V Edici IT Business
vychází |
Právě vyšlo:
IT System 7-8/2002
Hlavní témata
.
Přehled APS/SCM systémů
.
Manažerské informační systémy
.
Informační bezpečnost
.
Outsourcing IT
.
E-learning
.
Mobilní informační systémy
.
Controlling
.
Critical Chain |
Připravujeme:
IT System 9/2002
Hlavní témata
.
E-procurement
.
Informační systémy pro plánování a řízení výroby
.
Informační systémy pro strategické řízení
.
Balanced Scorecard
.
Procesní řízení
.
Počítačová podpora řízení jakosti
.
Elektronická výměna dat |
Objednejte si dvě aktuální čísla ZDARMA na ukázku - objednávkový
formulář ZDE! |
|
Podnikové aplikace |
Implementace aplikací Oracle a Data Warehouse v ČSA
V těchto dnech byla úspěšně završena
implementace aplikací Oracle E-Business Suite v rámci projektu
"Ekonomický informační systém ČSA". S dodaným systémem bude pracovat
více jak 500 uživatelů Českých aerolinií a společnost Oracle poskytla
jak potřebné softwarové aplikační vybavení tak i implementační služby.
Řešení je vysoce modulární s rozsáhlou možností připojení externích
systémů.
Postup implementace Oracle aplikací je založen na metodologii, kdy se
jedná o koncepci centralizované implementace aplikací, která je výhodná
z hlediska snadného a variabilního připojování vzdálených pracovišť přes
veřejnou internetovou síť, a to prakticky z kteréhokoliv místa na světě.
Systém je složen ze čtyř základních komponent: Datawarehouse pro prodej
a marketing, Oracle Financial Analyzer, Oracle Financials a Dokument
Management System. Z technologického pohledu je aplikační řešení Oracle
E-Business Suite založeno na třívrstvé architektuře, která důsledně
používá standardy internetu/Intranetu. Tato architektura se skládá z
Databázového serveru (zabezpečuje správu a uložení dat a provádí operace
nad daty), dále z Aplikačního serveru (zpracovává aplikační logiku a
zabezpečuje komunikaci aplikace s databází) a z Univerzálního klienta
(komunikuje s uživatelem a prezentuje vybrané informace).
Součástí projektu byla i dodávka řešení správy lidských vztahů a mezd od
společnosti ASEI (partnera společnosti Oracle) a integrace tohoto
produktu s Oracle Financials.
Nahoru

Vodní hrátky Centra Babylon pod kontrolou systému WAM S/3
Společnost
MIKROS oznámila, že implementuje ERP systém WAM S/3 v jednom z
nejznámějších center obchodu, zábavy a využití volného času v Liberci.
Centrum Babylon
není jen aquapark, ale rozsáhlý komplex, ve kterém návštěvníci naleznou
nákupní městečko se šedesáti obchůdky, desítku restauračních provozů,
lunapark, diskotéku, herny či kasino, ale i kongresový sál, business
centrum a hotel s 235 lůžky.
Implementované řešení postavené na ERP systému WAM S/3 přináší komplexní
řešení ekonomických informací v uživatelsky přívětivém prostředí za
současné komplexnosti a důsledné integrace dat.
Bezpečnost, spolehlivost, snadná replikace dat, flexibilita, grafické
prostředí s přehlednými výstupy, podpora více platforem, podpora norem
ISO - to jsou jen některé z výhod, které získávají uživatelé
informačního systému WAM S/3.
Společnost Centrum Babylon byla založena v roce 1997. Jako společenské,
zábavní a nákupní centrum slouží veřejnosti od roku 1998. V současnosti
nabízí Centrum nejen služby v oblasti organizované i individuální
zábavy, ale také zajištění kongresů a výstav, konferenčních prostor a
organizování společenských, gastronomických a kulturních akcí včetně
služeb ubytovacích v rámci celého regionu.
Nahoru

