V Edici IT Business
vychází |
Právě vyšlo:
IT System 4/2003
Hlavní témata
. Banky a finance
. CRM
. Projektový management
. Specializovaná příloha 1: Management IT služeb
. Specializovaná příloha 2: Informační bezpečnost 1 |
Připravujeme:
IT System 5/2003
Hlavní témata
. Automobilový průmysl
· Supply Chain Management
· Product Lifecycle Management
· E-procurement
· Specializovaná příloha: InGIS |
Objednejte si dvě aktuální čísla ZDARMA na ukázku - objednávkový
formulář ZDE! |

|
Podnikové aplikace |
SAP certifikuje systém SAS
SAS Institute úspěšně ukončil certifikaci společnosti SAP v oblastech
podpory rozhodování a integrace technologií. Certifikace systému SAS
System Release 8.2 potvrzuje schopnost integrovat toto řešení s
technologií mySAP pro rozhraní R/3 verze 4.6. Tato certifikace dále
posiluje vztah mezi oběma společnostmi, který trvá od roku 2001, kdy se
společnost SAS zapojila do programu SAP Software Partner.
Již v roce 2001 certifikoval SAP drag-and-drop rozhraní SAS Enterprise
Guide 1.2 jako doplněk svého portálu Business Information Warehouse.
SAS integruje a analyzuje obchodní informace z nejrůznějších aplikací a
dalších datových zdrojů a poskytuje tak ucelený pohled na fungování
organizací, čímž jim umožňuje získávat konkurenční výhody plynoucí z
kvalitativně lepšího procesu rozhodování. Systém SAS poskytuje nástroje
nezbytné pro zvládnutí čtyř základních úloh, které vznikají při
zpracování dat, a které jsou stejné pro jakoukoliv aplikaci - přístup k
datům, jejich správa, analýza a prezentace - a to vše v rámci výkonného
prostředí pro vývoj aplikací.
Systém SAS vytváří platformu pro aplikace, které shromažďují podniková
data z mnoha různých zdrojů a obchodních kanálů a transformují je do
koherentních informací. Řídící pracovníci poté mohou aplikovat takto
získané informace při vytváření a realizaci podnikové strategie.
Nahoru

Nová sw knihovna zrychluje náročné aplikace na platformě Intel
Společnost Intel oznámila uvedení softwarové knihovny pro vývojáře
výpočetně náročných simulací a analytických aplikací Intel Math Kernel
Library 6.0 s podporou systémů postavených na procesorech Intel Pentium
4, Intel Pentium M, Intel Xeon(tm) a Intel Itanium 2, včetně systémů s
technologií Hyper-Threading společnosti Intel. Tato nová knihovna
vývojářům usnadní práci a přispěje ke zvýšení výkonu aplikací na celé
řadě systémů platformy Intel.
Knihovna Intel Math Kernel Library 6.0 je sada volně použitelných funkcí
z oblasti lineární algebry, Fourierových transformací a vektorových
výpočtů se společným aplikačním rozhraním (API). Knihovna se skládá z
předpřipraveného programového kódu, který mohou vývojáři během psaní
svých aplikací libovolně "volat". Díky knihovně Intel Math Kernel
Library 6.0 stačí napsat programový kód pouze jednou, a přitom dosáhnout
maximálního výkonu na celé řadě různých systémů platformy Intel.
Knihovna je určena pro výpočetně náročné aplikace, jako je např.
finanční modelování nebo analýzy spojené s geologickým průzkumem.
Knihovna Intel Math Kernel Library 6.0 stojí v jednouživatelské komerční
verzi 199 USD a je k dispozici na www.intel.com/software/products
(www.intel.com/software/products) nebo prostřednictvím distributorů na
celém světě. Knihovna podporuje systémy založené na procesorech Pentium
4, Pentium M, Intel Xeon a Itanium 2 a operační systémy jako Microsoft
Windows XP, Windows 98, Windows 2000, Windows ME a různé verze Linuxu.
Nahoru

Intel zveřejňuje
specifikaci rozhraní AHCI
Zveřejněním specifikace rozhraní Advanced Host Controller Interface
(AHCI) v0.95 učinila společnost Intel Corporation významný krok k
širokému přijetí pokročilých funkcí rozhraní Serial ATA (Advanced
Technology Attachment). Vydání finální verze této specifikace se očekává
na počátku roku 2004, specifikace v0.95 umožňuje výrobní dodávky
diskrétních hostitelských řadičů AHCI Serial ATA, které by se mohly
dostat na trh ještě před koncem tohoto roku.
