CANON CZ
facebook
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 29. 10. 2018 12:44

Jak využít hlasové vychystávání a uhlídat procesy okolo firewallu

IT Systems 10/2018Je těžké vybrat z nabitého obsahu říjnového vydání IT Systems jen několik témat a článků. Rozhodně si ale nenechte ujít rozhovor s Petrem Schaffartzikem, ředitelem systémové integrace K2 atmitec. Probrali jsme spolu aktuální trendy v oblasti ERP systémů a povídali si o tom, co dnes podniky opravdu trápí a jak by jim v tom mohl informační systém pomoci.


Ohlédli jsme se také za několika významnými konferencemi, které se konaly v uplynulých týdnech, a přinášíme vám souhrn toho nejzajímavějšího, co se na nich událo a zaznělo.

Z dalších článků v aktuálním vydání IT Systems bych vás chtěl upozornit na příspěvek Čestmíra Váni z Kodysu, který se vás pokusí přesvědčit, že hlasové vychystávání má budoucnost. Navzdory skeptikům, kteří tvrdí, že hlasové vychystávání je minulost a technologie, která nezapadá do konceptu Industry 4.0. Pravda je prý někde úplně jinde. S využitím pokročilé hlasové technologie, která přináší jistotu správného rozpoznání hlasu, se hlas rozšiřuje i mimo sklady a distribuční centra do oblasti kontroly kvality ve výrobě nebo i do oblasti služeb, jako jsou stanice technické kontroly.

Ondřej Komenda z Insophy se věnuje aktuálnímu problému mnoha firem, na které se dnes valí větší množství zakázek, což vede k dramatickému nárůstu komplexity řízení a to se následně projevuje v dodatečných nákladech na provozní zásahy (přesčasy, kooperace, urgentní dopravy, …). Řešením této situace může být podle něj integrované kapacitní plánování.

Peter Slávik ze Sprinx Systems otevřeně popisuje, s čím nám pomůže CRM systém a co naopak nedokáže. Někdo totiž CRM považuje za samospasitelný nástroj, díky kterému už nebude muset firmu prakticky řídit. Jiní zase jeho možnosti podceňují a spoléhají na excelové tabulky nebo vlastní paměť a intuici. Pravda je někde mezi tím.

Ondřej Širočka z brněnského Kentico Softwaru vám poradí, jak připravit obsah využitelný pro různá zařízení a platformy. Dnes už nejde jen o tablety a chytré telefony, o slovo se hlásí chatboti, virtuální a rozšířená realita. Pokud se v budoucnu chystáte pro marketingovou komunikaci využívat nové nástroje, měli byste začít vážně uvažovat o přípravě inteligentního či adaptivního obsahu.

Lukáš Solil z AEC zase velmi podrobně popisuje procesy okolo firewallu a radí, jak předejít situaci, kdy nám nepořádek v nastavení firewallu, případně v jeho dokumentaci, přeroste přes hlavu. Názorně ukazuje nastavení politiky firewallu s různými chybami a upozorňuje na bezpečnostní rizika, která z takového chaosu vyplývají.

Podobnému problému se věnuje také Aleš Mahdal z Anectu, když se ptá, jaký je skutečný stav vašeho IT vybavení a jeho bezpečnost. IT ve firmách bývá mnohdy přebujelé, má několik systémů redundantních, něco málo duplicitního softwaru a nevyužité licence. Téměř vždy proto existuje příležitost a prostor pro jeho zlepšení, přičemž jako dobrý výchozí bod se nabízí zavedení systému ITAM.

Na závěr bych chtěl ještě upozornit na článek Lukáše Puchrika z CleverAnalytics, který se věnuje přínosům lokační analýzy – pomáhá optimalizovat pobočkovou síť, najít ideální místo pro novou pobočku nebo segmentovat klienty podle dostupných dat. Podle nich pak můžete určit, kdo je váš typický zákazník a odkud přichází. Odhaluje ale například i to, kde je reálná spádová oblast konkrétní pobočky, a pomáhá tak efektivně naplánovat třeba marketingovou kampaň.

To vše je pouze zlomek z nabídky aktuálního vydání IT Systems. Pokud si budete chtít aktuální vydání IT Systems přečíst, můžete si objednat konkrétní vydání v klasické podobě:

nebo v elektronické podobě:

Alza Mediaarrow
Pokud se vám časopis IT Systems bude líbit natolik, že byste se chtěli stát jeho předplatitelem, můžete jej objednat zde - roční předplatné IT Systems.


 
Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
Onlio
RSS kanál