facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Vzorový systém ITSM
    Výrobce ALVAO s.r.o., Dodavatel ALVAO s.r.o.
Předchozí
6/6
 
Název produktuVzorový systém ITSM
Datum zápisu / aktualizace 16. 4. 2018 / 16. 4. 2018
Název výrobce Vzorový vyrobce a.s. Editovat výrobceEditovat výrobce
WWW výrobce www.vzorovyvyrobce.cz
Název dodavatele v ČR Vzorový dodavatel a.s.        Editovat nebo přidat dodavateleEditovat nebo přidat dodavatele
Adresa Vzorová 1, Vzorov, 999 99
Telefon +420 999 999 999
E-mail vzor@vzorovydodavatel.cz
WWW dodavatele www.vzorovydodavatel.cz
Kontaktní osoba Vladimír Vzorný
Další dodavatelé Přidat dodavatele k tomuto produktuPřidat dodavatele k tomuto produktu
Certifikace dodavatele (ve vztahu k ITSM)ITIL certifikace všech modulů (Vzor)
Počet konzultantů produktu v ČR9 (Vzor)
Funkčnost systému - Obecné
Řízení práv nad záznamy (role uživatelů) ano
Možnosti reportování mimo systém ano
Exportní formátyXLS, XML, PDF (Vzor)
Oznámení o změnách a nových událostech v požadavku ano
Založení požadavku různými metodami (web, telefon, email) ano
Důsledné logování událostí a všech změn s časovou značkou ne
Vytváření kopie požadavků ne
Vytváření logických vazeb mezi požadavky ne
Rozlišení stavů požadavku (otevřený, přiřazený k řešení, vyřešený, uzavřený) ne
Získávání zpětné vazby od zákazníků (dotazník spokojenosti) ne
Spojování požadavků ano
Fulltext vyhledávání v požadavcích ano
Automatické vytváření opakovaných úloh (např. záloha, kontrola...) ano
Práce se šablonami pro odpověď na běžné otázky ano
Hromadné změny stavu požadavků ano
Funkčnost systému - Incident management / Řešení závad
Automatické počítání priority nebo SLA na základě dopadu a naléhavosti ano
Monitorování SLA (minimálně čas první reakce a čas do vyřešení) ano
Průběžné sledování SLA přímo nad otevřenými požadavky ne
Výkonostní dashboardy v reálném čase ne
Možnost vytvářet vazby na CI (zařízení),kterách se závada týká ne
Šablony pro často opakující se požadavky ano
Skrývání interní komunikace mezi řešiteli před žadatelem ano
Oznámení a eskalace dle různých podmínek (neřešení, blížící se termín) ne
Možnost vkládání textů ze znalostní báze při komunikaci ne
Funkčnost systému - Request fulfilment / Plnění žádostí
Jednoduché zařazení a kategorizace požadavků ano
Jednoznačné rozlišení žádostí (requestů) a incidentů ano
Self-service interface, kde zákazník vybírá z katalogu nabízených služeb ne
Řízení pracovních postupů (workflow) ne
Automatizovaný proces schvalování ne
Reportování stavu plnění žádostí ne
Funkčnost systému - Problem management / Správa problémů
Jednoznačné rozlišení problémů od requestů a incidentů ano
Výchozí workflow pro řešení problémů s možností dalších úprav ano
Spojení problémů s poskytovanou službou, systémem nebo zařízením ano
Seznam známých chyb a problémů dostupný řešitelům nebo žadatelům ano
Funkčnost systému - Change management / Správa změn
Výchozí workflow pro řešení změn s možností dalších úprav ano
Automatizovaný proces schvalování ve vazbě na různé členy CAB (poradní výbor pro změny) ano
Seznam plánovaných změn a jejich plán s termíny odstávek ne
Podpora Agilních metod řízení změn ne
Provoz systému
Provoz v cloudu ano
Provoz na vlastním serveru (on-premise) ano
Podpora adresářových služeb (výčet)
Podpora clusteringu ne
Podpora integrace přes REST API ne
Mobilní aplikace ano
Uživatelé v ČR
Počet instalací produktu (počet zákazníků)999 (Vzor)
Vybrané reference v ČR
Referenční zákazníci v ČRFirma 1, s.r.o.
Firma 2, a.s.
Firma 3, k.s. (Vzor)
Editovat výrobce Editovat výrobce u tohoto produkt
Editovat nebo přidat dodavatele Editovat nebo přidat dodavatele u tohoto produkt
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu
Smazat produkt Smazat produkt