AHCI je výsledkem vývoje průmyslové skupiny pod předsednictvím
společnosti Intel. Skupinu AHCI Contributor Group, jejíž vytvoření bylo
také oznámeno, tvoří kromě společnosti Intel ještě AMD, Dell, Marvell,
Maxtor, Microsoft Corp., Red Hat, Seagate a StorageGear.
AHCI představuje standardní rozhraní na software systémového
ovladače/operačního systému pro zjišťování a implementaci takových
pokročilých funkcí SATA, jako je řazení příkazů do fronty ("command
queuing"), dynamické připojování a odpojování zařízení za provozu ("hot
plug") nebo správa napájení. Platformy využívající rozhraní AHCI
podstatně zvyšují výkon paměťových subsystémů a urychlují přijetí
adaptérů HBA (host bus adaptor, tj. adaptér hostitelské sběrnice) na
bázi AHCI a softwaru na platformě PC.
Intel a členské společnosti skupiny AHCI Contributor Group pracují na
definování AHCI s cílem integrovat specifikaci rozhraní AHCI v průběhu
roku 2004 do čipsetů. Microsoft podporuje rychlé přijetí této nové
specifikace.
Tento počin je jedním z kroků vedoucích k širokému nasazení technologie
1,5 Gb/s Serial ATA, připojení paměťových zařízení nahrazující starší
paralelní ATA a 1,5 Gb/s produkty funkcemi definovanými podle rozšířené
specifikace Serial ATA II. Serial ATA II je rozšíření specifikace Serial
ATA, která se bude používat pro připojování interních paměťových
zařízení, jako jsou pevné disky, DVD nebo CD-R/W, k základním deskám
stolních a mobilních počítačů kategorie PC, serverům orientovaným na
nízkou pořizovací hodnotu a paměťovým systémům připojeným k síti.
Očekává se, že v těchto segmentech budou uvedené prvky využívat impulsu
specifikace Serial ATA 1.0.
Specifikace Serial ATA 1.0 byla zveřejněna v srpnu 2001 a finální
rozšíření Serial ATA II bylo oznámeno v říjnu 2002.
Nahoru |
|
Komerční příloha |
2
knihy zdarma
Vážení
čtenáři, dovolujeme si Vám nabídnout zvýhodněné předplatné časopisu IT
Office. Měsíčník IT Office je určený malým a středním firmám
využívajícím IT v rámci své každodenní praxe. IT Office přináší
přehledy, recenze, představení novinek, aktuality, tematické články z
oblasti IT v prostředí malých a středních firem.
Nyní máte možnost objednat si zvýhodněné předplatné, v rámci kterého
zdarma jako prémii získáte dvoudílnou publikaci Windows 2000 - podrobný
přehled (obvyklá cena 480 Kč)
Časopis si můžete objednat na
webové stránce, či zasláním e-mailu se všemi potřebnými údaji na
abonence@ccb.cz a v případě dotazů
neváhejte kontaktovat středisko
abonence.
Máte-li zájem o dvě ukázková čísla IT Office zdarma, navštivte náš
web, kde můžete provést objednávku. Věříme, že pro Vás tato
mimořádná nabídka bude zajímavá a že využijete příležitosti, kterou Vám
nabízíme.
Nahoru |
|
Konference, semináře |
Seminář Aplikační služby
formou ASP
Česká
společnost pro systémovou integraci ve spolupráci s pracovní skupinou
ASP Monitor pořádají seminář s názvem "Aplikační
služby formou ASP" s podtitulem "praxe v malých a středních
podnicích očima zákazníků a poskytovatelů". Seminář se koná ve čtvrtek
22. května od 15 hodin na Vysoké škole ekonomické v Praze ve Staré aule
- nám. W. Churchilla 4. Cílem semináře je přiblížit současným i
potenciálním zákazníkům praktické aspekty a důsledky využití podnikových
aplikací (CRM, ERP, apod.) formou ASP, tj. formou pronájmu a vzdáleného
využívání on-line služby. Výrazný prostor bude dán také prezentacím
případových studií, které dokumentují mj. zkušenosti zákazníků z procesu
výběru poskytovatele, zavádění a využívání on-line služeb. Svoji účast
prosím zaregistrujte na
webu, kde
jsou také k disposici i další informace - včetně seznamu přednášek.
