facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Cloud CRM
Další
Předchozí
10/58
 
Název produktu (verze)Cloud CRM
Datum zápisu / aktualizace 16. 9. 2016 / 16. 9. 2016
Název výrobce Allwithyou s.r.o. Editovat výrobceEditovat výrobce
WWW výrobce www.allwithyou.cz
Název dodavatele v ČR Allwithyou s.r.o. Editovat nebo přidat dodavateleEditovat nebo přidat dodavatele
Další dodavatelé Přidat dodavatele k tomuto produktuPřidat dodavatele k tomuto produktu
Rok uvedení produktu na trh / uvedení aktuální verze2016 / 2016
Počet konzultantů produktu v ČR3
Nabízené formy implementace systému (Nové)
Hostované řešení ne (nezadáno)
On-premise (instalace na server zákazníka) ne (nezadáno)
Cloud ne (nezadáno)
Funkčnost systému
Call centrum
Podpora různých komunikačních kanálů se zákazníky ano Při integraci s ústřednou (např. Asterisk)
On-line přepojení zákazníka na specializovaného operátora ano Při integraci s ústřednou (např. Asterisk)
Poskytování všech relevantních informací o právě obsluhovaném zákazníkovi operátorům ano
Sběr a vyhodnocování statistických údajů ano
Podpora Dialed Number Indentification Service (DNIS) ano Při integraci s ústřednou (např. Asterisk)Při integraci s ústřednou (např. Asterisk)
Podpora Automated Number Identification (ANI) ano Při integraci s ústřednou (např. Asterisk)
Podpora Interactive Voice Response systems (IVR) ano Při integraci s ústřednou (např. Asterisk)
Marketing
Podpora List Managementu (seznamy zákazníků, dodavatelů, jejich import a export) ano
Automatizované plánování marketingové kampaně na základě analýz zákazníků ano Částečně ve standardu, záleží však na požadované úrovni automatizace
Příprava rozpočtů plánovaných kampaní a sledování jejich plnění v průběhu kampaně ano
Přesné zacílení kampaní na vybrané zákazníky nebo skupiny ano
Realizace tržních testů (náhodný výběr zákazníků z cílové skupiny) ne
Definování metriky, podle nichž bude hodnocena úspěšnost kampaně ano
Realizace jedné kampaně několika komunikačními kanály najednou ano Záleží však na kombinaci komunikačních kanálů v rámci kampaně
Sledování reakce zákazníků v reálném čase ze všech komunikačních kanálů ano
Analýza průběžných výsledků probíhajících kampaní ano
Operativní zasahování do provádění marketingové kampaně podle reakcí cílové skupiny ano
Integrace s aplikacemi přímo souvisejícími se zákazníky (call centrum, servis, podpora, ...) ano
Udržování a zpřístupňování báze informací o použitelných komunikačních kanálech ano Záleží však, jakým způsobem je toto požadováno řešit
Správa informací o zákaznících (vyloučení oslovení jednoho zákazníka dvakrát stejným sdělením) ano
Hodnocení výsledků kampaně pomocí různých metrik a kritérií ano
Podpora řízení a realizace propagačních akcí ano
Prodej
Přístup ke všem relevantním informacím o obchodním případu ano
Profil zákazníka ano
Funkce sledování insolvenčního rejstříku ano Lze integrovat
Dosavadní kontakty ano
Vynaložené a naplánované náklady ano Lze doplnit modul
Řízení vývoje obchodního případu na základě stanovené metodiky ano
Přístup k základně informací (katalogy, ceny, konkurence, ...) přes web ano
Automatizace korespondence a jejího vyřizování (hromadná korespondence, šablony dopisů, ...) ano
Podpora týmového prodeje vícevrstvými distribučními kanály ano Záleží však, jakým způsobem je toto požadováno řešit
Automatizace synchronizace dat centrálního serveru a mobilních obchodníků ano
Product Configurator (vytváření nabídky přímo v místě prodeje) ano Lze doplnit modul
Předpovědi objemu prodeje ano
Správa motivačního programu účastníků obchodního procesu ano Lze doplnit modul
Servis
Případové analýzy ano Lze doplnit modul
Průchody rozhodovacími stromy ano Lze doplnit modul
Pomocné textové informace (rešerše technické dokumentace) ano
Produktové specifikace ano
FAQ databáze ano
Řešení známých problémů z minulosti ano
Automatické nasměrování požadavků zákazníka na příslušného řešitele ano Lze doplnit modul
Řízení garance doby vyřešení požadavku ano Lze doplnit modul
Optimalizace obchodních procesů
Zdokonalování prodejních a servisních procesů ano
Vyhodnocování efektivity prodejních a servisních procesů ano Lze doplnit modul
Grafická evidence procesů a organizačních struktur ne
Simulace procesů a trasování procesů ne
Specializované moduly, funkce nebo nastavení pro různá odvětví
Obsahuje produkt spec. moduly ano Lze doplnit moduly různého zaměření
Nasazení v odvětví (např. banky a finance, telekomunikace)Nasazení napříč odvětvími.
Další vlastnosti systému
Mobilní přístup ano
Architektura a platformy
Architektura systémuklient/server, mobile klient, modulární, web
Platforma systému - operační systém serveruLinux, cloud
Platforma systému - operační systém klientaLinux, MAC OS, Windows 10, Windows 7, Windows 8, webový prohlížeč
Možné platformy systému - databázeMySQL, cloud
Uživatelé celosvětově
Počet instalací produktu (počet zákazníků celosvětově)4
Uživatelé v ČR a SR
Počet instalací produktu v ČR20
Pro jakou velikost podniku je produkt určen
- malé podniky (obrat do 250 mil. Kč ročně) ano
- středně velké podniky (obrat 250 mil. - 2 mld. Kč ročně) ano
- velké podniky (obrat nad 2 mld. Kč ročně) ano optimálně do 300 aktivních uživatelů
Reference
Reference produktu v ČRPřehled aktuálních referencí, viz www.allwithyou.cz
Zvětšit obrázek do nového okna
Uživatelský dashboard Cloud CRM
 
Editovat výrobce Editovat výrobce u tohoto produkt
Editovat nebo přidat dodavatele Editovat nebo přidat dodavatele u tohoto produkt
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu
Vložit  produkt na základě tohoto produkt Vložit produkt na základě tohoto produkt
Smazat produkt Smazat produkt
Pokud zde nejsou uvedeny přesné nebo pravdivé údaje, kontaktujte prosím redakci.Kontaktovat redakci

IT Systems - předplatné