V Edici IT Business
vychází |
Právě vyšlo:
IT System 6/2003
Hlavní témata
· IT řešení pro telekomunikační společnosti
· IT řešení pro energetické, plynárenské, vodárenské...
· Business Intelligence (MIS, EIS, DSS)
· Podrobný tabulkový přehled ERP systémů
· Informační bezpečnost |
Připravujeme:
IT System 7-8/2003
Hlavní témata
· VÝROBNÍ PODNIKY (Strojírenský průmysl)
· IS pro plánování a řízení výroby
· Počítačová podpora řízení jakosti
· HRM - řízení lidských zdrojů
· Business Intelligence |
Objednejte si dvě aktuální čísla ZDARMA na ukázku - objednávkový
formulář ZDE! |

|
Podnikové aplikace |
LCS Helios IQ úspěšný v
Japonsku
Společnost TRIS, která je tuzemskou pobočkou japonského výrobce
komponentů pro elektromotory, si jako základ nového podnikového
informačního systému vybrala produkt LCS Helios IQ. Tento systém je mezi
zastoupeními zahraničních firem pro svoji flexibilitu,
konfigurovatelnost, analytický rozsah srovnatelný s robustnějšími
informačními systémy, přítomnost anglické verze a integraci
mezinárodních standardů včetně IAS. Společnost TRIS je již šestou firmou
z Japonska, která si pro podnikání u nás a na Slovensku vybrala tento
systém.
"Uživatelé našich informačních systémů, kteří jsou řízeni ze zahraničí a
kteří jsou nuceni průběžně komunikovat se svými mateřskými firmami,
způsob, jak se naše produkty dokáží přizpůsobit jejich konkrétním
požadavkům," říká Jiří Hub, finanční a marketingový ředitel společnosti
LCS International. "Celý koncept informačního systému přitom nadále
zůstává otevřený a schopný snadno integrovat další speciální moduly - ať
už z oblasti výroby, obchodu, či třeba logistiky."
Nový informační systém byl po měsíci práce implementován v novém závodě
společnosti TRIS v Lovosicích a od počátku května je v ostrém provozu.
Vedle Jádra systému jej tvoří moduly Ekonomika, Obchod, Styk se
zákazníky, Lidské zdroje, Manažerské vyhodnocování včetně Mezinárodních
účetních standardů a Výroba.
Informační systém LCS Helios IQ využívají v současné době následující
pobočky japonských firem: Furukawa Electric Autoparts Central Europe,
LIPLASTEC, Matsushita Audio Video Slovakia, Mitsubishi Electric
Automotive Czech a Toyota Tsusho Europe.
Nahoru

