HLEDEJ
 V SEKCI
 

13. listopadu 2002

| registrace ZDARMA | starší čísla | odhlášení | ceník inzerce

 

Aktuální čislo

Předplatné časopisu IT System - Akce

Obsah SystemNEWS

Podnikové aplikace
Rychlé odpovědi na složité otázky
Kontrola firemních nákladů
StavoArtikel bude outsourcovat svůj informační systém
Borland uvádí na trh novou verzi vývojového Java prostředí
Brain Systems se stala partnerem BEA Systems

Komerční nabídka
Nabídka zaměstnání

Konference, semináře
Pozvánka na akce top vision
CIO Forum 2003
17. specializovaná výstava SFAMEX
Bezpečnost dat 2002
Podzimní konference Common ČR
Dynamika nových znalostí a riešení
Problematika zajištění bezpečnosti a dostupnosti

Finanční monitor IT firem
Společnost Sybase splnila očekávání

Internet, komunikace a sítě
BroadNet posiluje pokrytí středu Prahy
Řešení Alcatel OmniPCX 4400 je v čele

Informační společnost
AutoCont podepsal smlouvu s Českou lékařskou komorou
ANECT posiluje o nového obchodního ředitele
 

V Edici IT Business vychází

Právě vyšlo:
IT System 10/2002


Hlavní témata
. IS ve státním a veřejném sektoru
. Integrace podnikových aplikací
. SCM: Supply Chain Management
. Elektronická výměna informací
. Informační systémy pro strategický marketing
. E-learning v praxi
. Zavádění a počítačová podpora procesního řízení
. Velký přehled kapesních počítačů - PDA na trhu
. Specializovaná příloha: InCom (komunikační tech.)
Připravujeme:
IT System 11/2002


Hlavní témata
" IS v bankách a financích
" Invex 2002: reportáž, novinky a zajímavosti
" Pokročilé metody plánování a řízení projektů
" E-procurement
" Critical Chain v praxi
" Podrobný přehled CRM řešení na českém trhu
" Moderní informační technologie v podpoře marketingu
" Specializovaná příloha: CRM - řízení vztahů se zákazníky
 


Objednejte si dvě aktuální čísla ZDARMA na ukázku - objednávkový formulář ZDE!


BIN 2002


 

Podnikové aplikace

Rychlé odpovědi na složité otázky
Alespoň takovou věc slibuje nový software z dílen společnosti BEA Systéme. Tento dodavatel softwaru aplikační infrastruktury oznámil v těchto dnech dostupnost produktu BEA Liquid Data for WebLogic, který umožňuje získávat odpovědi na obchodní otázky, na které by bylo v minulosti obtížné rychle odpovědět.
BEA Liquid Data for WebLogic poskytuje integrované zobrazení podnikových informací prakticky z jakéhokoli datového zdroje: z databází, souborů XML, webových aplikací, integračních adaptérů či dalších. Logické pohledy na informace jsou opakovaně využitelné a umožňují rychle shromáždit nejaktuálnější informace ze zdrojů uvnitř i mimo velké společnosti. Dříve musely velké společnosti provést složité programovací a integrační projekty, aby získaly odpovědi na důležité obchodní otázky. V mnoha případech proto takto získané odpovědi již nebyly založeny na informacích aktualizovaných v reálném čase.
Nový systém BEA Liquid Data for WebLogic může v reálném čase zajišťovat informace pro front-office aplikace jako samoobslužné zákaznické portály, služby a podporu zákazníků nebo aplikace dodavatelského řetězce. BEA Liquid Data používá jazyk XML (Extensible Markup Language), který byl vytvořen pro snadnější shromažďování a zpřístupňování logických souhrnů obchodních informací bez ohledu na umístění, formát nebo druh datového zdroje.
BEA Liquid Data for WebLogic umožňuje manažerům komplexně posoudit informace, které právě potřebují a současně umožňuje aplikacím a obchodním procesům sdílet společná data. Díky tomu mohou firmy vytvářet v reálném čase aktualizovaná zobrazení produktových informací nebo vyvíjet jednotná zobrazení informací o zákazníkovi pro obchodní zástupce nebo samoobslužné portály.
Nový systém využijí například společnosti poskytující finanční služby, které obsluhují zákazníky ve svých pobočkách, na webu a prostřednictvím telefonních center.
Primární technologií nového produktu je XQuery, dotazovací technologie pro jazyk XML. Ten je vytvořena tak, aby umožnila produktu BEA Liquid Data dotazovat několik samostatných datových zdrojů napříč podnikem a vracet výsledky ve formátu XML.
 

