HLEDEJ
 V SEKCI
 

23. duben 2003

| registrace ZDARMA | starší čísla | odhlášení | ceník inzerce

Aktuální čislo

Aktuální čislo

Aktuální čislo

Obsah System NEWS

Podnikové aplikace
Software Tivoli od IBM pro správu systémů
Produkty IBM s podporou Linuxu
Adobe zvyšuje zabezpečení dokumentů v Acrobatu 6.0

Konference, semináře
Skladové hospodářství a inventury bez zbytečných chyb a nákladů
Strategický outsourcing IS/ICT a SLA
COFAX 2003
Novinky v elektronických informačních zdrojích na konferenci INFORUM 2003
Efektivní řízení informatiky
6. odborná konference KARAT Open
Odborné semináře Sybase
Seminář Kvalita CAD dat v automobilovém průmyslu

Finanční monitor IT firem
Brain Systems v růstu

Internet, komunikace a sítě
Editační nástroj Borland Codewright 7.5
Sybase ČR a Czech Data Systems zahájily spolupráci

Informační společnost
RadioMobil mění jméno
Cisco Systems koupilo Linksys
Mikenopa s novým výkonným ředitelem
Nový provozovatel telekomunikační služby fayn
 

V Edici IT Business vychází

Právě vyšlo:
IT System 4/2003


Hlavní témata
. Banky a finance
. CRM
. Projektový management
. Specializovaná příloha 1: Management IT služeb
. Specializovaná příloha 2: Informační bezpečnost 1
Připravujeme:
IT System 5/2003


Hlavní témata
. Automobilový průmysl
· Supply Chain Management
· Product Lifecycle Management
· E-procurement
· Specializovaná příloha: InGIS


Objednejte si dvě aktuální čísla ZDARMA na ukázku - objednávkový formulář ZDE!


Semináře Sybase


Podnikové aplikace

Software Tivoli od IBM pro správu systémů
Společnost IBM představila software Tivoli pro správu systémů, který přináší možnosti autonomní správy a integraci s produkty jiných výrobců. Má pomoci společnostem těsněji provázat informační systémy s obchodními požadavky.
Cílem Tivoli Monitoring Engine společnosti IBM je snížit komplikovanost integrovaných heterogenních prostředí a usnadnit práci koncovým uživatelům. Software umožňuje začleňovat do aplikací autonomní funkce, které zkracují dobu vývoje a snižují jeho nákladnost. Tivoli Autonomic Monitoring Engine obsahuje technologii samočinného odstraňování problémů, která umožňuje systémům automaticky se obnovovat z kritických situací.
Nezávislým výrobcům softwaru zpřístupňuje IBM vývojovou sadu (SDK), aby mohli začít používat Tivoli Autonomic Monitoring Engine k propojení svých produktů se softwarem Tivoli Monitoring a s dalšími autonomními produkty IBM, jež budou letos uvedeny.
Tivoli Autonomic Computing Engine je součástí nově oznámeného plánu Autonomic Computing Blueprint, jenž má pomoci zákazníkům začít vytvářet autonomní výpočetní systémy. Tento plán poskytuje metodu pro sestavování technologií od různých dodavatelů a usnadňuje automatizaci správy komplexních informačních systémů.

Nahoru

 

Produkty IBM s podporou Linuxu
Na konferenci developerWorksLive! v New Orleans představila společnost IBM balík umožňující obchodním partnerům, kteří vyvíjejí a prodávají software, dodávat řešení založená na systému Linux s hardwarem a softwarem IBM.
Ve středně velkých firmách se Linux rozšiřuje stále více. Podle výzkumů agentury Gartner Group už Linux používá nebo s ním experimentuje 45 procent středně velkých firem. Rostoucí podpora Linuxu představuje pro vývojáře příležitost k tomu, aby zákazníkům nabídli obchodní aplikace pro Linux. S ohledem na tuto potřebu vytvořila společnost IBM platformu IBM Integrated Platform Express.
Balík IBM Integrated Platform Express obsahuje software WebSphere Application Server Express, DB2 Express a servery IBM eServer x225, x235 nebo x345 s úložnými disky. Je vhodný pro firmy v široké řadě odvětví včetně maloobchodu, finančních služeb, výroby a státní správy.
IBM Integrated Platform Express bude k dispozici od 27. června 2003. Doporučená cena balíku bude začínat pod hranicí 4000 dolarů a budou jej prodávat obchodní partneři IBM.

