ET NETERA
certifikovaným partnerem TRIDION R5
Společnost ET
NETERA, český dodavatel e-business řešení, se stala certifikovaným
partnerem firmy TRIDION, evropskou jedničkou mezi dodavateli ECM
(Enterprise Content Management) produktů.
Produkty firmy TRIDION umožňují firmám efektivně spravovat veškerý
online obsah v rozličných formátech i jazycích na četných internetových
prezentacích a v online aplikacích. Ucelené ECM produkty řady TRIDION R5
byly vyvinuty především pro společnosti, jejichž potřeba efektivně řídit
a spravovat veškerý obsah intranetu, extranetu i Internetu přesáhla
možnosti dané CMS (Content Management System) systémy vyvinutými
in-house (interně).
Využijí jej tedy zejména větší firmy s více pobočkami, či samostatně
komunikovanými brandy a širokým spektrem různých online aplikací jako
jsou banky, telekomunikační firmy, FMCG společnosti apod. "Dnes většina
obsahu ve firmách vzniká elektronicky, nebo je na elektronický obsah
převáděna. Informace se tříští mezi stovky emailů, webových stránek a
elektronických dokumentů. Rizika vyplývající ze ztráty informací,
publikace neaktuálních či nepravdivých informací a náklady plynoucí z
neefektivního duplikování informací rostou s časem a velikostí firmy. Ty
firmy, které budou tyto problémy včas řešit získají konkurenční výhodu,"
řekl Martin Holečko, obchodní ředitel firmy ET NETERA a dodal: "díky
našim bohatým zkušenostem s vývojem a implementací vlastních CMS
produktů a kvalitním výrobkům TRIDION R5 jsme schopni našim klientům
nabídnout kompletní ECM řešení nejvyšší úrovně."
Nahoru

Nová
partnerská centra IBM v Praze a Bratislavě
IBM zveřejnila
svůj záměr otevřít dvě nová střediska SPC (Solution Partnership Centers
-centra pro vývoj nových řešení určená partnerům IBM) v Praze a
Bratislavě v rámci globální investice 200 mil. dolarů. Jejím cílem je
především podpořit obchodní partnery IBM ve vybraných regionech.
Otevřením nového centra SPC v Praze, které se uskutečnilo 9. září,
získávají čeští nezávislí výrobci softwaru (Independent Software Vendors
- ISV), kteří jsou členy programu PartnerWorld pro vývojáře (PWD),
příležitost vytvářet a testovat své nové aplikace na otevřených
hardwarových a softwarových platformách od IBM. Prostřednictvím přístupu
k technologiím IBM se tak jejich produkty mohou dostat rychleji na trh,
což se projeví i na jejich příznivější ceně.
Vedle nově zřizovaných středisek SPC v Praze a Bratislavě podstatně
rozšiřují své služby i další dvě stávající středoevropská centra ve
Varšavě a v Budapešti. Všechna centra se budou orientovat zejména na
specifické potřeby malých a středně velkých firem. S novými dvěma centry
bude celosvětovou síť IBM SPC tvořit celkem 19 center, z toho 9 v
Evropě. Během minulého roku bylo v této síti realizováno více než 3 200
projektů.
Pražské SPC centrum bude pomáhat nezávislým výrobcům softwaru při
portování a testování jejich řešení na otevřených hardwarových a
softwarových platformách od IBM s primárním zaměřením na softwarové
produkty IBM na platformách IBM eServer xSeries, IBM eServer pSeries a
na úložných produktech IBM. Mezi podporovaný software IBM patří DB2,
WebSphere Application Server, WebSphere Portal pro různé platformy a
Lotus Domino. Centrum v Praze, právě tak jako střediska na Slovensku, v
Polsku a Maďarku, bude navíc v blízké budoucnosti pořádat odborné
semináře a workshopy pro vývojáře. Středisko SPC se bude nacházet v
prostorách společnosti IBM Česká republika v Praze Chodově.
"IBM chápe, že nezávislí vývojáři softwaru chtějí dále růst bez toho,
aniž by museli masivně investovat do zařízení a technologií", říká Aleš
Bartůněk, generální ředitel IBM Česká republika. "S technologickým
zázemím našeho střediska SPC prostřednictvím přístupu k zařízení,
softwaru, ale i odbornosti partnerům nabízíme zkrácení vývojového cyklu
produktů a usnadnění jejich přístupu na trh."
Christopher Brennan, IBM Software Group Manager pro střední a východní
Evropu, Střední východ a Afriku (CEMA) k rozšíření sítě SPC uvádí:
"Otevření nových center ve střední Evropě ukazuje vzrůstající možnosti a
potenciál rozvíjejících se trhů. Na rozdíl od našich konkurentů se svými
obchodními partnery nesoutěžíme, ale snažíme se jim poskytovat tu
nejlepší možnou podporu k tomu, aby zvýšili své příjmy a podíl na trhu."
Nahoru