Symmetrix DMX firmy EMC
Firma
představuje nové systémy Symmetrix DMX, významný nový software a pokroky
v oblasti připojitelnosti, aby zákazníci získali co nejvíce z jejich
informačních prostředků.
Méně než šest měsíců po uvedení nových řešení pro ukládání dat, která
znamenala největší pokrok v celém desetiletí - jde o řadu systémů
Symmetrix - přichází společnost EMC s novou velkou vlnou systémů
Symmetrix DMX s příslušným softwarem a technologiemi. Symmetrix DMX
umožňuje zákazníkům nadále zvládat rostoucí složitost a náročnost
činností, které tyto systémy zajišťují a dává jim nové možnosti ke
snižování provozních nákladů i nákladů na zajištění kapacity pro
ukládání dat.
Téměř všechny firmy mají určitý kritický soubor informací, který
vyžaduje nejvyšší úroveň servisu a údržby. A hodnota, kterou tyto
informace mohou dané firmě přinést, je jen tak dobrá, jak dobré je
prostředí pro zálohování a ukládání dat, ve kterém se tyto informace
nacházejí.
Firma dnes představuje tyto produkty Symmetrix DMX:
Symmetrix DMX3000 - nový špičkový systém Symmetrix DMX, který plní
nejvyšší nároky na konsolidaci z hlediska vysoké výkonnosti, funkčnosti
a kapacity - zajišťuje předvídatelnou vysokou výkonnost pro rozsáhlé a
dynamické pracovní zatížení. Kapacitu tohoto produktu zajišťuje až 576
mechanik (drives), přičemž maximální hrubá kapacita přesahuje 84TB a
využitelná kapacita dosahuje až 73.5TB. Znamená to, že Symmetrix DMX
skýtá dvojnásobek kapacity a dvakrát tolik silnější výkon pro některé
aplikace ve srovnání s předchozím řešením Symmetrix DMX2000. Nový systém
Symmetrix DMX3000 v maximální míře využívá funkčnosti Symmetrix DMX a
dává zákazníkům možnost lineárního stupňování výkonu prostřednictvím
Symmetrix Direct Matrix architektury.
Konfigurace vstupní úrovně Symmetrix DMX800 - Nová konfigurace vstupní
úrovně pro modulární skříňový systém Symmetrix DMX800 nese veškeré znaky
kompletního systému Symmetrix DMX: tato cena je o 30 % nižší než u
předchozího vstupní úrovně Symmetrix DMX800. Systém Symmetrix DMX800
mění tradiční pojetí koupě, instalace a spouštění špičkových paměťových
systémů. Hrubá kapacita této nové konfigurace se pohybuje od 580 GB do
více než 17 TB.
Provoz bez přerušení - Symmetrix DMX a operační zařízení Enginuity
nabízí zákazníkům možnosti upgradu, rekonfigurace a provádění servisu
bez jakéhokoliv přerušení provozu host applications. Nejnovější verze
Symmetrix DMX se nyní stává jediným špičkovým paměťovým systémem, který
umožňuje pořizovat on-line schopnosti bez přerušení provozu, aniž by k
tomu u hostitele bylo zapotřebí dalších hardwarových zařízení nebo
softwaru.
Řada Symmetrix DMX vychází z revoluční architektury Direct Matrix
Architecture™ , která přinesla zcela novou úroveň možností rozšiřování,
výkonnosti, funkčnosti, přístupnosti a cenové dostupnosti. Společně se
sílou nabídky softwarových řešení společnosti EMC, nové systémy
Symmetrix DMX a související software dále posilují náskok společnosti
EMC z hlediska schopnosti dopomáhat zákazníkům k maximálnímu využití
hodnoty automatizovaných síťových pamětí.
Veškeré produkty, které zde dnes byly představeny, budou k dispozici od
září 2003. Ceník Symmetrixu DMX pro Spojené státy začíná na ceně 284.000
USD; pro Symmetrix DMX3000 byla základní cena stanovena na 1,7 milionů
USD. Ceny softwaru se liší podle požadované kapacity. Cena SRDF/A začíná
na 20.000 USD. Ceny EMC Snap začínají na 33.000 USD.
Nahoru |
|
Analýza |
Společnost
Business Objects převezme Crystal Decisions
Oblast
podnikového Business Intelligence řešení bude mít silného vůdce Business Objects
a Crystal Decisions oznámili 18.6. dohodu, podle které Business Objects
převezmou do konce roku společnost Crystal Decisions, nejrychleji rostoucího
dodavatele Business Intelligence (BI) řešení a předního dodavatele softwaru pro
podnikový reporting.
Společnosti chtějí těžit z rostoucích příležitostí z komplementárních produktů,
distributorských řetězců a geografické působnosti. "Tímto převzetím se chopíme
příležitosti stát se leaderem trhu s BI a dohromady nabídneme řešení pro
organizace, které chtějí standardizovat BI od jediného dodavatele" říká Bernard
Liautaud, zakladatel a CEO společnosti Business Objects.
Společnost Crystal Decisions vede v segmentu BI trhu pro podnikový reporting a
dosáhla 30% nárůstu oproti roku 2002. Stěžejní produkt, Crystal Reports má více
než 14 millonů uživatelů a je nejpoužívanějším nástrojem pro reporting na trhu.
Crystal Decision má také přes 350 OEM partnerů včetně společností jako je
Hyperion, Microsoft, Peoplesoft a SAP.
Sloučení společností přinese Business Objects vedle vedoucí pozice na trhu
Business Intelligence i silnou a kompletní produktovou linii, díky které budou
Business Objects moci vyjít vstříc všem požadavkům na BI nástroje. Business
Objects zajišťovali zejména "power usery" prostřednictvím silných nástrojů pro
ad hoc dotazy, reporting a analytické požadavky a zaměřili se také na exekutivu
prostřednictvím nástroje pro dashboardy, scorecardy a enterprise performance
management (EPM). Crystal Decisions je řešením pro rozsáhlou základnu uživatelů
reportů v prostředí organizace.
Nahoru |
|
Konference, semináře |
EASTLOG - pracovní setkání odborníků z logistiky a dopravy
Ve dnech 22.
až 24. října 2003 proběhne v hotelu Corinthia Towers Praha již 7. ročník
evropského fóra logistiky a dopravy s názvem EASTLOG.
Fórum se vyznačuje všestrannou nabídkou doprovodných aktivit tak, aby
účastníci prožili tři skutečně efektivní dny plné logistiky. Konference
a workshopy otevřou aktuální témata jako například otázky vstupu České
republiky do Evropské unie, zabezpečení skladů, nemovitostí pro
logistiku, pallet managementu, distribuce apod. Součástí programu je
rovněž odborný veletrh, galavečer a oblíbená prohlídka výjimečných
logistických platforem.
Bohatá nabídka aktivit čeká i na ty, kteří se rozhodnou navštívit pouze
veletrh. Přichystána jsou různá překvapení - vstup zdarma, dárky pro
jubilejní návštěvníky, soutěže o zajímavé ceny. Novinkou letošního
ročníku je i volně přístupné "Providers Forum", které je doprovodným
konferenčním programem na veletrhu. Pracovní charakter akce a odborný
profil návštěvníků umožňuje vést jednání v duchu business-to-business a
navázat přínosné profesionální kontakty. Více informací na
www.eastlog.cz.
Nahoru

