V Edici IT Business
vychází |
Právě vyšlo:
IT System 10/2003
Branžové zaměření
Výrobní podniky
Hlavní témata
· Řízení efektivity výroby
· Paletová logistika
· Integrace aplikací
· Automatizovaný sběr dat
· SCM - seriál |
Připravujeme:
IT System 11/2003
Branžové zaměření
Banky a finance
Hlavní témata
· CRM
· Právní software
· Procesní řízení
· Tisková řešení
· Linux |
Objednejte si dvě aktuální čísla ZDARMA na ukázku - objednávkový
formulář ZDE! |
|
Událost týdne |
Novell kupuje přední linuxovou společnost SUSE LINUX
Novell 4. října oznámil, že uzavřel smlouvu o akvizici společnosti SUSE
LINUX, jednoho z předních světových dodavatelů podnikového Linuxu.
Rozšiřuje tak svou schopnost poskytovat služby podnikové třídy a
podporu pro platformu Linux.
· Novell rozšiřuje své nasazení v oblasti open source softwaru, jako
první bude nabízet komplexní linuxová řešení pro podnikové desktopy i
servery.
· Novell bude jedinou softwarovou společností s obratem přes miliardu
dolarů, která má vlastní distribuci Linuxu a celosvětový tým technické
podpory.
· Novell/SUSE LINUX se stane největším světovým dodavatelem linuxových
řešení pro osobní počítače i servery a zároveň největším poskytovatelem
technické podpory.
· Zákazníci získají celosvětovou technickou podporu pro podniková
řešení založená na Linuxu od společnosti s více než dvacetiletými
zkušenostmi s operačními systémy.
· Společnosti IBM a Novell/SUSE LINUX jednají o rozšíření obchodní
smlouvy na podporu řady serverů IBM eServer.
Nahoru |
Podnikové aplikace |
Nový výkonný ekonomický
systém pro malé společnosti
1Společnost
Aktis představí na pražské výstavě SFAMEX 2003 nový ekonomický systém
pro malé společnosti, který nese název ABRA G2.
ABRA G2 je moderní ekonomický software a i přesto, že je určen pro
nejmenší firmy od jednoho do tří počítačů, jedná se o produkt na
nejvyspělejší třívrstvé client/server technologii se všemi výhodami,
které tato technologie přináší – stabilita, konzistentnost a bezpečnost
uložených dat, otevřenost systému vzhledem k okolním aplikacím.
ABRA G2 je vývojový nástupce úspěšného systému ABRA Gold, používaném
více než 3 500 firmami ve třech státech Evropy a řadícím se mezi
nejpoužívanější ekonomické softwary v ČR.
ABRA G2 se skládá z následujících agend: adresář, podvojné účetnictví, banka,
homebanking, fakturace, pokladna, objednávky a sklad, majetek, dokumenty,
sledování změn, replikace (podpora přenosů dat mezi centrálou a pobočkami),
otevřené rozhraní - 1 přístup (možnost navázání externích aplikací).
Kromě modulů v základním balíku ABRA G2 lze dále samostatně dokupovat
další rozšiřující moduly společné systémům ABRA G2 a ABRA G3:
· Mzdy a personalistika
· CRM
· Výroba
· Pokladní prodej
Dále se samostatně nabízí balík pro řešení pokladního prodeje na
prodejně, který se skládá z modulů: Pokladní prodej, Objednávky a sklad
a Adresář. Základní cena software ABRA G2 bez DPH je 15 000 Kč pro 1
počítač, 30 000 Kč pro 3 současně pracující počítače. Součástí nabídky
pro uživatele systémů ABRA Gold je přechodová sleva 40 %. Pro uživatele
jiných ekonomických systémů nabízí společnost Aktis slevu 20 %.
Nahoru

KVADOS uzavřel smlouvu o dodávce produktu myAVIS pro ČSÚ
Jedná se o dodávku řešení pro podporu mobilních pracovníků, kteří v
terénu získávají údaje o cenové úrovni zboží a služeb a jejich vývoji. Tato data
slouží především k výpočtu indexu vývoje inflace.
Vybrané řešení bude využívat základní funkčnost produktu myAVIS. Společnost
KVADOS dále provede modifikace dle požadavku zadavatele. Řešení bude využívat
více než 50 pracovníků v terénu a dále pak cca 15 uživatelů na centrále. Cílem
projektu je zpřesnit prováděné průzkumy s využitím nástrojů mobilních
technologií, zrychlit procesy zpracování dat, zkvalitnit následné zpracování dat
a rozšířit možnosti práce se statistickými údaji v podmínkách ČSÚ. Součástí
projektu je outsourcing komunikační infrastruktur a serverového vybavení pro
základní zpracování dat ze strany dodavatele společnosti KVADOS.
Nahoru

Intersystems uvádí na trh systém Ensemble
Společnost InterSystems Corporation zveřejnila 3. listopadu systém Ensemble,
který je jedinou integrační platformou spojující funkcionalitu integračního
serveru, aplikačního serveru, vysoce výkonné objektové databázové platformy a
jednotného vývojového prostředí a prostředí pro správu do jediného
architektonicky konzistentního produktu. Systém Ensemble povznáší aplikační
integraci na vyšší úroveň tím, že organizacím umožňuje rychle implementovat nová
obchodní řešení, která zvyšují užitnou hodnotu již existujících aplikací,
plánovat nové obchodní postupy a integrovat data napříč celou podnikovou
informační architekturou.
Systém Ensemble doplňuje produktovou řadu společnosti InterSystems, jejíž
součástí je i vysoce výkonná post-relační databázová platforma CACHÉ a je
prostředkem pro rychlé vytváření kompozitních aplikací, tj. nových strategických
obchodních řešení, která integrují funkcionalitu stávajících aplikací, logiku
nových obchodních postupů a data napříč celým podnikem. Představuje komplexní
platformu, která přináší schopnosti potřebné pro rychlou implementaci integrace
i těch nejsložitějších podnikových aplikací.
Sytém Ensemble je okamžitě k dispozici pro operační platformy HP Alpha OpenVMS,
HP Alpha Tru64, Unix, HP-UX, IBM AIX, Linux, Sun Solaris a Microsoft Windows.
Cena licence systému Ensemble Enterprise začíná od 125 000 USD pro jeden
procesor.
Nahoru