Software602 zahajuje
prodej v Německu
Společnost
Software602 vstupuje na německý trh s lokalizovanou verzí svého
komunikačního serveru LAN SUITE 2003. LAN SUITE je od roku 2000
distribuována v anglické verzi prostřednictvím Internetu po celém světě.
Ve spolupráci s místními partnery nyní přistupujeme k zahájení prodeje v
Německu a postupně i v dalších významných zemích Evropské unie.
Nahoru

Intel uvádí
dva nové modely procesoru Itanium 2
Společnost
Intel uvádí dva procesory Intel Itanium 2 optimalizované pro
dvouprocesorové systémy. Tyto novinky rozšiřují možnosti nasazení
procesorů řady Itanium do cenově dostupnějších systémů s nižší
spotřebou, určených pro technické výpočty a podnikové aplikace.
Počet serverů a pracovních stanic založených na produktové řadě
procesorů Intel Itanium, včetně systémů od firem Dell, HP a IBM, se
tento rok pravděpodobně zdvojnásobí na více než 40 dvou a čtyřcestných
systémů. Kromě toho společnost Intel nabízí výrobcům pro nové procesory
Intel Itanium 2 dvouprocesorovou serverovou základní desku určenou pro
použití v racku.
Nový procesor Intel Itanium 2 s taktem 1,40 GHz a 1,5 MB vyrovnávací
paměti 3. úrovně (L3 cache) poskytuje výborný poměr cena/výkon pro
technické výpočty. Nízkonapěťový procesor (Low Voltage) Intel Itanium 2
s taktem 1,0 GHz s a 1,5 MB vyrovnávací paměti 3. úrovně (L3 cache)
pracuje oproti stávajícím procesorům Itanium 2 se zhruba polovičním
příkonem.
Tyto nové procesory doplňují širokou škálu systémů využívajících
procesory Itanium 2, což obnáší i systémy se 128 a více procesory a
umožňují konstrukci cenově dostupnějších a energeticky méně náročných
dvouprocesorových systémů pro použití na rozhraní sítě a pro
bezpečnostní a vývojářské aplikace. Na těchto dvouprocesorových
systémech si mohou IT manažeři velmi dobře ověřit vysokou flexibilitu a
efektivitu dalšího rozšiřování prostředí založeného na architektuře
Intel Itanium.
Procesor Intel Itanium 2 s taktem 1,40 GHz a 1,5 MB vyrovnávací paměti
je optimalizován pro dvouprocesorové, vysoce výkonné technické a vědecké
výpočetní systémy či klastry a pro základní systémy v uživatelské části
podnikových systémů, tzv. front-end. Protože umožňuje konstrukci systémů
za méně než 7 000 USD, poskytuje tento procesor špičkový výkon ve
výpočtech s plovoucí desetinnou čárkou a díky tomu i jednu z nejlepších
cen za gigaflop (miliard výpočtů za sekundu), což je jednotka používaná
pro vyjádření poměru cena/výkon v oblasti výpočetně náročných aplikací.
Nízkonapěťový procesor Intel Itanium 2 (dříve známý pod kódovým
označením Deerfield) posílí základní, front-end podnikové systémy, kde
představuje zajímavou alternativu k základním systémům platformy RISC.
Se spotřebou energie maximálně 62 Wattů - což je méně než polovina
spotřeby stávajících procesorů Itanium 2 - je optimalizován pro systémy
s nižší spotřebou a dostupnější cenou. Taková řešení se zpravidla
používají na rozhraní sítě a při vývoji softwaru, kde jsou klíčovými
požadavky právě cena a spotřeba energie.
Pro produktovou řadu procesorů Intel Itanium jsou optimalizovány stovky
aplikací a nástrojů, včetně databázových řešení od firem IBM, Microsoft
a Oracle, hlavní podnikové a front-end serverové aplikace od BEA, BMC,
EMC/LEGATO Systems, RSA Security, SAP, SAS a Symantec a aplikace
technických výpočtů od ABAQUS, Ansys, Accelrys, EDS, Fluent, LSTC,
Mental Images, Mentor Graphics, MSC a PTC. Operační systémy s podporou
procesorů Intel Itanium zahrnují Microsoft Windows Server 2003; Linux od
Red Hat, SuSE, TurboLinux, a UnitedLinux a HP-UX od HP.
Procesor Intel Itanium 2 s taktem 1,40 GHz a 1,5 MB vyrovnávací paměti a
nízkonapěťový procesor Intel Itanium 2 s taktem 1,0 GHz a 1,5 MB
vyrovnávací paměti jsou celosvětově dostupné za cenu 1 172, resp. 744
USD při odběru 1 000 kusů.
Nahoru