Nahoru

 

Adobe zvyšuje zabezpečení dokumentů v Acrobatu 6.0
Adobe ve své nedávno zveřejněné rodině produktů Adobe Acrobat a ve formátu Adobe PDF vylepšuje zabezpečení elektronických dokumentů. Software Acrobat 6.0 a formát PDF, s novými schopnostmi digitálních podpisů a kontroly dokumentů, umožní organizacím vybudovat řešení integrace dokumentů pro přenášení klíčových obchodních informací širokému publiku s vyšším zabezpečením než dříve.
Tento týden společnost Adobe se svými partnery předváděla nový vývoj v zabezpečení digitálními podpisy a při kontrole dokumentů pomocí softwaru Acrobat 6.0 během konference RSA o zabezpečení elektronických dat v San Franciscu. Společnost ukázala, jak Acrobat 6.0 poskytuje autorům a příjemcům dokumentů snadný přístup k funkcím zabezpečení, které jsou trvalou součástí dokumentu a pomáhají organizacím plně využít bezpečnější oběh elektronických dokumentů uvnitř podniku i externě, s obchodními partnery a zákazníky.
Acrobat 6.0 nyní podporuje podpisy autorů i příjemců, pomocí kterých poskytuje další ujištění o původu a neporušenosti elektronického dokumentu. Autoři mohou nyní použít novou možnost "Uložit jako certifikovaný dokument", dovolující digitálně podepsat dokumenty rozesílané širokému publiku, jako jsou oznámení pro tisk nebo analytické zprávy. Příjemci používající Acrobat nebo bezplatný Adobe Reader mohou nyní bez jakéhokoliv dodatečného zabezpečovacího softwaru snadno ověřit podpis autora certifikovaného dokumentu, a tím potvrdit, že dokument pochází od uvedené osoby a že nebyl od svého vytvoření pozměněn.
Pomocí programu Acrobat 6.0 a Adobe Readeru mohu příjemci také aplikovat digitální podpis, aby potvrdili nebo schválili informace, které přijali nebo které posílají zpět autorovi dokumentu. To je užitečné zejména pro elektronické formuláře. Příjemci mohou nyní i jen s bezplatným programem Adobe Reader (a s formulářem PDF, s nastavenými právy pomocí softwaru Adobe Document Server for Reader Extensions) vyplňovat formuláře on-line nebo off-line, digitálně je podepsat a poslat zpět. Certifikované dokumenty a podpisy příjemců lze používat společně, v pracovních postupech s okružním oběhem dokumentů, pro zajištění plně kontrolovatelné cesty dokumentu. Konečný příjemce dokumentu může ověřit pravost a neporušenost originálního formuláře a všech informací, přidaných v pracovním postupu.
Adobe v Acrobatu 6.0 rozšířila kontrolu dokumentu, aby pomohla podnikům zajistit utajení a ochranu duševního vlastnictví zabezpečením důvěrnosti dokumentů a elektronických formulářů. Kromě ochrany heslem nyní Acrobat podporuje schopnost zašifrování dokumentu pomocí infrastruktury s veřejným klíčem (PKI, Public Key Infrastructure) a protokolu LDAP (Lightweight Directory Access Protocol). Tyto nové možnosti zašifrování umožní autorům jednoduše zadat jména nebo e-mailové adresy příjemců a automaticky zašifrovat dokumenty pro příjemce uvnitř i mimo jejich organizaci. Aby měli větší kontrolu nad přístupem k dokumentu, jeho změnami a tiskem, mohou autoři také v rámci jednoho dokumentu nastavit pro každého z určených příjemců různá práva. Na rozdíl od většiny ostatních formátů elektronických dokumentů pomáhají funkce zabezpečení PDF, které jsou trvalou součástí dokumentu, udržet přístup k dokumentu a jeho použití omezené na určené osoby, ať je chráněný dokument doručen kamkoliv.
Pro digitální podpisy i kontrolu dokumentů obsahuje nyní Acrobat 6.0 nativní podporu pro většinu populárních certifikačních autorit a hardwarových tokenů přes rozhraní Microsoft CryptoAPI na Windows. Ve spolupráci s vedoucími firmami v oboru zabezpečení, jako jsou firmy Entrust a VeriSign, poskytuje Adobe komplexní řešení zabezpečení dokumentů, které zapadá do podnikové infrastruktury.

