V Edici IT Business
vychází |
Právě vyšlo:
IT System 4/2003
Hlavní témata
. Banky a finance
. CRM
. Projektový management
. Specializovaná příloha 1: Management IT služeb
. Specializovaná příloha 2: Informační bezpečnost 1 |
Připravujeme:
IT System 5/2003
Hlavní témata
. Automobilový průmysl
· Supply Chain Management
· Product Lifecycle Management
· E-procurement
· Specializovaná příloha: InGIS |
Objednejte si dvě aktuální čísla ZDARMA na ukázku - objednávkový
formulář ZDE! |
|
Podnikové aplikace |
Software Tivoli od
IBM pro správu systémů
Společnost IBM představila software Tivoli pro správu systémů, který
přináší možnosti autonomní správy a integraci s produkty jiných výrobců.
Má pomoci společnostem těsněji provázat informační systémy s obchodními
požadavky.
Cílem Tivoli Monitoring Engine společnosti IBM je snížit komplikovanost
integrovaných heterogenních prostředí a usnadnit práci koncovým
uživatelům. Software umožňuje začleňovat do aplikací autonomní funkce,
které zkracují dobu vývoje a snižují jeho nákladnost. Tivoli Autonomic
Monitoring Engine obsahuje technologii samočinného odstraňování
problémů, která umožňuje systémům automaticky se obnovovat z kritických
situací.
Nezávislým výrobcům softwaru zpřístupňuje IBM vývojovou sadu (SDK), aby
mohli začít používat Tivoli Autonomic Monitoring Engine k propojení
svých produktů se softwarem Tivoli Monitoring a s dalšími autonomními
produkty IBM, jež budou letos uvedeny.
Tivoli Autonomic Computing Engine je součástí nově oznámeného plánu
Autonomic Computing Blueprint, jenž má pomoci zákazníkům začít vytvářet
autonomní výpočetní systémy. Tento plán poskytuje metodu pro sestavování
technologií od různých dodavatelů a usnadňuje automatizaci správy
komplexních informačních systémů.
Nahoru

Produkty IBM s podporou Linuxu
Na konferenci developerWorksLive! v New Orleans představila společnost
IBM balík umožňující obchodním partnerům, kteří vyvíjejí a prodávají
software, dodávat řešení založená na systému Linux s hardwarem a
softwarem IBM.
Ve středně velkých firmách se Linux rozšiřuje stále více. Podle výzkumů
agentury Gartner Group už Linux používá nebo s ním experimentuje 45
procent středně velkých firem. Rostoucí podpora Linuxu představuje pro
vývojáře příležitost k tomu, aby zákazníkům nabídli obchodní aplikace
pro Linux. S ohledem na tuto potřebu vytvořila společnost IBM platformu
IBM Integrated Platform Express.
Balík IBM Integrated Platform Express obsahuje software WebSphere
Application Server Express, DB2 Express a servery IBM eServer x225, x235
nebo x345 s úložnými disky. Je vhodný pro firmy v široké řadě odvětví
včetně maloobchodu, finančních služeb, výroby a státní správy.
IBM Integrated Platform Express bude k dispozici od 27. června 2003.
Doporučená cena balíku bude začínat pod hranicí 4000 dolarů a budou jej
prodávat obchodní partneři IBM.
Nahoru

Adobe
zvyšuje zabezpečení dokumentů v Acrobatu 6.0
Adobe ve své
nedávno zveřejněné rodině produktů Adobe Acrobat a ve formátu Adobe PDF
vylepšuje zabezpečení elektronických dokumentů. Software Acrobat 6.0 a
formát PDF, s novými schopnostmi digitálních podpisů a kontroly
dokumentů, umožní organizacím vybudovat řešení integrace dokumentů pro
přenášení klíčových obchodních informací širokému publiku s vyšším
zabezpečením než dříve.