Nahoru

 

Kontrola firemních nákladů
Společnost Oracle oznámila zdokonalení aplikace Supply Chain Management ze sady aplikací E-Business Suite. Nová verze má pomoci firmám zvýšit efektivitu jejich dodavatelských řetězců a to zlepšením řízení týmové spolupráce a provozních informací. Nové funkce aplikace Supply Chain Management se týkají důležitých oblastí obchodu včetně plánování a řízení objednávek, nákupu, výroby, údržby a služeb.
Mezi nové komponenty řízení dodavatelských řetězců patří i Warehouse Management Solution (WMS) - Kompletní řešení správy skladu založené na konfigurovatelné architektuře, která se dokáže přizpůsobit konkrétním obchodním procesům společností. Oracle WMS podporuje řízený sběr a odkládání zboží, automatické řízení a členění zboží do kartonů, to vše v prostředí bezdrátových zařízení.
Další komponentou je Transportation, která umožňuje lépe připravovat a monitorovat dodávky zboží či služeb pomocí výběru přepravců. Vhodný přepravce se vybírá na základě pravidel zahrnujících sledování dodávek a integrované hodnocení různých způsobů dopravy. Komponenta Service Management slouží pro řízení služeb v terénu nyní obsahuje dva nové produkty pro optimalizaci práce lidí v terénu: Oracle Advanced Scheduler a Oracle Mobile & Wireless Field Service.
Modul Advanced Scheduler automaticky optimalizuje přidělování příslušných pracovníků v terénu na základě jejich odbornosti, geografického umístění a dostupnosti náhradních dílů. Tím snižuje provozní náklady a zvyšuje produktivitu týmů v terénu. Modul Mobile and Wireless Field Service umožňuje inženýrům služeb díky bezdrátovému spojení rychle posílat a přijímat informace a tak pracovat produktivněji. Kromě toho řešení Oracle na řízení služeb obsahuje funkce pro logistiku náhradních dílů. Tyto funkce umožňují včasný pohyb náhradních dílů mezi zaměstnanci v terénu a skladem, pomáhají urychlovat poskytování služeb a snižovat provozní náklady.
S aplikací Oracle Supply Chain Management mohou společnosti zdokonalit spolupráci v rámci dodavatelského řetězce rozšířením a zkvalitněním interakce s obchodními partnery prostřednictvím portálů. Mezi nové produkty a funkce patří i Collaborative Planning, která překonává tradiční nedostatky plánování a vytváří aktuálnější, přesnější plány tím, že umožňuje firmám sdílet informace o stavu zásob, identifikovat nesrovnalosti nabídky a poptávky a odhalovat omezení nabídky prostřednictvím společného portálu integrovaného s aplikací Oracle Advanced Planning.
Collaborative Sourcing je nyní plně integrována s aplikační sadou Oracle E-Business Suite a řeší problematiku výběrových řízeni.
Collaborative Manufacturing - řešení Oracle pro výrobu bylo rozšířeno, aby poskytovalo nástroje pro spolupráci mezi dodavateli a smluvními výrobci při výrobě konfigurovatelných výrobků. Výrobní partneři si mohou na společném portálu vyměňovat nejrůznější provozní informace např. dostupnost materiálu, využitelná kapacita, výsledky kontroly kvality, dodávky a faktury atd.
Aplikace Oracle Supply Chain Intelligence je postavena na společném datovém modelu, který ukládá veškerá data v centrální databázi.
 

Nahoru

 