BASISPOINT pořádají další ze seminářů vzdělávacího programu Česká
finanční akademie
Seminář ADVANCED SWAPS - PRICING, APPLICATIONS AND RISK MANAGEMENT
proběhne ve dnech 2. - 4. 9. 2003 v pražském hotelu Mövenpick.
Hlavní témata semináře:
. Interest Rate Swaps and Currency Swaps
. Bootstrapping and Swap Pricing
. Valuation of Non-Generic Swaps
. Valuation of Swaps with Embedded Options
. Valuation of Caps, Floors and Swaptions
. Using Swaps in Risk Management
. Managing Risks of a Swap Portfolio
Popis semináře:
Jedná se o specializovaný seminář určený pro pokročilé účastníky, kteří
potřebují získat důkladné znalosti problematiky oceňování a aplikačního
využití standardních, ale i pokročilých swapových struktur a dalších
odvozených opčních instrumentů. V úvodu semináře bude podrobně rozebrána
generická podoba úrokových a měnových swapových kontraktů a bude
vysvětleno, jak jsou tyto
"swapy" exaktně oceňovány. V další části semináře bude ukázáno, jak lze
využít metodiku "Bootstrapping" při konstrukci zero křivek a jak lze
swapové struktury oceňovat pomocí diskontních
faktorů. Prostřednictvím řady konkrétních příkladů a případových studií
z praxe bude objasněno oceňování swapových instrumentů pro různé účely,
například pro jejich "Marking-to-market", dále pro
přesný výpočet tzv. "Replacement Value" a v neposlední řadě pro řízení
rizik. V následující kapitole bude věnována pozornost celé řadě
sofistikovaných swapových struktur a odvozeným opčním
instrumentům. Budou detailně zkoumány následující struktury: Amortizing,
Accruing, Forward Starting, Arrears Reset, Overnight Index, Constant
Maturity a Differential Swaps. Významná pozornost
bude věnována speciálním strukturám, které obsahují opční komponenty, a
to především Cancellation Swaps. Bude vysvětlena jejich dekompozice do
generických swapů a swapčních kontraktů, případně ostatních typů opcí.
Nedílnou součástí této části semináře bude analytický rozbor instrumentů
jako jsou: Caps, Floors, Collars, Corridors, Swaptions a Constant
Maturity Floors. V další části semináře budou diskutovány aplikační
oblasti swapových kontraktů a úrokových opcí. Na reálných příkladech
bude demonstrováno, jak lze tyto moderní instrumenty velmi efektivně
využít při tvorbě syntetických peněžních toků (Asset and Liability
Swaps) a při konstrukci strukturovaných produktů. Prakticky bude
procvičeno použití swapových instrumentů při aktivním řízení úrokových
rizik, rizik směnných kurzů a v neposlední řadě rizik vyplývajících z
předčasného splacení. V závěru semináře budou ukázány výhody a nevýhody
využití těchto instrumentů při řízení rizik, jednak na mikro úrovni a
také na dnes stále častěji používané makro úrovni. Seminář bude uzavřen
exkurzí, ve které bude vysvětlena koncepce efektivního zajištění
portfolia sofistikovaných swapových instrumentů s využitím moderních
zajišťovacích nástrojů a postupů.
Podrobný program semináře zašleme na vyžádání elektronickou poštou.
Stačí poslat prázdný e-mail na adresu:
swaps@cfa.cz
Uzávěrka přihlášek je 4.8.2003! Kontakt: MONECO, spol. s r.o., Gorkého
1, 602 00 BRNO
Nahoru

