Tisk

Procesy ITIL - Service Desk (Helpdesk)

Od:  21.11.2007 09:00
Do:  21.11.2007 17:00
Stav:  Akce již skončila.
Místo:  AIT, s.r.o. Sinkulova 83 (4.patro), 140 00 Praha 4
Město:  Praha 4
Popis:  Školení charakterizuje standard ITIL ve vztahu k funkci Helpdesku. Jádrem školení je popis funkce Helpdesku vycházející ze současných standardů obsažených v ITIL, Hewlett-Packard IT Service Management a Microsoft Operations Framework. Popisuje aktivity Helpdesku, zdůrazňuje vazby na další procesy a uvádí charakteristiku potřebných rolí. Samostatná kapitola je věnována rozboru jednotlivých kategorií softwarových nástrojů, které lze v této oblasti využít, a porovnání jejich vlastností. Součástí školení jsou dvě krátká cvičení na základní znalost klíčových ITIL procesů a návod, jak vyhodnocovat současný stav svého Helpdesku.
Obsah
Základní standardy a normy v oblasti managementu IT služeb
Charakteristika standardu ITIL
Cvičení 1 – klíčové ITIL procesy
Nedostatky současných Helpdesků
Důležitost a nastavení procesů
Cvičení 2 – jak vyhodnotit současný stav
Práce Service Desku
Service Desk a lidé
Service Desk a nástroje
Přínosy řešení typu Service Desk
Pořadatel:  AIT (Aplikace Informačních Technologií), s.r.o.
WWW stránka:  www.ait.cz
Kapacita:  8
Vstupné/konferenční poplatek:  4620,- bez DPH
Dostupnost akce:  Pro veřejnost
Typ:  Školení
Kategorie:  Ostatní
Kontaktní jméno:  Zdeňka Fukačová
Kontaktní telefon:  261 225 072
Kontaktní fax:  261 211 380
Kontaktní e-mail:  office@ait.cz




© SystemOnLine, časopis IT Systems 2004, 2005