StavoArtikel bude outsourcovat svůj informační systém
StavoArtikel, přední česká společnost zabývající se dodávkami stavebních materiálů, bude od ledna 2003 provozovat svůj informační systém ve specializovaném datovém centru. Jako partner byla vybrána společnost T-Systems Czech, která pro klienta zajišťuje poskytnutí, provoz a administraci technické infrastruktury jako platformy pro provoz systému mySAP.com. Kontrakt byl podepsán na dobu 5 let.
Služba se skládá z poskytnutí příslušného kapacitního výkonu serverů, technické infrastruktury, z celkové správy systému a pro potřeby společnosti Stavo Artikel připravené aplikace mySAP.com. Součástí poskytovaných služeb je také uživatelská podpora a zálohování dat. Klient bude k výpočetnímu centru poskytovatele vzdáleně připojen pevnou linkou.
Ing. Jaroslav Bubla, generální ředitel StavoArtikel k tomu uvedl: "Naše společnost nabízí kompletní sortiment stavebních materiálů všech známých dodavatelů prostřednictvím rozsáhlé sítě vlastních středisek spolu se sítí franchisingových prodejen. Prodej v takovémto měřítku představuje velký objem informací a vyžaduje adekvátně výkonný informační a řídící systém. Proto jsme se rozhodli pro implementaci skupiny produktů společnosti SAP. Takto sofistikovaný systém samozřejmě vyžaduje také odpovídající technické vybavení. To nám nabídl právě T-Systems Czech formou outsourcingu".
Česká společnost StavoArtikel  byla založena v roce 1991. Z původně lokálního prodejce stavebních materiálů s několika prodejnami v okrese Vyškov se během 90. let společnost vypracovala na první místo mezi prodejci stavebních materiálů z pohledu tržeb i velikosti prodejní sítě. V současnosti provozuje společnost 20 vlastních prodejních míst na které navazuje dalších 37 franchizingových prodejen. Stavo Artikel se specializuje především na komplexní i dílčí dodávky stavebního materiálu firmám a jednotlivcům, kteří se zaměřují na realizaci staveb a rekonstrukcí objektů občanské a průmyslové vybavenosti. Tržby společnosti v roce 2001 přesáhly 2,4 miliardy Kč.


Nahoru

 

Borland uvádí na trh novou verzi vývojového Java prostředí
Společnost Borland ohlásila nástroje JBuilder 8 a Optimizeit Suite 5, které jsou určené pro zvýšení produktivity vývoje aplikací na platformě Java. Vývojový nástroj pro Javu JBuilder 8 je těsně integrován s produktem OptimizeIt, známým jako řešení zajišťující vysokou výkonnost vyvíjených aplikací v Javě.
JBuilder 8 nyní nově obsahuje rozšíření na úrovni enterprise, které zahrnuje podporu vývojové architektury Jakarta Struts umožňující rychlý vývoj webových aplikací a dále pak podporu regresního testování Enterprise Java Beans, nabízející urychlení vývojového cyklu nezbytné u moderního procesu vývoje. Zvýšení produktivity vývojářů je dosahováno zejména zrychlením a zjednodušením činností jako je správa zdrojového kódu a ladění vyvíjených aplikací.
Konkrétním příkladem může být těsnější integrace systémů pro správu verzí Borland TeamSource, Rational ClearCase či Concurrent Version System (CVS) nebo možnost ladění jiného než Java kódu (např. OracleJSP) a možnost okamžité modifikace tříd jazyka Java za běhu při procesu ladění. Nová verze obsahuje i podporu nových standardů jako jsou J2SE 1.4, JSP, Java servlets, webové služby a XML zaručuje interoperabilitu na všech rozšířených platformách. Rozšířené možnosti načítání Java kódu umožňují, aby i projekty vytvořené v jiných vývojových prostředích mohly využít unikátních vlastností nástroje JBuilder. Díky tomu mají zákazníci možnost využít moderního vývojového prostředí.
Optimizeit Suite 5 nabízí novou funkci pro automatickou detekci úniku paměti; průlomovou technologii, která umožní vývojářům rychle vystopovat příčiny jinak těžko identifikovatelných výkonnostních problémů. Poskytuje rovněž podporu pro poslední verze aplikačních serverů a nyní i na platformách IBM AIX a HP-UX.


Nahoru

 

Brain Systems se stala partnerem BEA Systems
Společnost Brain Systems, poskytovatel konzultačních služeb a internetových aplikací, se stala partnerem společnosti BEA Systems a získala statut "One Star Partner." Společnost Brain použila systémy BEA, konkrétně aplikační server BEA WebLogic, již u dvou velkých projektů.
Jedním z nich je e-commerce projekt Pražských pivovarů (prodej piva přes internet a SMS) a druhým projekt pro Českou zemědělskou a potravinářskou inspekci (informační systém - kontrolní a laboratorní činnost).
Brain Systems jako konzultační společnost poskytuje softwarová řešení založená na internetových technologiích, která podnikům umožňují komunikovat se zaměstnanci, zákazníky, dodavateli nebo partnery. Řešení Brain využívají například společnosti Minolta ČR, Knižní Klub, GSMobil Group, Česká spořitelna, Živnobanka nebo dceřinné společnosti Živnobanky ŽB Trust a ŽB Asset Management. Společnost Brain Systems byla založena v roce 1995 a má sídlo v Brně.