AEC roadshow
2003 - počítačová bezpečnost ZDARMA
Na přelomu září a října 2003 se uskuteční již třetí ročník akce zaměřené
na šíření osvěty o počítačové bezpečnosti po České republice - AEC
roadshow. Jedná se o cyklu seminářů pořádaný v šesti velkých městech pod
záštitou odborníků z AEC Data Security Company. Vstup na tuto akci je
přitom zcela ZDARMA po registraci na webových stránkách
roadshow.aec.cz
AEC roadshow 2003 se bude konat v následujících termínech a městech:
23. září - Brno, sídlo společnosti AEC (Bayerova ul. 799/30).
24. září - Ostrava, Hotel Imperial.
25. září - Zlín, Interhotel Moskva.
30. září - Hradec Králové, Hotel Alessandria.
1. října - Praha, pobočka společnosti AEC (Vinohradská 184).
2. října - Plzeň, Hotel Victoria.
Program akce přitom bude ve všech lokalitách stejný: od 9:00 hod. bude
prezentace účastníků, vlastní program začne v 9:30 hod. a skončí ve
13:30 hod. Účastníci AEC roadshow 2003 si letos budou moci vyslechnout
následující přednášky:
· Síťoví červi.
· Představení bezpečnostního produktu.
· Velké bezpečnostní incidenty.
· Novinky z laboratoří AEC.
· Elektronický podpis - mýty, sliby, realita.
· Zbytečné otázky v antivirové ochraně.
Každý účastník AEC roadshow 2003 obdrží informační a odborné materiály,
v průběhu akce je zajištěno i občerstvení.
Nahoru

|
IAS & Business Intelligence
Nejste účetní, ale potřebujete se rychle zorientovat v mezinárodních
účetních výkazech podle IAS (International Accounting Standard)? Chcete aby byl
Váš podnik připraven na vstup do Evropské unie? Rádi byste získali přehled v
základních pojmech používaných v IAS/IFRS, zjistili jaké jsou odlišnosti oproti
českým výkazům - CAS (Czech Accounting Standard) nebo se zeptali zda nebo jak
lze využít nástroje Business Intelligence pro podporu IAS?
Pokud hledáte odpovědi na výše uvedené otázky, zveme Vás 4. září 2003 na odborný
seminář "IAS & Business Intelligence" v hotelu Olympik v Praze.
Přijďte si pro odpovědi na své otázky a diskutujte s odborníky na uvedená
témata.
Více informací naleznete na
www.misag.com/cz, přihlášku žádejte na tel: 255 702 919 nebo e-mailem.
Nahoru

Společné fórum Canon a Komix
Hlavní myšlenkou společného fóra, které se bude konat v hotelu Praha, na
Praze 6, 26. srpna, je představení společnosti CANON nejen jako významného
dodavatele produktů pro kancelářské prostředí, ale i jako dodavatele řešení, při
kterých spolupracuje se společností KOMIX jako systémovým integrátorem. Úvodní
přednášky budou věnovány technologiím společnosti CANON, zástupce z evropské
centrály představí moderní trendy v kancelářských zařízeních. Dále bude
následovat nabídka integrátorských služeb společnosti KOMIX a nová progresivní
řešení společnosti CANON včetně periferií programovatelných v jazyku JAVA. Závěr
bude věnován systému pro zpracování dokumentů a agend založeném na
předdefinovaných typových případech.
Nahoru

