Tisk

Webinář: Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře?

Od:  31.3.2021 10:00
Do:  31.3.2021 10:20
Stav:  Akce již skončila.
Místo:  Online
Město:  Online
Popis:  72 % právníků přiznává potíže se zvládáním stále narůstajícího objemu informací. Proces hledání všech záznamů, korespondence, výkazů práce a dokumentů vztahujících se k jednomu konkrétnímu klientovi nebo případu může být velice složitý.

Také se v informacích ztrácíte? Nevíte, jak firemní data efektivně spravovat? Ztrácíte spoustu času neefektivními procesy? Pouze 51 % advokátních kanceláří využívá nějaký systém pro elektronickou správu případů.

V rámci webináře se zaměříme na téma efektivní práce v advokátních kancelářích a právních odděleních. Představíme Vám nejčastější výzvy v právnických firmách a klíčové rozdíly mezi lídry trhu a společnostmi, které za nimi zaostávají. Poradíme Vám, jak snadno, rychle a přesně vykazovat služby a připravovat faktury klientům. Ukážeme Vám moderní řešení Intuo Legal, které poskytuje kompletní informace pro přípravu, kontrolu a vyhodnocování činnosti jednotlivých advokátů i celého oddělení.
Pořadatel:  Digital Resources a.s.
WWW stránka:  https://smixly.com/bJcPlA
Vstupné/konferenční poplatek:  Zdarma po registraci
Dostupnost akce:  Pro veřejnost
Typ:  Webinář
Kategorie:  Koncový uživatel
Kontaktní jméno:  Kristýna Dryáková
Kontaktní e-mail:  info@digres.cz
Mediální partner:  




© SystemOnLine, časopis IT Systems 2004, 2005