EMC představuje řešení šitá na míru pro malé a střední firmy
Společnost EMC Corporation představila řadu aplikací a programů, jejichž cílem
je zjednodušení nákupu platformy a softwaru pro ukládání dat pro zákazníky. Nová
síťová paměťová řešení EMC, která obsahují oceněnou platformu CLARiiON CX a
aplikace pro správu dat VisualSAN a Visual SRM, a dále software typu "Try and
Buy" jsou ušity na míru malým a středním podnikům. Nové produkty nabízí široká
síť partnerů EMC.
Každý balíček je optimalizován pro organizace, které se snaží implementovat
platformy pro pracovní skupiny a prostředí SAN, a obsahuje kombinaci hardwaru
pro síťové ukládání dat, softwaru a služeb za přijatelnou cenu. Balíčky CLARiiON
představují kompletní řešení, které je snadno realizovatelné a umožňuje
centralizovanou správu a řízení takových aplikací, jako je e-mail, databáze a
internetové služby.
Všechna tři řešení jsou maximálně spolehlivá, škálovatelná a intuitivní.
Obsahují systém CLARiiON CX200 s kapacitou 350 GB, softwarové aplikace
Navisphere a Access Logix, adaptéry pro sběrnici typu host (HBA), kabely pro
optické kanály (Fibre Channel), instalaci, podporu, záruku na hardware a údržbu
softwaru.
· Balíček DAS pro vysokou dostupnost - jednoduché řešení s redundantní duální
konektivitou pro single host. Toto řešení může být snadno rozšířeno o druhý
server v klastrové konfiguraci.
· Základní balíček SAN - kompletní řešení SAN pro propojení dvou serverů
prostřednictvím ústředny EMC Connectrix DS-8B2. Tento balíček je vhodný pro
konsolidaci serverů a sdílené ukládání dat a obsahuje software Try and Buy
VisualSAN (viz níže).
· Balíček s vysokou dostupností SAN – tento balíček SAN je konfigurován pro
maximální dostupnost dat a obsahuje plně redundantní duální konektivitu pro dva
servery prostřednictvím dvou ústředen EMC Connectrix DS-8B2. Tento balíček je
rovněž vhodný pro konsolidaci ukládání dat a serverů a obsahuje software Try and
Buy VisualSAN.
Kromě výše uvedeného nabízí společnost EMC také software typu Try and Buy. Tento
program umožní zákazníkům a partnerům nainstalovat a využívat zdarma aplikace
VisualSAN a VisualSRM po dobu 30 dní. Zákazníci, kteří si zakoupí paměťový
software, mohou aktivovat moduly a funkcionalitu prostřednictvím nového systému
EMC, který obsahuje online elektronické udělení licence.
Aplikace VisualSRM a VisualSAN jsou určeny pro střední a velké podniky a jejich
cílem je pomoci organizacím zjednodušit a zautomatizovat prostředí pro síťové
ukládání dat.
Veškeré balíčky je možné ihned zakoupit u zástupců EMC a členů partnerského
programu Velocity Channel Partner Program. Přibližná cena balíčku DAS High-Availability
Package pro koncové uživatele činí 17 000 USD. Přibližná cena balíčků SAN je od
23 000 USD.
Již dnes můžete vyzkoušet software VisualSAN Try and Buy. Ještě během tohoto
čtvrtletí bude na trhu k dispozici software Try and Buy VisualSRM.
Nahoru
EFCON uvedla mySAP All-in-One INSTANT BUSINESS
Jako partner společnosti SAP uvedla společnost EFCON řešení podnikového
informačního systému pro obchodní firmy mySAP All-in-One INSTANT BUSINESS, které
využívá zkušeností společnosti EFCON z již realizovaných projektů pro tuto
skupinu zákazníků a je speciálně zaměřeno na střední a větší obchodní
společnosti.
K hlavním principům INSTANT BUSINESS patří:
ּ
nasazení informačního systému na špičkové platformě mySAP za pevný čas a předem
definované náklady
ּ
okamžité zvýšení dostupnosti informací a možnost přesnějšího rozhodování pro
management obchodních společností
ּ přednastavení
klíčových obchodních procesů a zkrácení doby implementace
ּ zohlednění
specifik každého zákazníka v rámci každého projektu
Nahoru

Společnost EMC bude podporovat Microsoft Exchange Server 2003
Společnost EMC u příležitosti představení nové verze Microsoft Office uvedla na
trh podporu poštovního serveru Microsoft Exchange Server 2003. Společnost EMC
odhalila nová řešení vyvíjená společně s firmou Microsoft, která pomohou
společnostem lépe spravovat informace v Exchange Serveru 2003 v rámci jejich
životního cyklu. V rámci této akce demonstrovala společnost EMC a její nová
softwarová divize LEGATO integrovaná řešení pro řízení informací, která
zajišťují zálohování a obnovu dat, archivaci, správu záznamů a další funkce pro
lepší řízení dat uložených na poštovním serveru Exchange Server 2003. Společnost
EMC dokončila akvizici firmy LEGATO a integrovala své produkty se softwarovými
řešeními LEGATO pro ochranu informací, spojila automatickou dostupnost a
zpracování poštovních zpráv s automatizovanými paměťovými systémy a softwarem
EMC. Díky této integraci získají zákazníci společnosti Microsoft vynikající
řešení pro správu a ochranu informací.
Společnost EMC spolupracovala s Microsoftem při konsolidaci infrastruktury
Exchange a migraci z Exchange 5.5 na Exchange Server 2003 a obě společnosti
společně vyvinuly řešení, které zajišťuje zákazníkům využívajícím poštovní
server Exchange Server 2003 infrastrukturu, kterou mohou postupně se svým růstem
počínaje základním balíkem dále rozšiřovat. Jakmile je Exchange Server 2003
konsolidován do sítě pro systémy pro ukládání dat (SAN), mohou zákazníci
jednoduše využívat software EMC a LEGATO pro vysokou dostupnost a lepší
kontinuitu podnikání. Díky tomu budou mít zákazníci možnost lépe řídit informace
v rámci jejich životního cyklu včetně jejich dlouhodobého archivování v souladu
s regulačními požadavky.
Společnost EMC spolupracovala s firmou Microsoft na zdokonalení funkcí, které
využívá Exchange Server 2003 a Windows Server 2003 pro Volume Shadow Copy
Service (VSS) tak, aby zajistila kvalitní integraci. Klíčovou komponentou řešení
jsou moduly EMC CLARiiON a Symmetrix Integration Modules pro Exchange, které
integrují replikační technologii EMC se systémem VSS společnosti Microsoft.
Řešení EMC umožňuje zákazníkům:
ּ
snížit dobu na zálohování a obnovu dat z hodin na minuty
ּ
snížit složitost procesu zálohování a obnovy dat
ּ
lépe využít a spravovat uchované informace
ּ
udržovat běžnou infrastrukturu podporující lepší funkcionalitu systému Exchange
Více informací o automatizovaném řešení pro síťové ukládání dat EMC pro
Microsoft Exchange získáte na
http://www.emc.com/microsoftsolutions/.
Více informací o podpoře LEGATO pro Microsoft Exchange Server 2003 získáte
na:
http://www.legato.com/microsoft/.
Nahoru

