V Edici IT Business
vychází |
Právě vyšlo:
IT System 12/2003
Branžové zaměření
Obchodní a
distribuční firmy
Hlavní témata
· Telekomunikace a sítě
ּ
Controlling + řízení projektů
ּ
Informační bezpečnost
ּ
Ekonomický software
ּ
Podnikové aplikace na platformě Linux |
Připravujeme:
IT System 1-2/2004
Branžové zaměření
Potravinářský,
nápojářský a zpracovatelský průmysl
Hlavní témata
· IS pro potravinářský, nápojářský a zpracovatelský průmysl
· Procesní řízení
· Podnikové aplikace na platformě Linux
· Ekonomický software – recenze a představení novinek na trhu
· Kancelářský a podnikatelský software – recenze a představení novinek
na trhu
· Print & Copy Management – řízení a optimalizace reprografie v podniku
Specializované přílohy:
· Správa dokumentů a obsahu
· Plánování a řízení výroby |
Objednejte si dvě aktuální čísla ZDARMA na ukázku - objednávkový
formulář ZDE! |
|
Podnikové aplikace |
Představení Microsoft
Navision Standard „Ready to Use“
Společnosti CÍGLER SOFTWARE a Autocont CZ uvedou v lednu 2004 na trh
řešení Microsoft Navision Standard „Ready to Use“, určené pro menší a
střední společnosti na českém a slovenském trhu. Microsoft Navision
Standard „Ready to Use“ obsahuje všechny moduly potřebné pro menší a
střední společnosti. Parametry přednastavené pro okamžité použití i
komfortní uživatelské prostředí zkracují dobu nasazení informačního
systému na několik dní.
Výhodná cenová politika současně umožňuje menším a středním společnostem
získat a nasadit podnikový informační systém Microsoft Navision Standard
v ceně 400 až 800 tisíc korun. Dnes je tedy možné za cenu, které dosud
dosahovaly pouze lokální produkty domácích producentů informačních
systémů, pořídit světové řešení s garantovanou technologickou podporou
společnosti Microsoft.
Pro dynamické a rostoucí společnosti, které požadují okamžité nasazení
informačního systému s minimálními vstupními investicemi, představuje
Microsoft Navision Standard „Ready to Use“ ideální řešení budoucího
rozšiřování bez jakéhokoliv omezení. Při přechodu na Microsoft Navision
je totiž investice do licence Microsoft Navision Standard zachována v
plné výši.
Výroba komponentů s ERP systémem MFG/PRO
LSC Helios IQ pro zdravou výživu
LCS Noris Now nasazen za rekordních 26
dní
Frantschach s outsourcingem mzdové
agendy
Volkswagen řídí produktivitu a
profitabilitu se SAP
|
ANALÝZA |
Pasivní IF a regulativní
orgány v Evropě
Z průzkumu Ernst & Young vyplynulo, že zatímco 80 % všech správců
fondů a majetku a regulativních orgánů je přesvědčeno, že se IFRS
stanou mezinárodním standardem, pro více než tři čtvrtiny těchto
správců nepředstavují vůbec prioritu a pouze málokdo z nich šetřil
jejich dopady.
Pracovníci firmy Ernst & Young uskutečnili pohovory se šedesáti
správci majetku, investičních fondů a regulativních orgánů ve 22
evropských zemích, včetně ČR. Rovněž zkoumali rozdíly mezi místními
pravidly pro výkaznictví a IFRS. Účelem průzkumu bylo zjistit, do jaké
míry jsou investiční fondy a prostředí v němž fungují (legislativní a
regulativní prostředí) připraveny na přijetí IFRS. Od roku 2005 budou
nová evropská pravidla pro finanční výkaznictví platit pro všechny
společnosti kotované na burze v zemích EU, jež mají povinnost
sestavovat konsolidovanou účetní závěrku. Přesně řečeno, investiční
instituce kotované na burze velmi často nebudou muset dodržovat
standardy IFRS, jelikož často nemají povinnost sestavovat
konsolidovanou účetní závěrku.