Tento týden společnost Adobe se svými partnery předváděla nový vývoj v
zabezpečení digitálními podpisy a při kontrole dokumentů pomocí softwaru
Acrobat 6.0 během konference RSA o zabezpečení elektronických dat v San
Franciscu. Společnost ukázala, jak Acrobat 6.0 poskytuje autorům a
příjemcům dokumentů snadný přístup k funkcím zabezpečení, které jsou
trvalou součástí dokumentu a pomáhají organizacím plně využít
bezpečnější oběh elektronických dokumentů uvnitř podniku i externě, s
obchodními partnery a zákazníky.
Acrobat 6.0 nyní podporuje podpisy autorů i příjemců, pomocí kterých
poskytuje další ujištění o původu a neporušenosti elektronického
dokumentu. Autoři mohou nyní použít novou možnost "Uložit jako
certifikovaný dokument", dovolující digitálně podepsat dokumenty
rozesílané širokému publiku, jako jsou oznámení pro tisk nebo analytické
zprávy. Příjemci používající Acrobat nebo bezplatný Adobe Reader mohou
nyní bez jakéhokoliv dodatečného zabezpečovacího softwaru snadno ověřit
podpis autora certifikovaného dokumentu, a tím potvrdit, že dokument
pochází od uvedené osoby a že nebyl od svého vytvoření pozměněn.
Pomocí programu Acrobat 6.0 a Adobe Readeru mohu příjemci také aplikovat
digitální podpis, aby potvrdili nebo schválili informace, které přijali
nebo které posílají zpět autorovi dokumentu. To je užitečné zejména pro
elektronické formuláře. Příjemci mohou nyní i jen s bezplatným programem
Adobe Reader (a s formulářem PDF, s nastavenými právy pomocí softwaru
Adobe Document Server for Reader Extensions) vyplňovat formuláře on-line
nebo off-line, digitálně je podepsat a poslat zpět. Certifikované
dokumenty a podpisy příjemců lze používat společně, v pracovních
postupech s okružním oběhem dokumentů, pro zajištění plně
kontrolovatelné cesty dokumentu. Konečný příjemce dokumentu může ověřit
pravost a neporušenost originálního formuláře a všech informací,
přidaných v pracovním postupu.
Adobe v Acrobatu 6.0 rozšířila kontrolu dokumentu, aby pomohla podnikům
zajistit utajení a ochranu duševního vlastnictví zabezpečením důvěrnosti
dokumentů a elektronických formulářů. Kromě ochrany heslem nyní Acrobat
podporuje schopnost zašifrování dokumentu pomocí infrastruktury s
veřejným klíčem (PKI, Public Key Infrastructure) a protokolu LDAP
(Lightweight Directory Access Protocol). Tyto nové možnosti zašifrování
umožní autorům jednoduše zadat jména nebo e-mailové adresy příjemců a
automaticky zašifrovat dokumenty pro příjemce uvnitř i mimo jejich
organizaci. Aby měli větší kontrolu nad přístupem k dokumentu, jeho
změnami a tiskem, mohou autoři také v rámci jednoho dokumentu nastavit
pro každého z určených příjemců různá práva. Na rozdíl od většiny
ostatních formátů elektronických dokumentů pomáhají funkce zabezpečení
PDF, které jsou trvalou součástí dokumentu, udržet přístup k dokumentu a
jeho použití omezené na určené osoby, ať je chráněný dokument doručen
kamkoliv.
Pro digitální podpisy i kontrolu dokumentů obsahuje nyní Acrobat 6.0
nativní podporu pro většinu populárních certifikačních autorit a
hardwarových tokenů přes rozhraní Microsoft CryptoAPI na Windows. Ve
spolupráci s vedoucími firmami v oboru zabezpečení, jako jsou firmy
Entrust a VeriSign, poskytuje Adobe komplexní řešení zabezpečení
dokumentů, které zapadá do podnikové infrastruktury.
Nahoru |
|
Konference, semináře |
Skladové hospodářství a inventury bez zbytečných chyb a nákladů?
