facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Dodavatelé řešení Datawarehouse a Business Intelligence

vyber subjekt ke srovnání
  Vyčistit výběr
 
NázevData Mind s.r.o. Zvětšit obrázek do nového okna
Adresa Pobřežní 16/18
Telefon 720705639
E-mail jan.matousek@datamind.cz
WWW www.datamind.cz
Počet zaměstnanců ve vztahu k DW-BI řešením 6
Nejvýznamnější partneři na lokálním trhu Keboola
Oblasti působení na trhu DW-BI
Datová kvalita, vkládání, konverze a čištění dat ano
Datové sklady ano
Data mining ano
Business intelligence ano
Služby poskytované v rámci DW-BI
Datové modelování, optimalizace databází ano
Návrh a implementace datového skladu ano
ETL, konsolidace dat ano
Správa a údržba datového skladu ano
Implementace BI řešení ano
Vývoj BI aplikací na zakázku ano
Řízení DW-BI projektů ne
Systémová integrace DW-BI ne
Poradenství, konzultační služby ano
Školení a vzdělávání ano
Jiné prediktivní modely, data science
Dodávaná specializovaná BI řešení a aplikace
Identifikace a segmentace zákazníků ano
Churn management - prevence odchodu zákazníků ano
Fraud management - detekce podvodů ano
Campaign management - řízení marketingových kampaní ano
Risk management - řízení rizik ano
Anti money-laundering - prevence praní špinavých peněz ne
Customer loyalty management - podpora věrnostních programů ano
Web analytics - detailní analýza chování návštěvníků webu ano
BPM (business performance management) ano
MIS/EIS/DSS - manažerské systémy pro podporu rozhodování ne
Specializovaná branžová řešení
Finanční sektor - pojišťovny ano
        Počet referencí v dané oblasti v ČR a SR 2
Finanční sektor - banky, leasingové společnosti, fondy... ano
        Počet referencí v dané oblasti v ČR a SR 3
Telekomunikace ano
        Počet referencí v dané oblasti v ČR a SR 3
Utility ano
        Počet referencí v dané oblasti v ČR a SR 2
Retail ano
        Počet referencí v dané oblasti v ČR a SR 30
Státní správa ano
        Počet referencí v dané oblasti v ČR a SR 5
Průmysl ano
        Počet referencí v dané oblasti v ČR a SR 1
Reference v oblasti DW-BI v ČR a SR
Jméno referenčního zákazníka Avon cosmetics
        Název projektu segmentace zákaznic
        Stručný popis projektu Díky Data Mind využíváme segmentaci našich zákaznic již téměř 3 roky. Honza Matoušek a jeho tým nás provázeli od počátečního konceptu přes extrakci dat a jejich zpracování po implementaci výsledného modelu do našich systémů. Celý koncept se prokázal jako vysoce funkční, díky němu lépe cílíme na jednotlivé zákaznice a šetříme náklady při jejich oslovení.

Pavel Semerák
Marketing & Digital Analysis Supervisor
Jméno referenčního zákazníka INNOGY ENERGIE, S.R.O.
        Název projektu Modely pravděpodobnosti uzavření smlouvy
        Stručný popis projektu Data Mind nám v expresním čase vytvořili tři modely pravděpodobnosti uzavření smlouvy (propensity-to-buy). Firma byla nápomocná od tvorby projektu po implementaci. Od začátku do konce byli našimi průvodci po světe prediktivní analytiky a data science.
Jan Vodička Novák, Solution Manager B2B
Jméno referenčního zákazníka T-MOBILE CZECH REPUBLIC, A.S
        Název projektu Datové modely na poli zákaznického chování
        Stručný popis projektu Firma Data Mind nám pomohla s vytvořením velmi sofistikovaných datových modelů na poli zákaznického chování. Jejich expertízu v oblasti telco a data miningu mohu s klidným svědomím doporučit.
Adéla Ráčková, Senior Head of CRM
Jméno referenčního zákazníka PHILIPS ČESKÁ REPUBLIKA, S.R.O.
        Název projektu Vyhodnocení digitální komunikace
        Stručný popis projektu Data Mind nám poskytl globální pohled na digitální kampaně a jejich efektivitu s jasnými závěry. Díky vyhodnocení od Data Mind můžeme lépe alokovat prostředky na jednotlivé složky online marketingu. Zpracování dat, výstupů a komunikace probíhá s Data Mind na velice profesionální úrovni a s osobním přístupem.
Jiří Maier, digital marketing manager CE