facebook LinkedIN LinkedIN - follow
ALVAO Service Desk
    Výrobce ALVAO s.r.o., Dodavatel ALVAO s.r.o.
Další
1/6
 
Název produktuALVAO Service Desk
Datum zápisu / aktualizace 27. 4. 2018 / 5. 5. 2020
Název výrobce ALVAO s.r.o. Editovat výrobceEditovat výrobce
WWW výrobce www.alvao.com
Název dodavatele v ČR ALVAO s.r.o. Editovat nebo přidat dodavateleEditovat nebo přidat dodavatele
Další dodavatelé
Přidat dodavatele k tomuto produktuPřidat dodavatele k tomuto produktu
Certifikace dodavatele (ve vztahu k ITSM)PinkVerify 7 Procesů,
IT Quality Index Certified Product,
Axelos Gold Level ITIL® Process Compliant Tool
Počet konzultantů produktu v ČR
Funkčnost systému - Obecné
Řízení práv nad záznamy (role uživatelů) ano
Možnosti reportování mimo systém ano
Exportní formátyCSV, XLS, ...
Oznámení o změnách a nových událostech v požadavku ano
Založení požadavku různými metodami (web, telefon, email) ano
Důsledné logování událostí a všech změn s časovou značkou ano
Vytváření kopie požadavků ano
Vytváření logických vazeb mezi požadavky ano
Rozlišení stavů požadavku (otevřený, přiřazený k řešení, vyřešený, uzavřený) ano
Získávání zpětné vazby od zákazníků (dotazník spokojenosti) ano
Spojování požadavků ano
Fulltext vyhledávání v požadavcích ano
Automatické vytváření opakovaných úloh (např. záloha, kontrola...) ano
Práce se šablonami pro odpověď na běžné otázky ano
Hromadné změny stavu požadavků ano
Funkčnost systému - Incident management / Řešení závad
Automatické počítání priority nebo SLA na základě dopadu a naléhavosti ano
Monitorování SLA (minimálně čas první reakce a čas do vyřešení) ano
Průběžné sledování SLA přímo nad otevřenými požadavky ano
Výkonostní dashboardy v reálném čase ano
Možnost vytvářet vazby na CI (zařízení),kterách se závada týká ano
Šablony pro často opakující se požadavky ano
Skrývání interní komunikace mezi řešiteli před žadatelem ano
Oznámení a eskalace dle různých podmínek (neřešení, blížící se termín) ano
Možnost vkládání textů ze znalostní báze při komunikaci ano
Funkčnost systému - Request fulfilment / Plnění žádostí
Jednoduché zařazení a kategorizace požadavků ano
Jednoznačné rozlišení žádostí (requestů) a incidentů ano
Self-service interface, kde zákazník vybírá z katalogu nabízených služeb ano
Řízení pracovních postupů (workflow) ano
Automatizovaný proces schvalování ano
Reportování stavu plnění žádostí ano
Funkčnost systému - Problem management / Správa problémů
Jednoznačné rozlišení problémů od requestů a incidentů ano
Výchozí workflow pro řešení problémů s možností dalších úprav ano
Spojení problémů s poskytovanou službou, systémem nebo zařízením ano
Seznam známých chyb a problémů dostupný řešitelům nebo žadatelům ano
Funkčnost systému - Change management / Správa změn
Výchozí workflow pro řešení změn s možností dalších úprav ano
Automatizovaný proces schvalování ve vazbě na různé členy CAB (poradní výbor pro změny) ano
Seznam plánovaných změn a jejich plán s termíny odstávek ano
Podpora Agilních metod řízení změn ano
Provoz systému
Provoz v cloudu ano
Provoz na vlastním serveru (on-premise) ano
Podpora adresářových služeb (výčet)LDAP, AD, Azure AD, Možnost integrace na vlastní technologii
Podpora clusteringu ano (v rámci Azure prostředí)
Podpora integrace přes REST API ano (AM, SD WebService)
Mobilní aplikace ne (Aplikace má responsivní webové rozhranní)
Uživatelé v ČR
Počet instalací produktu (počet zákazníků)300
Vybrané reference v ČR
Referenční zákazníci v ČRAvast, České Aerolinie, Hartmann-Rico, Fakultní Nemocnice Ostrava, Penny Market
Zvětšit obrázek do nového okna
Katalog služeb
Zvětšit obrázek do nového okna
Zadání aktuální zprávy
 
Zvětšit obrázek do nového okna
Outlook Add-in - Service Desk v Outlooku
Zvětšit obrázek do nového okna
Dotazník spokojenosti
 
Editovat výrobce Editovat výrobce u tohoto produkt
Editovat nebo přidat dodavatele Editovat nebo přidat dodavatele u tohoto produkt
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu
Smazat produkt Smazat produkt