Ve světle vzrůstající důležitosti IFRS v Evropě společnost Ernst &
Young zkoumala i přístup, jaký mají k IFRS správci majetku a
regulativní orgány. Z průzkumu vyplynul jednoznačný závěr:
legislativní a regulativní orgány a investiční fondy nejsou při
přípravě na zavedení IFRS aktivní. Současně si ale čtyři z pěti
správců fondů myslí, že se IFRS stanou mezinárodním standardem pro
finanční výkaznictví. Devatenáct zemí přitom dosud nemá legislativu,
jež by povolovala aplikování IFRS a existuje pouze málo signálů, že by
došlo v tomto ohledu ke změně. Tato nejistota vzbuzuje opatrnost u
investorů do investičních fondů. Regulativní orgány v Evropě také
nemají na IFRS jednotný pohled. Asi 40 % respondentů se domnívá, že
pravidla IFRS jsou relevantní a potřebná, zatímco zbývajících 60 %
procent nevidí u aplikace IFRS na investiční fondy žádnou přednost.
Ani regulativní orgány nejsou fondy nijak tlačeny k tomu, aby na věc
vyvinuly společný náhled.
|
|
Internet, komunikace a
sítě |
Computer Associates
oznamuje dostupnost Unicenter WSDM
Společnost Computer Associates ohlásila dostupnost Unicenter Web
Services Distributed Management (WSDM), prvního kompletní řešení pro
monitorování a správu webových služeb v rámci podniku i mimo něj. WSDM
Unicenter je nejnovějším přírůstkem v nabídce koncových řešení správy
sítě od společnosti CA, která pomáhají zákazníkům dosáhnout
spolehlivosti a zabezpečení aplikací webových služeb a podpůrné
infrastruktury na podnikové úrovni. Automatickým zjišťováním, zkoušením
a sledováním webových služeb umožňuje Unicenter WSDM organizacím z
oblasti IT pečlivé sledování všech výkonnostních ukazatelů a rychlou
reakci na přerušení služby.
Při správě a řízení webových služeb J2EE a .NET nabízí Unicenter WSDM
následující funkce:
• Optimalizuje výkon webových služeb pomocí sledování jednotlivých
ukazatelů v reálném čase (např. doby odezvy, objemu transakcí nebo
velikosti zprávy).
• Urychluje zavedení řídících funkcí pomocí automatického zjišťování,
vyhledávání a katalogizace nově nasazených webových služeb v podniku.
• Zajišťuje informace o úrovni a kvalitě webové služby a zvyšuje
dostupnost aplikací.
• Snižuje nákladnost a složitost webových služeb zřízením ústředního
řídícího bodu schopného využívat rozšířené metody reportování a
analytických předpovědí.
• Monitoruje a automaticky detekuje potíže a provozní poruchy, výstražné
signály v reálném
Unicenter WSDM běží na systémech Windows 2000/XP, Linux a Solaris.
Nahoru
Beta verze KAV pro Windows
desktop
Otestujte novou beta verzi Kaspersky Antivirus pro Windows desktopy.
Více informací o podmínkách účasti na testování programu najdete na
http://www.kaspersky.com/beta.html. Jak slibuje distributor KAV v České
republice, PCS-Software, nejaktivnější účastníci testovaní obdrží ostrou
verzi programu po jejím uvedení na trh.
Nahoru
Webové služby SAP
Společnost SAP AG ohlásila podporu finální verzi WS-I Sample
Application 1.0, souboru aplikačních scénářů dohodnutých organizací Web
Services Interoperability (WS-I), jež je SAP členem. Tyto aplikace nyní
prokázaly, že dokáží úspěšně realizovat výměnu informací mezi
heterogenními aplikacemi využívajícími webové služby. Prostřednictvím
těchto aplikací budou podniky moci zjednodušit integraci svých IT
systémů a získat výhody v oblasti spolupráce webových služeb na úrovni
podnikových procesů.