Dovozce konzervovaných potravin implementuje IS KARATlite
Společnost
I.F.T. PROGRES uspěla ve výběrovém řízení na dodávku nového komplexního
informačního systému pro společnost GASTON - největšího dovozce
konzervovaných potravin do České republiky. Základem řešení je
informační systém KARAT ve verzi KARATlite. Řešení bude pokrývat
komplexní účetní a finanční řízení, skladovou logistiku a distribuci.
Společnost GASTON, která se rozhodla pro komplexní informační systém
KARATlite, tak dokazuje, že ERP systémy nejsou pouze výsadou
nadnárodních korporací. Jejich vlastností a přínosů mohou využít i
organizace středního a menšího rozsahu.
IS KARATlite je vhodný k využití ve středně velkých a menších
společnostech obchodního i výrobního charakteru. Je přizpůsoben jejich
potřebám a využívá finančně méně náročných technických prostředků, které
však zajistí potřebný výkon celého systému. Navíc jeho implementace je v
porovnání s běžnými ERP systémy rychlá.
Obecně lze říci, že KARATlite využívá technologií a vlastností, které
organizace středního a malého typu dokáží absorbovat a využít. Zvýší-li
se v budoucnu jejich nároky, lze navíc kdykoliv přejít k plné funkčnosti
informačního systému KARAT, a to s daleko menší mírou nutných nákladů s
tímto spojených. Investice do ERP systému tedy není ztrátou ani v
případě rychlého růstu společnosti.
Firma GASTON (http://www.gaston.cz) byla od počátku své činnosti
zaměřena na import a distribuci potravin v rámci České republiky, po
roce 1996 započala s omezeným exportem a provádí i zprostředkování
dodávek konzervovaných potravin pro dovozce v okolních zemích.
Zboží prodává pod vlastními značkami "Giana", Tuna Fish, nebo pod
značkami odběratelů a dodává jej do většiny nadnárodních obchodních
řetězců v Čechách a na Slovensku (Tesco, Carrefour, Globus, Kaufland,
Metro, Ahold, Delvita, Plus Discont, COOP). Několik známých výrobků
prodává i pod značkami výrobců (Hutesa - olivy).
Nahoru

Outsourcingové služby u
stavební firmy
Holandská
stavební společnost HBG podepsala smlouvu o poskytování outsourcingových
služeb pro svoji rozsáhlou informační a komunikační infrastrukturu s
firmou Getronics. Ta bude zodpovědná za oblast migrace infrastruktury na
nové technologie a správu IT, která obsahuje více než 5 000 pracovních
stanic v Nizozemí a Německu. Kontrakt je zatím uzavřen na tři roky.
Přímo v Getronicsu bude dočasně pracovat 10 zaměstnanců z IT oddělení
HBG v Nizozemí a Německu. Další jednání o spolupráci s HBG ve Velké
Británii (více než 2 500 pracovních stanic) již probíhají.
HBG je
holandská stavební společnost zaměstnávající více než 20 000 zaměstnanců
a poskytující širokou paletu produktů a služeb především v Evropě, ale i
v USA. HBG se zaměřuje na návrhy nemovitostí, všeobecné stavby, stavby
domů a inženýrské stavby jako jsou silnice, mosty či tunely.
Nahoru

IXOS Software s novým
investorem
Společnost
IXOS Software oznámila vstup strategického investora General Atlantic
Partners, který se zaměřuje na oblast informačních technologií. Tímto
krokem se General stává největším investorem v IXOSu s 25,1% akcií.
Smlouva o nákupu akcií byla mezi společnostmi podepsána 12. srpna.
V souladu se smlouvou mezi IXOS a General, bude jeden člen General
jmenován do dozorčí rady společnosti IXOS.
General Atlantic Partners je jedním z největších investorů svého druhu
na světě se zaměřením na investice do informačních a telekomunikačních
technologií. Společnost byla založena v roce 1980 a v současné době
investovala do více než 120 společností a drží podíly ve více jak 60
společnostech, z nichž se více třetina nachází mimo USA.
Nahoru

Caldera si mění jméno na SCO
Linuxová společnost Caldera, která loni koupila firmu SCO, si mění jméno
zpět na SCO Group. Tato změna má zdůraznit její oddanost Linuxu,
produktům SCO OpenServer a SCO UnixWare. Nové jméno navíc má
poskytovatelům linuxových řešení využít v prodeji zvuk značky SCO,
včetně produktů SCO Linuxu, který vyjde v tomto roce a je založený na
UnitedLinuxu.
Změna jména na SCO se přenáší také na značky současných řešení Caldery:
ze značky Caldera OpenLinux se stává SCO Linux Caldera, OpenUnix bude
SCO UnixWare a Caldera Partner Program bude TeamSCO. Caldera Global
Services se stávají SCO Global Services a SCO OpenServer si své jméno
zachová.
Nahoru

