Tisk

MARKETINGOVÉ ANALÝZY: SEGMENTACE

Od:  12.11.2018 09:00
Do:  13.11.2018 16:30
Stav:  Akce již skončila.
Místo:  Centrum výuky ACREA, Krakovská 7
Město:  Praha 1
Popis:  Segmentace je jednou ze základních metod marketingového řízení. Jejím cílem je nalézt homogenní skupiny zákazníků s podobnými vlastnostmi a potřebami tak, aby bylo možné k nim z hlediska marketingových aktivit přistupovat jednotně. Tyto skupiny (segmenty) se číselně i graficky popíší, interpretují se a charakterizují typickým zákaznickým profilem.

Hlavním cílem kurzu je představit segmentaci jako marketingovou metodu, která umožňuje lépe porozumět zákazníkům a zefektivnit marketingové aktivity na základě dat. Účastníci se seznámí se základními principy segmentace – na jakých datech lze segmenty vytvářet, jaké metody lze k tvorbě segmentů užít a jak výsledky segmentace interpretovat a dále využít.

Účastníci porozumí podstatě segmentace, naučí se segmenty zákazníků prakticky vytvářet a interpretovat.
Pořadatel:  ACREA CR, spol. s r.o.
WWW stránka:  www.kurzystatistiky.cz
Kapacita:  12
Vstupné/konferenční poplatek:  12947 Kč vč. DPH
Dostupnost akce:  Pro veřejnost
Typ:  Školení
Kategorie:  IT profesionál
Kontaktní jméno:  Petra Formánková
Kontaktní e-mail:  pformankova@acrea.cz
Mediální partner:  




© SystemOnLine, časopis IT Systems 2004, 2005