Controllingové
analýzy s využitím OLAP
Rádi bychom Vás pozvali na seminář Controllingové analýzy s využitím OLAP
(On line Analytical Processing), který se koná 30. 9. 2003 v Praze. Na semináři
se naučíte zobrazovat a analyzovat údaje z libovolné databáze pomocí v
současnosti nejmodernějších technologií. Nejsilnější stránkou aplikace je
zpřístupnění údajů způsobem, který umožňuje rychlé zjištění potřebných informací
a výsledky analýz tak přináší lepší přehled o stavu a směrování podniku.
Využívání této technologie Vám umožní dát do souvislosti zdánlivě nesourodá data
a získat tak nové informace. Více informací naleznete na
www.controlling.cz.
Nahoru |
|
Finanční monitor IT firem |
Symantec
oznamuje finanční výsledky za první kvartál
Společnost Symantec oznámila výsledky za první kvartál fiskálního
roku 2004. Symantec vykázal obrat za kvartál ve výši 391 mil. USD, což
je zvýšení o 24 % ve srovnání s 316 mil. USD za stejný kvartál loňského
roku. Čistý příjem za první fiskální kvartál činil 68 mil. USD, přičemž
za stejný kvartál loňského roku to bylo 57 mil. USD. Zisk na akcii činil
0,41 USD, zatímco ve stejném kvartálu loňského roku činil zisk na akci
0,36 USD. Oblast zabezpečení velkých podniků reprezentovala v tomto
kvartálu celosvětově 42 % celkového obratu společnosti Symantec a ve
srovnání se stejným kvartálem loňského roku vzrostla o 25 %.
Spotřebitelská oblast vzrostla o 35 % a reprezentovala 43 % celkového
obratu společnosti Symantec. Oblast správy velkých podniků poklesla v
souladu s očekáváním o 11 % a představovala 13 % celkového obratu
společnosti Symantec, zatímco oblast služeb vzrostla o 160 % a
představovala 2 % celkového obratu.
Nahoru

Tržby APC
meziročně vzrostly o osm procent
Společnost American Power Conversion (APC) oznámila hospodářské
výsledky za druhé čtvrtletí roku 2003. Tržby ve druhém čtvrtletí roku
2003 činily 331,5 milionů dolarů, což představuje ve srovnání s 308,2
miliony dolarů ve druhém čtvrtletí roku 2002 nárůst o 8 %. Ve srovnání s
309 miliony dolarů v prvním čtvrtletí 2003 se jedná o nárůst o 7 %.
Čistý zisk za druhé čtvrtletí roku 2003 dosáhl 33,1 milionů dolarů, tedy
0,17 dolaru na akcii. Meziročně tak ve srovnání s 29,6 miliony dolarů
(0,15 dolarů na akcii) za stejné období roku 2003 vzrostl o 12 %.
Čtvrtletní čistý zisk vzrostl o 10 %, když v prvním čtvrtletí roku 2003
činil 30 milionů dolarů (0,15 dolarů na akcii).
Nahoru