IBM
posiluje v oblasti SW pro správu zálohování dat
IBM se rozhodla
dále posílit a zakoupila firmu TrelliSoft, která byla doposud soukromým
podnikem vyrábějícím software pro správu zálohování dat. Akvizice byla
uzavřena tento týden a finanční podrobnosti transakce nebyly zveřejněny.
TrelliSoft bude integrován do divize IBM Software Group a produkty
TrelliSoft (http://www.trellisoft.com/) budou od nynějška k dispozici
pod pilířem IBM Tivoli Software. Řešení TrelliSoft na správu zálohování
dat (SRM) doplní SRM produkty, na jejichž vývoji se v IBM v současné
době pracuje.
Nahoru

Používejte jazyk,
kterému nejvíce rozumíte
Nový podnikový aplikační server z dílen firmy Sybase nabízí podporu
specifikaci J2EE 1.3 pro platformy AIX a HP-UX. Nový server EAServer 4.1
je určený zejména pro nasazení e-business aplikací, kterým nabízí
výkonnost a hlavně nezávislost na dodavateli vývojových a runtime
prostředí.
Díky takovému řešení totiž mohou uživatelé pracující ve smíšených
prostředích výpočetní techniky platforem AIX a HP-UX ušetřit peníze při
nasazování aplikací, protože otevřenost nového aplikačního serveru jim
umožní využívat stávající infrastruktury.
Díky přenosnosti řešení "Write Once, Run Anywhere" ("jednou napiš,
používej kdekoli") mohou zákazníci využívat nových aplikací a služeb v
řadě dostupných prostředí, která podporují technologii J2EE. Tato
jednoduchost poskytuje možnost opětovného použití kódů, což samozřejmě
urychluje proces vývoje a zavádění aplikací a služeb.
Řešení EAServer 4.1 poskytuje komplexní model zabezpečení, který
uživatelům umožní poskytovat bezpečné podnikové webové služby včetně
kontroly přístupu založené na uživatelských rolích a bezpečných
podnikových objektů. Součástí řešení EAServer 4.1 je také sada nástrojů
Web Services Toolkit (včetně technologií SOAP, UDDI a WSDL) a řešení
Message Bridge pro jazyk Java. Message Bridge pro jazyk Java umožňuje
rychlý start vývoje aplikací pomocí řešení XML-Java "bez kódu". Sada
nástrojů Web Services Toolkit jim zase dává schopnost využít podnikovou
logiku v jazyce Java jako webovou službu.
EAServer může fungovat s podnikovými součástmi psanými v prostředích
Java, C/C++, COM a PowerBuilder, tedy dává vývojářům na výběr použít
jazyk, který nejlépe umí. Řešení EAServer podporuje vývojová prostředí
pro jazyk Java, mj. Borland JBuilder, CocoBase Enterprise O/R, GNU
EMACS, Sybase PowerBuilder, PowerDesigner a PowerJ, a také Together
Control Center a WebGain VisualCafe. Časově neomezená verze pro vývojáře
(Developer Edition) je k dispozici ke stažení zdarma na
webové
stránce.
Nahoru |
|
Komerční příloha |
Tři multimediální
balíčky pro Vás na Invex
Mnozí z vás se
aktivně budou účastnit největší události v oblasti komunikačních a
informačních technologií - INVEX 2002. Do přípravy expozice jistě
vložíte hodně úsilí a času a máte zájem o to, aby Váš stánek navštívilo
co nejvíce lidí z cílové skupiny. Své stálé zákazníky zajisté oslovíte
osobními pozvánkami, ale jak nalákat nové potenciální zákazníky a dát o
sobě vědět, s vynaložením co nejmenších nákladů? Kdo Vám poskytne
komplexní nabídku na oslovení nových zákazníků a připomenutí se
stávajícím klientům?
Nabízíme prostřednictvím časopisu o podnikových informačních systémech
IT System,
časopisu o kancelářské technice IT Office a dvou elektronických týdeníků
SystemNEWS a OfficeNEWS
následující multimediální nabídku - tři balíčky, které vám pomohou
oslovit široký okruh čtenářů.
Nahoru |
|
Konference, semináře,
školení |
Aj v businesse
radšej dvakrát meraj a raz rež
Spoločnosť
INCOMA Slovakia si Vás dovoľuje pozvať na druhý ročník konferencie
Marketing
Research 2002, ktorá sa bude konať dňa 1. októbra 2002 v hoteli
Holiday Inn Bratislava. Odborným garantom konferencie je GfK Slovakia,
významná spoločnosť v oblasti prieskumu trhu.
Cieľom tohtoročnej konferencie bude na prípadových štúdiách z
najvýznamnejších domácich alebo medzinárodných spoločnosti ukázať, ako
dôležité je pracovať s informáciami o trhu a o rôznych procesoch, ktoré
v rámci neho prebiehajú.
Konferencia bude venovaná nasledovným hlavným témam:
. Význam prieskumu trhu pri budovaní nových stratégií
. Lojalita zákazníka - ako je to všetko v praxi
. Zmena značky a čo všetko s tým súvisí
. Potencionálny trh
Konferencia je určená pre TOP management, marketingový a obchodný
management a širokú odbornú verejnosť a ostatných záujemcov.
Podrobnejšie informácie o konferencii a program, partneri,
registrácia…nájdete
zde.
Nahoru