Nahoru


Efektivni rizeni informatiky


Konference, semináře

Skladové hospodářství a inventury bez zbytečných chyb a nákladů?
Se systémem čárových kódů to je možné! Veškeré informace k této problematice a ještě něco navíc získáte na semináři mySAP Business Suite a čárové kódy, který společnost Sabris spolu se společností Kodys pořádá v Brně v úterý dne 29. dubna 2003. Dozvíte se nejen kde a jak lze čárový kód použít, ale také zjistíte, jaký přínos a jaké využití má čárový kód v logistice, při řízení skladu a inventuře investičního majetku.
Obchodníky určitě zaujmou informace o Mapkonnectu - programu, který umožňuje například sledování odbytu podle jednotlivých regionů v grafické podobě. Data obsahující nějaký druh geografických informací, např. adresy, města, PSČ, telefonní čísla, lze třídit a výsledky zobrazit na mapě. To umožní nalézt ve velkém množství informací snadno a rychle strukturu a vzájemné vztahy, aniž byste byli informacemi z databáze zaplaveni. Máte-li zájem o další informace o společnosti Sabris nebo o tomto semináři, navštivte tyto webové stránky.

Nahoru
 
Strategický outsourcing IS/ICT a SLA
Ve dnech 13.-14. května proběhne v pražském hotelu Holiday Inn konference Strategický outsourcing IS/ICT a SLA s podtitulem Mýty, realita, zkušenosti, kterou pořádá společnost top vision ve spolupráci se zástupci společností: Pražská energetika, MITAS, IBM, Siemens Kolejová vozidla, Alcatel Czech, UNIPETROL, LogicaCMG, STAVO ARTIKEL, STOCK Plzeň, Advokátní kancelář Fiala, Profous, Maisner & spol., Siemens Business Services, WALMARK, NEXTRA, HEWLETT-PACKARD, Johnson & Johnson a dalších.
Cílem konference je výměna praktických zkušeností a názorů z oblasti outsourcingu IS/ICT, diskuse nových trendů i možnost neformálního setkání účastníků. Jednotlivá vystoupení jsou zaměřena zejména na problematiku strategie outsourcingu IT, možná rizika a potenciály, řízení efektivnosti outsourcingu a optimalizaci nákladů IT, stejně jako na přípravu outsourcingového vztahu, SLA a efektivní vztah partnerů. Doprovodnou akcí je workshop Komunikace IT manažera v praxi, v rámci nějž budete mít možnost získat konkrétní rady pro efektivní argumentaci, motivaci a vedení týmu či taktiky vyjednávání.
Podrobnější informace obdržíte zde, či na tel.: 22 096 487.

Nahoru

Caché Entrée


COFAX 2003
Příští týden, konkrétně od středy 23. dubna až do soboty 26. dubna probíhá ve Výstavním a kongresovém centru Incheba, Bratislava-Petržalka další ročníky výstavy COFAX. Součástí výstavy bude letos mimo jiné i tzv. Cofax PC PARK 2003.
Co je to PC PARK? Myšlenkou technologicko-zábavného pavilónu PC PARK je nabídnout návštěvníkům výstavy COFAX možnost zhlédnout a "na vlastní kůži" si vyzkoušet nejnovější technologie z oblasti výpočetní techniky. Pro odbornou i laickou veřejnost bude k dispozici celkem 50 multimediálních pracovních stanic s vysokorychlostním připojením k internetu a nainstalovaným nejnovějším multimediálním softwarem. K dispozici budou elektronické encyklopedie, software na výuku cizích jazyků a multimediální domácí kino.
Doprovodný program během konání výstavy COFAX 2003 bude v rámci pavilónu PC PARK pro návštěvníky připravený doprovodný program v podobě krátkých přednášek a workshopů. Na výstavu COFAX zve mediální partner - časopis IT System.