Citrix oznamuje hospodářské výsledky za druhý kvartál
Citrix v druhém čtvrtletí roku 2003 dosáhl $143 miliony v porovnání
se $117,5 milionu ve stejném období loňského roku. Čistý příjem činil
$29,3 milionu, což je $0,17 na akcii; v minulém roce tato byla tato
čísla na hodnotách $10,8 a $0,06.
"Dobré výsledky v druhém kvartálu nás těší," říká prezident a generální
ředitel společnosti Citrix Mark Templeton. "Poptávka ze strany zákazníků
byla velká, obzvláště s růstem velkých projektů. Představili jsme v
tomto čtvrtletí čtyři nové produkty a Citrix tak nyní nabízí plně
integrovanou sadu nástrojů pro přístupovou infrastrukturu."
Nahoru |
|
Informační společnost |
Firma Job Shop se
specialistou na farmacii
Daniela Hruškovičová (35) nastoupila do personální agentury Job Shop na
pozici Personnel Recruitment Consultant pro oblast farmacie a
zdravotnictví. Bude zodpovědná za řízení vztahů a obsazování pozic
středního a vyššího managementu u stávajících a nových klientů.
Daniela Hruškovičová pochází ze Slovenska. Od roku 1986 střídavě působí
v Praze a Bratislavě. Vystudovala psychlogii na Filozofické fakultě
University Karlovy. Svojí kariéru zahájila v roce 1997 ve Výzkumném
ústavu dětské psychologie , potom působila jako klinický psycholog ve
specializované ambulanci pro Alzheimerovu nemoc v nemocnici sv. Kříže v
Bratislavě.
Hovoří plynně anglicky, italsky a rusky. Ve volném čase se věnuje svému
synovi, lyžování, divadlu a literatuře.
Nahoru

Zástupci JCI se
setkali s Kofi Annanem
Zahraniční a národní zástupci organizace JCI, která je přední světovou
organizací sdružující mladé podnikatele a vůdčí osobnosti ve více než
100 zemích světa, se začátkem srpna setkali s generálním tajemníkem OSN
Kofi Annanem a dalšími vedoucími představiteli OSN a diskutovali s nimi
o tom, jak splnit cíle OSN pro nové tisíciletí. Schůzka se uskutečnila v
sídle OSN v New Yorku. Mezi základní cíle OSN pro nové tisíciletí patří
vymýcení chudoby a hladomoru, snížení dětské úmrtnosti a boj proti AIDS,
malárii a dalšími nemocemi.
TRASK se stal partnerem roku 2003 v prodeji software IBM a Lotus
Trask solutions, í vývojářská a řešitelská společnost, se stala
"Partnerem roku 2003 v prodeji software IBM a Lotus". Toto ocenění Trask
získal v soutěži pořádané pro IBM Business Partnery, kterou vyhlásila v
období od 1. ledna do 30. června 2003 společnost Avnet Partner
Solutions, technický distributor v oblasti informačních technologií.
Společnost Trask solutions zvítězila díky řadě nasazení integračních a
portálových řešení IBM, především v bankovní a finanční sféře.
Nahoru

ÚHOS povoluje akvizici
Eurotelu
Českému Telecomu bylo doručeno rozhodnutí Úřadu pro ochranu
hospodářské soutěže, které mu povoluje odkoupit od společnosti Atlantic
West B.V. zbývající podíl 49 % ve společnosti Eurotel Praha, spol. s
r.o., a stát se tím jediným vlastníkem Eurotelu. Toto rozhodnutí zároveň
Českému Telecomu ukládá podmínku, která spočívá v povinnosti zajistit,
aby jak Český Telecom tak Eurotel nadále uplatňovaly při poskytování
telekomunikačních služeb takové podmínky, které nebudou žádného dalšího
poskytovatele telekomunikačních služeb ani spotřebitele diskriminovat v
oblasti kvality nebo ceny poskytovaných služeb. Uvedené rozhodnutí Úřadu
pro ochranu hospodářské soutěže dosud nenabylo právní moci a Český
Telecom je v současné době studuje za účelem určení svého dalšího
postupu.
Nahoru