Avocent
řada DS: Celé datové centrum jedním kliknutím
Společnost
AutoCont Control Systems představuje řadu DS pro integrovanou správu
serverů a sériových zařízení z produkce firmy
Avocent. Sloučením
řízení serverů a sériových zařízení a nabídkou vzdáleného přístupu do
datového centra pomáhá řešení Avocent vytvořit IT systémy jednodušší a
méně náročné na obsluhu.
S řešením Avocent zažívají IT odborníci svobodu přístupu v reálném čase
k důležitým serverům a zařízením odkudkoli a kdykoli …. a to i při
výpadku spravovaných zařízení. Správci sítě mohou kontrolovat celý
podnik z jedné obrazovky. Řešení KVM over IP nachází využití jak v
datových centrech podniků a finančních institucí, tak na poli ISP a ASP,
tedy všude tam, kde IT manažeři volají po snadno rozšiřitelných a vysoce
přizpůsobivých administračních systémech.
Seminář s praktickou ukázkou vzdálené správy serverů instalovaných v
Ostravě se koná 11. září v Praze a 12. září v Brně. Podrobnosti
naleznete zde.
Řada DS je tvořena KVM přepínači DSR1161, DSR2161, DSR4160 a DS1800 pro
správu serverů různých platforem a control port servery CPS810 a CPS1610
pro správu sériových zařízení jako jsou huby, firewally, switche,
routery a UPS. Zásuvkové lišty SPC800 a SPC1600 umožňují správu napájení
připojených zařízení.
Společným základním prostředkem pro správu všech zařízení je Windows
aplikace DSView. Využívá standardní TCP/IP připojení (Ethernet) a DES
šifrování pro přenos digitalizovaných a komprimovaných KVM signálů a
poskytuje administrátorům souhrnný přehled a pohodlný přístup ke všem
zařízením připojeným přes jednotky řady DS pouhým kliknutím myši na
symbol zařízení.
Nahoru

Teorie omezení ve
výrobě a distribuci
Ve dnech 10. - 11. září bude probíhat v hotelu Movenpick v Praze
Dvoudenní konference o plánování a řízení výroby, kterou pořádá
společnost GOLDRATT CZ.
Pokud Vás trápí problémy s delší dodací lhůtou, než je zákazník ochoten
tolerovat, ve vaši firmě trpíte vysokou úrovní zásob v distribučním
systému; přesto některé položky nejdou na odbyt a zastarávají, jiné
položky zákazníci naopak požadují, ale ta "zrovna nejsou" či máte
nadbytek nedokončené výroby, a přesto chybí ty správné díly pro montáž,
je konference určena právě pro vás.
Všechny tyto symptomy mají totiž svůj původ v existenci tzv. generického
konfliktu výroby, jehož logika je znázorněna tzv. "mrakem klíčového
konfliktu". Bližší program konference naleznete na
webové stránce
společnost GOLDRATT CZ, kde se můžete i přihlásit.
Nahoru

