktora
Pavla Boucníka,
|
|