Nahoru
Neautorizovaná databáze
domén .cz
V polovině prosince loňského roku se objevila nabídka databáze
doménových jmen druhé úrovně na nosiči CD. Je nabízena e-mailem z adresy
dominik@formanek.cz. Sdružení CZ.NIC, které zajišťuje registraci
internetových doménových jmen druhé úrovně pod doménou .cz, prohlašuje,
že není autorem tohoto CD, nedalo svolení k jeho vytvoření a podniká
příslušné právní kroky v této věci. Autorizovaná data o doménách druhé
úrovně pod .cz jsou k dispozici na www.nic.cz.
Nahoru
Nové verze KASPERSKY 5.0
Jak oznámil český distributor antivirových programů Kaspersky,
společnost PCS-Software, byly ve verzi 5 zatím uvolněny následující
verze:
Kaspersky Anti-Virus for Linux/Unix File Servers
Kaspersky Anti-Virus 5.0 for Lotus Notes
Kaspersky Anti-Virus 5.0 for Novell NetWare
Kaspersky for linux mailserver 5.0
Všechny verze jsou v angličtině.
Nahoru

|
Informační společnost |
Nový šéf regionálního
marketingu
Petr
Hampl (nar. 1969) byl jmenován do nově vytvořené pozice marketingového
ředitele pro střední Evropu ve společnosti LogicaCMG. V této funkci je
přímo odpovědný generálnímu řediteli pro tento region, vede marketingový
tým a koordinuje jeho práci s obchodními aktivitami divizí.
Petr pracuje ve společnosti LogicaCMG od roku 1998, v posledních
několika letech jako tiskový mluvčí místní pobočky. Před příchodem do
této firmy působil jako novinář (nepočítáme-li dvouletou civilní službu
v sekretariátu České evangelikální aliance v letech 1996-8). Začínal v
denním Telegrafu (vedeném tehdy Pavlem Šafrem) a poté působil v
Respektu, tiskové agentuře ČTA a Lidových novinách.
Vystudoval sociologii na Filosofické fakultě UK, hovoří plynně anglicky
a domluví se i rusky. S ohledem na časové možnosti se snaží udržovat
kontakt se svým původním oborem, pozornost věnuje zejména anglosaské
konzervativní sociologii a politické ekonomii. Jednoznačně nejvíce času
však tráví se svou rodinou – manželkou Markétou a jejich třemi dětmi.
Nahoru
Novým Sales Directorem společnosti Cleverlance se stal od ledna 2004
Ing. Jiří Bíba (nar. 1965). Jiří Bíba přišel do Cleverlance ze
společnosti BEA Systems, jejíž pobočku v roce 2000 v České a Slovenské
republice založil a vedl až do konce loňského roku.
Svoji profesionální dráhu započal ve společném týmu ČSA a Air France,
který byl zodpovědný za re-engineering. Ve své kariéře pak pokračoval
jako výkonný ředitel nově založené společnosti FlyServe zabývající se
obchodováním s leteckými součástmi. Na tuto práci navázal v roce 1994,
kdy se stal jedním ze zakladatelů obchodní společnosti Globex Praha,
která působila v oblasti leteckého průmyslu. O dva roky později, v roce
1996, začal pracovat v Inter Informatics ve funkci Sales Managera pro
východní Evropu. V roce 1998 nastoupil do společnosti Informix Software,
kde zastával post Channel Sales Managera pro ČR, odtud pak v roce 2000
přešel do již zmíněné společnosti BEA Systems.
Ing. Jiří Bíba vystudoval Elektrotechnickou fakultu ČVUT. V době, kdy
pracoval ve společném týmu ČSA a Air France absolvoval také
postgraduální studium marketingu na Bratislavské ekonomické univerzitě.
Jiří Bíba tráví volný čas nejraději s rodinou, také se věnuje svým
koníčkům, mezi které patří především námořní jachting, tenis a lyžování.
