facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 20. 2. 2007

Nový manažer divize HP Software

Martin_Ambler_708.jpgOd 1. února 2007 nastoupil do společnosti Hewlett-Packard ČR na pozici manažera softwarové divize pan Martin Ambler (47). Bude mít na starosti prodej licencí nástrojů HP OpenView a Mercury, které byly po akvizici společnosti Mercury Interactive Corp. v červenci loňského roku sdruženy do jediného portfolia s názvem HP Software. Doposud pan Martin Ambler působil ve společnosti Mercury na pozici Country Managera pro Českou a Slovenskou republiku. Před založením lokální pobočky společnosti Mercury v roce 2003 pracoval na pozici Sales Managera pro Českou a Slovenskou republiku ve firmě Computer Associates.

Martin Ambler do CA nastoupil v roce 1998 jako senior architekt pro podnikový software, později přešel do funkce technického manažera pro země střední a východní Evropy. Do té doby působil ve společnosti Digital Equipment Corporation jako zakládající člen týmu tehdy ještě československé pobočky na pozici vedoucího oddělení konzultantů. Martin Ambler absolvoval fakultu jaderné fyziky na Českém vysokém učení technickém v Praze. Je ženatý a má dvě děti.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.