Cleverlance bude dodávat služby testování softwaru Komerční bance
Společnost
Cleverlance, dodavatel vícevrstvých řešení ve střední Evropě, zvítězila
koncem května letošního roku ve výběrovém řízení na dodávku testovacích
služeb pro vývoj aplikací přímého bankovnictví v Komerční bance.
Realizace projektu spočívá v zajištění náročných testovacích procedur.
Cleverlance poskytuje služby testování prostřednictvím svých zkušených
týmů. V Komerční bance pracuje tým testerů, kteří disponují zkušenostmi
z oblasti vývoje softwaru, využití informačních technologií, testování
softwaru a v neposlední řadě i znalostmi z oblasti ekonomiky a
bankovnictví.
Cleverlance ve výběrovém řízení uspěla zejména díky vysoké míře
profesionality testovacích služeb, které poskytuje a také díky rychlosti
a flexibilitě, s jakou je schopná reagovat na požadavky zákazníka,
zejména v oblasti personálního zajištění testování. Dále se na úspěchu
podílela i vzájemná dlouhodobá dobrá spolupráce v oblasti vývoje a v
neposlední řadě také příznivá cena. Celý projekt je významný i svým
rozsahem, jelikož v jeho rámci bude pracovat zároveň až třicet testerů.
Testování aplikací pro internetové bankovnictví je důležitou součástí
procesu vývoje a v prostředí Komerční banky je mu věnována obzvlášť
velká pozornost. Z tohoto důvodu klade Cleverlance důraz na kvalitu
odvedené práce a snaží se co nejvíce přispět svými zkušenostmi k
minimalizaci rizik souvisejících s nasazováním nového softwaru do
reálného bankovního provozu.
Nahoru |
Řízení
výběru a implementace informačního systému
Proč investovat do pořízení informačního systému? Koupit software nebo
vyřešit problém? Čím se řídit a na co dát pozor při výběru řešení? Může
výběr dodavatele ovlivnit úspěch projektu? Jak řešit finanční zajištění
projektu implementace informačního systému?
To jsou hlavní otázky, kterými se bude zabývat workshop s názvem Řízení
výběru a implementace informačního systému a podtitulem "Neudělejte
chybu, které byste později litovali". Akci pořádá společnost Allium ve
spolupráci s mediálním partnerem časopisem IT System v úterý 16. září v
brněnském hotelu Santon. Účastníci akce se dozví důležité informace
týkající se problematiky výběru informačního systému - výběr řešení,
výběr dodavatele, cíle projektu, možnosti financování. Více informací o
akci naleznete na stránkách společnosti Allium (www.allium.cz).
Nahoru

Informatika: Strategické
řízení IT
16.9.2003, Hotel Ibis Praha Karlín, Praha 8
Informační a komunikační technologie se v posledním desetiletí staly
jedním z klíčových faktorů konkurenceschopnosti podniků. Avšak míra
efektivity využití IS/ICT se v podnicích velmi liší. Kromě podniků,
které úspěšně využily IS/ICT jako nástroj svého prosazení na trhu, jiným
podnikům investice do IS/ICT nepomohly a v některých případech dokonce
ještě urychlily ekonomický pád podniku.
http://www.controlling.cz/www02/seminare_detail.asp?idseminar=30705
Nahoru