Pro členy ČSSI je seminář zdarma, pro ostatní účastníky je vstupné 200
Kč (platba v hotovosti před začátkem semináře).
Nahoru

Linux/Unix konference
společnosti SCO
Chcete zhodnotit komerční úspěch Linuxu
a potřebujete zbavit pochybností o vhodnosti této platformy pro
podnikovou sféru? Hledáte v Linuxu alternativu? Používáte SCO UNIX?
Využijte příležitosti, které Vám nabízí společnost SCO a přijďte se
seznámit její strategií a produkty.
Urbana Technologies, výhradní distributor produktů SCO, vás spolu s IBM
a Hewlett-Packard zvou na pravidelné
setkání nejen partnerů a zákazníků SCO, ale i zástupců společností,
které se Linuxem zabývají nebo v budoucnosti zabývat hodlají. Na
konferenci bude představen SCO Linux Server 4 (powered by United Linux),
nadstavbové linuxové aplikace SCO pro back office a vzdálenou správu
Linux/Unix/Windows systémů, nové verze SCO Unixu a řešení pro United
Linux od společností Hewlett-Packard a IBM.
Konference se uskuteční ve středu 4. června v
Club Hotelu Praha Průhonice a bude primárně zaměřena na IT managery
SCO zákazníků a na technické a obchodní ředitele IT společností,
technický workshop bude následovat. Účast na konferenci není
zpoplatněna. Více informací, seznam přednášek a možnost registrace
naleznete na
webu.
Nahoru
|
Novinky v elektronických informačních zdrojích na konferenci INFORUM
2003
Devátý ročník
mezinárodní konference
INFORUM 2003, která je zaměřena na využití elektronických
informačních zdrojů ve vědě, výzkumu, vzdělávání a podnikání, se
uskuteční od úterý 27. až do čtvrtka 29. května 2003 na Vysoké školy
ekonomické v Praze. Nad konferencí, kterou pořádají společnost Albertina
icome Praha a VŠE, převzal záštitu ministr informatiky Vladimír Mlynář.
V programu bude letos věnována pozornost mimo jiné těmto tématům:
profesionální metody vyhledávání na internetu, knowledge management,
informační zdroje o Evropské unii, digitální knihovny a e-government.
Konference je poprvé otevřena pro zájemce ze střední a východní Evropy.
Bližší informace o konferenci můžete získat na webu
www.inforum.cz nebo se obrátit na
Janu Machonskou (Albertina icome Praha, Štěpánská 16, Praha 1, e-mail:
jana.machonska@aip.cz, tel.:
222 23 1212).
Hlavními sponzory konference jsou
ProQuest Information
and Learning, Ovid
Technologies a
Dialog Corporation. Mediálními partnery jsou
Ekonom,
Ikaros,
IT System,
C. H. Beck a
VIP Park.
Technologickou podporu poskytují firmy
AiP Safe a
INCAD.
Nahoru

OR
Roadshow - OR-CZ na cestách za svými zákazníky
Společnost OR-CZ uspořádá i v letošním roce tradiční
roadshow. Akce odstartuje v
úterý 27. května v hotelu Imperial v Ostravě, pokračuje 28.května v hotelu Gomel
v Českých Budějovicích, 29. května v sídle firmy Oracle v Praze a po kratší
přestávce skončí 18. června ve Sport Hotelu v Hrotovicích u Třebíče, kde na ní v
následujících dnech naváže tradiční konference zákazníků a uživatelů produktů
firmy OR-CZ.
Cílem roadshow je představit
účastníkům jednak nové produkty a služby společností OR-CZ a Oracle, jednak
možnosti a výsledky vzájemné spolupráce při integraci svých produktů. OR-CZ tak
především nabídne nejnovější verzi svého ERP řešení - OR-SYSTEM, aplikace CRM
systému OR-INFO a další doplňky a nadstavby základních informačních systémů.
Především databázové, ale i další produkty budou předmětem prezentací firmy
Oracle.
