facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přihlášení SystemNEWSPřehledy
 
Tematické seriály

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 
Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

 
Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

 
Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

 
Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
 
Partneři webu
CRM systémy

vyber produkt ke srovnání
  Vyčistit výběr
 
Název produktu (verze)I6 Zvětšit obrázek do nového okna
Rok uvedení produktu na trh / uvedení aktuální verze 2000
Počet konzultantů produktu v ČR 15
Nabízené formy implementace systému
On-premise ano
Cloud ne (nezadáno)
Hostované řešení ano
Funkčnost systému
Call centrum
Podpora různých komunikačních kanálů se zákazníky ano
On-line přepojení zákazníka na specializovaného operátora ne
Poskytování všech relevantních informací o právě obsluhovaném zákazníkovi operátorům ano
Sběr a vyhodnocování statistických údajů ano
Podpora Dialed Number Indentification Service (DNIS) ano
Podpora Automated Number Identification (ANI) ano
Podpora Interactive Voice Response systems (IVR) ne
Marketing
Podpora List Managementu (seznamy zákazníků, dodavatelů, jejich import a export) ano
Automatizované plánování marketingové kampaně na základě analýz zákazníků ano
Příprava rozpočtů plánovaných kampaní a sledování jejich plnění v průběhu kampaně ne
Přesné zacílení kampaní na vybrané zákazníky nebo skupiny ano
Realizace tržních testů (náhodný výběr zákazníků z cílové skupiny) ne
Definování metriky, podle nichž bude hodnocena úspěšnost kampaně ne
Realizace jedné kampaně několika komunikačními kanály najednou ne
Sledování reakce zákazníků v reálném čase ze všech komunikačních kanálů ne
Analýza průběžných výsledků probíhajících kampaní ano
Operativní zasahování do provádění marketingové kampaně podle reakcí cílové skupiny ne
Integrace s aplikacemi přímo souvisejícími se zákazníky (call centrum, servis, podpora, ...) ne částečně
Udržování a zpřístupňování báze informací o použitelných komunikačních kanálech ano
Správa informací o zákaznících (vyloučení oslovení jednoho zákazníka dvakrát stejným sdělením) ne částečně
Hodnocení výsledků kampaně pomocí různých metrik a kritérií ano
Podpora řízení a realizace propagačních akcí ne
Prodej
Přístup ke všem relevantním informacím o obchodním případu ano
Profil zákazníka ano
Funkce sledování insolvenčního rejstříku ano
Dosavadní kontakty ano
Vynaložené a naplánované náklady ne
Řízení vývoje obchodního případu na základě stanovené metodiky ne
Přístup k základně informací (katalogy, ceny, konkurence, ...) přes web ano
Automatizace korespondence a jejího vyřizování (hromadná korespondence, šablony dopisů, ...) ano částečně
Podpora týmového prodeje vícevrstvými distribučními kanály ne
Automatizace synchronizace dat centrálního serveru a mobilních obchodníků ano
Product Configurator (vytváření nabídky přímo v místě prodeje) ano
Předpovědi objemu prodeje ne částečně
Správa motivačního programu účastníků obchodního procesu ne
Servis
Případové analýzy ne
Průchody rozhodovacími stromy ne
Pomocné textové informace (rešerše technické dokumentace) ano
Produktové specifikace ano
FAQ databáze ano
Řešení známých problémů z minulosti ne částečně
Automatické nasměrování požadavků zákazníka na příslušného řešitele ne
Řízení garance doby vyřešení požadavku ne
Optimalizace obchodních procesů
Zdokonalování prodejních a servisních procesů ne
Vyhodnocování efektivity prodejních a servisních procesů ne
Grafická evidence procesů a organizačních struktur ne
Simulace procesů a trasování procesů ne
Specializované moduly, funkce nebo nastavení pro různá odvětví
Obsahuje produkt spec. moduly ne
Nasazení v odvětví (např. banky a finance, telekomunikace) -
Další vlastnosti systému
Mobilní přístup ano
Architektura a platformy
Architektura systému klient/server, třívrstvá, tenký klient
Platforma systému - operační systém serveru Windows Server 2008, Windows Server 2012, Windows Server 2016
Platforma systému - operační systém klienta Windows 10, Windows Server 2008, Windows Server 2012
Možné platformy systému - databáze MS SQL Server
Uživatelé celosvětově
Počet instalací produktu (počet zákazníků celosvětově) 300
Uživatelé v ČR a SR
Počet instalací produktu v ČR 185
Pro jakou velikost podniku je produkt určen
- malé podniky (obrat do 250 mil. Kč ročně) ano
- středně velké podniky (obrat 250 mil. - 2 mld. Kč ročně) ano
- velké podniky (obrat nad 2 mld. Kč ročně) ano
Reference
Reference produktu v ČR SWS CZ,SK
100MegaDistribution
CZC CZ
ASBIS CZ,SK
AT Computers