Nahoru

 

Komerční nabídka

Nabídka zaměstnání
V souvislosti s dalším rozšiřováním aktivit naši redakce hledáme vhodné kandidáty na obsazení funkce asistentky/a šéfredaktora časopisu IT Office v Brně (Praze). Požadujeme komunikativní a flexibilní osobnost, která se vyznačuje samostatností a aktivním přístupem při řešení svěřených úkolů. Dále požaduje nadprůměrné pracovní nasazení, velmi dobrou znalost práce na PC (Windows + MS Office), alespoň základní znalost anglického jazyka a dobrou znalost českého jazyka slovem a písmem. Vzdělání alespoň SŠ, lépe však VŠ, popřípadě manažerské.
Jako vhodné doplnění profilu uchazeče uvítáme orientaci v oblasti IT se zaměřením na oblost SOHO. Praxe na postu redaktora IT časopisu nebo časopisu o E-Business velmi vítána.
Nabízíme mladý kolektiv, velmi atraktivní a kreativní prostředí a časovou flexibilitu. Dále možnost seberealizace a výrazný osobní rozvoj. Finanční ohodnocení odpovídající dosaženým výsledků. Své strukturované životopisy zasílejte prosím na adresu redakce (marketing@ccb.cz).
 

Nahoru

 

Konference, semináře, školení

Pozvánka na akce top vision
Společnost top vision  si vás opět dovoluje pozvat na semináře týkající se problematiky informačních systémů a technologií. Přední odborníci a praktici z oblasti IT se s vámi podělí o své bohaté zkušenosti, a to formou prezentace konkrétních případů, předání aktuálního know-how, případových studií a především otevřené diskuse.
Zajímá vás, jak efektivně jsou vynaloženy náklady na IT ve vaší společnosti, jak je stanovit a následně snižovat? Jak řídit výkonnost informačních systémů a kde hledat rezervy? Víte, jaké jsou zkušenosti s přechodem a implementací outsourcingu či SLA a s jeho efektivním zabezpečením? Trápí vás otázka bezpečnosti vašich informačních systémů a řízení IT rizika? Znáte možnosti antivirové ochrany a zálohovacích systémů? Kladete si otázku, jak správně vést projekty v oblasti IT ve Vaší společnosti a jak se vyvarovat nejčastějších chyb? Na všechny tyto a další otázky Vám odpoví následující semináře:
" Optimalizace IT nákladů, řízení efektivnosti IS 23.-24. října 2002
" Outsourcing IS/IT a SLA 5.-6. listopadu 2002
" IT Security 27.-28. listopadu 2002
" Projektové řízení pro IT manažery 4.-5. prosince 2002
Podrobnější informace o těchto a dalších seminářích s tématikou IT obdržíte zde  či na telefonu 225 09 64 87.
 

Nahoru
 

CIO Forum 2003
Conference "CIO Forum 2003", will be held in central Prague, Czech Republic, on 22nd and 23rd January 2003.
Today's companies are placing increasing emphasis on developing marketing and sales strategies that attract and retain on-line customers. The realisation of these strategies is only possible through developing first-class IT support where the role of the proactive CIO develops to incorporate becoming a marketing architect.
As information technology increasingly drives all areas of the business, CIOs are taking larger roles as full members of the executive team. The actions and skills required to build effective partnerships at this level and add a whole new dimension to the CIO's responsibilities. What does it take to get there - and to excel in the role?
The current IT department is much more concentrated on the corporate marketing strategy. Customer relationship goes on-line and the IT structure gives the companies more space to create their sales power. In the same time, companies have to clearly demonstrate that the customer's data they use for the sales strategies are securely stored in the company, protected from misusing and kept in privacy.
The role of CIO is one of the key positions in the company. This conference aims to supply the CIO with tools to fulfill the expectations.
Key Topics of Conference "CIO Forum 2003":
Giving Customers What They Want, Where They Want and When They Want
Designing Database Structure(s) to drive Revenues
The Use of Customer Queries to Drive Expertise & Build Research & Development
Data Protection, Data Security, Data Privacy
Legal Liability, CIO and ASP
More about the conference on the web.
 

