facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Medor CRM
    Výrobce QI GROUP a. s., Dodavatel QI GROUP a. s.
Další
Předchozí
30/49
 
Název produktu (verze)Medor CRM
Datum zápisu / aktualizace 27. 2. 2017 / 15. 3. 2021
Název výrobce Austro-Bohemia s.r.o. Editovat výrobceEditovat výrobce
WWW výrobce www.austro-bohemia.cz
Název dodavatele v ČR Austro-Bohemia s.r.o.        Editovat nebo přidat dodavateleEditovat nebo přidat dodavatele
Adresa Na Hrázi 178/25, Praha 8, 180 00
Telefon 606 030 331
E-mail info@austro-bohemia.cz
WWW dodavatele www.austro-bohemia.cz
Kontaktní osoba Bohumil Brandštýl
Další dodavatelé Přidat dodavatele k tomuto produktuPřidat dodavatele k tomuto produktu
Rok uvedení produktu na trh / uvedení aktuální verze2002 / 2021
Počet konzultantů produktu v ČR10
Nabízené formy implementace systému
On-premise ano
Cloud ano
Hostované řešení ano
Funkčnost systému
Call centrum
Podpora různých komunikačních kanálů se zákazníky ano
On-line přepojení zákazníka na specializovaného operátora ano
Poskytování všech relevantních informací o právě obsluhovaném zákazníkovi operátorům ano
Sběr a vyhodnocování statistických údajů ano
Podpora Dialed Number Indentification Service (DNIS) ne (nezadáno)
Podpora Automated Number Identification (ANI) ne (nezadáno)
Podpora Interactive Voice Response systems (IVR) ne (nezadáno)
Marketing
Podpora List Managementu (seznamy zákazníků, dodavatelů, jejich import a export) ano
Automatizované plánování marketingové kampaně na základě analýz zákazníků ano
Příprava rozpočtů plánovaných kampaní a sledování jejich plnění v průběhu kampaně ano
Přesné zacílení kampaní na vybrané zákazníky nebo skupiny ano
Realizace tržních testů (náhodný výběr zákazníků z cílové skupiny) ne (nezadáno)
Definování metriky, podle nichž bude hodnocena úspěšnost kampaně ano
Realizace jedné kampaně několika komunikačními kanály najednou ano
Sledování reakce zákazníků v reálném čase ze všech komunikačních kanálů ano
Analýza průběžných výsledků probíhajících kampaní ano
Operativní zasahování do provádění marketingové kampaně podle reakcí cílové skupiny ano
Integrace s aplikacemi přímo souvisejícími se zákazníky (call centrum, servis, podpora, ...) ne (nezadáno)
Udržování a zpřístupňování báze informací o použitelných komunikačních kanálech ano
Správa informací o zákaznících (vyloučení oslovení jednoho zákazníka dvakrát stejným sdělením) ano
Hodnocení výsledků kampaně pomocí různých metrik a kritérií ano
Podpora řízení a realizace propagačních akcí ano
Prodej
Přístup ke všem relevantním informacím o obchodním případu ano
Profil zákazníka ano
Funkce sledování insolvenčního rejstříku ne (nezadáno)
Dosavadní kontakty ano
Vynaložené a naplánované náklady ano
Řízení vývoje obchodního případu na základě stanovené metodiky ano
Přístup k základně informací (katalogy, ceny, konkurence, ...) přes web ne (nezadáno)
Automatizace korespondence a jejího vyřizování (hromadná korespondence, šablony dopisů, ...) ne (nezadáno)
Podpora týmového prodeje vícevrstvými distribučními kanály ne (nezadáno)
Automatizace synchronizace dat centrálního serveru a mobilních obchodníků ano
Product Configurator (vytváření nabídky přímo v místě prodeje) ne (nezadáno)
Předpovědi objemu prodeje ano
Správa motivačního programu účastníků obchodního procesu ne (nezadáno)
Servis
Případové analýzy ne (nezadáno)
Průchody rozhodovacími stromy ne (nezadáno)
Pomocné textové informace (rešerše technické dokumentace) ano
Produktové specifikace ano
FAQ databáze ne (nezadáno)
Řešení známých problémů z minulosti ano
Automatické nasměrování požadavků zákazníka na příslušného řešitele ano
Řízení garance doby vyřešení požadavku ano
Optimalizace obchodních procesů
Zdokonalování prodejních a servisních procesů ano
Vyhodnocování efektivity prodejních a servisních procesů ano
Grafická evidence procesů a organizačních struktur ano
Simulace procesů a trasování procesů ne (nezadáno)
Specializované moduly, funkce nebo nastavení pro různá odvětví
Obsahuje produkt spec. moduly ano
Nasazení v odvětví (např. banky a finance, telekomunikace)farmacie, rychloobrátkový prodej, VET, PET, prodej krmiv a výživ,
Další vlastnosti systému
Mobilní přístup ano
Architektura a platformy
Architektura systému.NET, komponentová, mobile klient, modulární, objektově orientovaná, tenký klient, třívrstvá, vícevrstvá, web
Platforma systému - operační systém serveruWindows 2000,Windows 2000 Server,Windows 2003 Server,Windows 7,Windows 8,Windows Server 2008,Windows Server 2012,Windows Server 2016,Windows Vista
Platforma systému - operační systém klientaLinux,Windows 10,Windows 2000,Windows 2000 Server,Windows 2003 Server,Windows 7,Windows 8,Windows 98,Windows NT 4,Windows Server 2008,Windows Server 2012,Windows Vista,Windows XP,webový prohlížeč
Možné platformy systému - databázeMS SQL Server
Uživatelé celosvětově
Počet instalací produktu (počet zákazníků celosvětově)540
Uživatelé v ČR a SR
Počet instalací produktu v ČR320
Pro jakou velikost podniku je produkt určen
- malé podniky (obrat do 250 mil. Kč ročně) ano
- středně velké podniky (obrat 250 mil. - 2 mld. Kč ročně) ano
- velké podniky (obrat nad 2 mld. Kč ročně) ano
Reference
Reference produktu v ČRPharmaSwiss Česká republika
EWOPHARMA
Vipharm Slovakia
+pharma Česká republika
Kimberly Clark
 
Zvětšit obrázek do nového okna
Tablet modul
 
Editovat výrobce Editovat výrobce u tohoto produkt
Editovat nebo přidat dodavatele Editovat nebo přidat dodavatele u tohoto produkt
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu
Smazat produkt Smazat produkt