Nahoru
 
Novinky v elektronických informačních zdrojích na konferenci INFORUM 2003
Devátý ročník mezinárodní konference INFORUM 2003, která je zaměřena na využití elektronických informačních zdrojů ve vědě, výzkumu, vzdělávání a podnikání, se uskuteční od úterý 27. až do čtvrtka 29. května 2003 na Vysoké školy ekonomické v Praze. Nad konferencí, kterou pořádají společnost Albertina icome Praha a VŠE, převzal záštitu ministr informatiky V. Mlynář.
V programu bude letos věnována pozornost mj. těmto tématům: profesionální metody vyhledávání na internetu, knowledge management, informační zdroje o Evropské unii, digitální knihovny a e-government. Konference je poprvé otevřena pro zájemce ze střední a východní Evropy.
Bližší informace o konferenci můžete získat na webu www.inforum.cz, nebo se obrátit na Janu Machonskou (Albertina icome Praha, Štěpánská 16, Praha 1, na e-mail: jana.machonska@aip.cz, tel.: 222 23 1212).

Pokračování
Nahoru

Seminář Kvalita CAD dat


Efektivní řízení informatiky
Dovolte nám, abychom vás pozvali na seminář Efektivní řízení informatiky, který se koná od středy 14. do čtvrtka 15. května 2003 v hotelu Ibis Praha Karlín. Kurz je zaměřen na funkční a procesní charakteristiky řízení podnikové informatiky. Seznamuje s obsahem a způsobem řešení projektů řízení IS/ICT. Na základě realizovaných projektů, na nichž se autoři kurzu podíleli, se prezentují i hlavní zkušenosti a problémy spojené s řízením informatiky podniku a s jeho rozvojem. Více informaci naleznete na webu pořadatele.

Nahoru
 
6. odborná konference KARAT Open
Ve středu 21. května od 10 hodin proběhne v hotelu Atlantis v Brně 6. odborná konference KARAT Open, která je určena všem vedoucím pracovníkům, manažerům a správcům podnikových informačních systémů. Za přispění business partnerů IBM a SYBASE bude představeno nejnovější řešení komplexního informačního systému KARAT, především řešení pro Výrobu, CRM a Manažerský informační systém. Na praktické ukázce bude demonstrována otevřenost IS KARAT pro uživatele, správce a možnosti využití v praxi. Specializované workshopy se budou zabývat vývojovými nástroji, trendy a uživatelskými vlastnostmi systému.
Na programu konference bude po úvodní registraci například hned od 10 hodin představení informačního systému KARAT, následováno praktickou ukázkou otevřenosti IS KARAT pro uživatele a správce. Od půl dvanácté to bude příspěvek firmy Sybase - pro KARAT akorát. Před obědem si účastníci semináře vyslechnou ještě přednášku o IBM xSeries Server.
Po polední pauze následuje workshop pro zákazníky a uživatele s praktickými ukázkami práce s IS KARAT a další náplni. Více informací a registrační formulář na webu pořadatele.
Vaše další otázky ráda zodpoví Žaneta Dezortová.