SQL Anywhere Studio 9 zcela zdarma
Dceřiná společnost firmy
Sybase iAnywhere Solutions oznámila, že na webových stránkách firemního programu
Developer Community si mohou softwaroví tvůrci objednat bezplatnou vývojářskou
verzi přední databáze pro mobilní a zapouzdřená prostředí či pro malé a střední
podniky s názvem SQL Anywhere Studio 9. Cílem nové verze je dále stimulovat
vývoj databázových aplikací využívajících nejnovější technologie pro bezdrátové
podnikové aplikace. S pronikáním do bezdrátové oblasti si tvůrci softwaru
potřebují velmi rychle osvojit nové znalosti a schopnosti. Nová verze nabízí
softwarovým týmům další prvky, které zjednodušují tvorbu aplikačních prototypů a
usnadňují tak přechod na nové technologie.
Také přibližuje nejnovější technologie široké vývojářské veřejnosti, včetně
studentů a poradců. Umožňuje jim vyzkoušet software, získat nové schopnosti a
vyvinout prototyp.
Nahoru

FileNet s novým softwarem pro Records Management
Společnost FileNet představila řešení FileNet Records Manager, určené ke
správě kompletního životního cyklu záznamů od jejich vytvoření až po
skartaci. Records Manager je reakcí na celosvětové zpřísnění pravidel v
oblasti řízení podniků a kontroly ze strany regulačních orgánů. Produkt
je založen na centrálním, integrovaném a rozšiřitelném úložišti dat
umožňujícím vytvářet a spravovat spisové plány, harmonogramy archivace i
zabezpečení těchto procesů. Jeho součástí jsou i nástroje pro
výkaznictví a audit, které pomáhají organizacím splnit požadavky
regulačních orgánů na vykazování informací.
FileNet Records Manager je integrovaným řešením architektury FileNet P8,
což podnikům umožňuje efektivnější využití možností správy podnikového
obsahu a řízení procesů v rámci firmy a dosažení komplexnější správy
záznamů. Cílem řešení je pomoci organizacím plnit závazky vycházející z
nových a novelizovaných předpisů, vládních nařízení a regulačních norem
v rámci odvětví a vyrovnat se s rostoucím počtem elektronických záznamů
(dokumentů) vycházejícím z rozsáhlého používání elektronické komunikace,
včetně internetu a elektronické pošty.
FileNet věří, že řízení procesů je základním požadavkem při prosazování
zásad a postupů records managementu, protože uživatelům umožňuje záznamy
pořizovat, předkládat a klasifikovat transparentním způsobem. To
zajišťuje účinnou kontrolu těchto procesů s minimálními zásahy
uživatele, usnadňuje plnění zákonných požadavků a vytváří potenciál pro
snížení souvisejících nákladů. Vedoucí pracovníci navíc získají přehled
o veškerých pravidlech v oblasti records managementu a o dodržování
jejich pokynů.
FileNet Records Manager je určen k vytvoření centrální spisové agendy, a
to jak pro oblast elektronických, tak i papírových záznamů a pro
automatickou deklaraci a klasifikaci elektronických záznamů. S využitím
možností řešení FileNet v oblasti monitorování, reportování a analýz,
poskytuje Records Manager organizacím potřebný přehled o tom, kdy, jak,
proč a kde se záznamy v jejich činnosti používají. Společnosti tak mohou
aktivně optimalizovat svoji činnost podle konkrétních požadavků a
přizpůsobit zásady archivace záznamů a nakládání s nimi tak, aby
splňovaly nově zaváděné zákonné požadavky.
Všeobecná dostupnost řešení FileNet Records Manager je plánována na 2.
čtvrtletí 2004.
Nahoru
|
Analýza |
Vzrůst internetového
provozu ve střední a východní Evropě
Podle nejnovější studie IDC vzroste mezinárodní internetový provoz ve
střední a východní Evropě v roce 2003 o více než 90 % díky dvojnásobnému
navýšení počtu širokopásmových připojení na Internet. Výrazný nárůst
širokopásmových a DSL připojení ve střední a východní Evropě bude hlavní
hnací silou rostoucího objemu mezinárodního provozu. Základním faktorem
pro tento nárůst je přístup k vysokorychlostnímu připojení na Internet.
Navíc mnoho operátorů v tomto regionu nabízí neomezenou paušální sazbu
za DSL a kabelové připojení na Internet, která podněcuje uživatele být
on-line déle, než by byli s měřeným dial-upovým připojením.
Celková úroveň internetového provozu vytvořená uživateli v zemích
střední a východní Evropy zůstává daleko nižší než v zemích západní
Evropy. Nicméně objem provozu rychle roste, a to má důležitý vliv na
poskytovatele služeb, jako například mezinárodní IP tranzit užívaný na
přenos a směrování internetového provozu.
Růst mezinárodního internetového provozu a s ním spojená poptávka po
přenosové kapacitě budou v každé zemi podstatně odlišné a budou se
odvíjet od rozvoje v oblasti internetového připojení. Údaje IDC ukazují,
že počet širokopásmových připojení v Estonsku se rychle blíží počtu
dial-upových připojení. Opakem je Bulharsko, kde širokopásmová připojení
dosáhnou do konce tohoto roku sotva 1 % celkového trhu s připojením na
Internet.
Central and Eastern Europe International Internet Traffic and Bandwidth
Demand Forecast obsahuje informace o současném a předpokládaném
mezinárodním internetovém provozu ve střední a východní Evropě z
hlediska poptávky. Studie také analyzuje a předkládá aktuální informace
a prognózy pro užívání Internetu a služeb připojení na Internet v tomto
regionu. Studie vzájemně porovnává internetový provoz, který generují
koncoví uživatelé, s momentálně dostupnou internetovou přenosovou
kapacitou ve střední a východní Evropě a předpovídá budoucí poptávku po
přenosové kapacitě. Mimo jiné zde najdete návody založené na důsledcích
růstu objemu mezinárodního internetového provozu a poptávky po přenosové
kapacitě.
Nahoru
|
|
Internet, komunikace a
sítě |
Alcatel a Ascom budou
nabízet podniková bezdrátová řešení
Společnost Alcatel a společnost Ascom Wireless Solutions podepsaly
dohodu, která jim umožní okamžitě poskytovat podniková bezdrátová řešení
rozšiřující mobilitu pracovníků a jejich osobní bezpečnost v potenciálně
rizikových a izolovaných zaměstnáních.
Nabídka je určena středním a velkým podnikům nebo organizacím s
pracovníky používajícími mobilní zařízení a pracujícími mimo kancelář.
Uplatní se zejména v pracovních prostředích s rizikem vyplývajícím z
případného přerušení spojení, jako je zdravotnictví, státní správa,
nápravná zařízení, energetika a výrobní průmysl.
Výhod bezdrátové komunikace budou moci využívat například operátoři
jaderných elektráren, operátoři ve velkých závodech těžkého průmyslu
nebo vězeňská služba. Systém je možné využít rovněž pro další služby
související s bezpečností, jakými jsou například vzdálené spouštění
alarmů nouzovým tlačítkem či jejich aktivování v případně detekce
výpadku obsluhy nebo zjištění její imobility.
Nabídka obsahuje dva telefony DECT společnosti Ascom „Messenger“ a
rádiovou základnovou stanici společnosti Alcatel „Protector“. Oba modely
jsou robustní, odolné proti vodě a nárazům. Model „Protector“ poskytuje
monitoring signálu alarmu, detekci mobility a tlačítko pro záchranu. Oba
produkty Ascom doplní existující nabídku společnosti Alcatel. Řešení
Alcatelu a Ascomu je navrženo tak, aby zákazníkům umožnilo snadno a
rychle nasadit bezdrátovou technologii a připojit se na podnikové
telefonní řešení a komunikační infrastrukturu založenou na protokolu IP.
Navíc se toto řešení dá bezproblémově připojit k vlajkové lodi Alcatelu
– přepínači a komunikačnímu šasi OmniPCX Enterprise.
Ascom bude navíc nabízet tzv. Alarm Management Server, který umožní
pracovníkům monitorovat
a reagovat na signál alarmu. Alcatel bude poskytovat všechny vlastnosti
špičkového podnikového telefonního systému, jako například adresářovou
službu pro vytáčení čísla na základě jména volaného.
Nahoru