Nahoru
Ondřej Švihálek na pozici Career & Business Development Director
Management společnosti eTel Česká republika získal další výraznou
posilu. Na post Career & Business Development Director nastoupil pan
Ondřej Švihálek. Náplní jeho pracovní činnosti je optimalizace vstupních
nákladů společnosti, zintenzivnění spolupráce s klíčovými partnery a
koordinace zvláštních projektů. Ondřej Švihálek přichází do společnosti
eTel Česká republika ze společnosti UUNET Czech s.r.o./MCI, kde
zajišťoval plánování a realizaci produktového portfolia na českém trhu,
marketing a vedení speciálních projektů. V předchozích letech působil i
ve společnostech EuroTel Praha a Contactel. Svých bohatých zkušeností s
projektovým managementem a vedením pracovních týmů hodlá pan Švihálek
využít k zintenzivnění spolupráce s partnery společnosti eTel. Dále je i
připraven pracovat na nadstandardních obchodních a partnerských
projektech. Vystudoval Fakultu informatiky na Vysoké škole ekonomické v
Praze, obory znalostní inženýrství a personální management.
Je ženatý, má malého syna. Mezi jeho záliby patří cestování a
alpinismus, cyklistika, squash, golf a lyžování.
Nahoru
Noví obchodní ředitelé Telenor Networks Central Europe
Ředitelem velkoobchodní divize Telenor Networks se s platností od
15. prosince stává Jiří Nykodým. Maloobchodní divizi Nextra povede od 1.
ledna 2004 Pavel Oplt.
Pavel Oplt (1961) přichází do Nextry ze společnosti Eurotel, kde působil
čtyři a půl roku na různých manažerských pozicích jako Manažer pro
retail nebo Manažer Indirect Sales. Své manažerské zkušenosti získával
také ve společnostech Nestlé a Kraft Foods, kde působil pět let. Oplt
vystudoval M.B.A. na Rochester Institute of Technology, absolvoval stáže
v Madridu a Londýně. Mluví plynule anglicky, španělsky, částečně německy
a rusky. Mezi jeho záliby patří fotografování, video, cestování, film,
golf a lyžování.
Jiří Nykodým (1960) příchází posílit strukturu Telenor Networks ze
společnosti Microsoft, kde působil čtyři roky na pozici obchodního
ředitele pro SME (Small Medium Enterprise) segment. Před tím zastával
dva roky pozici ředitele Microsoft Consulting Services pro Českou a
Slovenskou republiku a také pracoval čtyři roky ve společnosti Unisys,
kde řídil obchodní skupiny pro veřejný sektor.
Jiří Nykodým vystudoval VUT v Brně, obor technická kybernetika, hovoří
plynule anglicky. Mezi jeho záliby patří automobilové závody na okruhu
(účastní se mistrovství ČR v divizi D4 – cestovní vozy) a lyžování.
Nahoru
Holding Unicorn v nových prostorách
Holding Unicorn od nového roku naleznete na nové adrese, v budově Danube
House v Karlíně. Tato stavba, která je vlajkovou lodí projektu River
City na Rohanském ostrově, je zároveň první energeticky úspornou
administrativní budovou ve střední Evropě.
Nová adresa: Unicorn, Danube House, Karolinská 650/1, 186 00 Praha 8.
Nahoru
AT Computers odděluje výrobu od distribuce
S účinností od 1.1.2004 došlo v AT Computers k dlouho připravované
významné organizační změně. Tato změna spočívá v rozdělení AT Computers
na dvě nové společnosti. První z nich, AT Computers a.s., pokračuje pod
dosavadním názvem v činnosti jako čistě distribuční firma.
Nově vzniklá AT Compus s.r.o. se bude zabývat výlučně výrobou a
technickými službami.
Cílem této změny je především vytvoření podmínek pro lepší tržní využití
potenciálu výroby a rozsáhlého technického zázemí. Od 1.1.2004 je novým
ředitelem AT Computers Aleš Kilnar. Vedení společnosti AT Compus se
ujímá Zdeněk Matúšek.