Nahoru

Jak naplánovat
rok 2004 - teorie vs. praxe
Dovolte, abych
vás pozvali k účasti na semináři Jak naplánovat rok 2004, který vás
seznámí s nejdůležitějšími fázemi přípravy plánu. Cílem této odborné
platformy je konfrontace teorie s praxí a zkušeností zástupců významných
českých firem. Seminář proběhne v úterý 27. května v sídle společnosti
GIST (Collinova 421,
Hradec Králové) od 9 hodin a 30 minut.
Přihlásit se můžete e-mailem gist@gist.cz,
popřípadě na telefonním čísle 495 809 311.
Jitka Lejhancová (poradce controllingu ve společnosti GIST) bude mít
přednášku Kvalitní plán - záruka úspěchu, která bude zahrnovat
teoretický úvod do problematiky, pojetí plánu a jeho úkoly, vazba na
firemní strategii, zpracování jednotlivých částí plánu, předpoklady
tvorby správného rozpočtu a provázanost cílů firmy na cíle týmů až
jednotlivce.
Po přestávce na kávu bude přednášet pan Luděk Krejčiřík (manažer podpory
rozhodování, Severomoravská energetika, Ostrava) a to na téma Plán =
podmínka rozvoje na liberalizovaném trhu. Ve svém příspěvku se zaměří na
změny v plánu s přechodem na otevřený trh, odpovědnost v plánování s
vazbou do motivace a softwarově propojený plán = zefektivnění řízení.
Plánování podle CAS a IAS - to je název přednášky Petra Jeníčka
finančního ředitele ČSOB Leasing, Praha. Mimo jiné se dozvíte výhody a
nevýhody plánování dle českých a mezinárodních standardům, neustálé
zpřesňování plánu, ověřování vývoje strategických ukazatelů a dopad
průběhu nových obchodních případů do hospodaření společnosti. Po poledni
bude ukázka controllingového systému MERIT (Jitka Lejhancová) a diskuse.
Následovat bude společný oběd a bowling cup.
Pokud tedy potřebujte:
. sestavovat komplexní provázaný plán?
. zabudovat pevné vazby mezi jednotlivými plány a vazby modifikovatelné
z pohledu uživatele?
. vytvářet více verzí plánů jednoduchou formou převzetí dat a vazeb z
verze předchozí?
. pracovat nejen s plánem a skutečností, ale vytvářet další kategorie,
jako např. přepočty (úpravy plánu dle skutečných výkonů) a výhledy
(úpravy plánu dle proběhlé skutečnosti)?
. automaticky rozpočítávat agregované hodnoty využitím matematických
koeficientů rozpadů?
. modelovat dlouhodobé a strategické plány v různých verzích?
. jednotně prezentovat výsledky plánování s využitím všech vlastností
sloužících pro reporting?
je tento seminář určen právě vám. Jenom opakuji, že přihlásit se můžete
e-mailem gist@gist.cz, popřípadě na
telefonním čísle 495 809 311.
Nahoru
|
Veřejné vzdělávací kurzy LBMS
Datové modelování, MS Project - aplikace projektového řízení či Řízení
projektů, to jsou jen vybrané kurzy, které v nadcházejícím období pořádá
společnost LBMS. Pokud máte zájem se o připravovaných akcích dozvědět více či se
rovnou přihlásit, stačí navštívit
stránky LBMS.
Zde se dozvíte nejen přesné termíny, ale i podrobný obsah školení a dokonce i
ukázky z probírané látky.
Nahoru

6. odborná konference
KARAT Open
Ve středu 21.
května od 10 hodin proběhne v hotelu Atlantis v Brně 6. odborná
konference
KARAT Open, která je určena všem vedoucím pracovníkům, manažerům a
správcům podnikových informačních systémů. Za přispění business partnerů
IBM a SYBASE bude představeno nejnovější řešení komplexního informačního
systému KARAT, především řešení pro Výrobu, CRM a Manažerský informační
systém. Na praktické ukázce bude demonstrována otevřenost IS KARAT pro
uživatele, správce a možnosti využití v praxi. Specializované workshopy
se budou zabývat vývojovými nástroji, trendy a uživatelskými vlastnostmi
systému.
Na programu konference bude po úvodní registraci od 10 hodin představení
informačního systému KARAT, následovat bude praktická ukázka otevřenosti
IS KARAT pro uživatele a správce. Od půl dvanácté bude připraven
příspěvek firmy Sybase - pro KARAT akorát. Před obědem si účastníci
semináře vyslechnou ještě přednášku o IBM xSeries Server. Po polední
pauze následuje workshop pro zákazníky a uživatele s praktickými
ukázkami práce s IS KARAT a další náplni.