LogicaCMG podnikla krok k
urychlení globálního rozšíření MMS
LogicaCMG spustila službu RealMMS, což je úplný outsourcing
infrastruktury pro přenos multimediálních zpráv (MMS) v
telekomunikačních sítích. Služba je fyzicky umístěna v datovém centru v
Orlandu na Floridě, ale je potenciálně k dispozici všem operátorům na
světě.
Předpokládá se, že této služby využijí zejména ty telekomunikační
společnosti, které chtějí rychle zahájit poskytování multimediálních
služeb, ale dosud nemají vlastní systémy. Do doby, než se jim tyto
systémy podaří uvést do rutinního provozu, mohou využívat infrastruktury
společnosti LogicaCMG. Jedná se tedy o krok, který může výrazně urychlit
rozvoj globálního trhu s multimediálními zprávami.
LogicaCMG poskytuje službu RealMMS v úzké spolupráci se společností
ClearSky Mobile Media – předním světovým poskytovatelem obsahu pro
telekomunikační společnosti. Uživatelé RealMMS tak získají přístup k
celému portfoliu služeb ClearSky: sportovní zpravodajství, hudba, filmy,
různé informační služby, erotika apod. Tento obsah bude v omezené formě
přístupný i uživatelům vybaveným WAPovými aparáty.
Řešení společnosti LogicaCMG zahrnuje, kromě vlastní MMS technologie,
také funkce provozního systému (OSS) a může být velmi snadno integrováno
s interními systémy jakéhokoliv mobilního operátora, což otvírá cestu
také k přenosu MMS mezi různými typy sítí. Základem tohoto řešení jsou
produkty Multimedia Service Centre a Wireless Service Broker.
Nahoru

AEC uvádí na trh nový personální firewall
Pomyslné brány vývojových laboratoří známého prodejce a producenta
software pro bezpečnost dat a antivirovou ochranu v nedávných dnech
opustil nový produkt TrustPort Personal Firewall.
V současnosti je personální firewall jedním ze stěžejních prvků v první
obranné linii každého připojeného počítače. Výskyt bezpečnostních děr v
operačních systémech, které řada moderních škodlivých kódů zneužívá, si
žádá nasazení stále dokonalejších a účinnějších obranných systémů.
Samotný antivirový program již není dostatečnou zárukou „čistoty“
počítače, jehož uživatel aktivně využívá internet a další moderní
komunikační kanály.
TrustPort Personal Firewall je řešení vhodné jak pro pokročilé
uživatele, kteří disponují znalostmi síťových protokolů a služeb, tak i
pro ty, kterým spíše vyhovuje použití předpřipravených sad
konfiguračních pravidel navržených a odladěných pro jednotlivé typy
připojení přímo výrobcem. Personální firewall vytváří na chráněném
počítači bránu, kterou procházejí veškerá síťová připojení. Brána
umožňuje pomocí definovaných pravidel povolovat nebo zakazovat
komunikaci počítače s okolní sítí. Jednotlivé sady pravidel je možno
přiřadit ke konkrétní IP adrese či danému rozsahu adres.
Nastavení se provádí pomocí modulu TrustPort Personal Firewall
Configurator, který umožňuje editaci stávajících a vytváření nových
pravidel. Funkce importu a exportu pravidel umožňuje jednoduché sdílení
a výměnu konfigurací mezi jednotlivými uživateli a ulehčuje správu
řešení v lokální síti. Implicitně je TrustPort Personal Firewall
nastaven tak, že veškerá průchozí spojení blokuje. Teprve jeho
konfigurací se vytváří pravidla povolující průchod určených datových
toků.
Řešení je doplněno o další nástroje, jako je monitor spojení nebo
geografický klient, které dávají uživateli v každém okamžiku přehled nad
aktuálním stavem síťových aktivit jeho počítače. S jejich pomocí si může
snadno zkontrolovat účinnost nastavených filtrovacích pravidel.
Jednouživatelská licence řešení TrustPort Personal Firewall je k
dispozici za 1 280 Kč bez DPH. V případě zájmu můžete kontaktovat
obchodní oddělení AEC e-mailem na obchod@aec.cz nebo telefonicky na
čísle 541 235 466. Další informace včetně trial verze programu ke
stažení najdete na www.aec.cz.
Nahoru