Nahoru
CORE Computer je Gold Partner Cisco Systems
Společnost CORE Computer rozšířila své kompetence získáním certifikátu
Gold Partner Cisco Systems. Před rokem poprvé získala status Silver
Partner Cisco Systems. A hned rok nato potvrdila dobré výsledky získáním
nejvyššího možného certifikátu Gold Partner Cisco Systems.
Certifikace pro společnost CORE Computer představuje nejen prostředek k
cenově výhodným nabídkám řešení na bázi technologie Cisco Systems, ale
je i zavazujícím atributem pro neustálé zvyšování kvality poskytovaných
služeb zákazníkům.
Nahoru
EMC dokončila akvizici společnosti Documentum
EMC Corporation dokončila akvizici společnosti Documentum, Inc. 18.
prosince 2003 se souhlasem akcionářů společnosti Documentum na jejich
shromáždění stejného dne a se splněním ostatních povinných podmínek
uzavření transakce. Na základě uzavření této transakce společnost EMC
očekává, že cca 30 až 35 milionů USD ve výnosech ze čtvrtého čtvrtletí
společnosti Documentum bude zahrnuto do konsolidovaných účetních výkazů
společnosti EMC za čtvrté čtvrtletí roku 2003. Na základě konsolidace
výsledků společnosti Documentum k datu uzavření transakce a na základě
současných tržních podmínek společnost EMC očekává, že celkové výnosy
čtvrtého čtvrtletí se budou pohybovat v rozsahu mezi 1,8 a 1,825
miliardami USD.
Nahoru
Expanze LANCOM Systems do východní Evropy
Poskytovatel řešení pro široké spektrum firem v oblasti připojení,
LANCOM Systems GmbH, oznámil vstup na východoevropské trhy. Jako
ochodního zástupce pro vybudování obchodní činnosti ve východní Evropě
si vybral společnost Consito, k.s., jejíž hlavní role bude spočívat v
nalezení vhodných distributorů pro území celé východní Evropy, dále v
nalezení a vytvoření úředních postupů, v poskytování strategického
poradenství a ve vybudování povědomí o firmě LANCOM Systems na trzích
východní Evropy.
Consito sídlí v Praze a má dlouhodobé zkušenosti a znalosti v oblasti IT
obchodu, prodejního outsourcingu a poradenství na celém území východní
Evropy.
Hlavním důvodem LANCOM Systems pro vstup na východoevropský trh je snaha
připravit se na rostoucí obchod v zemích, které vstoupí do Evropské Unie
1. května, hlavně v perspektivním segmentu bezdrátových technologií.
Nahoru
Společnost DHL si vybrala telekomunikační řešení
Dne 15. prosince uzavřela společnost DHL kontrakty na dodávku dvou na
sobě nezávislých telekomunikačních sítí se společnostmi Český Telecom a
T- Systems PragoNet. Toto strategické partnerství poskytne společnosti
DHL dostupnou a pružnou infrastrukturu spojující nové pražské DHL IT
centrum s mezinárodními telekomunikačními partnery. Komunikační
technologie umožní optimalizovat tok informací v rámci DHL a řídit
vlastní expresní a logistické služby. Oblastní metropolitní síť propojí
více než 220 zemí a oblastí na celém světě a zároveň zajistí spojení s
Data Centrem ve Scottsdale v USA a Cyberjaya v Malajsii. Toto propojení
vytvoří centrální IT infrastrukturu podporující podnikání DHL na celém
světě. V novém pražském DHL IT centru bude umístěno přes 600 serverů,
které zpracují přes 60 milionů transakcí denně a přenesou 65 terabajtů
informací v rámci mezinárodní sítě, která má celkovou kapacitu vyšší než
2 giga bajty. Metropolitní síť bude spuštěna v červnu roku 2004.
Nahoru
LEVI autorizovaným distributorem ASUS
LEVI International se stává autorizovaným distributorem notebooků a
mobilních zařízení ASUS.
