Úpravy v přehledu probíhají moderovaným způsobem.
Vždy jsou požadovány kontaktní údaje žadatele o změnu,
aby bylo možno ověřit zdroj a oprávněnost požadavku. Po zadání
informací o produktu odešlete změny do redakce, kde nám trvá zhruba týden než je
ověříme a zadáme na web. Tato manuální kontrola je nutná. Není možné, aby anonymní
žádost z webu byla bez prozkoumání ihned zveřejněna. Mějte proto strpení a nezadávejte
stejné požadavky na vložení produktu nebo na změny opakovaně.
V případě drobných změn u více produktů či požadavku na jejich odstranění z přehledu kontaktujte prosím redakci za účelem dohodnutí způsobu hromadné editace/odstranění.
Zapamatovat si údaje (vaše kontaktní údaje se uloží do cookies, u dalších formulářů se automaticky předvyplní)
Název datového centra |
|
Provozovatel (Uveďte celé jméno firmy i s právní formou) |
|
Adresa (Ulice, město, PSČ) |
|
Telefon (uveďte v mezinárodním tvaru) |
|
E-mail |
|
WWW |
Url:
|
Charakteristika datacentra |
Umístění datacentra |
|
Rok založení |
|
Rozloha datového centra (uveďte rozlohu DC v m2) |
Komentář:
|
Kapacita (počet serverů/zaplněnost) |
Komentář:
|
Tier úroveň Čtyřdílná klasifikace Tier popisuje rozdíly ve vybavenosti datových center pro zajištění dostupnosti jejich služeb. Čím vyšší úroveň Tier, tím lepší vybavenost datacentra a vyšší záruka dostupnosti služby.
Tier I: datacentrum má pouze jedinou cestu napájení, chlazení a rozvodů, bez redundantních komponent, poskytuje dostupnost 99,671%.
Tier II: datacetrum má pouze jedinou cestu napájení, chlazení a rozvodů, má redundantní komponenty, poskytuje dostupnost 99,741%.
Tier III: datacentrum má více cest napájení, chlazení a rozvodů, ale pouze jedna cesta je aktivní, má redundantní komponenty a je možno provádět paralelně údržbu, poskytuje dostupnost 99.982%.
Tier IV: datacentrum má více aktivních cest napájení, chlazení a rozvodů, má redundantní komponenty, je odolný proti chybám, poskytuje dostupnost 99.995%.
(uveďte tier level datacentra I / II / III / IV) |
Komentář:
|
PUE Hodnota PUE udává energetickou efektivnost datového centra. Říká nám, kolik energie je skutečne vynaloženo na provoz ICT technologií a kolik na obslužné technologie (chlazení, osvětlení, provozní režie,…)
Ideální PUE je 1,0. Např. hodnota PUE 1,1 udává, že na 1 kW příkonu ICT techniky stačí v průměru 100 W pro obslužné technologie.
(uveďte hodnotu PUE datacentra) |
Komentář:
|
Národní konektivita (uveďte hotnotu v Mb/s nebo Gb/s) |
|
Konektivita zahraničí (uveďte hotnotu v Mb/s nebo Gb/s) |
|
Zálohovaná konektivita NIX |
Komentář:
|
Zálohovaná konektivita zahraničí |
Komentář:
|
Další (uveďte další informace jako propojení na klíčové uzly atp.) |
|
Fyzické zabezpečení Způsob fyzického zabezpečení DC např. fyzická ostraha, kamerový systém, přístupové systémy (kartové, biometrické,…) apod.
(uveďte způsob fyzického zabezpečení) |
|
Poskytované služby |
Housing technologií |
Komentář:
|
Dodatečná podpora |
|
Doplňkové služby (např. zajištění potřebné kabeláže uvnitř stojanů) |
|
IaaS (Infrastruktura jako služba) |
Komentář:
|
Specifikace nabízených služeb typu IaaS |
|
Managed servery fyzické |
Komentář:
|
Dostupnost (uveďte dostupnost služby v procentech.) |
Komentář:
|
Managed servery virtuální |
Komentář:
|
Dostupnost (uveďte dostupnost služby v %) |
Komentář:
|
Platební model (fixní / platba dle skutečné spotřeby apod.) |
|
Forma nabízeného cloud modelu |
Komentář:
|
Technická podpora |
Komentář:
|
Response time v případě poruchy (uveďte údaj v hodinách) |
Komentář:
|
Fix time v případě poruchy (uveďte údaj v hodinách od nahlášení závady) |
Komentář:
|
PaaS (Platforma jako služba) |
Komentář:
|
Specifikace nabízených platforem |
|
Platební model (fixní / platba dle skutečné spotřeby apod.) |
|
Forma nabízeného cloud modelu |
Komentář:
|
Dostupnost (uveďte dostupnost služby v procentech.) |
Komentář:
|
Technická podpora |
Komentář:
|
Response time v případě poruchy (uveďte údaj v hodinách) |
Komentář:
|
Fix time v případě poruchy (uveďte údaj v hodinách od nahlášení závady) |
Komentář:
|
SaaS (Software jako služba) |
Komentář:
|
Specifikace nabízených aplikací |
|
Platební model (dle počtu uživatelů; dle objemu dat) |
|
Forma nabízeného cloud modelu |
Komentář:
|
Dostupnost (uveďte dostupnost služby v procentech.) |
Komentář:
|
Technická podpora |
Komentář:
|
Response time v případě poruchy (uveďte údaj v hodinách) |
Komentář:
|
Fix time v případě poruchy (uveďte údaj v hodinách od nahlášení závady) |
Komentář:
|
Referenční zákazníci datacentra |
Reference (Uveďte celé jméno firmy i s právní formou) |
|
logo
produktu není přiřazeno.
Ukázky prostředí nabízených produktů (fotografie, screenshoty) další obrázek 1 není přiřazen.
další obrázek 2 není přiřazen.
další obrázek 3 není přiřazen.
další obrázek 4 není přiřazen.
V případě zájmu o umístění dalších propagačních materiálů kontaktujte prosím
redakci*) Podporovány jsou pouze formáty JPG, GIF a PNG!