Se systémem
čárových kódů to je možné! Veškeré informace k této problematice a ještě
něco navíc získáte na
semináři mySAP Business Suite a čárové kódy, který společnost Sabris
spolu se společností Kodys pořádá v Brně v úterý dne 29. dubna 2003.
Dozvíte se nejen kde a jak lze čárový kód použít, ale také zjistíte,
jaký přínos a jaké využití má čárový kód v logistice, při řízení skladu
a inventuře investičního majetku.
Obchodníky určitě zaujmou informace o Mapkonnectu - programu, který
umožňuje například sledování odbytu podle jednotlivých regionů v
grafické podobě. Data obsahující nějaký druh geografických informací,
např. adresy, města, PSČ, telefonní čísla, lze třídit a výsledky
zobrazit na mapě. To umožní nalézt ve velkém množství informací snadno a
rychle strukturu a vzájemné vztahy, aniž byste byli informacemi z
databáze zaplaveni. Máte-li zájem o další informace o společnosti Sabris
nebo o tomto semináři, navštivte
tyto webové stránky.
Nahoru

Strategický outsourcing
IS/ICT a SLA
Ve dnech
13.-14. května proběhne v pražském hotelu Holiday Inn konference
Strategický outsourcing IS/ICT a SLA s podtitulem Mýty, realita,
zkušenosti, kterou pořádá společnost
top vision ve
spolupráci se zástupci společností: Pražská energetika, MITAS, IBM,
Siemens Kolejová vozidla, Alcatel Czech, UNIPETROL, LogicaCMG, STAVO
ARTIKEL, STOCK Plzeň, Advokátní kancelář Fiala, Profous, Maisner &
spol., Siemens Business Services, WALMARK, NEXTRA, HEWLETT-PACKARD,
Johnson & Johnson a dalších.
Cílem
konference je výměna praktických zkušeností a názorů z oblasti
outsourcingu IS/ICT, diskuse nových trendů i možnost neformálního
setkání účastníků. Jednotlivá vystoupení jsou zaměřena zejména na
problematiku strategie outsourcingu IT, možná rizika a potenciály,
řízení efektivnosti outsourcingu a optimalizaci nákladů IT, stejně jako
na přípravu outsourcingového vztahu, SLA a efektivní vztah partnerů.
Doprovodnou akcí je workshop Komunikace IT manažera v praxi, v rámci
nějž budete mít možnost získat konkrétní rady pro efektivní argumentaci,
motivaci a vedení týmu či taktiky vyjednávání.
Podrobnější informace obdržíte
zde, či na tel.: 22 096 487.
Nahoru
|
COFAX 2003
Příští týden,
konkrétně od středy 23. dubna až do soboty 26. dubna probíhá ve
Výstavním a kongresovém centru Incheba, Bratislava-Petržalka další
ročníky výstavy COFAX. Součástí výstavy bude letos mimo jiné i tzv.
Cofax PC PARK 2003.
Co je to PC PARK? Myšlenkou technologicko-zábavného pavilónu PC PARK je
nabídnout návštěvníkům výstavy COFAX možnost zhlédnout a "na vlastní
kůži" si vyzkoušet nejnovější technologie z oblasti výpočetní techniky.
Pro odbornou i laickou veřejnost bude k dispozici celkem 50
multimediálních pracovních stanic s vysokorychlostním připojením k
internetu a nainstalovaným nejnovějším multimediálním softwarem. K
dispozici budou elektronické encyklopedie, software na výuku cizích
jazyků a multimediální domácí kino.
Doprovodný program během konání výstavy COFAX 2003 bude v rámci pavilónu
PC PARK pro návštěvníky připravený doprovodný program v podobě krátkých
přednášek a workshopů. Na výstavu COFAX zve mediální partner - časopis
IT System.
Nahoru

Novinky v elektronických informačních zdrojích na konferenci INFORUM
2003
Devátý ročník
mezinárodní konference
INFORUM 2003, která je zaměřena na využití elektronických
informačních zdrojů ve vědě, výzkumu, vzdělávání a podnikání, se
uskuteční od úterý 27. až do čtvrtka 29. května 2003 na Vysoké školy
ekonomické v Praze. Nad konferencí, kterou pořádají společnost Albertina
icome Praha a VŠE, převzal záštitu ministr informatiky V. Mlynář.