Více informací a registrační formulář na
webu pořadatele. Vaše
další otázky ráda zodpoví Žaneta
Dezortová.
Nahoru
|
MS Access pro ekonomy
Dovolte nám, abychom vás pozvali na seminář
MS Access pro ekonomy, který se koná od středy 10. do čtvrtka 11.
června 2003 v Praze. MS Access se používá často na důležitém rozhraní k
analýze a udržování velkého množství dat a k přebírání dat. Tento
seminář vás informuje o tom, jak spravovat databáze co nejefektivněji a
optimálně využívat možnosti MS Accessu 2000. Každý účastník bude mít k
dispozici PC a v průběhu semináře budou všechna cvičení předváděna na
případové studii budování databáze MS Access pro potřeby finančního
řízení menší obchodní firmy.
Více informaci naleznete na
webových stránkách.
Nahoru

Moderní spisová služba ve státní správě a samosprávě
Přijměte pozvání na odborný seminář "Moderní
spisová služba ve státní správě a samosprávě", který pořádají společnosti
Dimano, Avnet a IBM Česká republika pražském hotelu Kampa v úterý 20.května.
Seminář je určen především pro pracovníky oddělení nebo odborů, v jejichž
působnosti je správa spisové služby. Cílem semináře je poskytnout účastníkům
ucelený přehled legislativě a možnostech automatizace spisové služby a přiblížit
je praktickou aplikací v podmínkách státní správy.
Během semináře budou účastníci seznámeni s jedinečným řešením určeným pro
automatizaci a řízení procesů spojených s výkonem spisové služby v souladu s
platnou legislativou, jež je prověřeno několikaletou praxí a které je postaveno
na moderních internetových technologiích. Tyto technologie vnášejí celou řadu
nových prvků a výhod, pro které je lze využít právě pro elektronizaci státní
správy. Více informací a registrační formulář naleznete na
webu.
Účast na semináři je zdarma.
Nahoru

Odborné semináře Sybase
Společnost
Sybase si vás dovoluje pozvat na nová
školení a odborné
semináře. Ve středu 14. května se uskuteční
seminář Databáze Adaptive Server IQ. Seminář je zaměřený na unikátní technologii
pro uložení dat v datových skladech, která v sobě slučuje zdánlivě neslučitelné
- vysoký výkon při bezkonkurenčně nízkých nákladech na vlastnictví (TCO).
Představena bude technologie, která byla prověřena v největší referenční
implementaci datového skladu na světě ve společnosti Nielsen Media Research.
21. května to bude seminář PowerDesigner. Cílem semináře je seznámit účastníky s
produktovou řadou PowerDesigner, jednotlivými moduly, které obsahuje, a
rozšířením, jež přináší aktuální verze 9.5. Seminář je určen nejen analytikům či
vývojářům, ale například i řídícím pracovníkům, kteří hledají intuitivní nástroj
pro zmapování činností uvnitř společnosti a cestu k jejich zefektivnění.
4. června se uskuteční setkání s názvem DIALOG 3000S pro efektivní řízení a
plánování výroby - přednáší zástupce společnosti Control. Seminář doplněný
praktickou prezentací uživatelských řešení implementovaných ve výrobních firmách
seznámí účastníky s možnostmi IS DIALOG 3000S v oblasti řízení technologie
výroby, jejího kapacitního plánování, výrobních kalkulací, jakosti a vazeb na
prodejní a poprodejní aktivity firmy. Účastníkům budou představeny varianty
sběru dat z průběhu výroby založené na využití čárového kódu a mobilní snímací
techniky. Přednášející je současně také autorem prezentovaných řešení a jeho
více než desetileté zkušenosti z oblasti zavádění výrobních aplikací jsou
zárukou vysoké profesionální úrovně semináře.
Na webové stránce
seminářů
najdete kompletní a neustále aktualizované informace, mimořádné termíny kursů,
cenově zvýhodněné nabídky apod. Vaše případné dotazy a objednávky volejte na
tel.: 224 31 0808 (linka 153) či tel.: 607 629 651, fax: 224 31 5024, popřípadě
zasílejte na e-mail skoleni@sybase.cz. Na
všechny akce zve i mediální partner - časopis
IT System a
SystemNEWS.