Mobilní zařízení a přenosné počítače ASUS jsou výsledkem nemalého úsilí
věnovaného výzkumu a vývoji v IT. K dnešnímu dni čítá nabídka ASUS
notebooků více než 8 ucelených řad, schopných vhodnou konfigurací
uspokojit nejnáročnější požadavky na vysoký výkon a mobilitu. Zákazníky
velmi oblíbenou oblastí je také nabídka PDA zařízení. Kompletní
portfolio mobilních zařízení doplňuje rozsáhlá nabídka příslušenství.
Nahoru
Spolupráce Xeroxu a ČSNI
Společnost Xerox oznámila rozšíření spolupráce s Českým normalizačním
institutem. Ta začala již před osmi lety a nyní bude pokračovat
outsourcingem služeb spojených s produkcí a tiskem.
Počátkem listopadu došlo k přestěhování tiskového centra do nových
prostor přímo v sídle ČSNI na Praze 10 v Hornoměcholupské ulici, kde
sídlí také prodejna norem ČSNI. Tento přesun měl výrazný vliv na
zdokonalení a zefektivnění všech procesů, snížila se reakční doba od
zadání objednávky k její expedici konečnému zákazníkovi ČSNI a vedl k
dalšímu snížení nákladů. Do této doby byl ČSNI nucen tisknout do zásoby,
což, vzhledem k často se měnícím informacím, vedlo ke znehodnocení již
vyprodukovaných dokumentů. Nyní může ČSNI plně přejít na systém tisku na
požádání (print on demand). Měsíčně tiskové středisko vyprodukuje více
než jeden milión stran dle objednávek koncových zákazníků ČSNI. V
současné době jsou v tiskovém středisku využívány dva stroje DocuTech
6135 s online vazbou Bourg, se kterými pracuje 6 zaměstnanců společnosti
Xerox. Tito operátoři byli předtím zaměstnanci ČSNI. Vysokoprodukční
tiskárna DocuTech 6135 tiskne rychlostí až 135 stran za minutu při plném
rozlišení 600dpi. Docutech 6135 je standardně vybaven třemi zásobníky s
kapacitou 7450 listů.
Nahoru
SPSS slaví třicáté páté narozeniny
Softwarová společnost SPSS nedávno oslavila třicáté páté výročí své
existence. V průběhu těchto třiceti pěti let se SPSS přeměnilo z malé
firmy akademiků se zaměřením na analýzy sociologických výzkumů na
společnost obchodovatelnou na americké burze, která je lídrem v oboru
Predictive Analytics, a jejíž obrat překračuje 200 miliónů dolarů ročně.
Společnost, která vytváří software pro více než
250 000 zákazníku z komerční, veřejné i akademické sféry po celém světě.
SPSS Inc. pokračuje ve vývoji a inovacích, které vycházejí z dlouholeté
znalosti potřeb svých zákazníků a z čelního postavení v oblasti tvorby
analytického softwaru, které této firmě náleží.
SPSS byla založena v roce 1968, kdy tři mladí nadšenci – Dr. Norman Nie,
C.Hadlai „Tex“ Hull a Dale Bent – vytvořili, implementovali a začali
distribuovat produkt, revoluční balíček statistického softwaru, nesoucí
jméno společnosti. SPSS Base, nástroj který má původ na Stanford
University a jehož další vývoj byl spjat s National Opinion Research
Center při University of Chicago, zkvalitnil a zároveň zpřístupnil
aplikace statistiky širokému spektru uživatelů. Rozšířil výsledky
datových analýz tím, že poskytl jednoduchý a uživatelsky příjemný
prostředek, který byl dostupný širokému okruhu uživatelů.
Více než po třech desetiletích zůstává tento software, první produkt
společnosti, mezi nejrozšířenějšími a nejrespektovanějšími
statisticko-analytickými nástroji na trhu.
