facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
K2 atmitec
ITSM

vyber produkt ke srovnání
  Vyčistit výběr
 
Název produktuALVAO Service Desk Zvětšit obrázek do nového okna
Certifikace dodavatele (ve vztahu k ITSM) PinkVerify 7 Procesů,
IT Quality Index Certified Product,
Axelos Gold Level ITIL® Process Compliant Tool
Počet konzultantů produktu v ČR
Funkčnost systému - Obecné
Řízení práv nad záznamy (role uživatelů) ano
Možnosti reportování mimo systém ano
Exportní formáty CSV, XLS, ...
Oznámení o změnách a nových událostech v požadavku ano
Založení požadavku různými metodami (web, telefon, email) ano
Důsledné logování událostí a všech změn s časovou značkou ano
Vytváření kopie požadavků ano
Vytváření logických vazeb mezi požadavky ano
Rozlišení stavů požadavku (otevřený, přiřazený k řešení, vyřešený, uzavřený) ano
Získávání zpětné vazby od zákazníků (dotazník spokojenosti) ano
Spojování požadavků ano
Fulltext vyhledávání v požadavcích ano
Automatické vytváření opakovaných úloh (např. záloha, kontrola...) ano
Práce se šablonami pro odpověď na běžné otázky ano
Hromadné změny stavu požadavků ano
Funkčnost systému - Incident management / Řešení závad
Automatické počítání priority nebo SLA na základě dopadu a naléhavosti ano
Monitorování SLA (minimálně čas první reakce a čas do vyřešení) ano
Průběžné sledování SLA přímo nad otevřenými požadavky ano
Výkonostní dashboardy v reálném čase ano
Možnost vytvářet vazby na CI (zařízení),kterách se závada týká ano
Šablony pro často opakující se požadavky ano
Skrývání interní komunikace mezi řešiteli před žadatelem ano
Oznámení a eskalace dle různých podmínek (neřešení, blížící se termín) ano
Možnost vkládání textů ze znalostní báze při komunikaci ano
Funkčnost systému - Request fulfilment / Plnění žádostí
Jednoduché zařazení a kategorizace požadavků ano
Jednoznačné rozlišení žádostí (requestů) a incidentů ano
Self-service interface, kde zákazník vybírá z katalogu nabízených služeb ano
Řízení pracovních postupů (workflow) ano
Automatizovaný proces schvalování ano
Reportování stavu plnění žádostí ano
Funkčnost systému - Problem management / Správa problémů
Jednoznačné rozlišení problémů od requestů a incidentů ano
Výchozí workflow pro řešení problémů s možností dalších úprav ano
Spojení problémů s poskytovanou službou, systémem nebo zařízením ano
Seznam známých chyb a problémů dostupný řešitelům nebo žadatelům ano
Funkčnost systému - Change management / Správa změn
Výchozí workflow pro řešení změn s možností dalších úprav ano
Automatizovaný proces schvalování ve vazbě na různé členy CAB (poradní výbor pro změny) ano
Seznam plánovaných změn a jejich plán s termíny odstávek ano
Podpora Agilních metod řízení změn ano
Provoz systému
Provoz v cloudu ano
Provoz na vlastním serveru (on-premise) ano
Podpora adresářových služeb (výčet) LDAP, AD, Azure AD, Možnost integrace na vlastní technologii
Podpora clusteringu ano v rámci Azure prostředí
Podpora integrace přes REST API ano AM, SD WebService
Mobilní aplikace ne Aplikace má responsivní webové rozhranní
Uživatelé v ČR
Počet instalací produktu (počet zákazníků) 300
Vybrané reference v ČR
Referenční zákazníci v ČR Avast, České Aerolinie, Hartmann-Rico, Fakultní Nemocnice Ostrava, Penny Market

Kingston - velká jarní soutěž
Helios