Nahoru |
|
Finanční monitor IT firem |
Citrix v prvním čtvrtletí 2003
Společnost Citrix oznámila zvýšení příjmů z prodeje softwarových licencí
o 8,5 %. Obrat společnosti v prvních třech měsících roku 2003 dosáhl
143,5 milionu USD v porovnání s 142,3 milionu USD v předchozím roce.
Čisté příjmy dosáhly 30,3 milionu USD, neboli 0,18 USD na akcii, v
porovnání s 26,7 milionu USD a 0,14 USD na akcii v roce 2002.
"Zaznamenali jsme úspěšné čtvrtletí a já jsem spokojen s našimi
výsledky," řekl Mark Templeton, prezident a generální ředitel
společnosti Citrix. "Příjmy z licencování software a z technických
služeb vzrostly o 8 procent v porovnání s předchozím rokem. Silní jsme
byli také v oblasti středně velkých projektů - jak v případě prvních
implementací, tak v rozšiřování existujícího systému. Věříme, že tyto
výsledky potvrzují, že společnost fungovala velice dobře a prodávala jak
novým, tak existujícím zákazníkům. Naše výsledky však také ukazují, že
zákazníci vidí výhody našich řešení pro přístup k podnikové
infrastruktuře, která jim pomáhají snižovat náklady v oblasti IT a
zvyšovat produktivitu."
Nahoru
|
Internet, komunikace a
sítě |
SMS služby na sjednocených
číslech
Minulou středu zahájili mobilní operátoři v ČR ve spolupráci s
partnerskými firmami zkušební provoz SMS služeb s přidanou hodnotou na
sjednocených číslech. Zákazníci mohou přistupovat k službám na jednotném
čísle a za stejnou cenu bez ohledu na to, kterého mobilního operátora
používají. Sjednocené číslování SMS služeb otevře další prostor pro
nezávislé poskytovatele mobilních služeb s přidanou hodnotou a výrazně
zefektivní možnost komunikace těchto služeb koncovým uživatelům.
SMS služby budou poskytovat partneři, společnosti nezávislé na mobilních
operátorech. Partneři budou připojeni do SMS center všech mobilních
operátorů. Úlohou každého operátora bude zajistit pro partnera přenos
SMS zpráv a zpoplatnění jeho služeb.
SMS služby budou poskytovány na číslech 900XXYY, kde XX je identifikace
konkrétního provozovatele služeb a YY vyjadřuje cenu služby včetně DPH
(například SMS zprávou na číslo 9009915 zákazník objedná službu s cenou
15 Kč). Ceny služeb, které určuje partner a liší se podle typu služby,
se budou ve zkušebním provozu pohybovat v rozmezí 3 až 30 Kč.
Zákazník odešle SMS zprávu s objednávkou služby na příslušné číslo.
Mobilní operátor zajistí její doručení k partnerovi a výběr platby za
službu. Partner požadavek zpracuje a doručí zákazníkovi prostřednictvím
SMS požadovanou službu či informaci.
Pilotního provozu se v první fázi účastní provozovatelé služeb ATS Praha
a NetKit. Po jeho vyhodnocení bude ve třetím čtvrtletí 2003 umožněno
používat sjednocená SMS čísla dalším zájemcům. Přidělování SMS čísel pro
partnery bude koordinovat odborná komise Asociace provozovatelů
mobilních sítí. Tato komise bude také doporučovat technické i etické
standardy poskytování SMS služeb na sjednocených číslech.
Asociace provozovatelů mobilních sítí (APMS) oficiálně zahájila svoji
činnost 27. března 2003 a předmětem její činnosti bude zejména
definování a prosazování společných podmínek pro další optimální rozvoj
mobilních sítí GSM a vytváření předpokladů pro poskytování nových služeb
ve všech veřejných mobilních telekomunikačních sítích v České republice
za současného dodržování pravidel hospodářské soutěže v České republice.
Nahoru

Uživatelé
chtějí bezpečné e-mailové schránky
Společnost Czech On Line, tuzemský alternativní operátor, provozovatel
služby VOLNÝ a POST zaznamenala nečekaně velký zájem klientů o
zabezpečení emailových schránek proti virům a spamům. Společnost začala
od poloviny března nabízet svým zákazníkům služby VOLNÝ a POST možnost
objednat si antivirové zabezpečení a ochranu proti reklamním e-mailům
(tzv. antispam).