Nahoru
 

17. specializovaná výstava SFAMEX
V dnech 13. - 15. listopadu probíhá ve veletržním paláci v Praze 17. specializovaná výstava SFAMEX podzim 2002. Na výstavě  se návštěvníci setkávají s celou řadou známých tvůrců softwarových produktů typu ekonomických systémů, podnikových informačních systémů (ERP), manažerských systémů, personálních informačních systémů, právních, kancelářských a dalších specializovaných a navazujících produktů. Všichni vystavovatelé předvedou nejnovější verze systémů, nové moduly či úplně nové produkty. Některé verze systémů jsou připraveny i pro operační systém Linux.
Součásti výstavy bude i sekce e-SFAMEX, do které se přihlásily zvláštní produkty pro internetové obchodování, web aplikace, registraci a správu domén, provozování internetových portálů. Řada vystavovatelů nabídne i počítačovou techniku a příslušenství.
Podrobného průvodce výstavou naleznete na webu .
Podrobné funkce předváděných systémů s řadou specializovaných agend, specializovaných nadstaveb, lze podrobnými popisy zjistit opět o každém představovaném produktu i službách z elektronického katalogu výstavy na CD-ROM, který je součástí tištěného katalogu.
Samozřejmou součástí výstav je odborný doprovodný program, zaměřený jak na oblast IT, tak na oblast ekonomickou. První den výstavy proběhne seminář Moderní informační systémy pro podnikatele, menší a střední firmy. Seminář připravily společnosti LCS International a LCS Softprofes. Druhý den proběhne seminář Daň z příjmů právnických osob - aktuální problémové oblasti.
Přednáší lektor Svazu účetních Ing. Zdeněk Veselý, člen prezidia Komory daňových poradců ČR a daňový poradce. Poslední den výstavy se koná aktuální seminář Praktický průvodce novinkami v účetnictví ke dni konání výstavy. Přednáší lektorka Svazu účetních a auditorka Ing. Eva Sládková. Na semináře je možné se hlásit on-line.

Nahoru
 

Bezpečnost dat 2002

Ve čtvrtek 21. listopadu se uskuteční čtvrtý a závěrečný letošní seminář z cyklu Bezpečnost dat 2002, který silami společnými a nerozdílnými pořádají AEC Data Security Company  a časopis IT System jako mediální partner. Nadcházející seminář bude obsahovat přednášky:
o Novinky mezi počítačovými viry
o Techniky virových infekcí
o Bezpečnostní problém jménem člověk
o Heslo
o Linuxové systémy a bezpečnost
Bližší informace lze získat na webové adrese  nebo na e-mailu.

 

Nahoru
 


Podzimní konference Common ČR
Společnost Common Česká republika si vás dovoluje pozvat na podzimní konferenci  COMMON ČR 2002, která proběhne od úterý 19. do čtvrtka 21. listopadu v DAYS HOTELu Lednice, který je situován v Lednicko-Valtickém areálu, který byl v roce 1996 zapsán na Seznam světového kulturního a přírodního dědictví UNESCO. Hotel je vzdálen 7 km od dálnice Brno-Bratislava (exit 41, Podivín).


Letos se pro přednášky podařilo zajistit řadu velmi kvalitních přednášejících  - dva domácí - z Commonu a IBM, a čtyři zahraniční: od vedoucího technického specialisty na evropském vedení Avnetu v Belgii, přes špičkové zahraniční specialisty dvou hlavních konkurentů v oblasti SW řešení High Availability - Lakeview Technology (tvůrce MIMIXu) a Vision Solutions, až po odborníka nad jiné povolaného - vedoucího teamu, zabývajícího se HA clustery a přepínáním disků v technologickém středisku IBM v Rochesteru.
Většina těchto odborníků bude na konferenci po oba dny a všichni by se měli zúčastnit jak slavnostního večera ve vinném sklepě ve Valticích, tak i předcházející večerní prohlídky lednického zámku. Více se o konferenci dozvíte z PDF dokumentu , kde se nalázá i přihláška.

.
Nahoru
 

Dynamika nových znalostí a riešení
Spoločnosti Novitech a Novitech Partner usporiadajú už 2. ročník otvorených dverí nazvavaný FIREMNÝ DEŇ NOVITECH , ktorý tentokrát bude spojený so slávnostným otvorením hotelu TeleDom, ktoré sa uskuteční dňa 14. novembra 2002 od 9.00 hod. v priestoroch Vzdelávacieho centra TeleDom-u na Timonovej ulici 27 v Košiciach.
Program bude venovaný novinkám z oblasti Informačných technológii.