V programu bude letos věnována pozornost mj. těmto tématům:
profesionální metody vyhledávání na internetu, knowledge management,
informační zdroje o Evropské unii, digitální knihovny a e-government.
Konference je poprvé otevřena pro zájemce ze střední a východní Evropy.
Bližší informace o konferenci můžete získat na webu
www.inforum.cz, nebo
se obrátit na Janu Machonskou (Albertina icome Praha, Štěpánská 16,
Praha 1, na e-mail:
jana.machonska@aip.cz, tel.: 222 23 1212).
Pokračování
Nahoru
|
Efektivní řízení informatiky
Dovolte nám, abychom vás pozvali na seminář Efektivní řízení
informatiky, který se koná od středy 14. do čtvrtka 15. května 2003 v
hotelu Ibis Praha Karlín. Kurz je zaměřen na funkční a procesní
charakteristiky řízení podnikové informatiky. Seznamuje s obsahem a
způsobem řešení projektů řízení IS/ICT. Na základě realizovaných
projektů, na nichž se autoři kurzu podíleli, se prezentují i hlavní
zkušenosti a problémy spojené s řízením informatiky podniku a s jeho
rozvojem. Více informaci naleznete na
webu pořadatele.
Nahoru

6. odborná konference
KARAT Open
Ve středu 21. května od 10 hodin proběhne v hotelu Atlantis v Brně 6.
odborná konference
KARAT Open, která je určena všem vedoucím pracovníkům, manažerům a
správcům podnikových informačních systémů. Za přispění business partnerů
IBM a SYBASE bude představeno nejnovější řešení komplexního informačního
systému KARAT, především řešení pro Výrobu, CRM a Manažerský informační
systém. Na praktické ukázce bude demonstrována otevřenost IS KARAT pro
uživatele, správce a možnosti využití v praxi. Specializované workshopy
se budou zabývat vývojovými nástroji, trendy a uživatelskými vlastnostmi
systému.
Na programu konference bude po úvodní registraci například hned od 10
hodin představení informačního systému KARAT, následováno praktickou
ukázkou otevřenosti IS KARAT pro uživatele a správce. Od půl dvanácté to
bude příspěvek firmy Sybase - pro KARAT akorát. Před obědem si účastníci
semináře vyslechnou ještě přednášku o IBM xSeries Server.
Po polední pauze následuje workshop pro zákazníky a uživatele s
praktickými ukázkami práce s IS KARAT a další náplni. Více informací a
registrační formulář na
webu pořadatele.
Vaše další otázky ráda zodpoví
Žaneta Dezortová.
Nahoru
|

Odborné semináře Sybase
Společnost
Sybase si vás dovoluje pozvat na nová
školení
a odborné
semináře.
Ještě v dubnu - konkrétně 23. dubna - proběhne seminář Sybase Enterprise
Portal. Podnikové portály představují platformu pro personalizované a
zabezpečené poskytování informačních zdrojů, dat a podnikových aplikací
zákazníkům, zaměstnancům nebo obchodním partnerům - kdykoliv a kdekoliv.
Seminář Sybase Enterprise Portal představí koncept podnikových portálů a
vedoucí technologie (podle společnosti Gartner) v této oblasti. Součástí
semináře budou také praktické ukázky tvorby podnikového portálu.
Ve středu 14. května se uskuteční seminář Databáze Adaptive Server IQ.
Seminář je zaměřený na unikátní technologii pro uložení dat v datových
skladech, která v sobě slučuje zdánlivě neslučitelné - vysoký výkon při
bezkonkurenčně nízkých nákladech na vlastnictví (TCO). Představena bude
technologie, která byla prověřena v největší referenční implementaci
datového skladu na světě ve společnosti Nielsen Media Research.
