facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Ekonomické systémy pro malé a střední firmy

vyber produkt ke srovnání
  Vyčistit výběr
 
Název produktu (verze)WAK INTRA Zvětšit obrázek do nového okna
Základní charakteristika (max. 250 znaků)
Základní vlastnosti a konkurenční výhody produktu - ekonomický a účetní systém včetně mezd a EET
- online aplikace dostupná z PC, notebooku, tabletu nebo telefonu
- vždy aktuální, vždy dostupný, vždy bez starostí
- pro živnostníky, malé a střední firmy
- oborové řešení pro servisy a cestovní agentury
Zákaznická podpora
Počet pracovníků zákaznického servisu/hot-line 4
Počet konzultantů produktu v ČR 8
Regionální zastoupení -
Nabízené formy implementace systému
On-premise (instalace na server zákazníka) ano
Hostované řešení ano
Cloud ano
Funkčnost systému
Podvojné účetnictví ano
Nákladové účetnictví (příklady funkcí) ano
Pohledávky a závazky ano
Pokladna ano
Podpora EET (Nové) ano verze Lite pro pouhou evidenci přijímaných částek
Banka ano
Nákup - Prodej ano
Majetek ano inventarizace pomocí čteček čárových kódů
Personalistika a mzdy do 25 zaměstnanců ano Pravidelná i nepravidelná pracovní doba
Personalistika a mzdy nad 25 zaměstnanců ano Pravidelná i nepravidelná pracovní doba
Finanční plánování, finanční analýza ano
Skladové hospodářství ano mobilní aplikace a čtečky čárového kódu
Doprava ne
Výroba ne
Další funkce a vlastnosti systému
Účtování v cizích měnách a kurzové rozdíly ano
Generátor sestav, možnost úpravy formulářů ano
Standardně dodávané formuláře (příklady) ano
Kniha jízd ne
Propojení s MS Office ano podpora i LibreOffice
Propojení s e-commerce (internetový obchod) ano vlastní e-shop, nebo napojení na externí aplikace na úrovni databáze
Práce s čárovým kódem ano mobilní aplikace pro Android zařízení - zakázky, sklady, majetek
Vazba na homebanking - internetbanking ano
Možnost účtovat více firem současně ano varianta oddělených dat nebo společných číselníků
Sledování oprav v záznamech ano
Libovolný fiskální rok ano
Aktivní daňový kalendář ne
Řízení cash flow (včetně reportingu) ano částečně
Management pohledávek ano
Replikace dat centrála - pobočky ano internetová aplikace = on-line práce nad jednou databází přes internet
Pokladní prodej ano částečně
Intrastat ano
CRM - aktivní řízení vztahu se zákazníky ano
Výkaznictví dle jiných norem (IAS, IFRS, GAAP) ano částečně
Správa uživatelů a jejich rolí v systému ano podpora GDPR
Funkce sledování insolvenčního rejstříku ano
Architektura a platformy systému (heslovitě)
Architektura systému klient/server, třívrstvá, tenký klient, web, intranet, .NET
Platforma systému - operační systém serveru Windows Server 2016 a vyšší
Platforma systému - operační systém klienta Windows 8 /10 / 11, Linux, Android, MAC OS pro práci je nutný pouze internetový prohlížeč
Platforma systému - databáze MS SQL Server lze používat bezplatnou edici SQL Express
Mobilní technologie - vzdálený přístup ano on-line přístup přes internet
Jak dlouho je systém v prodeji na aktuální platformě OS od roku 2000
Ceny
Cena produktu (1 licence) v Kč 250 cena pronájmu/měs./uživatel za základní licenci bez účetnictví
Cena za další stanice v Kč 250
Služby zahrnuté v ceně produktu instalace, hot-line,help-desk
Ceny dalších vybraných služeb (např. Kč/hod) od 875 Kč školení, programátorské služby, poradenství, progamování ...
Možný počet subjektů zpracovávaných na 1 licenci 100 vedení více firem v jedné databázi
Uživatelé v ČR
V jakých odvětvích má systém v ČR reference
Obchod a distribuce ano B2B, B2C
Služby ano Servisy, Autoservisy, Cestovní agentury/kanceláře
Finance ne
Veřejný a státní sektor ne
Utility ano
Doprava a logistika ano
Výrobní podniky ano
Počet instalací produktu 140
Velikost největší instalace (počet uživatelů) 25
Referenční zákazníci HEXONIC CZ s.r.o.
UNIBIND Czech Republic
Český zahrádkářský svaz
OK-TOURS a.s.
Spelsberg s.r.o.
Česká advokátní komora
Motorsport, spol. s r.o.
více na https://wakintra.cz#reference
Získané certifikáty, provedené audity
Získané certifikáty, provedené audity Systém využívají auditované firmy