facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Česká Lica získala ocenění ČAEK

za přínos k rozvoji elektronických komunikací a převzetí vysílání v ČR

Společnost Lica působící na českém trhu už déle jak patnáct let obdržela na výroční konferenci České asociace elektronických komunikací výroční cenu za trvalý přínos k rozvoji elektronických komunikací a převzetí vysílání v České republice. Lica stojí v čele tzv. převzatého vysílání (vysílání v sítích kabelové televize) a se svými partnery stála u zrodu nejrůznějších projektů, ke kterým patří „První digitální vysílací stanice“, projekt digitálního vysílání České televize, distribuce televizního vysílání po IP sítích aj.


Dvanáctá výroční konference ČAEK o. s. se zabývala především placeným obsahem sítí a služeb elektronických komunikací i dalším rozvojem ICT. Konference se zúčastnilo mnoho významných hostů a představitelů společností UPC, T-Mobile, AT&T, OSA, Českého telekomunikačního úřadu, ředitel odboru elektronických komunikací Ministerstva průmyslu a obchodu i ředitel odboru koncepce a koordinace informačních a komunikačních technologií ve veřejné správě z Ministerstva vnitra. K jednotlivým tématům proběhly zajímavé panelové diskuze a společnostem T-Mobile Czech Republic, Lica a elektrotechnické fakultě ČVUT byla předána výroční ocenění za jejich zásluhy a přínos.

V současnosti se Lica věnuje především technologiím pro distribuci nelineárního vysílání a optickým systémům, zejména sítím GePON.


 
  

- Inzerce -

Rozšiřující analytické funkce řešení Flowmon

ALEF FlowmonZnámým systémem pro sle­do­vá­ní toků v síti je ře­še­ní spo­leč­nos­ti Flow­mon. V zá­k­la­du se po­u­ží­vá pro mo­ni­to­ro­vá­ní da­to­vých toků v síti a k ře­še­ní pro­b­lé­mů s tou­to ko­mu­ni­ka­cí. Při po­u­ži­tí Flow­mon sond se vi­di­tel­nost do ko­mu­ni­ka­ce dos­tá­vá až na úro­veň ap­li­ka­cí. Kromě to­ho­to zá­k­lad­ní­ho mo­ni­to­rin­gu a ná­s­tro­je na ře­še­ní pro­b­lé­mů má Flow­mon také rozšiřující moduly.

  

- Inzerce -

Online tržiště merXu pro B2B obchodování úspěšně roste

Tisícovky zákazníků, statisíce produktů a během pár měsíců další expanze


Václav LiškaOnline obchodní platforma merXu pro B2B obchodování má za sebou prvních několik měsíců fungování. Vznikla v reakci na trendy a potřeby daného trhu a výrobcům, distributorům a velkoobchodníkům nabízí možnost začít okamžitě obchodovat v mezinárodním měřítku, konkrétně v rámci střední Evropy a Pobaltí.