21. května to bude seminář PowerDesigner. Cílem semináře je seznámit
účastníky s produktovou řadou PowerDesigner, jednotlivými moduly, které
obsahuje a rozšířením, jež přináší aktuální verze 9.5. Seminář je určen
nejen analytikům či vývojářům, ale například i řídícím pracovníkům,
kteří hledají intuitivní nástroj pro zmapování činností uvnitř
společnosti a cestu k jejich zefektivnění.
4. června seminář se uskuteční setkání s názvem DIALOG 3000S pro
efektivní řízení a plánování výroby - přednáší zástupce společnosti
Control. Seminář doplněný praktickou prezentací uživatelských řešení
implementovaných ve výrobních firmách seznámí účastníky s možnostmi IS
DIALOG 3000S v oblasti řízení technologie výroby, jejího kapacitního
plánování, výrobních kalkulací, jakosti a vazeb na prodejní a poprodejní
aktivity firmy. Účastníkům budou představeny varianty sběru dat z
průběhu výroby založené na využití čárového kódu a mobilní snímací
techniky. Přednášející je současně také autorem prezentovaných řešení a
jeho více než desetileté zkušenosti z oblasti zavádění výrobních
aplikací jsou zárukou vysoké profesionální úrovně semináře.
Na webové
stránce
seminářů najdete kompletní a neustále aktualizované informace, mimořádné
termíny kursů, cenově zvýhodněné nabídky apod. Vaše případné dotazy a
objednávky volejte na tel.: 224 31 0808, linka 153, či tel.: 607 629
651, fax: 224 31 5024, popřípadě zasílejte na e-mail
skoleni@sybase.cz. Na všechny
akce zve i mediální partner - časopis IT System a SystemNEWS.
Nahoru

Seminář
Kvalita CAD dat v automobilovém průmyslu
Na začátek května připravila společnost gedas ČR ve spolupráci se Škoda
Auto Mladá Boleslav odborný seminář
Kvalita CAD dat v automobilovém průmyslu. Tento seminář se bude
konat v úterý 6. května 2003 v Mladé Boleslavi.
Během semináře budou představeny novinky, týkající se nástrojů pro
kontrolu kvality dat a novinky v oblastech s touto problematikou
související (technika - nástroje, administrativa - změny v procesu
výměny dat, právo - aspekty spojené se změnami v procesu kontroly a
výměny dat).
Seminář navazuje na celou sérii akcí z oblasti PLM, pořádaných
společností gedas ČR v tomto roce. Další podrobnosti a přihlášky
naleznete na webu,
nebo na tel.: 326 711 411.
Nahoru |
|
Finanční monitor IT firem |
Brain Systems v růstu
Společnost Brain Systems oznámila hospodářské výsledky za rok 2002.
Obrat společnosti se za sledované období zvýšil o 53 procenta. Uplynulý
rok byl pro společnost Brain Systems úspěšný při získávání certifikací a
uzavírání partnerství s nejvýznamnějšími softwarovými společnostmi.
Společnost se v roce 2002 stala partnerem společnosti BEA Systems a její
produkty implementovala v rámci řady loňských projektů. Brain Systems
navíc získala certifikaci Microsoft Certified Partner (MCP), a potvrdila
tak technickou způsobilost realizovat e-business řešení na platformě
Microsoft. Společnosti se také podařilo získat dva atesty na informační
systém vytvořený pro Českou zemědělskou a potravinářskou inspekci
(ČZPI).
Jedním z projektů založených na produktech BEA Systems je e-commerce
projekt Pražských pivovarů. Společnost Brain Systems vyvinula systém pro
prodej piva přes internet a pomocí SMS zpráv. Další projekt byl
realizován pro Českou zemědělskou a potravinářskou inspekci. Brain
Systems vytvořil pro tuto inspekci informační systém, který výraznou
měrou ulehčil inspektorům kontrolní a laboratorní činnost.
Rok 2002 přinesl společnosti Brain Systems i klienty z bankovní sféry.