Seminář pro strojírenskou
výrobu
16. září 2003, Loosův sál, Areál BVV, od 13.00 hod.
13,00 - 13,30 Technologické novinky v produktových řádách IBM
e-server
13,30 - 14,15 Co nabízí Minerva pro podniky se strojírenskou výrobou
14,15 - 14,30 Přestávka s volnou diskusí
14,30 - 15,00 Implementace MFG/PRO na IBM e-server platformě u
referenčního zákazníka
15,00 - 15,30 IBM a Minerva - Možnosti financování projektu
15,30 Losování a roční předplatné časopisu IT System, občerstvení
http://www.minerva-is.cz/seminar.htm
Nahoru
|
Průmyslové fórum 2003
Program v rámci Národní politiky podpory jakosti, které se uskuteční ve středu
17. září 2003 v kinosále č. 102 administrativní budovy BVV. Co zajímavého je na
programu v letošním V. ročníku? Programy a projekty Ministerstva průmyslu a
obchodu pro rok 2003/2004 budou představeny panem Ing. Ottou Emanovským z odboru
podpory malého a středního podnikání, MPO ČR. Česká podnikatelská reprezentace
při EU v Bruselu, Ing. Ondřej Hradil, vás seznámí s novými aktivitami a podporou
(monitoring legislativy EU, výběrová řízení, vyhledávání kontaktů, lobbyismus,
vzdělávací stáže, informační podpora financování firemních projektů z programu a
fondu EU, monitoring oborových aktualit, balíček evropského přežití atp.)
Vzdělávání a poradenství k programům a projektům EU - spektrum služeb a
vzdělávacích programů přednese Ing. Vlastimil Bejček, CSc. z Centra vzdělávání a
poradenství VUT v Brně. Příprava projektové dokumentace, řízení a jakost
projektů - je nutným předpokladem úspěšného projektu, strategii představí Doc.
Ing. Branislav Lacko, CSc. ze Společnosti pro projektové řízení. Jak najit
vhodnou dotaci - databáze grantů a dotací (ČR+EU), to je již příprava na
konkrétní projekty. Se systémem vyhledávání, grantovým poradenstvím a
partnerstvím pro národní i mezinárodní projekty vás seznámí Ing. Martin Dítě z
agentury Eurovision.
Program, přihláška, on-line registrace na
http://www.c-agency.net/msv/2003/.
Nahoru

Vytvářejte J2EE aplikace
rychleji
Mnohé z požadavků, které jsou kladeny na vývojové týmy, si vzájemně
protiřečí. Koncoví uživatelé chtějí co nejrychlejší dodávku těch
nejkvalitnějších aplikací za co nejnižší ceny. Vývojový tým, který chce
v tomto prostředí uspět, musí nutně používat takové technologie, které
mu umožní rychlejší a jednodušší vývoj softwaru, aniž by při tom musel
"ošidit" kvalitu výsledného produktu. Konference se koná v prostorách
hotelu Don Giovanni, Vinohradská 157a, 130 20, Praha 3. Účast na
konferenci je zdarma.
http://www.unicorn.cz/ugr/seminare/seminar_J2EE_aplikace.htm
Nahoru

Service Management
23.9.2003, hotel Novotel, Kateřinská 38, Praha 2
IFS Czech a IBM Česká republika si Vás dovolují pozvat na odborný
seminář se zaměřením na Service management. Hlavní témata semináře:
Využití funkcí service managementu za pomoci IT, Praktické zkušenosti
zákazníků, Trendy v řízení služeb, Poprodejní služby jako zdroj zisku,
Unikátní řešení pro zákazníka, Správa dokumentů, Nové a vyvíjející se
komplexní technologie, Snížení nákladů na interní údržbu zařízení v
podniku, Efektivní manipulace a monitorování zásob, Analytické nástroje.
http://www2.ifsworld.com/czech_republic/seminar.asp
Nahoru