SPSS bylo Centrem softwarové historie ve Westportu nedávno uznáno za
jeden ze světově nejdéle existujících nezávislých softwarových podniků a
zároveň za nejstarší veřejně obchodovatelnou softwarovou společnost
vůbec. Společnost zaznamenala řadu prvenství na statisticko-analytickém
trhu, včetně titulu nejrozšířenějšího statisticko-analytického softwaru
pro stolní PC a to jak pro operační systém PC DOS tak i Microsoft
Windows.
Dnes SPSS poskytuje analytické nástroje pracovníkům výzkumu, snadno
ovladatelné analytické aplikace uživatelům z obchodní sféry a
specializované analytické komponenty dalším softwarovým prodejcům na
bázi OEM. SPSS se stalo de facto standardem v oblasti výzkumu trhu, kde
poskytuje individuálně upravitelné řešení, pokrývající všechny fáze
výzkumného procesu.
Nahoru
|
Konference, semináře |
Státní informační politika
ve vzdělávání
Ve dnech 21. a 22. listopadu 2003 se v hotelu Jezerka u přehrady Seč
sešlo téměř 100 pedagogů. V průběhu 1. celostátního semináře „Informační
a telekomunikační technologie na gymnaziích“ se zabývali z různých
hledisek problematikou výuky informatiky středoškolské mládeže zejména v
návaznosti na novou koncepci státní informační politiky ve vdělávání.
Seminář uspořádalo Pedagogické centrum Pardubice ve spolupráci s
Gymnáziem Pardubice-Dašická pod záštitou náměstka ministryně školství,
mládeže a tělovýchovy PaedDr. Jaroslava Müllnera.
Program byl tvořen:
• Přednáškami o Státní informační politice ve vzdělávání (pracovníci
sekce Státní informační politiky ve vzdělávání MŠMT)
• Odbornými referáty s tématikou výuky informatiky.
• Diskusemi, jak oficiálními, které byly na programu semináře, tak
kuloárovými, které probíhali o přestávkách, kde byly dále diskutovány
různé aspekty a problémy výuky informatiky a komunikačních technologií
na našich školách.
• Výstavky a prezentace, které mohli účastníci využít pro získání
dalších podnětů z oblasti e-learningu a technického vybavení ke své
práci - výstavka publikací nakladatelství GRADA Publishing, demonstrace
vzorové učebny pro výuku informatiky, drobné firemní exposice firem
Microsoft, SGP System, LANG Master International, přitom některé firmy
prezentovaly svoje aktivity v oblasti vzdělávání i v rámci odborných
přednášek. Microsoft).
Nahoru
Semináře
„e-business prakticky“ pokračují
Společnosti Corpus Solutions a SOFT-TRONIK se rozhodly pokračovat i v
roce 2004 v sérii úspěšných seminářů zaměřených na problematiku
vytváření a nasazování řešení pro e-business v tuzemských podmínkách.
Nová série seminářů, která začíná 20. ledna a bude probíhat minimálně do
konce dubna 2004, se opět zaměří na čtyři tradiční tematické oblasti:
„Informační integrace – cesta k propojování informačních systémů“,
„Portálová řešení“, „E komunikace“ a „Řízení oběhu dokumentů“. Velký
důraz se bude klást především na praktické příklady nasazení a realizace
řešení z jednotlivých oblastí v různých podmínkách.
Série seminářů „E-business prakticky“ je určena jak pro vybrané a přímo
zvané účastníky, tak pro všechny zájemce, kteří se stihnou zaregistrovat
do okamžiku naplnění kapacity semináře. Termíny a další informace jsou k
dispozici na adrese www.corpus.cz/ebusiness, případně na telefonním
čísle 241 020 333.
Nahoru |
System
NEWS zasílá redakce edice IT Business * Vydavatelství CCB s.r.o.,
Okružní 17, Brno 638 00 *Tel/Fax.: +420/ 545 222 779 System NEWS je
vám pravidelně zasílán na základě vaši registrace. Pokud si již dále
nepřejete, abychom vám System NEWS zasílali,
kontaktujte nás
prosím. Náměty a připomínky k obsahu zasílejte na adresu odpovědného
redaktora, |
|