Úpravy v přehledu probíhají moderovaným způsobem.
Vždy jsou požadovány kontaktní údaje žadatele o změnu,
aby bylo možno ověřit zdroj a oprávněnost požadavku. Po zadání
informací o produktu odešlete změny do redakce, kde nám trvá zhruba týden než je
ověříme a zadáme na web. Tato manuální kontrola je nutná. Není možné, aby anonymní
žádost z webu byla bez prozkoumání ihned zveřejněna. Mějte proto strpení a nezadávejte
stejné požadavky na vložení produktu nebo na změny opakovaně.
V případě drobných změn u více produktů či požadavku na jejich odstranění z přehledu kontaktujte prosím redakci za účelem dohodnutí způsobu hromadné editace/odstranění.
Zapamatovat si údaje (vaše kontaktní údaje se uloží do cookies, u dalších formulářů se automaticky předvyplní)
Název produktu (verze) |
|
Rok uvedení produktu na trh / uvedení aktuální verze |
Komentář:
|
Počet konzultantů produktu v ČR |
Komentář:
|
Nabízené formy implementace systému |
On-premise |
Komentář:
|
Cloud |
Komentář:
|
Hostované řešení |
Komentář:
|
Funkčnost systému |
Call centrum |
Podpora různých komunikačních kanálů se zákazníky |
Komentář:
|
On-line přepojení zákazníka na specializovaného operátora |
Komentář:
|
Poskytování všech relevantních informací o právě obsluhovaném zákazníkovi operátorům |
Komentář:
|
Sběr a vyhodnocování statistických údajů |
Komentář:
|
Podpora Dialed Number Indentification Service (DNIS) |
Komentář:
|
Podpora Automated Number Identification (ANI) |
Komentář:
|
Podpora Interactive Voice Response systems (IVR) |
Komentář:
|
Marketing |
Podpora List Managementu (seznamy zákazníků, dodavatelů, jejich import a export) |
Komentář:
|
Automatizované plánování marketingové kampaně na základě analýz zákazníků |
Komentář:
|
Příprava rozpočtů plánovaných kampaní a sledování jejich plnění v průběhu kampaně |
Komentář:
|
Přesné zacílení kampaní na vybrané zákazníky nebo skupiny |
Komentář:
|
Realizace tržních testů (náhodný výběr zákazníků z cílové skupiny) |
Komentář:
|
Definování metriky, podle nichž bude hodnocena úspěšnost kampaně |
Komentář:
|
Realizace jedné kampaně několika komunikačními kanály najednou |
Komentář:
|
Sledování reakce zákazníků v reálném čase ze všech komunikačních kanálů |
Komentář:
|
Analýza průběžných výsledků probíhajících kampaní |
Komentář:
|
Operativní zasahování do provádění marketingové kampaně podle reakcí cílové skupiny |
Komentář:
|
Integrace s aplikacemi přímo souvisejícími se zákazníky (call centrum, servis, podpora, ...) |
Komentář:
|
Udržování a zpřístupňování báze informací o použitelných komunikačních kanálech |
Komentář:
|
Správa informací o zákaznících (vyloučení oslovení jednoho zákazníka dvakrát stejným sdělením) |
Komentář:
|
Hodnocení výsledků kampaně pomocí různých metrik a kritérií |
Komentář:
|
Podpora řízení a realizace propagačních akcí |
Komentář:
|
Prodej |
Přístup ke všem relevantním informacím o obchodním případu |
Komentář:
|
Profil zákazníka |
Komentář:
|
Funkce sledování insolvenčního rejstříku |
Komentář:
|
Dosavadní kontakty |
Komentář:
|
Vynaložené a naplánované náklady |
Komentář:
|
Řízení vývoje obchodního případu na základě stanovené metodiky |
Komentář:
|
Přístup k základně informací (katalogy, ceny, konkurence, ...) přes web |
Komentář:
|
Automatizace korespondence a jejího vyřizování (hromadná korespondence, šablony dopisů, ...) |
Komentář:
|
Podpora týmového prodeje vícevrstvými distribučními kanály |
Komentář:
|
Automatizace synchronizace dat centrálního serveru a mobilních obchodníků |
Komentář:
|
Product Configurator (vytváření nabídky přímo v místě prodeje) |
Komentář:
|
Předpovědi objemu prodeje |
Komentář:
|
Správa motivačního programu účastníků obchodního procesu |
Komentář:
|
Servis |
Případové analýzy |
Komentář:
|
Průchody rozhodovacími stromy |
Komentář:
|
Pomocné textové informace (rešerše technické dokumentace) |
Komentář:
|
Produktové specifikace |
Komentář:
|
FAQ databáze |
Komentář:
|
Řešení známých problémů z minulosti |
Komentář:
|
Automatické nasměrování požadavků zákazníka na příslušného řešitele |
Komentář:
|
Řízení garance doby vyřešení požadavku |
Komentář:
|
Optimalizace obchodních procesů |
Zdokonalování prodejních a servisních procesů |
Komentář:
|
Vyhodnocování efektivity prodejních a servisních procesů |
Komentář:
|
Grafická evidence procesů a organizačních struktur |
Komentář:
|
Simulace procesů a trasování procesů |
Komentář:
|
Specializované moduly, funkce nebo nastavení pro různá odvětví |
Obsahuje produkt spec. moduly |
Komentář:
|
Nasazení v odvětví (např. banky a finance, telekomunikace) |
Komentář:
|
Další vlastnosti systému |
Mobilní přístup |
Komentář:
|
Architektura a platformy |
Architektura systému |
Komentář:
|
Platforma systému - operační systém serveru |
Komentář:
|
Platforma systému - operační systém klienta |
Komentář:
|
Možné platformy systému - databáze |
Komentář:
|
Uživatelé celosvětově |
Počet instalací produktu (počet zákazníků celosvětově) |
Komentář:
|
Uživatelé v ČR a SR |
Počet instalací produktu v ČR |
Komentář:
|
Pro jakou velikost podniku je produkt určen |
- malé podniky (obrat do 250 mil. Kč ročně) |
Komentář:
|
- středně velké podniky (obrat 250 mil. - 2 mld. Kč ročně) |
Komentář:
|
- velké podniky (obrat nad 2 mld. Kč ročně) |
Komentář:
|
Reference |
Reference produktu v ČR |
Komentář:
|