Uvedení IFS Aplikace 2002
Společnost IFS
Czech si Vás dovoluje srdečně pozvat na oficiální uvedení nové verze IFS
Aplikace 2002 pro Českou republiku, které se bude konat pod čestným
patronátem Švédské obchodní komory a ve spolupráci s IBM Česká republika
a časopisem IT
System ve středu 11. září v Praze v prostorách
Břevnovského kláštera.
Budete mít možnost se seznámit s novou verzí IFS Aplikací 2002, která je
právě v těchto dnech uváděna na český trh včetně živé prezentace
systému. Bližší program konference naleznete na webové stránce
společnosti IFS Czech,
kde se můžete i
přihlásit.
IFS Aplikace 2002 - "Packaged for Payback" nabízejí efektivní řešení
dnešních nejnaléhavějších podnikových potřeb: kontrolu nákladů a podporu
rychlejší expanze do nových obchodních příležitostí. IFS
Aplikace 2002
"Packaged for Payback" obsahují:
. Zlepšení, která snižují náklady, včetně schopnosti plánování v
dodavatelských řetězcích, jež umožňuje redukci doby objednávání o 50 i
více procent
. Řešení pro expanzi do nových obchodních příležitostí včetně nových
funkcí pro řízení vztahů se zákazníky, které umožňují zvýšení prodeje
produktů a služeb
. Komplexní rozhraní XML a podpora pro SOAP, série IBM MQ a Microsoft
BizTalk Server
. Další četné funkce k dosažení rychlejší implementace a návratnosti
investic (ROI), včetně rozšířených možností školení, založených na
webové technologii
Nahoru

DNS
zve návštěvníky veletrhu INVEX na stánek IT SECURITY
Na letošním ročníku mezinárodního veletrhu INVEX představí společnost
DNS společně se svými partnery poprvé projekt
IT SECURITY.
Navázat nové "bezpečné známosti" budou moci zájemci v pavilonu V na
stánku č.26.
Návštěvníci letošního ročníku Invex budou moci kromě prohlídky expozice
a diskuse s českými i zahraničními odborníky také v konferenčním
prostoru na stánku vyslechnout prezentace odborníků z oblasti: firewall,
antivirová ochrana, šifrování, detekce průniku, VPN, PKI, autentizace a
dalších. Program i další informace o expozici naleznou zájemci na této
webové stránce.
Nahoru

Semináře top vison
Společnost
top vision si vás dovoluje pozvat na certifikovaný cyklus seminářů
IT manažer, který proběhne v průběhu měsíců září a října 2002.
V rámci tří dvoudenních seminářů bude podán kompaktní know-how manažera
IS/IT, a to formou výměny praktických zkušeností, předání aktuálního
know-how a především otevřené diskuse. Získané poznatky budete mít
možnost zkonfrontovat s odborníky z praxe, kteří mají dlouholeté bohaté
zkušenosti v daném oboru.
Semináře jsou tématicky rozděleny do následujících třech modulů:
. Strategie IT a řízení projektů v IT - 10.- 11.září 2002
. Integrace podnikových procesů pomocí IT - 24.- 25. září 2002
. Systémy pro podporu managementu - 16.- 17. října 2002
Podrobnější informace o těchto a dalších seminářích s tématikou IT
obdržíte
zde, či na tel. :02/25 09 64 87.
Nahoru

ICZ zakládá
tradici konferencí o bezpečnosti
Odedávna patří
k největším úskalím přenosu informací bezpečnost komunikace. Jádrem
problémů dnes není ani tak vývoj potřebných systémů jako nedokonalost v
oblasti právních norem. Tématice dopadu legislativních opatření do oboru
bezpečnosti informačních a komunikačních systémů se bude věnovat
konference BIN 2002,
konaná 9. září 2002 v Praze.
První ročník konference BIN - Bezpečnost informací má ambice založit
každoroční tradici setkávání odborníků v oboru, řešitelů i uživatelů,
lidí z teorie i praxe. Cílem společnosti ICZ, která je pořadatelem
tohoto fóra je vyhledávat a přinášet na konferenci aktuální témata,
která pomohou sblížit pozice odborníků a pracovníků z řad především
středního managementu. Půjde přitom o mnohem širší pohled, než jsou
pouze záležitosti počítačových systémů.
Účastníci konference dostanou nejnovější a prakticky využitelný přehled
událostí v oboru za poslední rok, včetně praktických a okamžitě
použitelných výsledků práce špičkových expertů z ČR i zahraničí.
Více informací včetně možnosti elektronické přihlášky najdete na
této adrese.
Nahoru |
|
Internet, komunikace a
sítě |
Web
Conference - služba, která šetří čas i peníze
Společnost
Contactel uvádí na český trh profesionální službu Web Konference, která
šetří nejen náklady na cestování a organizaci schůzek, ale i spoustu
neefektivně stráveného času. Novou službu lze využít pro pracovní
schůzky, školení zaměstnanců ze vzdálených poboček, partnerů a
zákazníků, pro odborné konference a jiné aktivity, které tradičně
vyžadují osobní jednání.
Prostřednictvím internetu mohou účastníci Web Conference společně
zpracovávat, prohlížet a komentovat prezentace v PowerPointu, sdílet
digitální dokumenty, kresby a interaktivně s nimi pracovat. Konference
je řízena moderátorem, jímž je obvykle zástupce pořadatelské
společnosti.
Nejnižší rychlost připojení k internetu pro účastníky konference je 56
kb/sec. Ještě efektivnější je Web Conference v kombinaci se službou
konferenčních hovorů. Kombinace obou služeb tak nabízí soudobou
alternativu "kamenné" zasedací místnosti. Obě tyto služby jsou rovněž
součástí nabídky Contactelu pro koncept práce z domova - Homeworking.
Nahoru

