facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Partneři webu
Compas automatizace
KARAT CRM
Control
Další
Předchozí
31/56
 
Název produktu (verze)KARAT CRM
Datum zápisu / aktualizace 3. 11. 2003 / 19. 10. 2018
Název výrobce KARAT Software a.s. Editovat výrobceEditovat výrobce
WWW výrobce www.karatsoftware.cz
Název dodavatele v ČR KARAT Software a.s. Editovat nebo přidat dodavateleEditovat nebo přidat dodavatele
Další dodavatelé KARAT Software s.r.o., KARAT Solution s.r.o.
Rok uvedení produktu na trh / uvedení aktuální verze1996/2017
Počet konzultantů produktu v ČR
Nabízené formy implementace systému
On-premise ano
Cloud ano
Hostované řešení ano
Funkčnost systému
Call centrum
Podpora různých komunikačních kanálů se zákazníky ano
On-line přepojení zákazníka na specializovaného operátora ano (zakázkové řešení)
Poskytování všech relevantních informací o právě obsluhovaném zákazníkovi operátorům ano (zakázkové řešení)
Sběr a vyhodnocování statistických údajů ano (zakázkové řešení)
Podpora Dialed Number Indentification Service (DNIS) ano (zakázkové řešení)
Podpora Automated Number Identification (ANI) ano (zakázkové řešení)
Podpora Interactive Voice Response systems (IVR) ano (zakázkové řešení)
Marketing
Podpora List Managementu (seznamy zákazníků, dodavatelů, jejich import a export) ano (zakázkové řešení)
Automatizované plánování marketingové kampaně na základě analýz zákazníků ano (částečně)
Příprava rozpočtů plánovaných kampaní a sledování jejich plnění v průběhu kampaně ano (částečně)
Přesné zacílení kampaní na vybrané zákazníky nebo skupiny ano
Realizace tržních testů (náhodný výběr zákazníků z cílové skupiny) ne
Definování metriky, podle nichž bude hodnocena úspěšnost kampaně ne
Realizace jedné kampaně několika komunikačními kanály najednou ano
Sledování reakce zákazníků v reálném čase ze všech komunikačních kanálů ne
Analýza průběžných výsledků probíhajících kampaní ano
Operativní zasahování do provádění marketingové kampaně podle reakcí cílové skupiny ne
Integrace s aplikacemi přímo souvisejícími se zákazníky (call centrum, servis, podpora, ...) ano
Udržování a zpřístupňování báze informací o použitelných komunikačních kanálech ano (zakázkové řešení)
Správa informací o zákaznících (vyloučení oslovení jednoho zákazníka dvakrát stejným sdělením) ano
Hodnocení výsledků kampaně pomocí různých metrik a kritérií ano
Podpora řízení a realizace propagačních akcí ano
Prodej
Přístup ke všem relevantním informacím o obchodním případu ano
Profil zákazníka ano
Funkce sledování insolvenčního rejstříku ano
Dosavadní kontakty ano
Vynaložené a naplánované náklady ano
Řízení vývoje obchodního případu na základě stanovené metodiky ne
Přístup k základně informací (katalogy, ceny, konkurence, ...) přes web ano (zakázkové řešení)
Automatizace korespondence a jejího vyřizování (hromadná korespondence, šablony dopisů, ...) ano
Podpora týmového prodeje vícevrstvými distribučními kanály ano
Automatizace synchronizace dat centrálního serveru a mobilních obchodníků ano
Product Configurator (vytváření nabídky přímo v místě prodeje) ano (zakázkové řešení)
Předpovědi objemu prodeje ano
Správa motivačního programu účastníků obchodního procesu ano (zakázkové řešení)
Servis
Případové analýzy ne
Průchody rozhodovacími stromy ne
Pomocné textové informace (rešerše technické dokumentace) ano
Produktové specifikace ano
FAQ databáze ne
Řešení známých problémů z minulosti ano
Automatické nasměrování požadavků zákazníka na příslušného řešitele ano
Řízení garance doby vyřešení požadavku ano
Optimalizace obchodních procesů
Zdokonalování prodejních a servisních procesů ano
Vyhodnocování efektivity prodejních a servisních procesů ano
Grafická evidence procesů a organizačních struktur ano
Simulace procesů a trasování procesů ne (zakázkové řešení)
Specializované moduly, funkce nebo nastavení pro různá odvětví
Obsahuje produkt spec. moduly ano
Nasazení v odvětví (např. banky a finance, telekomunikace)obchodní firmy,
výrobní firmy, servisní organizace,
finanční a pojišťovací firmy,
reklamní agentury a další
Další vlastnosti systému
Mobilní přístup ano
Architektura a platformy
Architektura systémutenký klient, komponentová, vícevrstvá, modulární, web-klient/desktop-klient, .NET
Platforma systému - operační systém serveruWindows Server 2008, Windows Server 2012, Windows Server 2016
Platforma systému - operační systém klientaWindows 7, Windows 8, Windows 10
Možné platformy systému - databázeMS SQL Server
Uživatelé celosvětově
Počet instalací produktu (počet zákazníků celosvětově)683
Uživatelé v ČR a SR
Počet instalací produktu v ČR525
Pro jakou velikost podniku je produkt určen
- malé podniky (obrat do 250 mil. Kč ročně) ano
- středně velké podniky (obrat 250 mil. - 2 mld. Kč ročně) ano
- velké podniky (obrat nad 2 mld. Kč ročně) ano
Reference
Reference produktu v ČRTOROLA electronic, spol. s r.o.
RESPECT a.s.
CIDEM Hranice a.s.
TRUCK TRADE spol. s r.o.
Jansen Display spol. s r.o.
Rodinný pivovar BERNARD a.s.
DISKUS s.r.o.
ADLER Czech s.r.o.
KEMIFLOC a.s.
VAPOL CZ s.r.o.
Zvětšit obrázek do nového okna
Díky práci s obchodními příležitostmi lze z řešení CRM získat přehled o potenciálních výnosech z obchodních případů a řadu dalších informací o průběhu každého konkrétního obchodního případu. Samozřejmostí je vazba do evidence zakázek pro možnost vyhodnocení ekonomiky každého obchodního případu.
Zvětšit obrázek do nového okna
Integrovanou součástí IS KARAT je vlastní řešení manažerských výstupů formou grafů a tabulek s možností definice vzhledu a rozpadů na nižší úrovně zobrazení. Díky plné integraci do IS KARAT je možné provádět rozpad z grafu přímo na seznamu primárních dokladů v IS KARAT. Samozřejmostí je export do řady formátů.
 
Editovat výrobce Editovat výrobce u tohoto produkt
Editovat nebo přidat dodavatele Editovat nebo přidat dodavatele u tohoto produkt
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu
Vložit  produkt na základě tohoto produkt Vložit produkt na základě tohoto produkt
Smazat produkt Smazat produkt
Pokud zde nejsou uvedeny přesné nebo pravdivé údaje, kontaktujte prosím redakci.Kontaktovat redakci