facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
Tiskárna Brno (CCB)
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Oracle Sales Cloud
Další
Předchozí
38/58
 
Název produktu (verze)Oracle Sales Cloud
Datum zápisu / aktualizace 6. 5. 2015 / 6. 5. 2015
Název výrobce Oracle Corporation Editovat výrobceEditovat výrobce
WWW výrobce www.oracle.com
Název dodavatele v ČR Oracle Czech s.r.o. Editovat nebo přidat dodavateleEditovat nebo přidat dodavatele
Další dodavatelé Přidat dodavatele k tomuto produktuPřidat dodavatele k tomuto produktu
Rok uvedení produktu na trh / uvedení aktuální verze
Počet konzultantů produktu v ČR
Nabízené formy implementace systému (Nové)
Hostované řešení ne (nezadáno)
On-premise (instalace na server zákazníka) ne (nezadáno)
Cloud ne (nezadáno)
Funkčnost systému
Call centrum
Podpora různých komunikačních kanálů se zákazníky ne
On-line přepojení zákazníka na specializovaného operátora ne
Poskytování všech relevantních informací o právě obsluhovaném zákazníkovi operátorům ne
Sběr a vyhodnocování statistických údajů ne
Podpora Dialed Number Indentification Service (DNIS) ne
Podpora Automated Number Identification (ANI) ne
Podpora Interactive Voice Response systems (IVR) ne
Marketing
Podpora List Managementu (seznamy zákazníků, dodavatelů, jejich import a export) ne
Automatizované plánování marketingové kampaně na základě analýz zákazníků ne
Příprava rozpočtů plánovaných kampaní a sledování jejich plnění v průběhu kampaně ne
Přesné zacílení kampaní na vybrané zákazníky nebo skupiny ne
Realizace tržních testů (náhodný výběr zákazníků z cílové skupiny) ne
Definování metriky, podle nichž bude hodnocena úspěšnost kampaně ne
Realizace jedné kampaně několika komunikačními kanály najednou ne
Sledování reakce zákazníků v reálném čase ze všech komunikačních kanálů ne
Analýza průběžných výsledků probíhajících kampaní ne
Operativní zasahování do provádění marketingové kampaně podle reakcí cílové skupiny ne
Integrace s aplikacemi přímo souvisejícími se zákazníky (call centrum, servis, podpora, ...) ne
Udržování a zpřístupňování báze informací o použitelných komunikačních kanálech ne
Správa informací o zákaznících (vyloučení oslovení jednoho zákazníka dvakrát stejným sdělením) ne
Hodnocení výsledků kampaně pomocí různých metrik a kritérií ne
Podpora řízení a realizace propagačních akcí ne
Prodej
Přístup ke všem relevantním informacím o obchodním případu ano
Profil zákazníka ano
Funkce sledování insolvenčního rejstříku ne
Dosavadní kontakty ano
Vynaložené a naplánované náklady ano
Řízení vývoje obchodního případu na základě stanovené metodiky ano
Přístup k základně informací (katalogy, ceny, konkurence, ...) přes web ano
Automatizace korespondence a jejího vyřizování (hromadná korespondence, šablony dopisů, ...) ano
Podpora týmového prodeje vícevrstvými distribučními kanály ano
Automatizace synchronizace dat centrálního serveru a mobilních obchodníků ano
Product Configurator (vytváření nabídky přímo v místě prodeje) ano Oracle CPQ Cloud
Předpovědi objemu prodeje ano
Správa motivačního programu účastníků obchodního procesu ano
Servis
Případové analýzy ne
Průchody rozhodovacími stromy ne
Pomocné textové informace (rešerše technické dokumentace) ne
Produktové specifikace ne
FAQ databáze ne
Řešení známých problémů z minulosti ne
Automatické nasměrování požadavků zákazníka na příslušného řešitele ne
Řízení garance doby vyřešení požadavku ne
Optimalizace obchodních procesů
Zdokonalování prodejních a servisních procesů ano
Vyhodnocování efektivity prodejních a servisních procesů ano
Grafická evidence procesů a organizačních struktur ano
Simulace procesů a trasování procesů ne
Specializované moduly, funkce nebo nastavení pro různá odvětví
Obsahuje produkt spec. moduly ano Oracle Social Network
Nasazení v odvětví (např. banky a finance, telekomunikace)
Další vlastnosti systému
Mobilní přístup ano
Architektura a platformy
Architektura systému
Platforma systému - operační systém serveru
Platforma systému - operační systém klienta
Možné platformy systému - databázeOracle
Uživatelé celosvětově
Počet instalací produktu (počet zákazníků celosvětově)
Uživatelé v ČR a SR
Počet instalací produktu v ČR
Pro jakou velikost podniku je produkt určen
- malé podniky (obrat do 250 mil. Kč ročně) ano
- středně velké podniky (obrat 250 mil. - 2 mld. Kč ročně) ano
- velké podniky (obrat nad 2 mld. Kč ročně) ano
Reference
Reference produktu v ČR
Zvětšit obrázek do nového okna
Oracle Sales Cloud - Vstupní obrazovka
Zvětšit obrázek do nového okna
Oracle Sales Cloud - Karta Zákazníka
 
Zvětšit obrázek do nového okna
Oracle Sales Cloud - Reporting
 
Editovat výrobce Editovat výrobce u tohoto produkt
Editovat nebo přidat dodavatele Editovat nebo přidat dodavatele u tohoto produkt
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu
Vložit  produkt na základě tohoto produkt Vložit produkt na základě tohoto produkt
Smazat produkt Smazat produkt
Pokud zde nejsou uvedeny přesné nebo pravdivé údaje, kontaktujte prosím redakci.Kontaktovat redakci

IT Systems - předplatné