Úpravy v přehledu probíhají moderovaným způsobem.
Vždy jsou požadovány kontaktní údaje žadatele o změnu,
aby bylo možno ověřit zdroj a oprávněnost požadavku. Po zadání
informací o produktu odešlete změny do redakce, kde nám trvá zhruba týden než je
ověříme a zadáme na web. Tato manuální kontrola je nutná. Není možné, aby anonymní
žádost z webu byla bez prozkoumání ihned zveřejněna. Mějte proto strpení a nezadávejte
stejné požadavky na vložení produktu nebo na změny opakovaně.
V případě drobných změn u více produktů či požadavku na jejich odstranění z přehledu kontaktujte prosím redakci za účelem dohodnutí způsobu hromadné editace/odstranění.
Zapamatovat si údaje (vaše kontaktní údaje se uloží do cookies, u dalších formulářů se automaticky předvyplní)
Název služby |
|
Charakteristika služby |
Typ služby (ERP, CRM, HR, kancelářský program, email atp.) |
|
Popis služby (Slovní) |
|
Datové centrum - platforma služby Odkud je služba poskytována např. Microsoft, Google, Amazon, vlastní datové centrum atd. |
|
Možnost Demo / Trial vyzkoušení (ANO - jaký limit) |
Komentář:
|
Virtualizační vrstva (Windows Azure, VMware, Citrix... ) |
|
Forma nabízeného cloud modelu |
|
Platební model |
Komentář:
|
Frekvence plateb |
Komentář:
|
Platební jednotka uživatelský přístup, přidělený výkon, funkce aplikace apod. |
|
Škálovatelnost služby (od-do) |
|
Dostupnost služby (v % (např. 99%)) |
|
Response time v případě poruchy (Uveďte údaj v hodinách) |
|
Fix time v případě poruchy (Uveďte údaj v hodinách) |
|
Autentizace uživatelů |
Komentář:
|
Helpdesk/hotline |
|
Školení na používání služby |
Komentář:
|
Možnost integrace s jinými aplikacemi |
Komentář:
|
Možnost customizace služby / aplikace |
Komentář:
|
Má služba / aplikace otevřené API |
Komentář:
|
Možnost exportu dat |
Komentář:
|
Možnost importu dat |
Komentář:
|
Požadavky na dodatečné HW vybavení klienta |
Komentář:
|
Požadavky na SW vybavení klienta verze webového prohlížeče, plugin v OS |
Komentář:
|
Referenční zákazníci |
Jméno firmy |
|