Bezdrátové spojení u
British Petroleum
Společnost
British Petroleum (BP)
uzavřela smlouvu na zřízení a provoz bezdrátových sítí pro vedení BP ve
Stavangeru s firmou Nextra. Petrolejářská společnost si od řešení
Nextra/TBS slibuje především snížení nákladů a lepší kontakt se
zaměstnanci, zákazníky a externími spolupracovníky.
Řešení Nextra/TBS má totiž umožnit společnosti BP a jejím zaměstnancům a
obchodním partnerům využívat při práci s notebookem nebo kapesním
počítačem výhody vysokorychlostního bezdrátového připojení.
Virtuální privátní sítě (VPN) integrují podporu nových aplikací
náročných na bezpečnost a objem přenášených dat s velkou šířkou
přenosového pásma. Kombinací otevřené technologie IP s vysokou úrovní
zabezpečení poskytují stejný komfort jako nákladné plně privátní sítě.
Základem je vytvoření virtuální privátní sítě zákazníka jako základního
komunikačního systému celé firmy. Spojením vysokého stupně zabezpečení
technologií Cisco s existujícími elementárními telekomunikačními
službami vzniká nad páteřní sítí vysoce výkonné prostředí intranetu a
extranetu.
Nahoru |
|
Informační společnost |
Nová tvář ve vedení iDNES
Novým
obchodním a marketingovým ředitelem rodiny serverů iDNES se od 1. září
stává Petr Stuchlík (1977), který dosud zodpovídal za obchod a marketing
společnosti Fincentrum. Ve vedení iDNES doplní šéfredaktora Jaroslava
Kábeleho, vedoucího produkce Petra Kelina a Patricka Zandla, odpovědného
za kreativu.
Příchod nového člena vedení budou doprovázet také změny v obchodní a
marketingové politice iDNES. Ty odrážejí završení fúze iDNES, serveru
Fincentrum a společnosti Mobil Media. Přesto i nadále bude prioritou
zpravodajství, ostatní projekty budou právě zpravodajský servis pouze
doplňovat a podporovat.
Petr Stuchlík vystudoval marketing a management na
VŠE v Praze a
Erasmus Universiteit
Rotterdam/RSM.
V roce 1997 vedl projekt první české knihy o marketingu na internetu a
napsal celkem tři knihy na toto téma (1998, 2000, 2002). Je odborným
garantem předmětu Marketing na internetu na VŠE v Praze, podílel se také
na projektech mezinárodního marketingového výzkumu CGF Gallet Int. a
L'Oréal Netherlands.
V roce 2000 spoluzaložil analyticko-poradenskou společnost Fincentrum,
která je v současnosti největším poskytovatelem finančních informací na
českém internetu. Mezi jeho zájmy se řadí cestování, cyklistika a
astronomie (je členem
Zlínské astronomické společnosti).
Nahoru |
|
System
NEWS zasílá redakce edice IT Business
* Vydavatelství CCB s.r.o., Okružní 17, Brno 638 00 *Tel/Fax.:
05/45 22 27 79 System NEWS je vám pravidelně zasílán na základě vaši registrace. Pokud si již dále nepřejete, abychom vám
System NEWS zasílali,
kontaktujte nás prosím.
Náměty a připomínky k obsahu zasílejte na adresu odpovědného redaktora
Pavla Boucníka,
|
|