facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
Dialog 3000Skylla
Založení nového produktu - krok 2

Úpravy v přehledu probíhají moderovaným způsobem. Vždy jsou požadovány kontaktní údaje žadatele o změnu, aby bylo možno ověřit zdroj a oprávněnost požadavku. Po zadání informací o produktu odešlete změny do redakce, kde nám trvá zhruba týden než je ověříme a zadáme na web. Tato manuální kontrola je nutná. Není možné, aby anonymní žádost z webu byla bez prozkoumání ihned zveřejněna. Mějte proto strpení a nezadávejte stejné požadavky na vložení produktu nebo na změny opakovaně.
E-mail:  
Jméno:  
Příjmení:  
Společnost:  
Telefon:  
Zapamatovat si údaje (vaše kontaktní údaje se uloží do cookies, u dalších formulářů se automaticky předvyplní)

Název služby
Charakteristika služby
Typ služby
(ERP, CRM, HR, kancelářský program, email atp.)
Popis služby
(Slovní)
Datové centrum - platforma služby Odkud je služba poskytována např. Microsoft, Google, Amazon, vlastní datové centrum atd.
Možnost Demo / Trial vyzkoušení
(ANO - jaký limit)
Komentář:
Virtualizační vrstva
(Windows Azure, VMware, Citrix... )
Forma nabízeného cloud modelu
veřejný privátní
hybridní
Platební model Komentář:
Frekvence plateb Komentář:
Platební jednotka uživatelský přístup, přidělený výkon, funkce aplikace apod.
Škálovatelnost služby
(od-do)
Dostupnost služby
(v % (např. 99%))
Response time v případě poruchy
(Uveďte údaj v hodinách)
Fix time v případě poruchy
(Uveďte údaj v hodinách)
Autentizace uživatelů Komentář:
Helpdesk/hotline
Školení na používání služby Komentář:
Možnost integrace s jinými aplikacemi Komentář:
Možnost customizace služby / aplikace Komentář:
Má služba / aplikace otevřené API Komentář:
Možnost exportu dat Komentář:
Možnost importu dat Komentář:
Požadavky na dodatečné HW vybavení klienta Komentář:
Požadavky na SW vybavení klienta verze webového prohlížeče, plugin v OS Komentář:
Referenční zákazníci
Jméno firmy






logo
produktu není přiřazeno.

Přidat logo
produktu *)


Ukázky prostředí nabízených produktů (fotografie, screenshoty)

screenshot 1 není přiřazen.
Přidat screenshot 1 *)
Popisek:


screenshot 2 není přiřazen.
Přidat screenshot 2 *)
Popisek:


screenshot 3 není přiřazen.
Přidat screenshot 3 *)
Popisek:


screenshot 4 není přiřazen.
Přidat screenshot 4 *)
Popisek:


V případě zájmu o umístění produktového listu, příručky, demoverze nebo ceníku kontaktujte prosím redakci

*) Podporovány jsou pouze formáty JPG, GIF a PNG!
Doporučujeme nahrávat obrázky ve velikosti 1600x1200 pixelů, do 1 MB.