Strategický produkt Novitech: p-Business Ring, Nástroje procesného manažmentu v prostredí internetu, Riešenie firmy Staffware - workflow systém, Projekt BOS - Bezpečnosť, Ochrana, Spoľahlivosť, Riešenia v oblasti mobilových aplikácií - Teleparking, CityGuide, Manažérsky informačný systém, Partneri a zákazníci spoločnosti Novitech, Otvorenie Hotela TeleDom a slávnostný príhovor, Vzdelávacie centrum TeleDom a jeho aktivity, Moderné formy výuky cudzích jazykov - englishtown, Záverečný koktail ...
 

Nahoru
 


Point.X


 

Problematika zajištění bezpečnosti a dostupnosti
Převezmeme starost za bezpečnost Vaší komunikace a spolehlivý přístup k vašim informacím, slibují organizátoři semináře "Problematika zajištění bezpečnosti a dostupnosti podnikových systémů", který se bude konat 5. nebo 25. listopadu v Hotelu Barceló v Praze. Na semináři budou přednášet odborníci na problematiku bezpečnosti a spolehlivosti komunikačních systémů.
Více informací získáte na webové stránce  nebo na telefonním čísle 241 020 333.
 

 

Nahoru

 


CIO Forum 2003


Finanční monitor IT firem

Společnost Sybase splnila očekávání
Sybase ohlásila předběžný výnos na akcii ve výši 0,26 dolaru při obratu 203 mil. dolarů. Ve třetím kvartálu 2002 společnost vykázala předběžný čistý zisk ve výši 25,2 milionu dolarů oproti 20 milionům ve stejném období roku 2001.
Do předběžných výsledků však není započtena amortizace kapitálové hodnoty nehmotných aktiv a pořízeného nehmotného investičního majetku, dále výdaje související s realizací zaměstnaneckých opcí na nákup akcií společnosti, restrukturalizace a další související výdaje. Čistý vykázaný zisk za třetí kvartál roku 2002 tedy činil 11,3 mil. Dolarů, což je však stále lepší než ztráta 7,1 mil. dolarů ve třetím čtvrtletí 2001. Amortizace kapitálové hodnoty nehmotných aktiv v tomto období roku 2001 činila 15,1 mil. dolarů. Upravený vykázaný zisk na akcii tvořil 0,12 dolaru ve třetím kvartále 2002 ve srovnání s 0,07 dolaru ve stejném období předchozího roku.
K 30. září 2002 společnost vykazovala hotovost a finanční investice ve výši 336,9 milionu dolarů včetně vázaných prostředků ve výši 3,9 mil. dolarů, což na konci třetího čtvrtletí představovalo zhruba 3,85 dolaru na každou vydanou akcii. V průběhu třetího kvartálu společnost vykoupila další vlastní akcie v hodnotě 39,9 mil. dolarů, takže na konci kvartálu zbývalo realizovat další povolené výkupy v hodnotě 60 mil. dolarů. Doba splatnosti pohledávek činila v období tří měsíců do 30. září 2002 v průměru 55 dnů.


Nahoru

  

Internet, komunikace a sítě

BroadNet posiluje pokrytí středu Prahy
Praha představuje z pohledu telekomunikačních operátorů nejvyšší koncentraci firem. Zájmem každého telekomunikačního operátora je proto poskytnout na tomto území nejvyšší kvalitu služeb. Začátkem listopadu byla proto spuštěna do ostrého provozu nová základnová stanice posilující svým signálem dostupnost služeb v centru hlavního města Prahy. Od 1. listopadu disponuje síť Broadnet nejhustším pokrytím středu města ze všech provozovatelů FWA na licencované frekvenci 26 GHz.
Výstavbou a zprovozněním další základnové stanice se zároveň zdokonaluje profil pokrytí středu města a vytvářejí se příležitosti pro realizaci připojení na místech do tohoto data obtížně přístupných.
Zákazníkům připojeným přes síť Broadnet je od 1.11. poskytována celá řada výhod, mezi něž patří například flexibilní dostupnost služeb z více směrů, záložní připojení v případě havárie vyšší mocí, SLA atd. Základnová stanice je vystrojena technologií americké společnosti NETRO. Základnová stanice je připojena na páteřní síť na úrovni STM 1 (155 Mb/s) a dostupnost služby z této stanice je na ploše centra Prahy o rozloze cca 19 km2.