Nahoru

Sabris


 
Odborné semináře Sybase
Společnost Sybase si vás dovoluje pozvat na nová školení a odborné semináře. Ještě v dubnu - konkrétně 23. dubna - proběhne seminář Sybase Enterprise Portal. Podnikové portály představují platformu pro personalizované a zabezpečené poskytování informačních zdrojů, dat a podnikových aplikací zákazníkům, zaměstnancům nebo obchodním partnerům - kdykoliv a kdekoliv. Seminář Sybase Enterprise Portal představí koncept podnikových portálů a vedoucí technologie (podle společnosti Gartner) v této oblasti. Součástí semináře budou také praktické ukázky tvorby podnikového portálu.
Ve středu 14. května se uskuteční seminář Databáze Adaptive Server IQ. Seminář je zaměřený na unikátní technologii pro uložení dat v datových skladech, která v sobě slučuje zdánlivě neslučitelné - vysoký výkon při bezkonkurenčně nízkých nákladech na vlastnictví (TCO). Představena bude technologie, která byla prověřena v největší referenční implementaci datového skladu na světě ve společnosti Nielsen Media Research.
21. května to bude seminář PowerDesigner. Cílem semináře je seznámit účastníky s produktovou řadou PowerDesigner, jednotlivými moduly, které obsahuje a rozšířením, jež přináší aktuální verze 9.5. Seminář je určen nejen analytikům či vývojářům, ale například i řídícím pracovníkům, kteří hledají intuitivní nástroj pro zmapování činností uvnitř společnosti a cestu k jejich zefektivnění.
4. června seminář se uskuteční setkání s názvem DIALOG 3000S pro efektivní řízení a plánování výroby - přednáší zástupce společnosti Control. Seminář doplněný praktickou prezentací uživatelských řešení implementovaných ve výrobních firmách seznámí účastníky s možnostmi IS DIALOG 3000S v oblasti řízení technologie výroby, jejího kapacitního plánování, výrobních kalkulací, jakosti a vazeb na prodejní a poprodejní aktivity firmy. Účastníkům budou představeny varianty sběru dat z průběhu výroby založené na využití čárového kódu a mobilní snímací techniky. Přednášející je současně také autorem prezentovaných řešení a jeho více než desetileté zkušenosti z oblasti zavádění výrobních aplikací jsou zárukou vysoké profesionální úrovně semináře.
Na webové stránce seminářů najdete kompletní a neustále aktualizované informace, mimořádné termíny kursů, cenově zvýhodněné nabídky apod. Vaše případné dotazy a objednávky volejte na tel.: 224 31 0808, linka 153, či tel.: 607 629 651, fax: 224 31 5024, popřípadě zasílejte na e-mail skoleni@sybase.cz. Na všechny akce zve i mediální partner - časopis IT System a SystemNEWS.

Nahoru
 
Seminář Kvalita CAD dat v automobilovém průmyslu
Na začátek května připravila společnost gedas ČR ve spolupráci se Škoda Auto Mladá Boleslav odborný seminář Kvalita CAD dat v automobilovém průmyslu. Tento seminář se bude konat v úterý 6. května 2003 v Mladé Boleslavi.
Během semináře budou představeny novinky, týkající se nástrojů pro kontrolu kvality dat a novinky v oblastech s touto problematikou související (technika - nástroje, administrativa - změny v procesu výměny dat, právo - aspekty spojené se změnami v procesu kontroly a výměny dat).
Seminář navazuje na celou sérii akcí z oblasti PLM, pořádaných společností gedas ČR v tomto roce. Další podrobnosti a přihlášky naleznete na webu, nebo na tel.: 326 711 411.

Nahoru


New Challenges in Brand Management


Finanční monitor IT firem

Brain Systems v růstu
Společnost Brain Systems oznámila hospodářské výsledky za rok 2002. Obrat společnosti se za sledované období zvýšil o 53 procenta. Uplynulý rok byl pro společnost Brain Systems úspěšný při získávání certifikací a uzavírání partnerství s nejvýznamnějšími softwarovými společnostmi. Společnost se v roce 2002 stala partnerem společnosti BEA Systems a její produkty implementovala v rámci řady loňských projektů. Brain Systems navíc získala certifikaci Microsoft Certified Partner (MCP), a potvrdila tak technickou způsobilost realizovat e-business řešení na platformě Microsoft. Společnosti se také podařilo získat dva atesty na informační systém vytvořený pro Českou zemědělskou a potravinářskou inspekci (ČZPI).
Jedním z projektů založených na produktech BEA Systems je e-commerce projekt Pražských pivovarů. Společnost Brain Systems vyvinula systém pro prodej piva přes internet a pomocí SMS zpráv. Další projekt byl realizován pro Českou zemědělskou a potravinářskou inspekci. Brain Systems vytvořil pro tuto inspekci informační systém, který výraznou měrou ulehčil inspektorům kontrolní a laboratorní činnost.
Rok 2002 přinesl společnosti Brain Systems i klienty z bankovní sféry. Například Česká spořitelna použila při vývoji systému pro podporu sporožirových služeb modelovací nástroj Mambo Run dodaný společností Brain Systems. Brain Systems také zahájila spolupráci na vývoji portálu pro GE Capital. Ve společnosti Tiscali dokončila implementaci systému pro správu komunikace se zákazníky.