Například Česká spořitelna použila při vývoji systému pro podporu
sporožirových služeb modelovací nástroj Mambo Run dodaný společností
Brain Systems. Brain Systems také zahájila spolupráci na vývoji portálu
pro GE Capital. Ve společnosti Tiscali dokončila implementaci systému
pro správu komunikace se zákazníky.
Nahoru |
|
Internet, komunikace a
sítě |
Editační nástroj
Borland Codewright 7.5
Společnost Borland uvedla na trh nástroj Borland CodeWright 7.5, The
Programmer's Editing System. CodeWright 7.5 je navržen tak, aby
spolupracoval s prostředím vývojových nástrojů společností Borland a
Microsoft a obohatil je o další cenné nástroje usnadňující komunikaci,
automatizaci a editaci zdrojového kódu. Přispívá k rychlejšímu vývoji
programových systémů a pomáhá vyvíjet software v kratším čase.
CodeWright 7.5 byl vytvořen se záměrem zvýšit produktivitu vývojových
týmů prostřednictvím vzdálené komunikace a editace souborů umožňující
efektivní sdílení informací v reálném čase. Tato funkčnost kombinovaná s
prostředky šetřícími čas, jako jsou makra, rozšířené možnosti
vyhledávání a nahrazování kódu a editovatelné okno zobrazující rozdíly
různých verzí kódu, přispívají k dosažení vyšší kvality kódu a snazšímu
vývoji v kratším čase.
Nástroj CodeWright 7.5 je důkazem zaměření Borlandu na zvyšování
produktivity týmového vývoje. Možnost synchronizace souborů v rámci
CodeWright s jejich vývojovým prostředím od společnosti Borland či
Microsoft, pomáhá rozšířit funkčnost těchto vývojových prostředí a
urychlit životní cyklus vývoje aplikací.
Nahoru

Sybase
ČR a Czech Data Systems zahájily spolupráci
Sybase ČR a společnost Czech Data Systems oznámily uzavření dohody o
technologické spolupráci, která se bude týkat zejména nového operačního
systému Mac OS X postaveného na základech UNIXu.
Společnost Sybase oznámila, že její nová platforma Adaptive Server
Enterprise (ASE) pro počítače Macintosh bude podporovat osm hlavních
programovacích jazyků: 4D, Omnis Script, REALbasic, PHP, C++, Java,
Objective C a AppleScript a je plně funkční i pod systémem Mac OS X.
Kromě toho Sybase představila sadu pro vývoj softwaru (SDK) pro Mac OS
X, která vývojářům nabízí přímé propojení s tímto vysoce výkonným
relačním databázovým serverem.
Vývojovou verzi ASE 12.5 pro operační systém Mac OS X lze zdarma
stáhnout ze sítě pro vývojáře (SDN - Sybase Developer Network) na adrese
http://www.sybase.com/mac. Sybase zde také uvádí podrobnější informace o
síti SDN, která nabízí snadný přístup k softwaru, službám a technickým
informacím firmy Sybase a umožňuje spolupráci s dalšími vývojáři
společnosti.
Nahoru |
|
Informační společnost |
RadioMobil mění jméno
Společnost RadioMobil mění od 1. května tohoto roku své jméno. Novým
jménem společnosti bude nadále T-Mobile Czech Republic. Změna názvu
společnosti následuje deset měsíců po změně značky Paegas na T-Mobile a
představuje poslední krok v procesu začlenění společnosti do globální
skupiny T-Mobile.
Dosud nejvýraznější změnou v historii společnosti byla změna lokální
značky Paegas na globální značku T-Mobile. Reklamní kampaň provázející
migraci značky byla zahájena 2. dubna loňského roku a trvala tři měsíce.
Druhého července 2002 byl tento přechod oficiálně ukončen a zákazníci se
nadále setkávali v názvu sítě, ale také v názvech produktů a služeb
pouze se značkou T-Mobile.
