facebook LinkedIN LinkedIN - follow
CRM systémy

vyber produkt ke srovnání
  Vyčistit výběr
 
Název produktu (verze)KIRA CRM Zvětšit obrázek do nového okna
Rok uvedení produktu na trh / uvedení aktuální verze 2012 / 2021
Počet konzultantů produktu v ČR 4
Nabízené formy implementace systému
On-premise ano
Cloud ano
Hostované řešení ne
Funkčnost systému
Call centrum
Podpora různých komunikačních kanálů se zákazníky ne (nezadáno)
On-line přepojení zákazníka na specializovaného operátora ne (nezadáno)
Poskytování všech relevantních informací o právě obsluhovaném zákazníkovi operátorům ne (nezadáno)
Sběr a vyhodnocování statistických údajů ne (nezadáno)
Podpora Dialed Number Indentification Service (DNIS) ne (nezadáno)
Podpora Automated Number Identification (ANI) ne (nezadáno)
Podpora Interactive Voice Response systems (IVR) ne (nezadáno)
Marketing
Podpora List Managementu (seznamy zákazníků, dodavatelů, jejich import a export) ne (nezadáno)
Automatizované plánování marketingové kampaně na základě analýz zákazníků ne (nezadáno)
Příprava rozpočtů plánovaných kampaní a sledování jejich plnění v průběhu kampaně ne (nezadáno)
Přesné zacílení kampaní na vybrané zákazníky nebo skupiny ne (nezadáno)
Realizace tržních testů (náhodný výběr zákazníků z cílové skupiny) ne (nezadáno)
Definování metriky, podle nichž bude hodnocena úspěšnost kampaně ne (nezadáno)
Realizace jedné kampaně několika komunikačními kanály najednou ne (nezadáno)
Sledování reakce zákazníků v reálném čase ze všech komunikačních kanálů ne (nezadáno)
Analýza průběžných výsledků probíhajících kampaní ne (nezadáno)
Operativní zasahování do provádění marketingové kampaně podle reakcí cílové skupiny ne (nezadáno)
Integrace s aplikacemi přímo souvisejícími se zákazníky (call centrum, servis, podpora, ...) ne (nezadáno)
Udržování a zpřístupňování báze informací o použitelných komunikačních kanálech ne (nezadáno)
Správa informací o zákaznících (vyloučení oslovení jednoho zákazníka dvakrát stejným sdělením) ne (nezadáno)
Hodnocení výsledků kampaně pomocí různých metrik a kritérií ne (nezadáno)
Podpora řízení a realizace propagačních akcí ne (nezadáno)
Prodej
Přístup ke všem relevantním informacím o obchodním případu ano
Profil zákazníka ano
Funkce sledování insolvenčního rejstříku ne (nezadáno)
Dosavadní kontakty ano
Vynaložené a naplánované náklady ano
Řízení vývoje obchodního případu na základě stanovené metodiky ano
Přístup k základně informací (katalogy, ceny, konkurence, ...) přes web ano
Automatizace korespondence a jejího vyřizování (hromadná korespondence, šablony dopisů, ...) ne (nezadáno)
Podpora týmového prodeje vícevrstvými distribučními kanály ne (nezadáno)
Automatizace synchronizace dat centrálního serveru a mobilních obchodníků ano
Product Configurator (vytváření nabídky přímo v místě prodeje) ne (nezadáno)
Předpovědi objemu prodeje ne (nezadáno)
Správa motivačního programu účastníků obchodního procesu ne (nezadáno)
Servis
Případové analýzy ne (nezadáno)
Průchody rozhodovacími stromy ne (nezadáno)
Pomocné textové informace (rešerše technické dokumentace) ne (nezadáno)
Produktové specifikace ne (nezadáno)
FAQ databáze ne (nezadáno)
Řešení známých problémů z minulosti ne (nezadáno)
Automatické nasměrování požadavků zákazníka na příslušného řešitele ne (nezadáno)
Řízení garance doby vyřešení požadavku ne (nezadáno)
Optimalizace obchodních procesů
Zdokonalování prodejních a servisních procesů ne (nezadáno)
Vyhodnocování efektivity prodejních a servisních procesů ne (nezadáno)
Grafická evidence procesů a organizačních struktur ne (nezadáno)
Simulace procesů a trasování procesů ne (nezadáno)
Specializované moduly, funkce nebo nastavení pro různá odvětví
Obsahuje produkt spec. moduly ano Mapy (zobrazení klientů a projektů)
Nasazení v odvětví (např. banky a finance, telekomunikace) B2B
Zdravotnictví
Stavební společnost
Instalace zařízení
Bepečnost
Technologie
Projektový management
Kominictví vhodné také pro živnostistníky ke sledování aktuálního stavu zakázek
Další vlastnosti systému
Mobilní přístup ano přehled a také editace všech záznamů v systému, online informace kdykoliv a kdekoliv, zapsání poznámek/událostí/úkolů či přiložení dokumentů k projektu a klientovi
Architektura a platformy
Architektura systému web
Platforma systému - operační systém serveru cloud
Platforma systému - operační systém klienta webový prohlížeč
Možné platformy systému - databáze cloud
Uživatelé celosvětově
Počet instalací produktu (počet zákazníků celosvětově) 27
Uživatelé v ČR a SR
Počet instalací produktu v ČR 27
Pro jakou velikost podniku je produkt určen
- malé podniky (obrat do 250 mil. Kč ročně) ano
- středně velké podniky (obrat 250 mil. - 2 mld. Kč ročně) ano
- velké podniky (obrat nad 2 mld. Kč ročně) ne
Reference
Reference produktu v ČR Empemont
Mediatrade
IMT
Obchodní akademie a VOŠ
Kominictví Zdráhal
HB Delta