Využití
identifikačních a bezpečnostních systémů
Dne 23. září
2003 a dalších navazujících termínech se ve vybraných krajských městech
ČR a na Slovensku uskuteční zajímavý odborný seminář zaměřený na využití
identifikačních a bezpečnostních systémů v podnikové sféře. Seminář je
určen nejen majitelům či manažerům firem, ale i příslušným odborným
pracovníkům zabývajícím se výrobou, personalistikou, zpracováním mezd,
informačními technologiemi či ochranou podniku. Účelem je seznámení s
výhodami identifikace osob, produktů či služeb, vyhodnocením dat ve
výrobě a personalistice, zajištěním bezpečnosti výrobních a
administrativních provozů a přímé návaznosti na současné podnikové
informační technologie.
Na semináři bude mimo jiné možno shlédnout prezentaci nové řady produktů
identifikačního systému Aktion, který je určen zejména pro Oblast
bezkontaktní identifikace: Evidence docházky zaměstnanců, Evidence
výrobních operací, Stravovací systémy, Integrace s personální a mzdovou
agendou
Oblast bezpečnostních systémů: Elektronická zabezpečovací signalizace,
Kamerové video systémy, Kontrola vstupů osob do objektů, Kontrola vjezdů
vozidel
Termíny: 23.9.2003 Hradec Králové, 1.10.2003 Plzeň, 8.10.2003 Praha,
15.10.2003 Brno, 22.10.2003 Bratislava
Začátek je vždy v 9:00 hod. Každý účastník obdrží informační a odborné
materiály. V průběhu akce je zajištěno občerstvení.
Informace a přihlášky: Tel: 266 026 288, E-mail:
seminar@efg.cz,
www.efg.cz /
www.aktion.cz
Nahoru
|
Otec data
warehousingu Bill Inmon poprvé v Praze
DW Klub a
Adastra pořádají dne 25. září 2003 celodenní konferenci DW Symposium,
jejímž hlavním řečníkem bude Bill Inmon. Pan Inmon je světově uznávaným
odborníkem a autorem v oblasti Data Warehousingu (DW) a je všeobecně
považován za "otce tohoto oboru". DW Symposium proběhne ve čtvrtek 25.
září 2003 v pražském Autoklubu v Opletalově ulici.
DW Symposium je první veřejnou akcí organizace DW Klub. DW Klub je
nezávislým sdružením profesionálů z oboru Data Warehousingu a Business
Intelligence (BI/DW) v ČR a SR, který sdružuje přední profesionály oboru
z řad nejvýznamnějších českých a slovenských firem. Na pravidelných
setkáních se diskutují nejžhavější praktická témata z oboru a vystupují
zde přední odborníci od nás i ze zahraničí. DW Klub vznikl v roce 2001 z
iniciativy společnosti Adastra. DW Symposium je určeno představitelům
managementu firem, státní správy, CIO, ředitelům a manažerům IT,
ředitelům a manažerům Data Warehousingu, stejně jako členům DW týmů.
Program DW Symposia i následná panelová diskuse budou vedeny v duchu
současných aktuálních témat Business Intelligence a Data Warehousingu:
· Data jako nejcennější majetek firmy
· Správa a řízení dat v době explozivního růstu objemu dat
· Data Warehouse jako generátor hodnoty aplikací CRM a ERP
· Data Warehouse architektura a její komponenty - co funguje co ne
Panelové diskuse, která uzavře jednací část DW symposia, se zúčastní
přední IT odborníci a členové DW Klubu ze společností Ahold, Česká
Spořitelna, Český Telekom, ČSOB Pojišťovna a Eurotel Praha. Více
informací a registraci naleznete na
www.adastra.cz/dwsymposium.
Nahoru

Konference Systémy pokročilého plánování a řízení výroby
na které se seznámíte s nejnovějšími trendy a technologiemi v řešení
informačních systémů pro modelování, optimalizaci, řízení jakosti a
vlastní řízení výroby. Představíme Vám podnikový obchodně-ekonomický
informační systém WAM S/3 a systém plánování a řízení výroby AROP.
Bude ukázán směr, jakým se dnes ubírají moderní integrované systémy pro
řízení výrobního podniku a způsob dosažení úspor zdrojů při jejich
nasazení. Místo konání Bratislava 24. září 2003, Praha 25. září 2003,
Brno 26. září 2003.
Konference je určena pro společnosti působící v oborech typu
strojírenské výroby (zakázková, kusová i sériová výroba strojů,
spotřebního zboží, elektro, nábytku, výrobků z plastů, gumy, papíru a
další) a dávkové výroby (textilní, chemická, farmaceutická,
zpracovatelská, gumárenská, hutní výroba a výroba plastů), nicméně je
samozřejmě otevřena pro veškeré společnosti zabývající se výrobou.
Nasazení výše uvedených systémů budeme demonstrovat na případových
studiích z běžné praxe.
Pro podrobnější informace a registraci na konferenci navštivte:
http://www.money.cz/arop/konference2003
Nahoru