Nahoru

Cisco Systems koupilo Linksys
Společnost Cisco Systems oznámila uzavření dohody o koupi firmy Linksys
Group, sídlící v kalifornském Irvine. Linksys je dodavatelem produktů
pro domácí sítě se sortimentem výrobků jak pro pevné, tak i bezdrátové
připojení. Akvizicí vstupuje Cisco Systems na trh sítí pro běžné
zákazníky, malé a domácí kanceláře.
Dokončení nákupu se očekává ve čtvrtém čtvrtletí fiskálního roku
společnosti Cisco Systems. Cisco předpokládá, že akvizice Linksys
neoslabí její akciové výnosy ve fiskálním roce 2004 v úhrnu o více než
0,01 USD. Akvizice byla schválena představenstvem každé z firem.
Akvizice umožňuje Ciscu rozšířit jeho stávající znalost podnikových trhů
a poskytovatelů služeb také na rostoucí trh koncových spotřebitelů.
Linksys má v této oblasti nejširší sortimentní nabídku s více než 70
produkty, včetně bezdrátových směrovačů a přístupových bodů pro souběžné
širokopásmové internetové přípojky, bezdrátové síťové adaptéry a
bezdrátové tiskové servery, tradiční produkty pro pevné připojení, jako
jsou směrovače LAN a kabelové modemy, neřízené přepínače a rozbočovače,
tiskové servery a datová síťová úložiště pro snadné sdílení souborů s
digitální hudbou, fotografiemi a videem.
Po dokončení akvizice bude firma Linksys působit jako divize společnosti
Cisco Systems, a její produkty budou ve stávající prodejní síti firmy
Linksys i nadále prodávány pod značkou Linksys.
Nahoru
|
Mikenopa s novým výkonným
ředitelem
Novým výkonným ředitelem akciové společnosti Mikenopa se stal na začátku
dubna Ing. Miroslav Hanuš, který ve firmě působil od počátku jejího
založení na pozici obchodního ředitele.
Podle jeho slov bude společnost pokračovat v dosavadní strategii prodeje
produktů datové komunikace značky ZyXEL na vybraných středoevropských
trzích. Dalším cílem je pokračování v dodávkách kompletního řešení
vysokorychlostního internetu v uzavřených areálech, především v business
centrech a business hotelích. Společnost má připraveno řešení hot-spotů
včetně bilingu.
Mikenopa se v uplynulých 6 měsících podílela přímo nebo prostřednictvím
svých obchodních partnerů na 8 instalacích vysokorychlostní internetu
pro hotely. Řešení využívá ADSL, Wi-Fi, Fast Ethernet technologie od
firmy ZyXEL.
Nahoru

Nový
provozovatel telekomunikační služby fayn
Společnost Fayn.cz se stala od 1. dubna provozovatelem veřejné
telekomunikační služby fayn. Do pozice výkonného ředitele společnosti
byl jmenován Mgr. Milan Hanuš, který do Fayn.cz přechází ze společnosti
Mikenopa.
Služba fayn je postavená na specifické technologii zahrnující centrální
IP ústřednu Voipac Softswitch (Command Centrum, Gatekeeper) s vlastním
billingovým systémem, vlastními USB a IP telefony, fayn Netgate
Serverem, softwarovými telefony fayn PC Phone a e-portály.
Do společnosti Fayn.cz, která službu provozuje, vyčlenily dvě
kooperující firmy, Voipac a Mikenopa, veškeré aktivity týkající se
provozu fayn v České republice a dále prodej zařízení, komunikačního
řešení značek fayn a Voipac.
Nahoru |
|
System
NEWS zasílá redakce edice IT Business
* Vydavatelství CCB s.r.o., Okružní 17, Brno 638 00 *Tel/Fax.:
+420/ 545 222 779 System NEWS je vám pravidelně zasílán na základě vaši registrace. Pokud si již dále nepřejete, abychom vám
System NEWS zasílali,
kontaktujte nás prosím.
Náměty a připomínky k obsahu zasílejte na adresu odpovědného redaktora
Pavla Boucníka,
|
|