Help Desk Award pro CompetenceCenter společnosti TREND MICRO
Středisko
CompetenceCenter společnosti TREND MICRO získalo ocenění na soutěži Help
Desk World 2003 v Brémách v kategorii "Nejlepší interní servisní
organizace v německy mluvících zemích". Tato společnost z
Unterschleißheimu, která se zaměřuje na antivirové systémy, se prosadila
mezi 29 konkurenčními organizacemi, mezi nimiž byly i tak silné subjekty
jako "T-Mobile Business Services".
Středisko CompetenceCenter společnosti TREND MICRO jakožto interní
servisní organizace dosáhlo v mnoha soutěžních kategoriích vynikajících
výsledků: V oblasti "Help desk management a vedení" a "Orientace na
služby a zákazníka" získal tým pracovníků střediska v obou případech
přes 94 %. Obzvlášť vysoce porota hodnotila především inovativní
koncepty personálního managementu a aktivní účast všech zaměstnanců
střediska CompetenceCenter společnosti TREND MICRO.
Organizace Help Desk Institut e.V. je zájmovým svazem, který si klade za
cíl zvyšovat úroveň poskytování služeb v podnicích. Každoročně udílenou
cenou "Service Globe" institut oceňuje nejlepší interní a externí
servisní organizace v německy mluvících zemích. Všichni účastníci
soutěže podstupují rozsáhlé testy. V čele výboru je nezávislý předseda,
který prostřednictvím přímých návštěv a mnoha rozhovorů na různých
úrovních mapuje situaci a zjišťuje, jaké procesy a strategie aplikují
zúčastněné organizace poskytující zákaznickou podporu. Jako východisko
hodnocení se používá standardizovaný hodnotící model, který vychází ze
zkušeností institutů Help Desk zastoupených v mnoha zemích světa.
Nejvyšší ocenění získá společnost, které je přiděleno nejvíce bodů.
"Vynikající pověst společnosti TREND MICRO odpovídá i její úrovni
služeb," říká Robert Lathe, vedoucí technik zákaznické podpory
společnosti ComputerLinks AG. "Hovoříme-li právě o oblasti bezpečnosti,
nemůže si dnes již žádná společnost dovolit, ponechat své zákazníky se
svým produktem bez pomoci."
"Ocenění je velký úspěch pro náš vcelku ještě mladý tým a potvrzuje náš
procesuálně orientovaný přístup," říká Ottmar Höhenberger, technický
ředitel a vedoucí střediska CompetenceCenter u společnosti TREND MICRO.
"Teď se ukazuje vysoké hodnocení standardů přijatých našimi zákazníky."
"Kompetentní a rychlé řízení poskytování služeb patří dnes k základům
stálého a intenzivního kontaktu se zákazníky," uvádí Helmut Haslbeck,
Managing Director společnosti TREND MICRO Deutschland GmbH, a dodává:
"Naše inovativní středisko CompetenceCenter posiluje naše postavení na
trhu řešení zajišťujících zabezpečení informačních technologií."
Nahoru

Urbana Technologies bude na Českém trhu zastupovat společnost KXEN
Urbana Technologies s.r.o. jako jedna z firem, které jsou součástí
Tern Group, uzavřela se společností KXEN smlouvu o výhradním zastoupení
pro Českou a Slovenskou Republiku. Tern Group vyvíjí aktivity v Rusku,
České a Slovenské republice, Slovinsku, Chorvatsku, Bosně a v dalších
zemích střední a východní Evropy. Díky uzavření této smlouvy je nyní
Urbana Technologies schopna svým zákazníkům i partnerům nabídnout kromě
ucelené produktové řady Business Intelligence a operačních systémů SCO
rovněž i produkty pro data mining.
CEO společnosi KXEN, Roger Haggard, při této příležitosti prohlásil:
"Toto partnerství je důležitým krokem nejen k posílení naší mezinárodní
pozice, ale také k přístupu na jeden z mála rostoucích IT trhů. Ernst &
Young odhaduje, že hodnota ruského trhu v roce 2005 dosáhne částky 20
miliard dolarů." Nikolaj Machinskiy, generální ředitel Tern Group, řekl:
"Obě společnosti jsou si vědomy silných stránek a kompetencí svého
partnera. Přínos tohoto partnerství pro naše zákazníky je zřejmý.
Zajišťuje jim přístup k těm nejpokročilejším analytickým řešením a
službám dostupným na trhu."
Nahoru |
|
System
NEWS zasílá redakce edice IT Business
* Vydavatelství CCB s.r.o., Okružní 17, Brno 638 00 *Tel/Fax.:
+420/ 545 222 779 System NEWS je vám pravidelně zasílán na základě vaši registrace. Pokud si již dále nepřejete, abychom vám
System NEWS zasílali,
kontaktujte nás prosím.
Náměty a připomínky k obsahu zasílejte na adresu odpovědného redaktora
Pavla Boucníka, |
|