AEC roadshow
2003 - počítačová bezpečnost ZDARMA
Na přelomu září a října 2003 se uskuteční již třetí ročník akce
zaměřené na šíření osvěty o počítačové bezpečnosti po České republice -
AEC roadshow. Jedná se o cyklu seminářů pořádaný v šesti velkých městech
pod záštitou odborníků z AEC Data Security Company. Vstup na tuto akci
je přitom zcela ZDARMA po registraci na webových stránkách
roadshow.aec.cz.
AEC roadshow 2003 se bude konat v následujících termínech a městech:
23. září - Brno, sídlo společnosti AEC (Bayerova ul. 799/30).
24. září - Ostrava, Hotel Imperial.
25. září - Zlín, Interhotel Moskva.
30. září - Hradec Králové, Hotel Alessandria.
1. října - Praha, pobočka společnosti AEC (Vinohradská 184).
2. října - Plzeň, Hotel Victoria.
Program akce přitom bude ve všech lokalitách stejný: od 9:00 hod. bude
prezentace účastníků, vlastní program začne v 9:30 hod. a skončí ve
13:30 hod. Účastníci AEC roadshow 2003 si letos budou moci vyslechnout
následující přednášky:
· Síťoví červi.
· Představení bezpečnostního produktu.
· Velké bezpečnostní incidenty.
· Novinky z laboratoří AEC.
· Elektronický podpis - mýty, sliby, realita.
· Zbytečné otázky v antivirové ochraně.
Každý účastník AEC roadshow 2003 obdrží informační a odborné materiály,
v průběhu akce je zajištěno i občerstvení.
Nahoru
Controllingové analýzy
s využitím OLAP
Rádi bychom Vás pozvali na seminář Controllingové analýzy s využitím
OLAP (On line Analytical Processing), který se koná 30. 9. 2003 v Praze.
Na semináři se naučíte zobrazovat a analyzovat údaje z libovolné
databáze pomocí v současnosti nejmodernějších technologií. Nejsilnější
stránkou aplikace je zpřístupnění údajů způsobem, který umožňuje rychlé
zjištění potřebných informací a výsledky analýz tak přináší lepší
přehled o stavu a směrování podniku. Využívání této technologie Vám
umožní dát do souvislosti zdánlivě nesourodá data a získat tak nové
informace. Více informací naleznete na
www.controlling.cz.
Nahoru