Digitální videodohled podle VanguardMS
Společnost Vanguard Managed Solutions uvedla řešení Digital Video
Surveillance. Toto řešení je určeno zejména pro bezpečnostní složky,
které stále častěji přecházejí od tradičního analogového bezpečnostního
modelu k digitálním síťovým systémům.
Řešení Digital Video Surveillance umožňuje bezpečnostním firmám,
policejním orgánům a orgánům činným v trestním řízení zvýšit počet míst,
která mohou zabezpečit bez zvýšení počtu hlídek a pracovních hodin.
Kritická vzdálená místa, jako např. parkoviště nebo pracoviště umístěná
mimo hlavní areály, dříve nešlo zabezpečit bez fyzické přítomnosti. Nyní
jsou okamžitě připojena přes uzavřený televizní okruh (CCTV) a
nejmodernější drátové i bezdrátové síťové technologie.Toto řešení lze
přizpůsobit každé situaci kombinací interaktivního a řízeného videa a
hlasové a datové komunikace prostřednictvím klasických sítí i sítí nové
generace (frame relay, DSL a bezdrátové sítě).
Řešení Digital Video Survillance společnosti VanguardMS zahrnuje zejména
tyto komponenty:
· služby v oblasti implementace a instalace sítě,
· videodohled vzdálených pracovišť z centrálního místa v reálném čase,
· technologie a produkty nezávislé na dodavateli,
· vzdálený přístup do stávající infrastruktury CCTV,
· digitální nahrávání a ukládání videa,
· interaktivní možnosti VoIP (přenos hlasu prostřednictvím IP),
· vzdálené vyhledávání uloženého videa po síti,
· prediktivní řízení sítě v režimu 24x7.
Nahoru |
|
Informační společnost |
Společnost SkyNet s
bezpečnostní prověrkou NBÚ
Společnost SkyNet 30. října oznámila, že získala bezpečnostní
prověrku Národního bezpečnostního úřadu a dne 20.10. 2003 získala ve
smyslu zákona č.148/1998 Sb. o ochraně utajovaných skutečností
potvrzení, že se může seznamovat s utajovanými skutečnostmi do a včetně
stupně utajení VYHRAZENÉ.
Prověrka NBÚ je pro SkyNet důležitá zejména z pohledu dodávek služeb pro
zákazníky ze státní správy. Orgány státní správy uvádějí bezpečnostní
prověrku jako jednu z podmínek účasti ve výběrových řízeních na dodávky
informačních technologií a služeb.
Dodavatelé pro státní sektor přicházejí často do styku s utajovanými
skutečnostmi a bezpečnostní prověrka je proto pro firmu nezbytná.
Certifikaci určitě ocení i klienti SkyNetu z bankovního a finančního
sektoru.
Nahoru

HP a Oracle otevírají demonstrační centrum ve společnosti Servodata
Společnosti Hewlett-Packard,
Oracle a Servodata oznámily zahájení činnosti společného technologického
centra. Toto nové demonstrační středisko, postavené na platformách HP a
Oracle, ponese název Unbreakable Centre. Zákazníci a partneři HP, Oracle
a Servodata mohou přímo v tomto centru, nebo vzdáleně přes webové
rozhraní, vyvíjet, testovat, přizpůsobovat a předvádět navrhovaná
řešení, aplikace či provádět výkonnostní testy s nejrůznějšími
konfiguracemi.
Součástí demonstračního centra jsou servery HP (platforma PA-RISC a
Itanium), diskové pole HP StorageWorks o kapacitě 1,2 TB, zálohovací
knihovna HP, řešení Storage Area Network, Oracle9i Database, Oracle Real
Application Cluster, Oracle E-Business Suite, Oracle9i Application
Server. Centrum plně podporuje prostředí operačních systémů HP-UX a
Redhat Linux.
Do tohoto demonstračního střediska lze získat autorizovaný přístup,
jehož prostřednictvím je možné vzdáleně konfigurovat či spravovat
připravené hardwarové i softwarové vybavení prakticky kdykoliv a z
jakéhokoli místa s přístupem na Internet.
Unbreakable centrum je umístěno v budově firmy Servodata na adrese
Dolnoměcholupská 12, Praha 10. Podrobnější informace naleznete na webové
stránce: unbreak.servodata.cz.
Nahoru

Technickým ředitelem společnosti eTel
Novým technickým ředitelem společnosti eTel se stal Vít Jelínek. Ve své
funkci bude zodpovědný za chod a rozvoj sítě a implementaci nových
technologií do portfolia produktů, nabízených firmou eTel.
Vít Jelínek (nar. 1966) přichází do společnosti eTel Česká republika z
Českého Telecomu, kde působil s přestávkou, kterou vyplnil tvorbou
projektu pro domácí zastoupení společnosti Nortel Networks, od roku
1995. Dříve pracoval pro Eurotel a Teslu Karlín, kde zastával technické
a posléze manažerské pozice, jako např. vedoucí laboratoře, ředitel
rozvoje IP sítí (Nextel), Ředitel rozvoje multiservisních sítí (ČTc).
Za svůj osobní cíl si pan Jelínek klade hladkou integraci nových
technických a technologických projektů do stávající typologie sítě
společnosti eTel tak, aby rozvoj sítě umožnil rozšíření nabídky a
zvýšení kvality služeb poskytovaných klientům.
Vít Jelínek vystudoval Elektrotechnickou fakultu ČVUT, obor
radiotechnika. Ve volném čase se věnuje rodině, mezi jeho koníčky patří
kolo a lední hokej.
Nahoru

Tech Data staronovým distributorem
Fujitsu Siemens Computers
Společnost Fujitsu Siemens Computers na konci října oznámila, že
obnovila distribuční smlouvu s firmou Tech Data Distribution. Dochází k tomu 28
měsíců poté, co byla spolupráce, tehdy ještě s firmou Expert & Partner,
pozastavena. Vedle společností Actebis, eD’ system a SWS je tedy nyní Tech Data
čtvrtým všeobecným distributorem, u kterého si domácí prodejci výpočetní
techniky mohou pořídit produkty značky Fujitsu Siemens Computers. Jako tzv.
broadliner bude Tech Data distribuovat veškerý sortiment objemových produktů,
tj. od periferií, PC a pracovních stanic, přes PDA a notebooky až po
dvouprocesorové intelovské servery.
Nahoru
|
FinanČní
Monitor Firem |
VERITAS Software s
nejvyššími čtvrtletnímu výnosy ve své historii
Společnost VERITAS Software oznámila své finanční výsledky za čtvrtletí,
které skončilo 30. září 2003. Výnosy za uvedené období dosáhly rekordní
hodnoty 451 miliónů USD, což je 23procentní meziroční nárůst. Čistý
příjem podle účetních principů GAAP činil za 3. čtvrtletí 77,6 miliónu
USD, tedy 0,18 USD na rozdělenou akcii, oproti čistému příjmu (podle
GAAP) ve výši 36,2 miliónu USD neboli 0,09 USD na rozdělenou akcii,
kterého bylo dosaženo ve stejném období roku 2002.
Ve třetím čtvrtletí VERITAS překročila významné mezníky při vytváření
základních stavebních kamenů modelu „utility computing“, v jehož rámci
jsou výpočetní kapacity poskytovány podobně jako běžné technické služby
typu elektrické či tepelné energie. Společnost oznámila dohodu s firmou
Intel, podle níž bude technologie VERITAS OpForce dodávána spolu s
počítači Enterprise Blade Server od Intelu. Produkt VERITAS OpForce
nabízí účinnou technologii serverové automatizace, která uživatelům
dovoluje konfigurovat a instalovat větší počet serverů najednou, takže
odpadá pracná a časově náročná manuální konfigurace.
Kromě toho VERITAS představila nejnovější verze svých technologií pro
řízení výkonu aplikací a pro správu prostředků pro ukládání informací.
Jedná se o nový software VERITAS i3 for SQL Server, který optimalizuje
celkový výkon aplikací serverů SQL, a o novou verzi softwaru VERITAS
Storage Central, který zákazníkům pomáhá obnovovat kapacitu pro ukládání
informací v prostředí Windows.
Nahoru