Přesto, že vzhledem k technologické náročnosti řešení a licenčním
podmínkám se jedná o placené služby, projevili uživatelé nečekaně velký
zájem. "Počet zákazníků antiviru a antispamu pro VOLNÝ a POST překročil
tisícovku. Naši zákazníci oceňují zejména hodinovou aktualizaci
antivirové báze a téměř stoprocentní funkčnost antispamu", uvádí Lenka
Horáková, tisková mluvčí společnosti Czech On Line.
Nahoru |
|
Informační společnost |
ICZ má nového generálního
ředitele
Manfred Joseph
je od 12. května 2003 novým generálním ředitelem společnosti ICZ. Panu
Josephovi je 43 let a je Rakušan. Má více než 15leté zkušenosti v
oblasti informačních technologií, z toho pět let působil v České
republice.
Naposledy působil na pozici výkonného předsedy Application Service
Provider (asp1000). Předtím vykonával pozici obchodního a marketingového
ředitele společnosti APP (dnes NESS CEE), kde byl zodpovědný za
kompletní obnovu nabídky sortimentu APP a reorganizaci prodeje.
Mezinárodní zkušenosti načerpal M. Joseph v Oracle Corporation, kde
působil jako šéf prodeje a marketingu pro střední a východní Evropu
(CER), a ve firmě Cognos, kde zastával pozici oblastního manažera pro
Rakousko a Švýcarsko a později také pro celou oblast střední a východní
Evropy.
Nahoru

Nová tvář ve
společnosti Eurotel Praha
Od 1. června 2003 bude funkci manažerky firemní komunikace a tiskové
mluvčí společnosti Eurotel Praha zastávat Diana Dobálová. Její hlavní
pracovní náplní bude řízení firemní komunikace a vztahy s médii
největšího mobilního operátora v ČR. Ve své funkci nahradí Jana Kučmáše
a bude podřízena přímo generálnímu řediteli Terrence Valeskimu. Jan
Kučmáš se rozhodl věnovat kariéře nezávislého konzultanta.
Diana Dobálová (34) má dvanáctileté profesní zkušenosti z oblastí public
relations, public affairs a marketingu. V letech 2001 až 2002 působila
ve společnosti Slovenské telekomunikácie (ST), kde zastávala funkci
viceprezidentky pro komunikaci. Zde byla zodpovědná za 3 útvary firemní
komunikace: externí a interní komunikaci a korporátní identitu. Ve
společnosti ST působila v přelomovém období její transformace a přípravy
na liberalizaci telekomunikačního trhu na Slovensku.
V roce 2001 působila Diana Dobálová v PR agentuře Best Communications
Group jako zástupkyně ředitele pro Českou republiku a Slovensko. V
letech 1996 až 2000 pracovala ve společnosti Pražské pivovary, a.s. ve
funkci tiskové mluvčí a manažerky zodpovědné za externí a interní
firemní komunikaci i PR podporu jednotlivých značek. V letech 1991 až
1996 zastávala pozice konzultanta a Account Directora v poradenských
firmách GJW, Interel a The Rowland Company. Mezi její klienty patřily
např. Anheuser-Busch, Masterfoods, Bell Atlantic a France Telecom nebo
Bass.
Diana Dobálová vystudovala VŠE v Praze a v roce 1994 absolvovala stáž v
britské společnosti společnosti Charles Barker PR Consultancy.
Bezprostředně po revoluci v roce 1989 pracovala jako tlumočnice pro
parlament Československé federální republiky a jako učitelka angličtiny
pro divadelní a filmové herce.
Diana Dobálová hovoří kromě své rodné slovenštiny a plynné češtiny také
anglicky, rusky, francouzsky a částečně neměcky. Mezi jejími koníčky je
právě záliba ve světových jazycích, literatura, kultura, ponejvíce pak
divadelní scéna.
Nahoru |
|
System
NEWS zasílá redakce edice IT Business
* Vydavatelství CCB s.r.o., Okružní 17, Brno 638 00 *Tel/Fax.:
+420/ 545 222 779 System NEWS je vám pravidelně zasílán na základě vaši registrace. Pokud si již dále nepřejete, abychom vám
System NEWS zasílali,
kontaktujte nás prosím.
Náměty a připomínky k obsahu zasílejte na adresu odpovědného redaktora
Pavla Boucníka, |
|