Aktuality -> WWW tipy - 9. 2. 2007

Netčíšník přinese jídlo až domů

netcisnik706.jpgWebová služba Netčíšník.cz nabízí možnost si objednat jídlo přes internet. Po zadání adresy, na kterou si jídlo přejete dodat, se objeví výběr restaurací, které do dané lokality doručují. Můžete si vybrat z jednotlivých kuchyní (italská, indická, vegetariánská, suši), nebo procházet celou nabídku. Při výběru restaurace vám pomohou symboly vidliček a mincí, které značí kvalitu jídla a cenu. Kvalitu jídla hodnotí zákazníci, průměrná cena se počítá z nabídky restaurace. Dále najdete informace o průměrné době dodání (ta se pohybuje kolem jedné hodiny), ceně za doručení a zda je restaurace otevřená.

Jakmile si vyberete restauraci, zobrazí se její kompletní jídelní lístek. V něm si můžete vybrat požadované jídlo, které se vloží do košíku. Při dokončení objednávky si můžete zvolit, zda se má jídlo doručit ihned, nebo si vybrat pozdější dobu doručení. Pak už jen zbývá počkat na kurýra, kterému také jídlo zaplatíte. Zákazníci si pochvalují, že si mohou v klidu vybrat a objednat, aniž by museli hledat telefonní číslo a menu restaurace. Navíc mají jistotu, že jejich objednávka byla přijata. Netčíšník.cz má přes třicet partnerů zejména v oblastech Prahy a Brna. Další pozornost Netčíšníka se soutředí na Ostravu, přes internet si mohou objednat jídlo I obyvatelé dalších měst: Plzeň, Teplice, Liberec, České Budějovice, Zlín, Ústí nad Labem, Hradec Králové.

 
  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.