Rekordní tržby Internet Mall
Akciová společnost Internet Mall, která provozuje nákupní galerii
Internet Mall a sedm nonstop otevřených internetových obchodů, vykázala za třetí
čtvrtletí tržby ve výši 92 mil. Kč s DPH (75,5 mil. bez DPH). Za rok 2003 již
tržby společnosti s DPH překročily hranici 200 miliónů Kč. V porovnání s rokem
2002 tak obrat společnosti narostl na téměř 500 % a počet objednávek se zvýšil
na 600 %. Takového růstu lze dosáhnout s kvalitním CRM a dobrým nastavením
interních procesů ve společnosti. Zájem o obchody podpořilo posílení služeb pro
zákazníky, zejména zavedení lepší logistiky. Společnost si hodně slibuje také od
další novinky – on-line náhledu na skladové zásoby.
Nahoru

Symantec s rekordním obratem a ziskem, dělení akcií
Společnost Symantec Corp. oznámila výsledky za druhý fiskální kvartál
roku 2004, který skončil 3. října 2003. Symantec vykázal obrat za kvartál ve
výši 429 mil. USD, což je zvýšení o 32 % ve srovnání s 325 mil. USD za stejný
kvartál loňského roku. Svůj podíl na tomto zvýšení má silný růst podnikového
zabezpečení a také lepší než očekávané výsledky ve spotřebitelském segmentu.
Čistý příjem za druhý fiskální kvartál činil 83 mil. USD, přičemž za stejný
kvartál loňského roku to bylo 52 mil. USD. Zisk na akcii činil 0,49 USD, zatímco
ve stejném kvartálu loňského roku činil zisk na akci 0,33 USD.
Non-GAAP čistý příjem za druhý fiskální kvartál činil 91 mil. USD, přičemž za
stejný kvartál loňského roku to bylo 60 mil. USD. Non-GAAP zisk na akcii činil
0,53 USD, zatímco zisk na akci ve stejném kvartálu loňského roku činil 0,38 USD.
Správní rada schválila dělení akcií v poměru dvě za jednu, které bude provedeno
formou dividendy v akciích. Majitelům akcií zapsaným na konci pracovní doby dne
5. listopadu 2003 bude vydána jedna další kmenová akcie za každou akcii
vlastněnou k tomuto datu. Společnost předpokládá, že dodatečné akcie vyplývající
z dělení budou vydány ve formě účetního zápisu dne 19. listopadu 2003 nebo v
blízkém termínu. Majitelé akcií budou mít právo požádat o vydání fyzických
akciových certifikátů. Dělení akcií zvýší celkový počet emitovaných akcií z
přibližně 154 milionů na přibližně 308 milionů.
Nahoru

Čtvrtletní obrat Western Digitalu 714 miliónů USD
Po úspěšné integraci svých nově pořízených závodů na výrobu hlav a při
trvající vynikající operační výkonnosti společnost Western Digital oznámila
dosažení obratu ve výši 714 miliónů USD při dodávkách 11,3 miliónů pevných disků
a čistého zisku ve výši 5 miliónů USD neboli 0,02 USD na akcii za první fiskální
čtvrtletí s koncem 26. září 2003, se zohledněním akvizice aktiv Read-Rite. Bez
započtení tohoto dopadu by čistý zisk dosáhl výše 53 miliónů USD, neboli 0,25
USD na akcii.
Oproti stejnému období předchozího roku vzrostl obrat o 23 % a počet prodaných
disků o 31 %. Počet pevných disků, dodaných na trh osobní zábavy do herních
konzol a digitálních videorekordérů, dosáhl přibližně 1,1 miliónů kusů. Za první
čtvrtletí fiskálního roku 2003 společnost Western Digital oznámila obrat ve výši
583 milióny USD při dodávkách 8,6 miliónů pevných disků a čistém zisku 22
miliónu USD, neboli 0,11 USD na akcii.
Nahoru
|
Konference, semináře |
I.
Republiková konference Informačního systému K2
Q.gir pořádá pro svoje stávající i potenciální klienty I. Republikovou
konferenci IS K2. Jedná se o ojedinělou konferenci, kde bude představeno
kompletní portfolio produktů K2.
Konference se koná 6. listopadu 2003 v Brně, v Kongresovém sále Hotelu
International.
V rámci této konference mají navíc zástupci z jedné zúčastněné firmy
možnost získat licence IS K2 nebo produktu K2 EXPRES v hodnotě 300 000
Kč zcela zdarma.
Na této konferenci budou oficiálně představeny nové produkty
Informačního systému K2, K2 EXPRES a K2 EXPRES Výroba. K2 EXPRES je
přednastavená verze IS K2, která je skvělou volbou pro společnosti s
více než pěti současnými uživateli na lokální počítačové síti. Nabízí
totožnou funkcionalitu jako IS K2 složený z licencí jednotlivých modulů
a je tak vhodným produktem pro firmy, kterým v současném stádiu plně
vyhovuje přednastavená verze informačního systému, či je pro ně IS K2
finančně náročný. S růstem firmy lze bez jakékoliv dodatečné, finančně
náročné a opětovné implementace přejít a začít používat standardní verzi
IS K2.
Účastníci konference budou mít možnost shlédnout prezentaci celého
produktového portfolia K2 EXPRES a Informačního systému K2, včetně
prezentace provozu IS K2 formou outsourcingu. Účastníci se mohou těšit i
na referenční představení IS K2 jak v obchodní tak i ve výrobní firmě.
Svůj vlastní prostor budou mít také např. moduly Kontaktní centrum CRM,
Výroba, Marketing či manažerská nástavba – K2 OLAP.
Součástí konference jsou i odpolední workshopy na sofistikovaná témata
jako jsou outsourcing, workflow, technologická připravenost pro nákup IS,
nový produkt K2 EXPRESS a další.
Více informací včetně pozvánky a kompletního programu I. Republikové
konference Informačního systému K2 je k dispozici na
www.k2.cz.
Nahoru