Nahoru


Inforum 2003


Internet, komunikace a sítě

Editační nástroj Borland Codewright 7.5
Společnost Borland uvedla na trh nástroj Borland CodeWright 7.5, The Programmer's Editing System. CodeWright 7.5 je navržen tak, aby spolupracoval s prostředím vývojových nástrojů společností Borland a Microsoft a obohatil je o další cenné nástroje usnadňující komunikaci, automatizaci a editaci zdrojového kódu. Přispívá k rychlejšímu vývoji programových systémů a pomáhá vyvíjet software v kratším čase.
CodeWright 7.5 byl vytvořen se záměrem zvýšit produktivitu vývojových týmů prostřednictvím vzdálené komunikace a editace souborů umožňující efektivní sdílení informací v reálném čase. Tato funkčnost kombinovaná s prostředky šetřícími čas, jako jsou makra, rozšířené možnosti vyhledávání a nahrazování kódu a editovatelné okno zobrazující rozdíly různých verzí kódu, přispívají k dosažení vyšší kvality kódu a snazšímu vývoji v kratším čase.
Nástroj CodeWright 7.5 je důkazem zaměření Borlandu na zvyšování produktivity týmového vývoje. Možnost synchronizace souborů v rámci CodeWright s jejich vývojovým prostředím od společnosti Borland či Microsoft, pomáhá rozšířit funkčnost těchto vývojových prostředí a urychlit životní cyklus vývoje aplikací.

Nahoru
 
Sybase ČR a Czech Data Systems zahájily spolupráci
Sybase ČR a společnost Czech Data Systems oznámily uzavření dohody o technologické spolupráci, která se bude týkat zejména nového operačního systému Mac OS X postaveného na základech UNIXu.
Společnost Sybase oznámila, že její nová platforma Adaptive Server Enterprise (ASE) pro počítače Macintosh bude podporovat osm hlavních programovacích jazyků: 4D, Omnis Script, REALbasic, PHP, C++, Java, Objective C a AppleScript a je plně funkční i pod systémem Mac OS X.
Kromě toho Sybase představila sadu pro vývoj softwaru (SDK) pro Mac OS X, která vývojářům nabízí přímé propojení s tímto vysoce výkonným relačním databázovým serverem.
Vývojovou verzi ASE 12.5 pro operační systém Mac OS X lze zdarma stáhnout ze sítě pro vývojáře (SDN - Sybase Developer Network) na adrese http://www.sybase.com/mac. Sybase zde také uvádí podrobnější informace o síti SDN, která nabízí snadný přístup k softwaru, službám a technickým informacím firmy Sybase a umožňuje spolupráci s dalšími vývojáři společnosti.

Nahoru


konference Strategicky outsourcing IS/ICT a SLA


Informační společnost

RadioMobil mění jméno
Společnost RadioMobil mění od 1. května tohoto roku své jméno. Novým jménem společnosti bude nadále T-Mobile Czech Republic. Změna názvu společnosti následuje deset měsíců po změně značky Paegas na T-Mobile a představuje poslední krok v procesu začlenění společnosti do globální skupiny T-Mobile.
Dosud nejvýraznější změnou v historii společnosti byla změna lokální značky Paegas na globální značku T-Mobile. Reklamní kampaň provázející migraci značky byla zahájena 2. dubna loňského roku a trvala tři měsíce. Druhého července 2002 byl tento přechod oficiálně ukončen a zákazníci se nadále setkávali v názvu sítě, ale také v názvech produktů a služeb pouze se značkou T-Mobile.

