facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přihlášení SystemNEWSPřehledy
 
Tematické seriály

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 
Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

 
Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

 
Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

 
Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
 
Partneři webu
CRM systémy

vyber produkt ke srovnání
  Vyčistit výběr
 
Název produktu (verze)HELIOS iNuvio Zvětšit obrázek do nového okna
Rok uvedení produktu na trh / uvedení aktuální verze 1990
Počet konzultantů produktu v ČR 100
Nabízené formy implementace systému
On-premise ano
Cloud ano
Hostované řešení ne (nezadáno)
Funkčnost systému
Call centrum
Podpora různých komunikačních kanálů se zákazníky ano
On-line přepojení zákazníka na specializovaného operátora ano
Poskytování všech relevantních informací o právě obsluhovaném zákazníkovi operátorům ano
Sběr a vyhodnocování statistických údajů ano
Podpora Dialed Number Indentification Service (DNIS) ano
Podpora Automated Number Identification (ANI) ano
Podpora Interactive Voice Response systems (IVR) ne
Marketing
Podpora List Managementu (seznamy zákazníků, dodavatelů, jejich import a export) ano
Automatizované plánování marketingové kampaně na základě analýz zákazníků ne
Příprava rozpočtů plánovaných kampaní a sledování jejich plnění v průběhu kampaně ano
Přesné zacílení kampaní na vybrané zákazníky nebo skupiny ano
Realizace tržních testů (náhodný výběr zákazníků z cílové skupiny) ne
Definování metriky, podle nichž bude hodnocena úspěšnost kampaně ne
Realizace jedné kampaně několika komunikačními kanály najednou ne
Sledování reakce zákazníků v reálném čase ze všech komunikačních kanálů ne
Analýza průběžných výsledků probíhajících kampaní ne
Operativní zasahování do provádění marketingové kampaně podle reakcí cílové skupiny ne
Integrace s aplikacemi přímo souvisejícími se zákazníky (call centrum, servis, podpora, ...) ano
Udržování a zpřístupňování báze informací o použitelných komunikačních kanálech ano
Správa informací o zákaznících (vyloučení oslovení jednoho zákazníka dvakrát stejným sdělením) ano
Hodnocení výsledků kampaně pomocí různých metrik a kritérií ne
Podpora řízení a realizace propagačních akcí ne
Prodej
Přístup ke všem relevantním informacím o obchodním případu ano
Profil zákazníka ano
Funkce sledování insolvenčního rejstříku ano
Dosavadní kontakty ano
Vynaložené a naplánované náklady ano
Řízení vývoje obchodního případu na základě stanovené metodiky ne
Přístup k základně informací (katalogy, ceny, konkurence, ...) přes web ano
Automatizace korespondence a jejího vyřizování (hromadná korespondence, šablony dopisů, ...) ano
Podpora týmového prodeje vícevrstvými distribučními kanály ne
Automatizace synchronizace dat centrálního serveru a mobilních obchodníků ano
Product Configurator (vytváření nabídky přímo v místě prodeje) ano
Předpovědi objemu prodeje ne
Správa motivačního programu účastníků obchodního procesu ne
Servis
Případové analýzy ne
Průchody rozhodovacími stromy ne
Pomocné textové informace (rešerše technické dokumentace) ano
Produktové specifikace ano
FAQ databáze ne
Řešení známých problémů z minulosti ne
Automatické nasměrování požadavků zákazníka na příslušného řešitele ne
Řízení garance doby vyřešení požadavku ano
Optimalizace obchodních procesů
Zdokonalování prodejních a servisních procesů ne
Vyhodnocování efektivity prodejních a servisních procesů ano
Grafická evidence procesů a organizačních struktur ano
Simulace procesů a trasování procesů ne
Specializované moduly, funkce nebo nastavení pro různá odvětví
Obsahuje produkt spec. moduly ano
Nasazení v odvětví (např. banky a finance, telekomunikace) výroba
obchod
zemědělství
služby
Další vlastnosti systému
Mobilní přístup ano
Architektura a platformy
Architektura systému klient/server, dvouvrstvá
Platforma systému - operační systém serveru Windows Vista,Windows 7,Windows 8
Platforma systému - operační systém klienta Windows Vista,Windows 7,Windows 8,Windows 10
Možné platformy systému - databáze MS SQL Server
Uživatelé celosvětově
Počet instalací produktu (počet zákazníků celosvětově) 6548
Uživatelé v ČR a SR
Počet instalací produktu v ČR 6548
Pro jakou velikost podniku je produkt určen
- malé podniky (obrat do 250 mil. Kč ročně) ano
- středně velké podniky (obrat 250 mil. - 2 mld. Kč ročně) ano
- velké podniky (obrat nad 2 mld. Kč ročně) ne
Reference
Reference produktu v ČR Potten & Pannen – Staněk spol., s.r.o.
Sparkys s.r.o.
RIM CZ a.s.
Oresi s.r.o.
LOMAX & CO s.r.o.
Burza cenných papírů Praha, a.s.
TULIPA PRAHA, s.r.o.
SONNENTOR s.r.o.
Výzkumný ústav včelařský, s.r.o.
Železo Hranice, s.r.o.