IT3T 2003 startuje
6. listopadu v bratislavském kongresovém centru Technopol začíná
dvoudenní VI. mezinárodní konference Informačné technológie tretieho tisícročia
v podnikateľskej praxi /IT3T/. Organizátorem a odborným garantem je už tradičně
softwarová společnost SOFTIP, a.s. Jednou z novinek VI. ročníku je, že jako
spoluorganizátoři se zapojili i dvě významné vysokoškolské instituce,
Matematicko-fyzikálna fakulta UK a Fakulta chemickej a potravinárskej
technológie STU. Generálním partnerem tohoto ročníku je společnost Microsoft.
Mezinárodní konference je tradičním setkáním manažerů a mezinárodně uznávaných
odborníků působících v oblasti informačních technologií a jejich aplikací v
podnikatelské praxi a v oblasti veřejné správy, s důrazem na samosprávu.
Potvrzením tohoto poslání je nejen samotný program konference, ale i její
rozčlenění do čtyřech pracovních sekcí.
Sekce „A“, pracující pod názvem Slovensko na prahu EU, vize a skutečnost, bude
věnovaná novým technologiím, které přibližují vstup Slovenska do EU.
Sekce „B“, Trendy a směřování informačních systémů ve veřejné správě, se bude
věnovat vývoji nových technologií pro veřejnou správu a samosprávu.
Sekce „C“, Podnikový IS 21. storočí, bude posuzovat nová informační řešení v
podnikové sféře, vývojové studie a vize IT do budoucnosti.
Sekce „D“, IT trendy v chemii a farmacii, je novinkou programu. Zhodnotí a ukáže
nové IT trendy v chemické, farmaceutické a potravinářské výrobě a v údržbě.
V průběhu konference se všichni přítomní mohou zúčastnit panelové diskuse s
nejvýznamnějšími hosty, v technologickém centre jim budou k dispozici
nejčerstvější novinky z oblasti HW a SW. A ti, kteří se z různých příčin nebudou
moci tohoto vrcholného IT podniku roku zúčastnit, budou se moci s jeho průběhem
seznamovat prostřednictvím video-konference na www.softip.sk.
Organizátor zařadil i do tohoto ročníku workshopy a firemní prezentace. SOFTIP v
nich představí svoji novinku, komplexní podnikový informační systém SOFTIP e-mission.
S prezentací svých špičkových produktů se představí i generální, hlavní a další
partneři konference.
Absolutní novinkou bude prezentace nové technologie virtuální reality města
Bratislava, kterou chtějí organizátoři zpřístupnit co nejširšímu okruhu
veřejnosti.
Tak, jako všechny předcházející ročníky, i tato konference bude bohatá svým
doplňkovým programem a službami. Účastníkům budou k dispozici info-centrum,
presscentrum a internet caffe, k dispozici každému bude i konferenční sborník.
Do programu konference byl znovu zařazený gala večer, 2. Ročník výstavy IT úsměv
i předváděcí jízdy automobilů. VI. ročník IT3T vstoupí do historie i jako ročník
prvního vydání konferenční známky. Toto netradičné „foto“ bude zřejmě cenné i
mezi filatelisty, protože je vydané v omezeném nákladu 80 ks.
Všelidský rozměr konference podpoří akt, během kterého bude Lize proti rakovině
odevzdaný finanční dar od všech pracovníků SOFTIPu, a.s.
Nahoru

Virtuální Bratislava
Virtuálním městům patří obrovská budoucnost. Model města na Internetu má
aplikace pro propagaci města, virtuální turistiku, urbanistické
plánování, budovaní katastru, rozvoj dopravy, telekomunikací, zachování
kulturního děditství atd. Magistráty, které je vlastní, na nich výborně
vydělávají. Pracuje se dokonce na trojrozměrném telefonním seznamu:
uvidíte, kam voláte. Důležité je definovat, co bude město potřebovat a
tomu je možné přizpůsobit virtuální model.
Už existuje virtuální Vídeň, Graz, stará Praha... dokonce i starobylé
Pompeje či Tenochtitlan. Na Slovensku jako první začala Bratislava, když
odsouhlasila v městském zastupitelstvu spolupráci s akademickou sférou
při vytváření 3D modelu města. Určitě nebude jediným slovenským městem,
které přijalo takovéto rozhodnutí.
Virtuální Bratislava je akademický projekt pod záštitou prezidenta
Slovenské republiky a řeší ho Katedra počítačovej grafiky a spracovania
obrazu, FMFI UK v Bratislavě, Mlynská dolina, 842 48 Bratislava. Na
stránce http://www.sccg.sk/~projects/virtual-heart/ (design Jozef
Martinka) budete moci zanedlouho vstoupit do virtuálního prototypu,
včetně části, která v rámci evropského projektu Virtuální srdce střední
Evropy v rámci programu Culture 2000 zpřístupní 3D modely nejvzácnějších
budov v hlavním městě Slovenska.
Víc se o projektu Virtuální Bratislava můžete seznámit na 6. Ročníku
mezinárodní konference Informačné technológie tretieho tisícročia v
podnikateľskej praxi, kterou už tradičně organizuje SOFTIP, a.s. Letošní
se uskuteční v bratislavském Technopolu 6. – 7. 11. 2003. Generálním
partnerem SOFTIPu je společnost Microsoft.
Nahoru

Víc než 3D kino!
Jen dva dny bude v Bratislavě interaktivní virtuální realita.
Společnost SOFTIP zahrnula do programu konference IT3T 2003 předvádění
špičkové technologie, která tu nikdy předtím nebyla. Děti každého veku
si budou moci namočit reálný štětec do virtuální barvy a malovat třeba
tygra třeba na zeleno. Před zraky stovek diváků se bude dít díky
rakouské společnosti VRVis zázračné vnoření do syntetických světů,
včetně nejnovějších modelů Virtual 3D Bratislava. Jen dva dny ve
vestibulu Technopolu, vstup na označená čísla volný. Od rána do večera
6. a 7. listopadu.
Nahoru
Finanční řízení pro neekonomy
Velmi důležitou praktickou dovedností každého manažera je umět číst ve
finančních výkazech a využít výstupy a informace z finančních a účetních
výkazů pro zvýšení efektivnosti podnikání. Podstatné je pochopit, jak se
dají měřit výsledky podnikatelské činnosti, jaká je struktura finančního
řízení, jaká hrozí rizika při finančním rozhodování atd. Rádi bychom Vás
pozvali na seminář Finanční řízení pro neekonomy, který se koná 6. – 7.
11. 2003 v hotelu Ibis Praha Karlín. Cílem semináře je získání dodatečné
kvalifikace a rozvinutí manažerských znalostí.
Více informací naleznete na:
http://www.controlling.cz/www02/seminare_detail.asp?idseminar=31200
Nahoru