GeoForum cs 2003 - lidé, informace, řešení, technologie, zábava
Čtvrtý ročník
uživatelské konference Intergraphu je tady. Jestliže patříte mezi
zájemce o geoinformační technologie a řešení, pak nemůžete při získávání
informací opominout uživatelskou konferenci GeoForum cs 2003. Ve dnech
30. září a 1. října 2003 se v Brně v hotelu Holiday Inn již po čtvrté
sejdou všichni, kteří se zajímají o novinky, trendy a zkušenosti z
oblasti aplikace geoinformačních systémů a technologií do veřejné
správy, dopravy, lesnictví a zemědělství, inženýrských sítí, energetiky,
vodárenství, plynárenství, telekomunikací, vojenství.
Za čtyři roky své existence si konference získala dobrou pověst,
především díky kvalitnímu propojení odborné a společenské části. Stalo
se již tradicí, že se při ní setkávají zákazníci, partneři, dodavatelé,
uživatelé geoinformačních technologií i zástupci z akademické sféry.
GeoForum si klade za cíl oslovovat ty, kteří hledají v geoinformačních
technologiích a řešeních přidanou hodnotu a konkurenční výhodu, GIS
používají jako pracovní nástroj anebo výrobní prostředek. Konference
není pouze místem k načerpání odborných znalostí, ale značný ohlas si
získala možnost setkávání s kolegy, přáteli a známými, třeba v během
společenského večera. Po mexické slavnosti, kovbojsky naladěném Divokém
západu a středověké myslivecké slavnosti bude jeho letošním tématem
objevování nových kontinentů a mořeplavba. Společníky budou slavní
mořeplavci a navigátoři Cristóbal Colón, Vasco da Gama, Bartolomeu Dias,
Fernao Magalhaes, James Cook, Hernando Cortés a mnozí další. Aktivní
zábava, soutěže, dobré jídlo a pití - to vše přispívá ke spokojenosti
účastníků GeoFora.
Témata konference:
Správa, integrace a distribuce geoprostorových dat - Tyto dva tématické
bloky se věnují problematice správy geoprostorových dat, možnostem
jejich propojování. Většina organizací používá různorodé datové zdroje,
které lze pomocí řešení Intergraphu a jeho partnerů snadno sjednotit či
propojit bez nutnosti konverze. Samostatnými částmi tohoto tématického
bloku jsou sekce věnované managementu velkých objemů geoprostorových dat
(TerraShare) a problematice práce s daty katastru nemovitostí České
republiky včetně představení komplexního řešení.
Geoprostorové řízení zdrojů - Přednášky se budou věnovat především
využívání řešení GRM (Geospatial Resource Management), prostor bude
vyhrazen i pro případové studie z energetiky, vodárenství, plynárenství,
komunikací. Do oblasti geoprostorového řízení zdrojů patří i facility
management, kterému rovněž bude věnován zvláštní prostor.
Integrace GIS s ostatními informačními systémy - Tato sekce je určena
především pro společnosti, které chtějí využívat možností, které
vzniknou propojením geoinformačních technologií např. s
provozně-ekonomickými systémy (SAP), případně se zabývají budováním
datových skladů.
Analýza a vizualizace dat - Tento blok je zaměřen na představení
praktických možností geoinformačních řešení a jejich využití např. při
manažerském rozhodování, při plánování, logistice apod. Možnosti budou
prezentovány především na prakticky zaměřených workshopech,
srozumitelných každému.
Mobilní technologie - využití v geoaplikacích - Řešení založené na
mobilních technologiích mohou být s výhodou využity v energetice, např.
vedení pracovních čet v terénu (IntelliWhere TrackForce). Rovněž tak
budou představeny uživatelské aplikace z dopravy (inteligentní navigační
systémy) či využití Tablet PC v terénu.
Fotogrammetrie a správa velkých objemů rastrových dat - Zde se bude
prolínat problematika správy velkých objemů rastrových dat, jejich
vyhodnocování a využívání. Jednou z částí tohoto tématického bloku bude
rovněž prezentace komplexního fotogrammetrického řešení, počínaje
pořízením snímků (fotogrammetrickou kamerou) přes jejich zpracování až
po distribuci, využití a ukládání - to vše s pomocí 100% digitální
technologie.
Intergraph a vzdělávání, věda a výzkum - Spolupráce s akademickou
sférou, grantové možnosti Intergraphu, zapojení do Team GeoMedia
Registered Research Laboratory - to vše bude součástí tohoto tématického
bloku.
Vedle přednášek jsou v rámci konference pořádány i workshopy, které si
kladou za cíl seznámit s technologickými možnostmi a novinkami řešení a
technologií.
Program konference začíná ve úterý 30. září v 10:00 hod., předpokládané
ukončení programu je ve středu 1. října v 16:00 hod.
www.intergraph.com/cz
Nahoru

Uplatnění mobilních terminálů
Point.X, firma nabízející mobilní řešení pro podnikové informační
systémy, Vás zve na přednášku o uplatnění mobilních terminálů v IS,
která se koná na výstavě Invex 2003,Conference Hall, 6.října v 16.00
hodin. Point.X najdete také mezi účastníky 7. Evropského fora logistiky
a dopravy EASTLOG 2003, konaného od 22. do 24. října v Corinthia Towers
v Praze.
www.pointx.cz
Nahoru

EASTLOG - pracovní setkání odborníků z logistiky a dopravy
Ve dnech 22.
až 24. října 2003 proběhne v hotelu Corinthia Towers Praha již 7. ročník
evropského fóra logistiky a dopravy s názvem EASTLOG. Fórum se vyznačuje
všestrannou nabídkou doprovodných aktivit tak, aby účastníci prožili tři
skutečně efektivní dny plné logistiky. Konference a workshopy otevřou
aktuální témata jako například otázky vstupu České republiky do Evropské
unie, zabezpečení skladů, nemovitostí pro logistiku, pallet managementu,
distribuce apod. Součástí programu je rovněž odborný veletrh, galavečer
a oblíbená prohlídka výjimečných logistických platforem.
Bohatá nabídka aktivit čeká i na ty, kteří se rozhodnou navštívit pouze
veletrh. Přichystána jsou různá překvapení - vstup zdarma, dárky pro
jubilejní návštěvníky, soutěže o zajímavé ceny. Novinkou letošního
ročníku je i volně přístupné "Providers Forum", které je doprovodným
konferenčním programem na veletrhu. Pracovní charakter akce a odborný
profil návštěvníků umožňuje vést jednání v duchu business-to-business a
navázat přínosné profesionální kontakty. Více informací na
www.eastlog.cz.
Nahoru |