Nahoru

 

Řešení Alcatel OmniPCX 4400 je v čele
Podle zprávy společnosti Gartner s názvem "2002 EMEA Corporate Enterprise Telephony Magic Quadrant" se řešení Alcatel OmniPCX 4400 umístilo mezi prvními čtyřmi řešeními pro trhy v Evropě, na Blízkém východě a v Africe. Zpráva hodnotí každého výrobce z mnoha pohledů, například s ohledem na podnikovou strategii, technickou inovaci, působení na trh, strategii podpory produktů, sdílení informací, podíl na trhu, vlastnosti produktu, finanční možnosti a distribuční kanály.
Konstrukce produktu Alcatel OmniPCX 4400 je založena na duální vlastnosti IP/TDM. Implementace tradičních standardů a IP standardů dovoluje integrovat produkt s existujícími e-business aplikacemi.
Síťové vlastnosti Alcatel OmniPCX 4400 umožňují uživatelům ze vzdálených kanceláří nebo poboček snadný přístup k informacím a aplikacím. Alcatel OmniPCX 4400 poskytuje aplikace a služby podporující lepší produktivitu, pružnost a komfort pro mobilní řešení, současně s aplikací bezpečnostních podnikových standardů.
V oblasti podpory prodeje společnost Alcatel dokončila poslední fázi posunu od přímého k nepřímému modelu, který dovoluje plně optimalizovat fungování obchodního kanálu v závislosti na potřebách trhu. To se týká především velkých systémových a síťových integrátorů, kteří budou hrát hlavní úlohu při implementaci komunikačních řešení zejména do velkých podniků využívajících všech výhod IP a pokročilých systémů CRM.

 

Nahoru

 

Informační společnost

AutoCont podepsal smlouvu s Českou lékařskou komorou
Společnost AutoCont CZ uzavřela rámcovou smlouvu o spolupráci a podmínkách dodávek pro Českou lékařskou komoru a lékaře v ní sdružené.
Předmětem smlouvy je dodávka produktů společnosti Microsoft i spolupráce v oblasti dodávek výpočetní techniky, servisu a služeb s tím spojených. AutoCont nabízí lékařům především zvýhodněné ceny licencí Microsoft s výraznou slevou oproti běžným prodejním cenám. Dále jsou dohodnuty i zvýhodněné podmínky na školení a veškerý sortiment nabízený společností AutoCont v její prodejní síti.
AutoCont v rámci podepsané smlouvy zdarma poskytuje nadstandardní služby pro lékaře v podobě centrální technické podpory. Dále je součástí i nabídka nadstandardní podpory AC Asistent. Tyto služby obsahují rozšíření záruky na výpočetní techniku, dodávku a instalaci u zákazníka, servis v ordinaci lékaře, nebo i dálkovou správu a převzetí údržby PC či sítě v místě instalace. Tato podpora je poskytována na celém území ČR díky regionálnímu pokrytí společnosti AutoCont CZ.
 

Nahoru
 


ANECT posiluje o nového obchodního ředitele
Do společnosti ANECT nastoupil na post obchodního ředitele Jan Šíp. Jeho cílem je zvyšování výkonnosti obchodního týmu s využitím vysokého odborného potenciálu ANECTu.
Jan Šíp přestoupil do firmy ANECT ze společnosti Siemens, kde působil na pozici vedoucího prodeje podnikových systémů. Před svým nástupem do společnosti Siemens působil na obchodních pozicích ve společnostech KOOSPOL, ARITMA a Tesla Karlín.

 

Nahoru




 


SystemOnLine


System NEWS zasílá redakce edice IT Business * Vydavatelství CCB s.r.o., Okružní 17, Brno 638 00 *Tel/Fax.: +420 545 222 779 System NEWS je vám pravidelně zasílán na základě vaši registrace. Pokud si již dále nepřejete, abychom vám System NEWS zasílali, kontaktujte nás prosím. Náměty a připomínky k obsahu zasílejte na adresu odpovědného redaktora Pavla Boucníka,

© 2001, 2002 Ladislav Olejník, CCB spol. s r.o.

TOPlist