MIS v praxi - očekávání a realita
Je pro Vás období plánovacího procesu dobou věštění z křišťálové koule.
I intuitivní řízení firmy má své meze. Nahraďte svou křišťálovou kouli nástroji
Business Intelligence. Vyzkoušejte si bezplatně plánování, simulace, reportování
a analýzy s intuitivním nástrojem Business Intelligence. (Poplatek za účast na
semináři zahrnuje 30denní bezplatné zapůjčení plné verze řešení MIS DecisionWare.)
...jen věštkyni si pro porovnání výsledků budete muset pozvat sami...
Přijďte s námi podiskutovat dne 10. listopadu 2003 do hotelu Olympik v Praze na
odborný seminář „MIS v praxi - očekávání a realita“. O své praktické zkušenosti
se s Vámi podělí náš speciální host.
Více na www.misag.com/cz,
přihlášku žádejte na tel: 255 702 919, mailem u
ppolisenska@mis.de.
Nahoru

Konference o segmentaci zákazníků v Praze
Společnosti Incoma Consult a Oracle Czech se zúčastní jako organizátoři
odborné konference firmy Monitor Group - Primetime for Strategy Customer
Segmentation.
Konference se uskuteční ve dnech 11. a 12. listopadu 2003 v Praze, v
konferenčním a relaxačním centru Blue Orange. Nosným tématem konference je
segmentace zákazníků a principy správného positioningu produktů a služeb. Na
konferenci zazní mj. tato témata:
ּ
Jak vybudovat společnost cílenou na zákazníka?
ּ
Jak využít zákaznická data ke tvorbě úspěšné strategie?
ּ
V čem spočívá umění segmentace a positioningu?
Konference je určena pro vrcholový management a odborníky z oblasti marketingu,
business developmentu, obchodu, péče o zákazníky a analytiky.
Další informace naleznete na
http://www.marketingmanagement.cz/primetimefor.
Nahoru

Prezentace informační podpory v informačním systému Bílý Motýl
Softwarová společnost BM Servis s. r. o. z Českých Budějovic uskuteční
dne 11.4.2003 v 9.00 hod. v sídle společnosti druhou ze seriálu specializovaných
ukázek zpracování podnikových informací v komplexním informačním systému Bílý
Motýl, který je určen pro střední firmy. Zaměření ukázky je určeno pro vedoucí
pracovníky technických i výrobních úseků, manažery i správce IT.
Ukázka bude zaměřená na systém informační podpory výroby a její přípravy (popis
výrobku, výrobního prostředí, plánování zakázek, optimalizaci využití zdrojů,
reakce na změny výrobních principů). Budou prezentovány i navazující informace
jako např. řízení realizace zakázky a odchylek, integrace s technologickými
systémy, vztah výroby k objednávkám, minimalizace nákladů a boj o zákazníka. Na
závěr jsou připraveny manažerské analýzy a přehledy a zpřístupnění informací
zákazníkům přes Internet.
Zaměření dalších témat ze seriálu a termínu ukázek naleznete také na Internetu:
www.bm.cz.
Nahoru

Informační systém
jako konkurenční výhoda
Kdy se projeví přínosy pořízení informačního systému?
Jak udělat z informačního systému konkurenční výhodu?
Co je to teorie omezení (TOC)? Jak ji aplikovat do podnikových procesů?
Jaké jsou přínosy jejího využití?
Tyto otázky samy napovídají, o čem bude další ze série workshopů připravovaných
společností Allium ve spolupráci s časopisem IT System. Diskusní setkání bude
tentokrát zaměřeno na problematiku získání konkurenční výhody implementací
informačního systému a využití teorie omezení (TOC) a proběhne v úterý
18.listopadu opět v příjemném prostředí brněnského hotelu Santon. Další
informace jsou pro zájemce již tradičně k dispozici na stránkách společnosti
Allium (www.allium.cz).
Nahoru

IS Bílý Motýl pro zemědělce
Je určená pro manažery a pracovníky v zemědělství
Termín konání 14. listopadu 2003 od 8.30 hod.
Místo konání České Budějovice, Školní 2235, v prostorách BM Servisu s.r.o.
Přihlásit se lze písemně, faxem (387319024) nebo přes
www.bm.cz.
Nahoru

Kurz
Microsoft Project - aplikace projektového řízení
Microsoft Project je v současnosti nejrozšířenějším nástrojem pro řízení
projektů. Dnes si snad již každý, kdo je postaven před úkol realizovat jakýkoli
projekt, uvědomuje mnohé výhody, které mu použití softwarové podpory v této
oblasti přináší. Je známo, že většina uživatelů využívá při každodenní práci s
aplikacemi pouze malou část veškerých nabízených funkcí daného nástroje. V
případě nástroje jakým je Microsoft Project může být nepříznivým důsledkem
nevyužívání některých důležitých funkcí produktu nižší kvalita vytvářených plánů
s následnými problémy při jejich realizaci. Tento kurz si klade za cíl seznámit
účastníky s vybranými pokročilejšími funkcemi nástroje Microsoft Project a
naučit je vhodně používat při plánování a sledování projektu.
Kurz se koná v termínu 24. – 25. listopadu v Praze. Bližší informace a přihlášky
na www.lbms.cz nebo telefonicky
na čísle 296 579 211.
Nahoru

E-business prakticky
Společnost Corpus Solutions připravuje společně s firmou SOFT-TRONIK
sérii seminářů pro IT odborníky a manažery firem. Semináře jsou zaměřeny
především na problematiku vytváření a nasazování řešení pro e-business v
tuzemských podmínkách.
Semináře jsou rozděleny na čtyři tematické oblasti – „Informační
integrace – cesta k propojování informačních systémů“, „Portálová
řešení“, „E-komunikace“ a „Řízení oběhu dokumentů“. Obsah je zaměřen
především na praktické příklady nasazení a realizace řešení z těchto
oblastí v různých podmínkách.
Série seminářů „E-business prakticky“ je určena jak pro vybrané a přímo
zvané účastníky, tak pro všechny zájemce, kteří se včas zaregistrují,
samozřejmě do okamžiku, než bude kapacita zcela naplněna. Informace o
termínech a struktuře seminářů jsou k dispozici na adrese
www.corpus.cz/ebusiness nebo získat na telefonním čísle 241 020 333.
Nahoru
|

|
System
NEWS zasílá redakce edice IT Business
* Vydavatelství CCB s.r.o., Okružní 17, Brno 638 00 *Tel/Fax.:
+420/ 545 222 779 System NEWS je vám pravidelně zasílán na základě vaši registrace. Pokud si již dále nepřejete, abychom vám
System NEWS zasílali,
kontaktujte nás prosím.
Náměty a připomínky k obsahu zasílejte na adresu odpovědného
redaktora, |
|