Nahoru

 

Cisco Systems koupilo Linksys
Společnost Cisco Systems oznámila uzavření dohody o koupi firmy Linksys Group, sídlící v kalifornském Irvine. Linksys je dodavatelem produktů pro domácí sítě se sortimentem výrobků jak pro pevné, tak i bezdrátové připojení. Akvizicí vstupuje Cisco Systems na trh sítí pro běžné zákazníky, malé a domácí kanceláře.
Dokončení nákupu se očekává ve čtvrtém čtvrtletí fiskálního roku společnosti Cisco Systems. Cisco předpokládá, že akvizice Linksys neoslabí její akciové výnosy ve fiskálním roce 2004 v úhrnu o více než 0,01 USD. Akvizice byla schválena představenstvem každé z firem.
Akvizice umožňuje Ciscu rozšířit jeho stávající znalost podnikových trhů a poskytovatelů služeb také na rostoucí trh koncových spotřebitelů. Linksys má v této oblasti nejširší sortimentní nabídku s více než 70 produkty, včetně bezdrátových směrovačů a přístupových bodů pro souběžné širokopásmové internetové přípojky, bezdrátové síťové adaptéry a bezdrátové tiskové servery, tradiční produkty pro pevné připojení, jako jsou směrovače LAN a kabelové modemy, neřízené přepínače a rozbočovače, tiskové servery a datová síťová úložiště pro snadné sdílení souborů s digitální hudbou, fotografiemi a videem.
Po dokončení akvizice bude firma Linksys působit jako divize společnosti Cisco Systems, a její produkty budou ve stávající prodejní síti firmy Linksys i nadále prodávány pod značkou Linksys.

Nahoru

Karat OPEN


Mikenopa s novým výkonným ředitelem
Novým výkonným ředitelem akciové společnosti Mikenopa se stal na začátku dubna Ing. Miroslav Hanuš, který ve firmě působil od počátku jejího založení na pozici obchodního ředitele.
Podle jeho slov bude společnost pokračovat v dosavadní strategii prodeje produktů datové komunikace značky ZyXEL na vybraných středoevropských trzích. Dalším cílem je pokračování v dodávkách kompletního řešení vysokorychlostního internetu v uzavřených areálech, především v business centrech a business hotelích. Společnost má připraveno řešení hot-spotů včetně bilingu.
Mikenopa se v uplynulých 6 měsících podílela přímo nebo prostřednictvím svých obchodních partnerů na 8 instalacích vysokorychlostní internetu pro hotely. Řešení využívá ADSL, Wi-Fi, Fast Ethernet technologie od firmy ZyXEL.

Nahoru

 

Nový provozovatel telekomunikační služby fayn
Společnost Fayn.cz se stala od 1. dubna provozovatelem veřejné telekomunikační služby fayn. Do pozice výkonného ředitele společnosti byl jmenován Mgr. Milan Hanuš, který do Fayn.cz přechází ze společnosti Mikenopa.
Služba fayn je postavená na specifické technologii zahrnující centrální IP ústřednu Voipac Softswitch (Command Centrum, Gatekeeper) s vlastním billingovým systémem, vlastními USB a IP telefony, fayn Netgate Serverem, softwarovými telefony fayn PC Phone a e-portály.
Do společnosti Fayn.cz, která službu provozuje, vyčlenily dvě kooperující firmy, Voipac a Mikenopa, veškeré aktivity týkající se provozu fayn v České republice a dále prodej zařízení, komunikačního řešení značek fayn a Voipac.

Nahoru


CRM Forum 2003


System NEWS zasílá redakce edice IT Business * Vydavatelství CCB s.r.o., Okružní 17, Brno 638 00 *Tel/Fax.: +420/ 545 222 779 System NEWS je vám pravidelně zasílán na základě vaši registrace. Pokud si již dále nepřejete, abychom vám System NEWS zasílali, kontaktujte nás prosím. Náměty a připomínky k obsahu zasílejte na adresu odpovědného redaktora Pavla Boucníka,

© 2001, 2002, 2003 Ladislav Olejník, CCB spol. s r.o.